.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کنایه احمد خاتمی به احمدی نژادی‌ها
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تفرقه انداختن بین مردم و مسئولان غیرقابل قبول است گفت: دولتمردان فعلی و قبلی هیچگاه در حاشیه امن نیستند و هر عملی که انجام داده‌اند باید پاسخگو بوده و با شارلاتان بازی جلوی قانون گرفته نمی‌شود. (ادامه)
اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان ساری در مصلای مرکز استان
خزرنما: همزمان با سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره)، ۵ هزار بسیجی مرکز مازندران با تجمع در مصلا امام خمینی(ره)، با آرمان‌های امام (ره) و شهدا و ولی فقیه تجدید بیعت کردند.(ادامه)
يادواره 25 شهيد مسجد امام رضا(ع) نكا برگزار مي‌شود
همزمان با دهه آخر ماه صفر و شب شهادت امام رضا(ع)، يادواره 25 شهيد مسجد امام رضا(ع) نكا با حضور حجت‌الاسلام محمدجواد موحد مسؤول نمایندگی ولی فقیه در حفاظت و امنیت سپاه کشور برگزار مي‌شود.(ادامه)
کارشناسان بر این باورند که عربستان، اسرائیل و آمریکا به یک همگرایی بی‌سابقه در منافع منطقه‌ای دست یافته‌اند. مهم‌ترین نشانه این همگرایی نیز حوادث لبنان است. جعبه سیاه سفر مرموز «حریری»(يادداشت)
کارشناسان بر این باورند که عربستان، اسرائیل و آمریکا به یک همگرایی بی‌سابقه در منافع منطقه‌ای دست یافته‌اند. مهم‌ترین نشانه این همگرایی نیز حوادث لبنان است.(ادامه)
شمال نیوز : امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی حریت لازم در امور جاری و اجرایی استان را ندارند، گفت: استاندار مازندران در انتخاب مدیران حریت داشته و بدون دخالت نمایندگان مجلس مدیران کارآمد انتخاب کند..... انتقاد امام جمعه بابل از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات مدیران استانی
شمال نیوز : امام جمعه بابل با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی حریت لازم در امور جاری و اجرایی استان را ندارند، گفت: استاندار مازندران در انتخاب مدیران حریت داشته و بدون دخالت نمایندگان مجلس مدیران کارآمد انتخاب کند.....(ادامه)
راحت گذاشتن اسرائیل فتنه‌ای در منطقه است
نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان، با بیان اینکه استکبار جهانی پشت هرج و مرج سوریه است، گفت: راحت گذاشتن اسرائیل فتنه ای است که استکبار با جنگ سوریه در منطقه دنبال می‌کند.(ادامه)

رئیس‌جمهور تاکید کرد: امام حسین (ع) قبل از هر چیز اول با حاکم مدینه حرف زد و استدلال کرد حالا اگر بگوییم مذاکره برخی بدشان می‌آید. باید بگوییم ایشان حرف زد و مذاکره نکرد. استدال کرد و گفت چرا بیعت نمی‌کند. حاکم مدینه نپذیرفت. امام حسین (ع) همان‌جا می‌توانست جنگ را شروع کند اما نگذاشت این جنگ آغاز شود.
توافق برجام با 10 ترامپ دیگر هم غیر قابل بازگشت است/ برخی‌ها نانشان را در دعوا می‌بینند/ما از پیشینیان قرض به ارث برده‌ایم(خبر)
رئیس‌جمهور تاکید کرد: امام حسین (ع) قبل از هر چیز اول با حاکم مدینه حرف زد و استدلال کرد حالا اگر بگوییم مذاکره برخی بدشان می‌آید. باید بگوییم ایشان حرف زد و مذاکره نکرد. استدال کرد و گفت چرا بیعت نمی‌کند. حاکم مدینه نپذیرفت. امام حسین (ع) همان‌جا می‌توانست جنگ را شروع کند اما نگذاشت این جنگ آغاز شود. (ادامه)
من این حسین را می شناسم(ديدگاه)
(ادامه)
تشریح اقدامات ارتش ایران علیه داعش
شمال نیوز : جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به اقدامات انجام‌شده از سوی ارتش در زمینه مبارزه با داعش اظهار کرد: ارتش اقدامات بسیاری در مقابله با داعش انجام داده است که بمباران تجمعات خارج از 40 کیلومتر مرز ایران از عراق توسط نیروی هوایی و انجام عملیات‌های متعدد شناسایی توسط هوانیروز از جمله آنهاست.(ادامه)
محرم اولین ماه سال قمری است، این ماه را از آن جهت محرم ناميدند كه در آن جنگ و غارت حرام است. روز شمار محرم الحرام
محرم اولین ماه سال قمری است، این ماه را از آن جهت محرم ناميدند كه در آن جنگ و غارت حرام است.(ادامه)
شعری زیبا در شادباش عید «غدیر خم»
رضا اسماعیلی، از شاعران آئینی کشور، تازه‌ترین سروده خود را به مقام والای امام علی(ع) تقدیم کرد. (ادامه)

بررسی زوایای مختلف معرفتی غدیر از نگاه اندیشمندی که به تعامل و تفاهم شیعه و سنی می‌اندیشید

چرا ولایت باید به علی (ع) سپرده می‌شد؟(يادداشت)
بررسی زوایای مختلف معرفتی غدیر از نگاه اندیشمندی که به تعامل و تفاهم شیعه و سنی می‌اندیشید (ادامه)
اعمال روز عید غدیر
در این گزارش می توانید اعمال روز عید غدیر را بخوانید.(ادامه)
تقویت توانمندی های موشکی، مطالبه عمومی است
فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: تمرکز دشمن بر روی تضعیف صنایع موشکی نشان از شیطنت جدیدی است و ما تلاش خویش برای تقویت بنیه موشکی خویش را بیشتر از گذشته افزایش می‌دهیم.(ادامه)
«محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی شد/ «محمد بن نایف» برکنار شد
با فرمان پادشاه عربستان پسرش «محمد بن سلمان» به عنوان ولیعهد انتخاب و محمد بن نایف از این سمت برکنار شد.(ادامه)
امیرالمومنین (ع) می فرماید که تشکیل ‏حکومت حضور حاضر و وجود ناصر می خواهد... اختیارات نیروهای مسلح برای پاسخ به داعش بیش از آنچه بود که انجام شد... به افرادی که می خواهند به مردم و کشور ما خیانت کنند، پاسخ قاطع خواهیم داد... وزارت اطلاعات ‏با اقدامات شجاعانه ... پرتاب موشک از سوی سپاه کاملاً درست، ‏بجا و ضروری بود/اگر تصمیمی می گیریم که به یک کشور یا مکانی موشک بزنیم، ‏در حوزه امنیت ملی ما...
امیرالمومنین (ع) می فرماید که تشکیل ‏حکومت حضور حاضر و وجود ناصر می خواهد... اختیارات نیروهای مسلح برای پاسخ به داعش بیش از آنچه بود که انجام شد... به افرادی که می خواهند به مردم و کشور ما خیانت کنند، پاسخ قاطع خواهیم داد... وزارت اطلاعات ‏با اقدامات شجاعانه ...(ادامه)
واکنش علی مطهری و آیت الله مصباح یزدی به سخنان اخیر رئیس جمهور(خبر)
(ادامه)
وقتی با دوستان در باره مداحان صحبت می کردیم، بحث این بود که چه حرف تازه ای کشف کرده اند، روضه جدیدی که هیچ کس نخوانده باشد. حالا باید منتظر برخی از منبری ها باشیم که این کار را می کنند. آیا ابن ملجم خانه زاد امام علی (ع) بوده است؟(يادداشت)
وقتی با دوستان در باره مداحان صحبت می کردیم، بحث این بود که چه حرف تازه ای کشف کرده اند، روضه جدیدی که هیچ کس نخوانده باشد. حالا باید منتظر برخی از منبری ها باشیم که این کار را می کنند.(ادامه)
مهم‌ترین توصیه‌های امام علی(ع) پس از ضربت خوردن چه بود؟/ پاسخ از رهبر معظم انقلاب
امیرالمؤمنین (ع) بعد از ضربت‌ خوردن در شب نوزدهم وصیت کوتاهی دارد. سال‌های آخر عمر را می‌گذراند و می‌خواهد به فرزندانش، به اهل کوفه و به مسلمانان سرگشته آن روزگار و به همه تاریخ پیامی را خلاصه کند و بدهد. آن پیام در یک صفحه می‌گنجد. (ادامه)
بیانیه سپاه کربلا به‌ مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر
سپاه کربلا مازندران به‌ مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه ای صادر کرد.(ادامه)
فتح خرمشهر نوید دهنده آزادسازی قدس است/ ضرورت حفظ هویت انقلابی
سپاه کربلا مازندران از حماسه آزادسازی خرمشهر را به عنوان نویدبخش آزادسازی قدس شریف بیان کرد.(ادامه)
برگزاری گردهمایی علما و ائمه جمعه مازندران در ساری
امام جمعه موقت ساری گفت: گردهمایی بزرگ علما و ائمه جمعه استان در ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
رقم قرارداد امضا شده بین واشنگتن و ریاض هزینه تقریبا یک سوم وعده‌های ترامپ به مردم آمریکا در دوران تبلیغات انتخاباتی‌اش را تامین می‌کند و باید صرف ساختارهای زیربنایی فرسوده آمریکا شود. امضای بزرگ‌ترین قرارداد تسلیحاتی تاریخ جهان در ریاض/ خط و نشان ۴۶۰ میلیارد دلاری سعودی‌ها برای جمهوری اسلامی(خبر)
رقم قرارداد امضا شده بین واشنگتن و ریاض هزینه تقریبا یک سوم وعده‌های ترامپ به مردم آمریکا در دوران تبلیغات انتخاباتی‌اش را تامین می‌کند و باید صرف ساختارهای زیربنایی فرسوده آمریکا شود.(ادامه)
یکی از بارزترین نمونه های کمال و اسوه های پاکی و مردانگی، «علی اکبر»، شهید بزرگ حماسه ی عاشورا و فرزند با فضیلت سیدالشهدا(ع) است. علی اکبر(ع)، الگوی ایمان، ادب و شجاعت(يادداشت)
یکی از بارزترین نمونه های کمال و اسوه های پاکی و مردانگی، «علی اکبر»، شهید بزرگ حماسه ی عاشورا و فرزند با فضیلت سیدالشهدا(ع) است.(ادامه)
زمان سخنرانی رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی
رهبر معظم انقلاب امروز در حرم مطهر امام رضا(ع) سخنرانی می‌کنند. (ادامه)
امام صادق (ع) درباره نوروز چه گفته است؟
روزی است که قائم ما ظهور می کنند و آن روزی است که قائم ما بر دجال ظفر می یابد و او را در زباله دانی کوفه به دار می کشد و روز نوروزی نیست مگر اینکه ما در آن در پی فرج هستیم.(ادامه)
دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی با رهبر انقلاب
همزمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)

آقای تازه آمده فساد آمریکا را علنی کرد، متشکریم / ملت در روز ۲۲بهمن پاسخ تهدیدات را خواهند داد(خبر)
(ادامه)
وزیر ارشاد، سخنران راهپیمایی 22 بهمن ساری
فرماندار ساری گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سخنران راهپیمایی 22 بهمن در مرکز استان است. (ادامه)
حقوق‌بگیران نجومی حامیان برخی از نامزدهای انتخاباتی هستند
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: حقوق‌بگیران نجومی حامیان برخی از نامزدهای انتخاباتی هستند، چراکه برخی از مسؤولان نمی‌گذارند آنها محکوم شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.