.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت الله لائینی:حماسه ۶ بهمن آمل بخشی از برجستگی های مردم مازندران است
نماینده ولی فقیه در مازندران از حماسه ششم بهمن به عنوان بخشی از برجستگی های مردم مازندران یاد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : محمد هاشمی رفسنجانی گفت: گروه‌هایی که می‌دانند نزد مردم مقبولیت ندارند، می‌خواهند با مشارکت پایین مردم خود پیروز انتخابات شوند که نگاه و تصمیمی بسیار خطرناک و نادرست است .... محمد هاشمی رفسنجانی: گروه‌هایی که تمایل به مشارکت حداقلی دارند، خلاف اندیشه امام رفتار می‌کنند/ آیت‌الله هاشمی همیشه خود را در معرض رأی مردم قرار می‌داد/ مشارکت حداکثری توطئه را خنثی می‌کند
شمال نیوز : محمد هاشمی رفسنجانی گفت: گروه‌هایی که می‌دانند نزد مردم مقبولیت ندارند، می‌خواهند با مشارکت پایین مردم خود پیروز انتخابات شوند که نگاه و تصمیمی بسیار خطرناک و نادرست است ....(ادامه)
برگزاری «چله حدیث شریف کساء» از روز نهم ربیع‌الاول در مازندران
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری چله حدیث شریف کساء و پویش یک روز زندگی با امام زمان(عج) از روز نهم ربیع الاول در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز، پیکرهای پاک پنج شهید مدافع حرم مازندران صبح امروز پنجشنبه به صورت جداگانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای زادگاهشان به صورت خودرویی تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده شد. شهدای مدافع حرم مازندران در خاک وطن آرام گرفتند
شمال نیوز، پیکرهای پاک پنج شهید مدافع حرم مازندران صبح امروز پنجشنبه به صورت جداگانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای زادگاهشان به صورت خودرویی تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده شد.(ادامه)
تاریخ باید بداند که دفاع از حرم حضرت زینب(س) دلیل نمی‌خواهد و بیعت حسینیان زمان بیعتی به رنگ خون است که جلوه‌ای از این عهد و پیمان را پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده‌اند. دلگویه همسر و فرزند شهید مدافع حرم
تاریخ باید بداند که دفاع از حرم حضرت زینب(س) دلیل نمی‌خواهد و بیعت حسینیان زمان بیعتی به رنگ خون است که جلوه‌ای از این عهد و پیمان را پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده‌اند.(ادامه)
وداع مردم ساری با شهید محمود رادمهر
مردم شهرستان ساری با حضور در تکیه پهنه کلای ساری با پیکر شهید مدافع حرم محمود رادمهر وداع کردند. (ادامه)
ساعت به ساعت روز عاشورا چگونه گذشت؟
از بانگ اذان صبح روز عاشورا تا غروب عصر روز دهم و آغاز اسارت خاندان پیامبر (صلی الله علیه و آله)؛ اینجا ساعت به ساعت سراغ رویداد‌های دهم محرم سال ۶۱ رفتیم، تا بدانیم آخرین لحظات زندگی سیدالشهدا چگونه گذشت و این زخم ناسور هزار و چهارصد ساله چه طور به جان تاریخ نشست. همه مصیبتی را که عزاداران حسینی طی ۱۰ روز اول محرم به سوگ آن می‌نشینند. تنها ظرف چند ساعت بر خانواده سیدالشهدا وارد شد. اینجا به سراغ مرور بخشی از رخدادهای لحظه به لحظه روز عاشورا رفتیم. (ادامه)


یکی از شبهاتی که در ایام محرم بیان می‌شود این است که می‌گویند: شیعیان، امام حسین (ع) را فرا خواندند و خود آنها امام خویش را به شهادت رساندند. آیا قاتلان امام حسین (ع) و یارانش از شیعیان بودند؟
یکی از شبهاتی که در ایام محرم بیان می‌شود این است که می‌گویند: شیعیان، امام حسین (ع) را فرا خواندند و خود آنها امام خویش را به شهادت رساندند.(ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
« حسینیه شمال نیوز » خاطره‌ حضرت عباس(ع) از باز کردن راه آب در صفین/ علمداری که به وفاداری شناخته شد/ سقای تشنه لب چگونه رجز می‌خواند؟/ وقتی دست راست او قطع می‌شود، بی درنگ در رجز خود می‌گوید: وَ اللَّهِ اِنْ قَطَعْتُمْ یمِینی اِنِّی اُحَامِی اَبَداً عَنْ دِینی وَ عَنْ إمَامِ صَادِقِ الیقِین نَجْلِ النَّبِی صلی الله علیه وآله الطَّاهِرِ الأمِینِ ....(خبر)
(ادامه)
یزید ابن معاویه از مشهورترین افرادی است که در جریان روایت‌های مربوط به واقعه کربلا و همچنین روضه‌ها و مراثی، نامش همواره همراه با لعن و نفرین، به گوش می‌رسد. اما یزید که بود و سرنوشتش بعد از واقعه کربلا چه شد؟ سرنوشت «یزید» چه شد؟
یزید ابن معاویه از مشهورترین افرادی است که در جریان روایت‌های مربوط به واقعه کربلا و همچنین روضه‌ها و مراثی، نامش همواره همراه با لعن و نفرین، به گوش می‌رسد. اما یزید که بود و سرنوشتش بعد از واقعه کربلا چه شد؟(ادامه)
آغاز هفته دولت در مازندران با عطر افشانی گلزار شهدای ساری
همزمان با آغاز هفته دولت و گرامیداشت نام و یاد شهدای هشتم شهریور، شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر، عباس رجبی شهردار مرکز استان به همراه حسین زادگان استاندار مازندران، معاونان استاندار، رضایی فرماندار شهرستان ساری و شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر با حضور در گلزار شهدای مرکز مازندران ضمن غبارروبی مزار شهدا با آرمان های شهیدان و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.اجرای برنامه‌های هفته دولت در مازندران با غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم توسط استاندار ، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و جمعی از مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شد.(ادامه)
آداب و اعمال شب و روز عید غدیر
همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر، آداب و اعمال مربوط به شب و روز این عید منتشر شده است.(ادامه)
پیامک های تبریک عید غدیر خم
(ادامه)
عکس/ آذین‌بندی صحن مطهر حضرت علی(ع)
در آستانه فرا رسیدن عید غدیر خم و سالروز تجدید بیعت با مولای متقیان، خادمان علوی اقدام به نصب پرچم‌های سبز رنگ متبرک به نام امام علی(ع) و احادیث غدیر در صحن و سرای بارگاه مطهر امیرالمومنین(ع) کردند.(ادامه)
برگزاری جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در بقاع متبرکه مازندران
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف مازندران از برگزاری جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی بمناسبت عید بزرگ غدیر در بقاع شاخص استان خبر داد و گفت: این برنامه های بصورت مجازی برگزار و از شبکه های اجتماعی پخش می شود.(ادامه)
نامه ۲ هزار مداح بسیجی به رهبر انقلاب: حجت بر عزاداران تمام شد
۲ هزار نفر از مداحان بسیجی در پی سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) در خصوص برگزاری جلسات عزاداری محرم و لزوم تبعیت از تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا به معظم‌له نامه نوشتند.(ادامه)
اولین بیانیه نمایندگان مجلس یازدهم قرائت شد
نمایندگان مجلس یازدهم در اولین بیانیه خود تاکید کردند: رسیدگی به اقتصاد و معیشت طبقات ضعیف و ارتقای شاخص‌های عدالت فوری‌ترین مساله امروز ماست.(ادامه)
منتخب اصولگرای مجلس یازدهم گفت: بدون در نظر گرفتن تعریفی که قانون اساسی داشته؛ یکباره رئیس مجلس را به گونه‌ای ارتقا بخشیدیم که در راس امور قرار گرفت و خود مجلس از جریان امور خارج شد. سید شمس‌الدین ‌حسینی مطرح کرد: /جزئیات نامه ۲۰۰ منتخب مجلس یازدهم به رهبر انقلاب / رئیس مجلس مسئول اداره جلسات است نه ریاست بر نمایندگان(خبر)
منتخب اصولگرای مجلس یازدهم گفت: بدون در نظر گرفتن تعریفی که قانون اساسی داشته؛ یکباره رئیس مجلس را به گونه‌ای ارتقا بخشیدیم که در راس امور قرار گرفت و خود مجلس از جریان امور خارج شد. (ادامه)
اصلی ترین مطالبه ی جریان شیعی مجلس از الکاظمی می تواند خروج کامل امریکایی ها از کشور عراق باشد که در مجلس عراق به تصویب رسیده است. انتخاب الکاظمی پیروزی جریان مقاومت یا شکست!(يادداشت)
اصلی ترین مطالبه ی جریان شیعی مجلس از الکاظمی می تواند خروج کامل امریکایی ها از کشور عراق باشد که در مجلس عراق به تصویب رسیده است.(ادامه)
در فضای تحلیل اگر از سطح خبر عبور کرده و به سطح تحلیل این ماجرا برسیم می‌توان مخالفان محمدباقر قالیباف برای رسیدن او به ریاست مجلس را اینچنین برشماریم. 1.پایداری‌ها 2. احمدی‌نژادی‌ها 3.اصلاح‌طلبان 4.طیفی از ایثارگران و رهپویان. جلسات محرمانه برای انتخابات جایگزین لاریجانی؛ کار قالیباف سخت شد
در فضای تحلیل اگر از سطح خبر عبور کرده و به سطح تحلیل این ماجرا برسیم می‌توان مخالفان محمدباقر قالیباف برای رسیدن او به ریاست مجلس را اینچنین برشماریم. 1.پایداری‌ها 2. احمدی‌نژادی‌ها 3.اصلاح‌طلبان 4.طیفی از ایثارگران و رهپویان.(ادامه)

خط حزب الله در شماره دویست و بیست و چهار خود به نکاتی درباره جایگاه رأی مردم و اهمیت انتخابات از نظر رهبر انقلاب پرداخته است. ۵ نکته درباره جایگاه رأی مردم و اهمیت انتخابات از نگاه رهبر انقلاب
خط حزب الله در شماره دویست و بیست و چهار خود به نکاتی درباره جایگاه رأی مردم و اهمیت انتخابات از نظر رهبر انقلاب پرداخته است.(ادامه)
رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) به مناسبت مراسم چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب در میدان آزادی به سخنرانی پرداخت و به نظر می‌رسد روند ردصلاحیت‌ها باعث شده که روحانی در سخنرانی ۲۲بهمن تاکید خاصی روی کلیدواژه «حق انتخاب» داشته باشد. سخنان کنایه‌آمیز روحانی به مناسبت ۲۲بهمن
رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) به مناسبت مراسم چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب در میدان آزادی به سخنرانی پرداخت و به نظر می‌رسد روند ردصلاحیت‌ها باعث شده که روحانی در سخنرانی ۲۲بهمن تاکید خاصی روی کلیدواژه «حق انتخاب» داشته باشد.(ادامه)
۱۲۲ شعبه آرای مردم نکا را در انتخابات جمع آوری می کند
فرماندار نکا گفت:۱۲۲ صندوق ثابت و سیار آرای مردم شهرستان را در انتخابات پیش روی جمع آوری می کنند.(ادامه)
قاسمی :بیعت با آرمان ها هدف اجتماع فاطمی است
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، هدف اجتماع فاطمی را بیعت با آرمان های نظام مقدس اسلامی ذکر کرد.(ادامه)
عکس/ تصویری زیبا از حال و هوای مزار شهید سلیمانی
در کرمان، مردم برای زیارت مزار سردار دلها، صفی طولانی بستند تا با شهید مقاومت، سپهبد سلیمانی بیعت تازه کنند.(ادامه)

شمال نیوز: آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: آن روزی که ده‌ها میلیون در ایران و صدها هزار نفر در بعضی کشورها به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند از ایام الله است. پاسخ قدرتمندانه موشکی ایران، ضربه به هیبت ابرقدرتی آمریکا بود / تشییع سردار سلیمانی و کوبیدن پایگاه‌های آمریکا از سوی سپاه «ایام الله» است/ جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند(خبر)
شمال نیوز: آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: آن روزی که ده‌ها میلیون در ایران و صدها هزار نفر در بعضی کشورها به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند از ایام الله است.(ادامه)

طبق برآورد‌های اولیه و بررسی‌های میدانی و تجمیع آمار مبادی‌های ذیصلاح، در تهران حداقل حدود ۷ میلیون جمعیت شرکت کننده در مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند. حضور ۷ میلیون تهرانی در مراسم وداع و تشییع سپهبد حاج قاسم سلیمانی
طبق برآورد‌های اولیه و بررسی‌های میدانی و تجمیع آمار مبادی‌های ذیصلاح، در تهران حداقل حدود ۷ میلیون جمعیت شرکت کننده در مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند.(ادامه)
پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار دیگر شهدای مقاومت با حضور میلیونی مردم در مشهد تشییع شد. تشییع میلیونی پیکر سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در مشهد /بیعت سربازان خردسال با سردار
پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کنار دیگر شهدای مقاومت با حضور میلیونی مردم در مشهد تشییع شد.(ادامه)
فرماندار نکا: گره بن بست ۴۰ ساله هزارجریب نکا باز می شود
فرماندار نکا با اشاره به بازشدن گره بن بست ۴۰ ساله هزار جریب گفت: با بازگشایی و آزادسازی اولیه جاده هزار جریب، این پروژه از روستای تجرخیل به پابندتا پایان سال ۹۸ عملیاتی خواهد شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.