.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۹ دی نماد بصیرت در کشور
رئیس کل دادگستری مازندران ، گفت:۹ دی یک روز نمادین مصوب و همچنین نماد بصیرت در کشور شده است.(ادامه)
حماسه ۹ دی عظمت و بصیرت ملت را به رخ جهانیان کشاند
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: حماسه ۹ دی قدرت‌های پوشالی جهان را به چالش کشید و عظمت و بصیرت ملت قهرمان ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.(ادامه)
برخی تصور می‌کنند که اصول مربوط به نظارت شورای نگهبان، فقط در قانون اساسی ایران آورده شده است، اما در این گزارش نهادهای نظارت بر انتخابات سایر کشورها مورد بررسی قرار گرفته است. کدام کشورها مشابه شورای نگهبان دارند؟
برخی تصور می‌کنند که اصول مربوط به نظارت شورای نگهبان، فقط در قانون اساسی ایران آورده شده است، اما در این گزارش نهادهای نظارت بر انتخابات سایر کشورها مورد بررسی قرار گرفته است.(ادامه)
بیعت با رهبر جدید داعش / عکس
شبه‌ نظامیان وابسته به گروهک تروریستی داعش در چند کشور با سرکرده جدید این گروه تکفیری که جایگزین ابوبکر البغدادی شده است، بیعت کردند. (ادامه)
شمال نیوز : محمدی‌لائینی با بیان اینکه به دنبال این هستم تا آسیب‌های اجتماعی استان را با کمک مسؤولان کاهش و ریشه‌کن کنیم، بیان کرد: بنده سمت اجرایی ندارم اما با مسؤولان اجرایی، نظامی و قضائی استان تعامل و توافق خوبی را برای تحقق چشم‌انداز خودم خواهم داشت..... آیت الله لائینی : از جریان‌های انقلابی حمایت می‌کنم/از آنهایی که برای بنده بنر تبریک نصب نکردند، بیشتر قدردانی می‌کنم
شمال نیوز : محمدی‌لائینی با بیان اینکه به دنبال این هستم تا آسیب‌های اجتماعی استان را با کمک مسؤولان کاهش و ریشه‌کن کنیم، بیان کرد: بنده سمت اجرایی ندارم اما با مسؤولان اجرایی، نظامی و قضائی استان تعامل و توافق خوبی را برای تحقق چشم‌انداز خودم خواهم داشت.....(ادامه)
به راستی چه کسانی از یاران واقعی آن حضرت می باشند و چگونه می توانیم خود را به ایشان نزدیک کنیم؟ چه کنیم تا از یاران واقعی امام زمان (عج) باشیم؟
به راستی چه کسانی از یاران واقعی آن حضرت می باشند و چگونه می توانیم خود را به ایشان نزدیک کنیم؟(ادامه)
شمال نیوز : محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه مردم مازندران از ابتدای نظام پای انقلاب بوده و هستند، ادامه داد: مردم استان مازندران ولایتمدار بوده و در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشتند..... آیت الله لائینی: در کنار مستضعفان خواهم بود/ به دنبال « مازندران سالم و رشد یافته» هستم + سخنرانی ها و تصاویر
شمال نیوز : محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه مردم مازندران از ابتدای نظام پای انقلاب بوده و هستند، ادامه داد: مردم استان مازندران ولایتمدار بوده و در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور داشتند.....(ادامه)
زنگ روز ملی مازندران در مدارس نواخته شد
زنگ روز ملی مازندران همزمان با ۱۴ آبان در مدارس استان نواخته شد.(ادامه)
اولین کاروان دانش آموزی مازندران روانه مناطق عملیاتی شد
اولین کاروان دانش آموزی دختران مازندران به تعداد ۵۰۰ نفر روانه مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.(ادامه)
پیاده‌روی اربعین حسینی جهانی‌تر از هر سال برگزار شد
مدیرکل تبلیعات اسلامی مازندران در بازدید از موکب های مازندران مستقر در پیاده روی نجف تا کربلا، گفت: اربعین حسینی حتی با کارشکنی ها و سنگ اندازی استکبار جهانی، جهانی تر برگزار شد.(ادامه)
مهمترین وقایع روز تاسوعا
تاسوعا روزى است که حسین (ع)‏ و اصحاب او در کربلا محاصره شدند. سپاه شامیان بر ضد آنان گرد آمدند. ابن‏زیاد و عمر سعد نیز از فراهم آمدن آن همه سواران خوشحال شدند و آن روز، حسین‏ و یارانش را ناتوان شمردند و یقین کردند که دیگر براى او یاورى نخواهد آمد و عراقیان ‏نیز او را پشتیبانى نخواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز : محرم، ماه حزن و عزاداری شیعیان در شهادت امام حسین علیه السلام است. امروز روز چهارم محرم است و در ادامه بخشی از آنچه که در این روز در کربلا اتفاق افتاده را می‌خوانید .... روز چهارم محرم در کربلا چه گذشت؟
شمال نیوز : محرم، ماه حزن و عزاداری شیعیان در شهادت امام حسین علیه السلام است. امروز روز چهارم محرم است و در ادامه بخشی از آنچه که در این روز در کربلا اتفاق افتاده را می‌خوانید ....(ادامه)
شمال نیوز : آری حسينا، مولای من ! بر ما رحم کن آن هنگام که در بستر مرگ افتاده ايم، اقوام و آشنايان و دوستان جنازه مان را حرکت می دهند، پس شفيع ما باش هنگامی که خويشان اطراف جنازه را گرفته و حمل می کنند ، شفاعت کن ما را هنگامی که تک و تنها در قبر به باری تعالی نزديک می شويم، رحم فرما! به غربتمان .... ما از " مهد " تا " لحد " تشنه حسین و عباس (ع) هستیم
شمال نیوز : آری حسينا، مولای من ! بر ما رحم کن آن هنگام که در بستر مرگ افتاده ايم، اقوام و آشنايان و دوستان جنازه مان را حرکت می دهند، پس شفيع ما باش هنگامی که خويشان اطراف جنازه را گرفته و حمل می کنند ، شفاعت کن ما را هنگامی که تک و تنها در قبر به باری تعالی نزديک می شويم، رحم فرما! به غربتمان ....(ادامه)
انتصاب استاندار به روش سنگالی
انتصاب استاندار جدید قزوین، در حالی که استاندار مستقر در یک برنامۀ از پیش تعیین شده همراه با نمایندۀ ولی فقیه و جمعی از مقامات ارشد استانی در مراسم رسمی شرکت کرده و در تهران به سر می‌برد، حاشیه‌هایی را به دنبال داشت.(ادامه)
غدير اساسي ترين برنامه هاي پيامبر اسلام(ص) براي دوام و عزت و شكوه اسلام است.
اهميّت واقعه غدير خم چيست؟(يادداشت)
غدير اساسي ترين برنامه هاي پيامبر اسلام(ص) براي دوام و عزت و شكوه اسلام است. (ادامه)
همزمان با انتقال دکتر مصطفی سالاری از استانداری گیلان به ریاست سازمان تامین اجتماعی، گمانه زنی ها در خصوص اینکه چه کسی استاندار بعدی گیلان خواهد شد، به اوج خود رسیده است. در این میان ... نگاهی به آخرین گزینه های استانداری گیلان+سوابق افراد
همزمان با انتقال دکتر مصطفی سالاری از استانداری گیلان به ریاست سازمان تامین اجتماعی، گمانه زنی ها در خصوص اینکه چه کسی استاندار بعدی گیلان خواهد شد، به اوج خود رسیده است. در این میان ...(ادامه)
شمال نیوز، در این گزارش روایت شش عضو حاضر در جلسه ۱۴ خرداد سال ۶۸ برای انتخاب رهبر نظام اسلامی را می‌خوانید. روایت خواندنی شش عضو مجلس خبرگان از جلسه انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری
شمال نیوز، در این گزارش روایت شش عضو حاضر در جلسه ۱۴ خرداد سال ۶۸ برای انتخاب رهبر نظام اسلامی را می‌خوانید.(ادامه)
شمال نیوز: فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه احمق‌ترین احمق‌های دنیا سپاه را جزو نیروهای تروریستی قرار داده‌اند، گفت: قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی عظمت و بزرگی سپاه را نشان می‌دهد که خشم دشمنان را برانگیخته است. احمق‌ترین احمق‌های دنیا سپاه را جزو نیروهای تروریستی قرار داد
شمال نیوز: فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه احمق‌ترین احمق‌های دنیا سپاه را جزو نیروهای تروریستی قرار داده‌اند، گفت: قرار گرفتن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی عظمت و بزرگی سپاه را نشان می‌دهد که خشم دشمنان را برانگیخته است. (ادامه)
تقدیر مسئولان از حماسه آفرینی مردم مازندران در ۲۲ بهمن
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پیام مشترکی از حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی و ولایتمدار مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کردند.(ادامه)
قدردانی از حضور تماشایی مردمان دیار علویان در راهپیمایی 22 بهمن
ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی از حضور پرشکوه و حماسی مردم مازندران در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقدیر کرد.(ادامه)
میثاق عاشقانه علویان مازندران پس از ۴۰ زمستان عزت
شمال نیوز: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم مازندران در ۶۰ میعادگاه ارادت و دلدادگی به میهن اسلامی با ندای غرورآفرین «الله‌اکبر» آغاز شد. (ادامه)
گلبانگ «الله اکبر» در مازندران طنین‎انداز شد
همزمان با شب ۲۲ بهمن، گلبانگ «الله اکبر» در استان مازندران طنین‌انداز شد.(ادامه)
تاکید مراجع بر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مراجع عظام تقلید و علمای قم بر حضور گسترده و باشکوه آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید و بیان کردند: ملت دراین روز به ندای امام راحل و رهبری معظم انقلاب اسلامی لبیک خواهند گفت.(ادامه)
دعوت از مردم بصیر مازندران برای خلق حماسه در ۲۲ بهمن
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی از مردم انقلاب و بصیر مازندران برای خلق حماسه تاریخی در ۲۲ بهمن دعوت کردند.(ادامه)

به‌مناسبت سالروز بیعت تاریخی همافران ارتش با حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌ در نوزدهم بهمن‌ماه ۱۳۵۷، فرماندهان، خلبانان و جمعی از اعضای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (جمعه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ فرمانده کل قوا دیدار کردند.
دیدار کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر معظم انقلاب(خبر)
به‌مناسبت سالروز بیعت تاریخی همافران ارتش با حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌ در نوزدهم بهمن‌ماه ۱۳۵۷، فرماندهان، خلبانان و جمعی از اعضای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (جمعه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای؛ فرمانده کل قوا دیدار کردند. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای، راهپیمایی ۲۲ بهمن را از مسائل شگفتی‌ساز خواندند و افزودند: جشن سالانه انقلاب در کشورهایی که انقلاب کرده اند، به رژه نیروهای مسلح در مقابل چند نفر تبدیل شده است؛ اما در ایران سرافراز، چهل سال است مردم در سراسر کشور به خیابان ها می آیند و بر ادامه راه انقلاب تأکید می کنند که این مسأله، از معجزات شگفتی‌ساز انقلاب است و باید با تمام قدرت ادامه یابد. «مرگ بر آمریکا» یعنی مرگ بر ترامپ، بولتون و پمپئو؛ ما کاری با ملت آمریکا نداریم/ راهپیمایی ۲۲بهمن، پرشکوه‌تر از سال‌های قبل خواهد شد/ اروپایی‌ها هم مثل آمریکایی‌ها غیرقابل اعتمادند(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای، راهپیمایی ۲۲ بهمن را از مسائل شگفتی‌ساز خواندند و افزودند: جشن سالانه انقلاب در کشورهایی که انقلاب کرده اند، به رژه نیروهای مسلح در مقابل چند نفر تبدیل شده است؛ اما در ایران سرافراز، چهل سال است مردم در سراسر کشور به خیابان ها می آیند و بر ادامه راه انقلاب تأکید می کنند که این مسأله، از معجزات شگفتی‌ساز انقلاب است و باید با تمام قدرت ادامه یابد. (ادامه)
۱۱ بهمن ۱۳۵۷؛ ایران در انتظار امام
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۵۷؛ در آستانه سفر تاریخی امام خمینی به ایران پس از ۱۵ سال تبعید، انتظار و شور و شوق مردمی که برای استقبال از رهبر انقلاب اسلامی خود را به تهران رسانده‌اند، مهم‌ترین خبر امروز است.(ادامه)
جد آیت الله هاشمی شاهرودی که کفاشی حرفه‌اش بود، برای مجاورت با حرم امام حسین(ع) از ایران به کربلا مهاجرت کرد.
نگاهی به زندگی مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی(يادداشت)
جد آیت الله هاشمی شاهرودی که کفاشی حرفه‌اش بود، برای مجاورت با حرم امام حسین(ع) از ایران به کربلا مهاجرت کرد. (ادامه)
استاندار مازندران:عقب ماندگی توسعه‌ای مازندران نیازمند توجه و تحرک مدیران
استاندار مازندران گفت: عقب ماندگی توسعه‌ای استان در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیازمند توجه و تحرک مدیران است.(ادامه)
استقرار موکب مردمی ستاد اربعین مازندران تا 2 روز آینده
مسؤول ستاد مردمی بیعت حسینی مازندران با اشاره به استقرار موکب‌های اربعین از هفتم مهر ماه در کربلا، گفت: تا دو روز بعد از اربعین به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.