.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پنتاگون هلاکت سرکرده داعش را تأیید کرد
وزارت دفاع آمریکا بیانیه سنتکام درباره هلاکت سرکرده داعش در استان درعای سوریه را تأیید کرد.(ادامه)
داعش عکس تروریست شاهچراغ را منتشر کرد
گروهک تروریستی داعش نام عامل حمله تروریستی شیراز را اعلام کرد.(ادامه)
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود. آمریکایی‌ها از اردیبهشت برنامه اغتشاشات را طراحی کردند / رییس موساد آمریکا را متقاعد کرد که توافق نشود و اغتشاش در ایران توسعه پیدا کند / حمله به مراکز حساس هم از سناریوهای آنان بود / از آنجا که با حضور به موقع نیرو‌های امنیتی، موضوع جمع شد، مجبور شدند آخرین مرحله یعنی پروژه زندان‌ها را عملیاتی کنند(خبر)
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود.(ادامه)
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: برای پلیس برهم زدن امنیت از سوی عده‌ای آشوبگر قابل تحمل نیست وباید نظم و امنیت را برقرار کنیم، نمی گذاریم آرامش و آسایش مردم توسط تعدادی با اهداف مشخص و گروه‌های منافقین، سلطنت‌طلبان، آمریکایی‌ها و دولت صهیونیستی بر هم زده شود. روزهای آینده تعداد دیگری بازداشت می‌شوند /۱۷ نفر با سلاح جنگی در اغتشاشات دستگیر شدند / در موضوع مهسا امینی ضرب و جرحی نبود/ نمی‌گذاریم منافقین و سلطنت‌طلبان آرامش مردم را به هم بزنند(خبر)
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: برای پلیس برهم زدن امنیت از سوی عده‌ای آشوبگر قابل تحمل نیست وباید نظم و امنیت را برقرار کنیم، نمی گذاریم آرامش و آسایش مردم توسط تعدادی با اهداف مشخص و گروه‌های منافقین، سلطنت‌طلبان، آمریکایی‌ها و دولت صهیونیستی بر هم زده شود.(ادامه)
فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با صدور پیامی مشترک، ضمن قدردانی و تشکر بابت حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، با ایشان تجدید عهد و بیعت کردند. فرماندهان نیروهای مسلح با فرمانده معظم کل قوا تجدید بیعت کردند
فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با صدور پیامی مشترک، ضمن قدردانی و تشکر بابت حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، با ایشان تجدید عهد و بیعت کردند.(ادامه)
ترس آقای بازیگر از کربلا رفتن
بازیگر سریال‌های ماندگار تلویزیون می‌گوید: کربلا رفتن یکی از ترس‌های همیشگی من است. هنوز هم می‌ترسم بروم کربلا و ترس عجیب و غریبی است.(ادامه)
موکب مازندرانی با امکان اسکان روزانه ۵هزارنفر در کربلا
موکب فاطمه زهرای بابل برای هشتمین سال متوالی به صورت کاملاً مردمی در ورزشگاه المپیک کربلای معلی و یک باب مدرسه در مساحت ۱۱هزار متر مربع و در مسیر تشرف پیاده روی به سمت حرم مطهر حضرت عباس(ع) در شهر کربلا برپا می‌شود که می‌تواند روزانه ۵ هزارنفر را اسکان دهد. (ادامه)
روز مازندران در تقویم رسمی کشور ثبت شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ثبت ۱۴ آبان در تقویم رسمی کشور با ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رئیس جمهور به عنوان روز مازندران خبر داد.(ادامه)
استاندار:مردم مازندران نخستین کسانی بودند که منشور غدیر را اجرا کردند
استاندار مازندران با تاکید بر ترویج فرهنگ غدیر در جامعه از طریق نسل جوان، گفت: مردم مازندران جزو اولین دسته شیعیانی هستند که منشور غدیر را اجرا کردند. ‎ (ادامه)
محمد بن زاید رسما رئیس جدید امارات شد
شورای عالی حکام امارات عربی متحده محمد بن زاید برادر ناتنی خلیفه بن زاید و ولی عهد او را به عنوان حاکم و رئیس جدید این کشور انتخاب کرد. (ادامه)
شهدای مدافع حرم مازندران برگ زرینی درتاریخ مقاومت ایران رقم زدند
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای مدافع حرم لشکر خط کن و خط نگهدار ۲۵ کربلا در حماسه خان طومان برگ زرینی را در تاریخ مقاومت ایران اسلامی رقم زدند.(ادامه)
عکس/ حال و هوای نوروزی زائران «حاج‌قاسم»
گلزار شهدای کرمان این روزها میزبان زائران حاج‌قاسم سلیمانی است، زائرانی که از راه‌های دور و نزدیک برای تجدید بیعت به زیارت سردار دل‌ها آمده و در صف انتظار می‌ایستند.(ادامه)
سید حسن به استقبال احمدی‌نژاد نرفت
محمود احمدی نژاد برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب به مرقد مطهر امام خمینی(ره) رفت.(ادامه)
در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، آن بیعت شگفتی‌ساز را یک نقطه عطف خواندند و با تأکید بر اینکه عامل ماندگاری، استمرار و اثرگذاری آن حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز یک کار رسانه ای و روایت صحیح آن ماجرا براساس یک قاب هنرمندانه بود، گفتند: امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفتها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است.



مردم به توصیه پزشکان درباره مقابله با کرونا عمل کنند/ رئیس‌جمهور قبلی و فعلی آمریکا تتمّه‌ آبروی این کشور را می‌برند/ صدور فرمان تهاجم ترکیبی در مقابل تهاجم ترکیبی دشمن / باید در زمینه‌های رسانه‌ای، امنیتی و اقتصادی تهاجم ترکیبی کنیم(خبر)
در سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، آن بیعت شگفتی‌ساز را یک نقطه عطف خواندند و با تأکید بر اینکه عامل ماندگاری، استمرار و اثرگذاری آن حرکت بزرگ و تاریخ‌ساز یک کار رسانه ای و روایت صحیح آن ماجرا براساس یک قاب هنرمندانه بود، گفتند: امروز نیز مقابله با تهاجم دشمن برای تحریف واقعیت‌ها، دستاوردها، پیشرفتها و اقدامات حماسه‌آمیز نظام اسلامی نیازمند یک حرکت دفاعی و تهاجم ترکیبی با محوریت فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است. (ادامه)
عکس/ سلام نظامی رهبرانقلاب به کارکنان نیروی هوایی ارتش
در سالگرد بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با فرمانده کل قوا دیدار کردند.(ادامه)
عکس/ دیدار کارکنان نیروی هوایی با فرمانده کل قوا
در سالگرد بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرمانده کل قوا دیدار کردند.(ادامه)
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند. بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران خواستار رفع مشکلات خود شدند
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند.(ادامه)
برخی از بازاریان استان گلستان به ویژه شهر گرگان نقش مهمی در همراهی با نهضت امام ایفا کردند و به همین سبب خسارات زیادی نیز از سوی مأموران رژیم متحمل شدند/ آنها ضمن تجدید بیعت با آرمان‌هاش شهدا، جنایت دژخیمان رژیم را محکوم کردند و ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد . نیک نژاد : ارزش و اهمیت شرکت چوب و کاغذ مازندران برای مردم شریف استان بالاست / تولید را به سمت کیفی شدن پیش می‌بریم
شمال نیوز : مراسم معارفه امید نیک نژاد مدیرعامل جدید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد .(ادامه)


در گاهنامه ملی یک روز  به نام مازندران ثبت شده است. 14 آبان؛ روزی به نام مازندران(يادداشت)
در گاهنامه ملی یک روز به نام مازندران ثبت شده است.(ادامه)
پیام تبریک استاندار به مناسبت 14 آبان؛ روز مازندران
احمد حسین زادگان؛ طی پیامی، 14 آبان؛ روز مازندران را به همه مردم شریف و بافرهنگ مازندران تبریک گفت و از اهالی اندیشه و قلم خواست تا برای معرفی و ترویج و تعمیق فرهنگ و آیین های دیرسال و دینی این سامان اهتمام نمایند. ‎(ادامه)
مام رضا(ع) در سال 148 هجري قمري یعني حدود (1250) سال پیش در شهر مدینه به دنیا آمد. پدر ایشان امام موسي بن جعفر(ع)، یعني امام هفتم شیعیان و مادرشان بانویي بزرگوار و خردمند به نام نجمه بود. امام رضا(ع) در همان سالي زاده شد كه پدربزرگ ایشان، یعني حضرت امام جعفر صادق(ع)، به شهادت رسید. امام رضا (ع) از ولادت تا شهادت(يادداشت)
مام رضا(ع) در سال 148 هجري قمري یعني حدود (1250) سال پیش در شهر مدینه به دنیا آمد. پدر ایشان امام موسي بن جعفر(ع)، یعني امام هفتم شیعیان و مادرشان بانویي بزرگوار و خردمند به نام نجمه بود. امام رضا(ع) در همان سالي زاده شد كه پدربزرگ ایشان، یعني حضرت امام جعفر صادق(ع)، به شهادت رسید.(ادامه)
قدردانی صمیمانه فرزند آیت‌الله حسن‌زاده آملی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع معظم‌له
فرزند علامه ذوفنون حسن‌زاده آملی گفت: از مردم شریف آمل، مردم بزرگوار مازندران، شهرستان‌های مختلف کشور، مردم غیور استان‌ها، شاگردان ارزشمند و بزرگوار حضرت علامه از قم و سایر شهرها، استان‎های دور و نزدیک که در مراسم تشییع و وداع حضور پرشور و کم‌نظیر داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی دارم. (ادامه)
معرفی ۱۰ چهره اصلی طالبان به عنوان حُکام جدید افغانستان
با تسلط مجدد طالبان بر اغلب مناطق افغانستان، این گروه برای بار دوم، پس از ۲۰ سال، قدرت را در این کشور به دست گرفت. اما چهره‌های اصلی این گروه که سکان اداره افغانستان را به دست گرفته‌اند، کدامند؟ (ادامه)
پیام مشترک فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت حماسی مردم در انتخابات
فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران به مناسبت تجلی پیوند امت با ولایت در انتخابات پیام مشترکی را صادر کردند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت 12 فروردین سالروز اسقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دوازده فروردین، روز تجلی و اراده یک ملت و ظهور شخصیت واقعی مردم مسلمان ایران است. پیام مدیر کل بنیاد شهید مازندران به مناسبت 12 فروردین
شمال نیوز: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت 12 فروردین سالروز اسقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دوازده فروردین، روز تجلی و اراده یک ملت و ظهور شخصیت واقعی مردم مسلمان ایران است.(ادامه)
شمال نیوز : در تاریخ تقریبا 250 ساله شیعه و امامت 11 امام بزرگوار(به غیر از دوران غیبت) سخت ترین دوران مربوط به امامت 34 ساله امام سجاد(ع) بود. جامعه اسلامی پر بود از فتنه ها و اضطراب ها و نگرانی ها و سختی های فراوان .... آمد امامی که به بندگی آبرو داد/ چرا لقب صاحب پینه‌ها را به امام چهارم دادند؟/ دعای امام سجاد (ع) هنگام شیوع بیماری‌ها
شمال نیوز : در تاریخ تقریبا 250 ساله شیعه و امامت 11 امام بزرگوار(به غیر از دوران غیبت) سخت ترین دوران مربوط به امامت 34 ساله امام سجاد(ع) بود. جامعه اسلامی پر بود از فتنه ها و اضطراب ها و نگرانی ها و سختی های فراوان ....(ادامه)
اگر تمام تحریم‌ها را در عمل بردارند، راستی آزمایی می‌کنیم و به تعهدات برجامی برمی‌گردیم/ آمریکا و سه کشور اروپایی حق شرط گذاری ندارند/ ترامپ با لگد از کاخ سفید اخراج شد اما جمهوری اسلامی سربلند ایستاده/ امیدواری به ....(خبر)
(ادامه)
کمیته استقبال از امام چگونه شکل گرفت و اعضای آن چه کسانی بودند؟/ یکی از افرادی که درخواست ملاقات با امام را داشت مهندس بازرگان بود و چون بازرگان جملات نفی رژیم پهلوی، تأیید مبارزات ملت ایران و مواضعش را....(خبر)
(ادامه)
رییس جمهوری گفت: از همه قوا، از نظامیان ، از مردم و از کسانی که با دولت بد هستند یا قهر هستند، خواهش می‌کنم در این 6 ماه باقیمانده از دولت، بگذارید ما کار کنیم. از همه قوا از کسانی که با دولت بد هستند، خواهش می‌کنم در این ۶ ماه باقیمانده از دولت، بگذارید ما کار کنیم / حامیان دولت گاهی نه آزادی دارند نه مصونیتشان معلوم است/ برای مبارزه با فساد من را محاکمه کنید(خبر)
رییس جمهوری گفت: از همه قوا، از نظامیان ، از مردم و از کسانی که با دولت بد هستند یا قهر هستند، خواهش می‌کنم در این 6 ماه باقیمانده از دولت، بگذارید ما کار کنیم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.