.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در دیدار با معاون شورای عالی امنیت ملی ایران گزارش جامعی از گفت‌وگوهای اخیر ترامپ و پوتین ارائه کرد. پشت پرده سفر نماینده ویژه پوتین به ایران/ گزارش مذاکرات با ترامپ به ایران رسید(خبر)
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در دیدار با معاون شورای عالی امنیت ملی ایران گزارش جامعی از گفت‌وگوهای اخیر ترامپ و پوتین ارائه کرد.(ادامه)
زمانی که سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا در اتاق کابینه کاخ سفید درباره آژانس‌های اطلاعاتی به نقطه حساسی رسیده بود، برق رفت! در کاخ سفید هم برق رفت!
زمانی که سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا در اتاق کابینه کاخ سفید درباره آژانس‌های اطلاعاتی به نقطه حساسی رسیده بود، برق رفت!(ادامه)
هنگام سخنرانی ترامپ در کاخ سفید، برق رفت / شوخی ترامپ
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در جلسه‌ای پس از بازگشت از فنلاند داشت می‌گفت که "ایمان کاملی" به آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا دارد که در همین زمان برق اتاق کابینه کاخ سفید رفت و اتاق در خاموشی فرو رفت. با تاریک شدن اتاق، دونالد ترامپ به شوخی به کابینه خودش، قانونگذاران و خبرنگاران حاضر گفت: وای، آنها چراغ‌ها را خاموش کردند. باید کار آژانس‌های اطلاعاتی باشد!(ادامه)
فردوسی‌پور: نه نامه نوشته‌ام و نه خداحافظی کرده‌ام
عادل فردوسی‌پور، گزارشگر و مجری ورزشی تلویزیون موضوع قطع همکاری‌اش با سازمان صدا و سیما را تکذیب کرد.(ادامه)
هدیه خاص پوتین به ترامپ +عکس
پوتین در بخشی از کنفرانس خبری، توپی را به ترامپ داد و گفت: حالا که صحبت از فوتبال شد، توپ در زمین شما است.(ادامه)
عکس/ همسر و فرزندان رئیس جمهور کرواسی
در حاشیه دیدار روسای جمهور کرواسی و روسیه، کیتارویچ همسر و فرزندانش را به پوتین معرفی کرد.(ادامه)
رییس جمهور کرواسی پیراهن شماره ۹ تیم ملی‌ را به پوتین اهدا کرد+ عکس
کالیندا گرابار کیتاروویچ، رئیس جمهور کرواسی قبل از دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ و پیش از آغاز مذاکراتش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه، پیراهن تیم ملی کشورش را به وی اهدا کرد. (ادامه)

مشاور عالی رهبر انقلاب و فرستاده ویژه رئیس جمهور، اهداف سفرش به مسکو را تشریح کرد.


نگاه مقام معظم رهبری و پوتین به رابطه ایران و روسیه، راهبردی است/ پوتین به تهران می‌آید/سرمایه‌گذاری 50 میلیارد دلاری روسیه در ایران(خبر)
مشاور عالی رهبر انقلاب و فرستاده ویژه رئیس جمهور، اهداف سفرش به مسکو را تشریح کرد. (ادامه)
علی اکبر ولایتی فرستاده ویژه رئیس جمهور فردا چهارشنبه عازم مسکو می‌شوند تا پیام مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری ایران را به آقای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه تقدیم کنند. سفر ولایتی به مسکو برای ارائه پیام مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به پوتین(خبر)
علی اکبر ولایتی فرستاده ویژه رئیس جمهور فردا چهارشنبه عازم مسکو می‌شوند تا پیام مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری ایران را به آقای ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه تقدیم کنند. (ادامه)
ترامپ، قیمت دلار و اقتصاد ایران (يادداشت)
(ادامه)
چرا پوتین دستور خروج نیروهای روس از سوریه را صادر کرد؟
روز پنج شنبه(امروز) در خبری غیرمنتظره رئیس جمهوری روسیه از خروج ۱۳ هواپیما، ۱۴ بالگرد و یک هزار و ۱۴۰نیروی نظامی روس از سوریه در روزهای اخیر خبر داد. این تصمیم پوتین بی ارتباط با دیدار ماه آینده (16 ژوئیه) ترامپ و پوتین در فنلاند نیست. بدین معنا که پوتین با نیت نشان دادن حسن نیت خود در برابر ترامپ این تصمیم را گرفته که به خودی خود می تواند زمینه ساز توافقات بزرگ تر میان آن ها باشد.(ادامه)
از میان پنج کشور حاضر در حاشیه دریای خزر ، ایران هنوز تولیدی از نفت و گاز موجود در دریای خزر ندارد.

دست ایران هنوز به نفت خزر نرسیده است/ خزر چقدر نفت و گاز دارد؟ / البرز،گام نخست ایران در بهره‌برداری نفت و گاز خزر است
از میان پنج کشور حاضر در حاشیه دریای خزر ، ایران هنوز تولیدی از نفت و گاز موجود در دریای خزر ندارد. (ادامه)
تصویری از پوتین که سوژه فضای مجازی شد
خبرنگاران امروز تصویری از ولادیمیر پوتین را سوژه کردند که انتشار آن در شبکه‌های مجازی کاربران را نیز درگیر کرد. روز گذشته ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کنسرت اپرای یکی از هنرمندان مشهور این کشور در میدان سرخ که به مناسبت افتتاح رقابت های جام جهانی 2018 بود، شرکت کرد. در این مراسم پوتین به لحاظ امنیتی جلیقه ضدگلوله پوشیده بود که به نظر می رسد در این پوشش خیلی راحت نبود و ناراحتی در چهره‌اش مشخص بود. عکاسان نیز از این موقعیت استفاده و شیطنت کردند. آنها همراه عکس، پستی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند مبنی بر اینکه «گویا پوتین منجمد شده است و یا معلوم نیست پوتین خوشحال است یا یخ زده».(ادامه)
سلفی حریری با پوتین و بن سلمان+ عکس
رسانه‌های ارتباط اجتماعی تصاویری از سلفی نخست وزیر لبنان با رئیس جمهوری روسیه و ولیعهد عربستان طی حضور در مسابقات جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ منتشر کردند. (ادامه)
رئیس‌جمهوری روسیه در جریان دیدار با همتای فرانسوی خود گفت، کره شمالی به تمامی وعده‌هایش پیش از نشست لغو شده با آمریکا پایبند بوده و تمامی آنها را انجام داده است. واکنش پوتین به لغو دیدار ترامپ و رهبر کره‌شمالی
رئیس‌جمهوری روسیه در جریان دیدار با همتای فرانسوی خود گفت، کره شمالی به تمامی وعده‌هایش پیش از نشست لغو شده با آمریکا پایبند بوده و تمامی آنها را انجام داده است.(ادامه)
دیدار پوتین و بشار اسد/ عکس
ایرنا نوشت: رئیس جمهوری روسیه در دیدار با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در سوچی اعلام کرد: زمان احیای اقتصاد سوریه فرارسیده است و باید با همکاری دولت سوریه در این خصوص برنامه ریزی کنیم. (ادامه)
آمریکا، اروپا، روسیه، عربستان، اسرائیل و ترکیه هر یک از سوریه چه می‌خواهند؟
اگر چه بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جنگ داخلی کشورش با پیروزی هایی همراه بوده است اما این بدان معنا نیست که سوریه به سمت صلح حرکت می کند بلکه در حقیقت مناقشه در این کشور به دلیل که این قدرت های خارجی برای تامین منافع خود در میدان نبرد سوریه مشارکت دارند در حال افزایش است. (ادامه)
درخواست مهم پوتین که بشار اسد آن را نپذیرفت
الدیار نوشت: روسای جمهور ایران و روسیه خواستار حضور بشار اسد در نشست استانبول شده بودند، چرا که تمام جهان، حتی امریکا و عربستان نیز بقای اسد بعنوان رئیس جمهور سوریه را قطعی می دانند. در مقابل، اسد حضور خود در ترکیه را مشروط به تماس اردوغان و دعوت رسمی او از رئیس جمهور سوریه کرده بود..(ادامه)
شمال نیوز : هنوز به سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نرسیدیم خیلی از سیاسیون برای 1400 برنامه ریزی می کنند یا از امیال و آرزوهای خود سخن می گویند. در این بین گویا عده ای تحلیلی متفاوت از تصور عام اهل سیاست دارند، آنها معتقدند با پایان یافتن دولت روحانی دوره سیاسیون هم به پایان می رسد و نظامی ها با اقبال مردمی مواجه می شوند.... ابراهیم فیاض: قالیباف می گفت من رضاخان حزب اللهی ها هستم/لاریجانی ضعیف تر از روحانی است
شمال نیوز : هنوز به سالگرد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نرسیدیم خیلی از سیاسیون برای 1400 برنامه ریزی می کنند یا از امیال و آرزوهای خود سخن می گویند. در این بین گویا عده ای تحلیلی متفاوت از تصور عام اهل سیاست دارند، آنها معتقدند با پایان یافتن دولت روحانی دوره سیاسیون هم به پایان می رسد و نظامی ها با اقبال مردمی مواجه می شوند....(ادامه)
رئیس جمهور با اشاره به روابط روبه گسترش ایران و ترکیه در بخش های مختلف بر ضرورت توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تهران-آنکارا تاکید کرد. اگر نتوانیم از منافع برجام بهره‌برداری کنیم، تصمیم جدی خواهیم گرفت/ پوتین: پایبندی به برجام ضروری است/تاکید اردوغان بر استفاده از پول ملی در(خبر)
رئیس جمهور با اشاره به روابط روبه گسترش ایران و ترکیه در بخش های مختلف بر ضرورت توسعه، تقویت و تحکیم همه جانبه مناسبات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی تهران-آنکارا تاکید کرد.(ادامه)
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، پیروزی قاطعانه ولادیمیر پوتین را در انتخابات ریاست جمهوری روسیه تبریک گفت. روحانی پیروزی قاطعانه پوتین را تبریک گفت
رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، پیروزی قاطعانه ولادیمیر پوتین را در انتخابات ریاست جمهوری روسیه تبریک گفت.(ادامه)
عکس یادگاری پوتین بعد از پیروزی در انتخابات
ولادیمیر پوتین پس از پیروزی در چهارمین انتخابات ریاست جمهوری در جمع طرفدارانش در ستاد انتخاباتی خود حاضر شد.(ادامه)
پوتین برای چهارمین بار رئیس جمهور روسیه شد
بنا به اعلام کمیته مرکزی انتخابات روسیه تاکنون با شمارش 99 درصد از کل آراء، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری کنونی این کشور 76.6 درصد آراء را به دست آورده است.(ادامه)
نشست خبری نمایندگان مهمترین رسانه‌های داخلی و بین‌المللی برگزار و حجت‌الاسلام روحانی به سوالات آنها در خصوص مسائل روز کشور و موضوعات منطقه‌ای و جهانی پاسخ داد.
دلار 4800تومان نیست گرانی ارز دلایل روانی دارد/ برجام تاکنون توانسته دربرابر تهدیدهای ترامپ ایستادگی کند/کلید روابط ایران و آمریکا در دستان(خبر)
نشست خبری نمایندگان مهمترین رسانه‌های داخلی و بین‌المللی برگزار و حجت‌الاسلام روحانی به سوالات آنها در خصوص مسائل روز کشور و موضوعات منطقه‌ای و جهانی پاسخ داد. (ادامه)
عکس/ غسل تعمید ولادیمیر پوتین در آب یخ‌زده
ولادیمیر پوتین به مناسبت عید غسل تعمید عیسی مسیح در حوضچه روباز یخ زده آب تنی کرد. (ادامه)
ماجرا زمانی جالب می‌شود که بدانیم نرم‌افزار تلگرام وابسته به یک شرکت آمریکایی با نام «قلعه دیجیتال» است.

چرا موسس تلگرام از روسیه گریخت و به آمریکا پناه برد؟
ماجرا زمانی جالب می‌شود که بدانیم نرم‌افزار تلگرام وابسته به یک شرکت آمریکایی با نام «قلعه دیجیتال» است. (ادامه)
داغستان به لحاظ امنیتی، منطقه ای حساس برای دولت مسکو محسوب می شود و در سال های گذشته فعالیت گروه های بنیادگرای اسلامی در این منطقه دولت روسیه را حساس کرده است. زن محجبه مسلمان رقیب انتخاباتی پوتین می شود +عکس
داغستان به لحاظ امنیتی، منطقه ای حساس برای دولت مسکو محسوب می شود و در سال های گذشته فعالیت گروه های بنیادگرای اسلامی در این منطقه دولت روسیه را حساس کرده است.(ادامه)
عکس/ شناسنامه پوتین
پوتین برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری 2018 روسیه ثبت‌نام کرد.تصویری از شناسنامه وی هنگام ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)
آتش جنگ جهانی سوم از این 5 نقطه شعله ور می شود
پایگاه تحلیلی نشنال اینترست آمریکا روز شنبه در تحلیلی پیش بینی کرد که جنگ جهانی سوم ممکن است در سال 2018 از یکی از 5 نقطه جغزافیایی کره شمالی، اوکراین، تایوان، شاخه جنوبی پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و خلیج فارس در جهان آغاز شود. (ادامه)
آتش زدن خانه مرحوم ابوترابی از سوی ساواک
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.