.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود! در پشت‌ صحنه پروژه استعفای دولت رئیسی چه کسی ایستاده است؟
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود!(ادامه)
نمایشنامه «تباه» نوشته لین ناتیج و ترجمه سعید قاسمی از انتشارات مانیاهنر در ۱۸۳ صفحه منتشر شد. نمایشنامه «تباه» منتشر شد
نمایشنامه «تباه» نوشته لین ناتیج و ترجمه سعید قاسمی از انتشارات مانیاهنر در ۱۸۳ صفحه منتشر شد.(ادامه)
پوتین می گوید روسیه خواهان پایان دادن به جنگ در اوکراین است. پوتین: خواهان پایان جنگ اوکراین هستیم
پوتین می گوید روسیه خواهان پایان دادن به جنگ در اوکراین است.(ادامه)
مهر نوشت: رئیس جمهور روسیه گفت: هدف ما دامن زدن به جنگ نیست، بلکه پایان دادن به آن است، این چیزی است که ما به دنبالش هستیم و تلاش خواهیم کرد که انجام دهیم. پوتین: پاتریوت بفرستند نابودش می کنیم
مهر نوشت: رئیس جمهور روسیه گفت: هدف ما دامن زدن به جنگ نیست، بلکه پایان دادن به آن است، این چیزی است که ما به دنبالش هستیم و تلاش خواهیم کرد که انجام دهیم.(ادامه)
استفاده دولت انگلیس از ارتش برای خنثی کردن اعتصاب‌ها
یک مقام ارشد انگلیسی تایید کرد که دولت این کشور قصد دارد از نیروهای ارتش این کشور برای تسهیل اعتصاب‌ها استفاده کند.(ادامه)
همه چیز درباره مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه البیت آغاز خواهد شد.(ادامه)
روسیه قدرت محو آمریکا را از نقشه دارد
چه چیز باعث می شود که بایدن و تیم امنیت او تهدید هسته ای پوتین را اینقدر جدی بگیرند؟ به طور خلاصه، هفت واقعیت ناخوشایند.(ادامه)
واکنش روسیه به خبر استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین
«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (سه‌شنبه) ادعای مقامات غربی درباره خرید پهپادهای انتحاری از جمهوری اسلامی ایران و استفاده کردن انها در جنگ اوکراین را رد کرد.(ادامه)
سقوط سوخو ۳۴ روسیه در منطقه‌ای مسکونی + تصویر
منابع خبری از سقوط یک جنگنده روسیه در غرب این کشور حین پرواز آموزشی خبر دادند.(ادامه)
تاسیسات فوق سری نجات رئیس جمهور آمریکا در صورت حمله اتمی
کارشناسان می‌گویند یک مکان فوق سری در آمریکا وجود دارد که در صورت حمله اتمی مقام‌های دولت آمریکا می‌توانند آنجا مخفی شوند.(ادامه)
صدر اعظم سابق آلمان از سیاستمداران اروپایی خواست حرف‌های رئیس‌جمهور روسیه در خصوص استفاده احتمالی از تسلیحات هسته‌ای را جدی بگیرند و نباید این صحبت او را "بلوف" دانست. حرف‌های پوتین بلوف نیست!
صدر اعظم سابق آلمان از سیاستمداران اروپایی خواست حرف‌های رئیس‌جمهور روسیه در خصوص استفاده احتمالی از تسلیحات هسته‌ای را جدی بگیرند و نباید این صحبت او را "بلوف" دانست.(ادامه)
صدر اعظم سابق آلمان امروز (چهارشنبه) از سیاستمداران اروپایی خواست حرف‌های رئیس‌جمهور روسیه در خصوص استفاده احتمالی از تسلیحات هسته‌ای را جدی بگیرند و نباید این صحبت او را "بلوف" دانست. مرکل: حرف‌های پوتین را جدی بگیرید
صدر اعظم سابق آلمان امروز (چهارشنبه) از سیاستمداران اروپایی خواست حرف‌های رئیس‌جمهور روسیه در خصوص استفاده احتمالی از تسلیحات هسته‌ای را جدی بگیرند و نباید این صحبت او را "بلوف" دانست.(ادامه)
پوتین دستور بسیج نیرو‌های مسلح روسیه را صادر کرد
شمال نیوز: رئیس جمهور روسیه با اعلام بسیج نظامی محدود، گفت کشور‌های غربی به‌دنبال تضعیف، تجزیه و نابودی کامل روسیه هستند، اما مسکو هم دارای سلاح اتمی است و از هر ابزاری برای دفاع از خود استفاده می‌کند.(ادامه)
شایعه سوء قصد به جان پوتین
شماری از نشریات انگلیس از جمله نشریه سان و دیلی استار مدعی شدند پوتین از یک ترور نافرجام جان سالم به در برده است.(ادامه)
عکس/ پوتین در کنار تابوت گورباچف
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، دسته گلی را بر روی تابوت میخائیل گورباچف، آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی می‌گذارد.(ادامه)
میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی شب گذشته سه شنبه ۸ شهریور ماه، در سن ۹۱ سالگی در بیمارستان بالینی مرکزی مسکو درگذشت. وی به عنوان رهبر سابق شوروی، یکی از تأثیرگذارترین چهره‌ های سیاسی قرن بیستم بود. گورباچف که بود؟
میخائیل گورباچف آخرین رهبر اتحاد جماهیر شوروی شب گذشته سه شنبه ۸ شهریور ماه، در سن ۹۱ سالگی در بیمارستان بالینی مرکزی مسکو درگذشت. وی به عنوان رهبر سابق شوروی، یکی از تأثیرگذارترین چهره‌ های سیاسی قرن بیستم بود.(ادامه)
راستی‌آزمایی یک شایعه؛ پوتین بدل دارد؟
یکی از حواشی سفر پوتین به تهران در آغاز مرداد ماه جاری، این ادعا بود که به جای رئیس جمهوری روسیه، بدلش به تهران آمد! اما آیا این شایعه درست است و پوتین بدل دارد؟ (ادامه)
خاطرات تلخ و شیرینی از دوران اسارت دلیر مردان در محافل عمومی و خصوصی ذکر شده است. به مناسبت 26 مرداد، سالروز آزادی اسرا و بازگشت آنها به وطن، گنجینه ای از اوراق پر افتخار از خاطرات دوران اسارت را با هم مرور می کنیم. گوشه ای از خاطرات آزادگان در دوران اسارت
خاطرات تلخ و شیرینی از دوران اسارت دلیر مردان در محافل عمومی و خصوصی ذکر شده است. به مناسبت 26 مرداد، سالروز آزادی اسرا و بازگشت آنها به وطن، گنجینه ای از اوراق پر افتخار از خاطرات دوران اسارت را با هم مرور می کنیم.(ادامه)
رژیم صهیونیستی که در چند سال اخیر حملات مکرری را به سوریه انجام داده بود، این روز‌ها جهت حملات خود را تغییر داده و به مناطق تحت نفوذ روسیه هم حمله می‌کند. در تازه‌ترین اقدام، صهیونیست‌ها با چند موشک شهر طرطوس در فاصله چند کیلومتری پایگاه روس‌ها را مورد هدف قرار دادند که طی آن چند تن کشته و زخمی شدند. حمله تل‌آویو به نزدیکی پایگاه روسیه در سوریه
رژیم صهیونیستی که در چند سال اخیر حملات مکرری را به سوریه انجام داده بود، این روز‌ها جهت حملات خود را تغییر داده و به مناطق تحت نفوذ روسیه هم حمله می‌کند. در تازه‌ترین اقدام، صهیونیست‌ها با چند موشک شهر طرطوس در فاصله چند کیلومتری پایگاه روس‌ها را مورد هدف قرار دادند که طی آن چند تن کشته و زخمی شدند.(ادامه)
 احمدی‌نژاد در تلاش برای مطرح‌کردن خود و ماندگاربودن در سرخط خبری رسانه‌هاست. فرقی نمی‌کند بهانه‌اش نامه‌نگاری با پوتین و زلنسکی باشد یا طرح ادعای کرد و آذری‌بودن پیامبران. تاکتیک آشنای احمدی نژاد برای حذف نشدن از سیاست
احمدی‌نژاد در تلاش برای مطرح‌کردن خود و ماندگاربودن در سرخط خبری رسانه‌هاست. فرقی نمی‌کند بهانه‌اش نامه‌نگاری با پوتین و زلنسکی باشد یا طرح ادعای کرد و آذری‌بودن پیامبران.(ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد در مذاکرات اخیر، طرف آمریکایی به دنبال این بود که نگرانی خودش از بحث انتقام خون سردار سلیمانی را در قالب یک بده بستان برطرف کند که دست رد به سینه آنها زده شد(خبر)
وزیر امور خارجه گفت: هفته گذشته پیامی از وزیر خارجه عراق دریافت کردیم که طرف سعودی آمادگی دارد گفت‌وگوها از فاز امنیتی وارد فاز سیاسی و علنی شود و ما نیز اعلام آمادگی کردیم که گفت‌وگوها در سطح سیاسی ادامه یابد و در نهایت روابط دیپلماتیک به حالت طبیعی بازگردد(ادامه)
عکس یک عکاس ایرانی از پوتین در نشست تهران +عکس
عکس یک عکاس ایرانی از پوتین در نشست تهران، که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است. (ادامه)
رئیس جمهور با ابراز خرسندی از ثمردهی روند حرکت جدید دستگاه دیپلماسی کشور و ارتقای کم‌سابقه سطح مراودات تجاری کشور با همسایگان، از همه دستگاه‌های اجرایی خواست به الزامات و اقتضائات این رویکرد پایبند باشند.+ ماموریت مهم رئیسی به مخبر(خبر)
(ادامه)

مقام معظم رهبری عصر سه‌شنبه در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و هیئت همراه با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن تفاهم‌ها و قراردادهای بین دو کشور، هوشیاری در مقابل سیاستهای فریبکارانه غرب را لازم دانستند و خاطرنشان کردند: همکاری‌ها بلندمدت ایران و روسیه عمیقاً به نفع هر دو کشور است. آمریکایی‌ها از منطقه شرق فرات در سوریه باید بیرون رانده شوند / اگر جلوی ناتو گرفته نمی‌شد آنها مدتی بعد به بهانه کریمه جنگ راه می‌انداختند / دلار را باید به تدریج از مسیر معاملات جهانی خارج کرد / تحسین مواضع اخیر رئیس‌جمهور روسیه علیه صهیونیستها / حوادث جهانی نشان‌دهنده نیاز ایران و روسیه به همکاری‌های روزافزون و متقابل است(خبر)
مقام معظم رهبری عصر سه‌شنبه در دیدار آقای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و هیئت همراه با تأکید بر ضرورت عملیاتی شدن تفاهم‌ها و قراردادهای بین دو کشور، هوشیاری در مقابل سیاستهای فریبکارانه غرب را لازم دانستند و خاطرنشان کردند: همکاری‌ها بلندمدت ایران و روسیه عمیقاً به نفع هر دو کشور است.(ادامه)
استقبال از پوتین در فرودگاه مهرآباد تهران+فیلم
ولادمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در فرودگاه مهرآباد تهران مورد استقبال قرار گرفت.(ادامه)
تصویر خاص از دیدار پوتین با رهبر انقلاب
آقای ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، بعد از ظهر امروز ( سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
عکس/ ورود رئیس جمهور روسیه به تهران
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای شرکت در نشست سه جانبه سران آستانه که در تهران برگزار می‌شود وارد کشورمان شد.(ادامه)
ولادیمیر پوتین در جریان سفر به تهران با همتای ایرانی خود سید ابراهیم رییسی دیدار و رایزنی می‌کند . او همچنین در این سفر بر اساس اخبار اعلام شده از سوی رسانه‌های روسیه احتمالا با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب نیز دیدار می‌کند . برنامه‌های پوتین در سفر یک روزه به تهران
ولادیمیر پوتین در جریان سفر به تهران با همتای ایرانی خود سید ابراهیم رییسی دیدار و رایزنی می‌کند . او همچنین در این سفر بر اساس اخبار اعلام شده از سوی رسانه‌های روسیه احتمالا با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب نیز دیدار می‌کند .(ادامه)
چرا دست راست آقای رئیس‌جمهور ثابت است؟!
این روزها رفتارهای پوتین از جمله حالت ثابت دست راست او هنگام راه رفتن زیر ذره‌بین رسانه‌های غربی است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.