.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیسی: تعاملات با روسیه را در یک چارچوب دنبال می‌کنیم/ تبادلات مالی دو کشور باید در چارچوبی مستقل از سیستم تبادلات مالی غربی گسترش یابد/ پوتین: حجم مبادلات تجاری دو کشور در ماه‌های اخیر افزایش خوبی داشته/ سلام گرم من را به آیت الله خامنه‌ای برسانید(خبر)
(ادامه)
سران ایران و روسیه در حاشیه اجلاس خزر دقایقی به صورت خصوصی گفتگو کردند. عکس جالب از دیدار خصوصی رئیسی و پوتین
سران ایران و روسیه در حاشیه اجلاس خزر دقایقی به صورت خصوصی گفتگو کردند.(ادامه)
پوتین فرمان تحریم اقتصادی غرب را امضا کرد
(ادامه)
یک منبع آگاه در داخل کرملین مدعی شد، شاید ولادیمیر پوتین وادار شود برای چند روز کنترل جنگ در اوکراین را در اختیار فرد دیگری قرار دهد چون قرار است بابت سرطان تحت عمل جراحی قرار گیرد. جانشین پوتین مشخص شد
یک منبع آگاه در داخل کرملین مدعی شد، شاید ولادیمیر پوتین وادار شود برای چند روز کنترل جنگ در اوکراین را در اختیار فرد دیگری قرار دهد چون قرار است بابت سرطان تحت عمل جراحی قرار گیرد.(ادامه)

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» با انتقاد از عملکرد دولت «جو بایدن» مدعی شد که توافق دولت بایدن با ایران بدتر از توافق دوران ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» خواهد بود و چنین توافقی می‌تواند به معنای نابودی اسراییل خواهد بود. ترامپ: توافق بایدن با ایران می‌تواند به مفهوم نابودی اسرائیل باشد
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» با انتقاد از عملکرد دولت «جو بایدن» مدعی شد که توافق دولت بایدن با ایران بدتر از توافق دوران ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» خواهد بود و چنین توافقی می‌تواند به معنای نابودی اسراییل خواهد بود.(ادامه)
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» با انتقاد از عملکرد دولت «جو بایدن» مدعی شد که توافق دولت بایدن با ایران بدتر از توافق دوران ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» خواهد بود و چنین توافقی می‌تواند به معنای نابودی اسراییل خواهد بود. ترامپ: توافق بایدن با ایران می‌تواند به مفهوم نابودی اسرائیل باشد
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه «فاکس‌نیوز» با انتقاد از عملکرد دولت «جو بایدن» مدعی شد که توافق دولت بایدن با ایران بدتر از توافق دوران ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» خواهد بود و چنین توافقی می‌تواند به معنای نابودی اسراییل خواهد بود.(ادامه)
هشدار جدی پوتین/ روسیه اروپا را به نابودی با بمب هسته‌ای تهدید کرد
دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین،‌ اعلام کرد روسیه تنها در صورتی از سلاح هسته‌ای استفاده خواهد کرد که موجودیت این کشور در معرض خطر باشد(ادامه)
پوتین: آمریکایی‌ها حاضرند به هر قیمت با ایران به صلح برسند و فورا تمام اسناد را امضا کنند
ولادیمیر پوتین در جلسه هیات دولت گفت: آمریکایی‌ها حاضرند خیلی سریع با ایران صلح کنند و بلافاصله همه اسناد را امضا کنند و با ونزوئلا، آن‌ها برای مذاکره به ونزوئلا رفتند. پوتین افزود به غیر از «عملیات ویژه نظامی» هیچ گزینه دیگری وجود نداشته و روسیه کشوری نیست که به خاطر منافع اقتصادی کوتاه مدت بر سر استقلال و امنیت خود معامله کند.(ادامه)
تصویری دیده نشده از ولادیمیر پوتین و همسرش
تصویری دیده نشده از ولادیمیر پوتین و همسرش و فرزند تازه متولد شده‌اش را تماشا کنید.(ادامه)
سفارت مسکو در آمریکا نسبت به اظهارات سناتور آمریکایی برای ترور رئیس جمهور روسیه واکنش نشان داد. واکنش تند روسیه به ادعای سناتور آمریکایی درباره ترور پوتین!
سفارت مسکو در آمریکا نسبت به اظهارات سناتور آمریکایی برای ترور رئیس جمهور روسیه واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز: احمدی نژاد در ادامه موضع گیری های خود علیه حمله روسیه به اوکراین، شخص پوتین را مخاطب خود قرار داد. هشدار تند احمدی نژاد به پوتین علیه «جنگ شیطانی» روسیه
شمال نیوز: احمدی نژاد در ادامه موضع گیری های خود علیه حمله روسیه به اوکراین، شخص پوتین را مخاطب خود قرار داد.(ادامه)
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حمله نظامی روسیه به اوکراین واکنش نشان دادند. واکنش نمایندگان مجلس به حمله روسیه به اوکراین
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به حمله نظامی روسیه به اوکراین واکنش نشان دادند.(ادامه)
صدا و دهل جنگ بین روسیه و اوکراین بیش از هر زمانی دیگر در حال شنیدن است . هر چند آغاز مناقشه و لشکرکشی ها و رزمایشها به حدود یک ماه پیش برمی گردد و جنگ نرم و رسانه ای ان نیز از یک سال پیش بین این دو کشور شروع شده بود، اما در این روزها و حتی این لحظات هر ان صدای جنگ بین دو کشور روسیه و اکراین بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود. اهداف اصلی روس ها از حمله احتمالی به اوکراین(يادداشت)
صدا و دهل جنگ بین روسیه و اوکراین بیش از هر زمانی دیگر در حال شنیدن است . هر چند آغاز مناقشه و لشکرکشی ها و رزمایشها به حدود یک ماه پیش برمی گردد و جنگ نرم و رسانه ای ان نیز از یک سال پیش بین این دو کشور شروع شده بود، اما در این روزها و حتی این لحظات هر ان صدای جنگ بین دو کشور روسیه و اکراین بیشتر و بیشتر شنیده می‌شود.(ادامه)
شعار دولت تعامل با دنیاست/ روایت رئیسی از دستاوردهای سفر روسیه/ آمریکا ابتدا تحریم‌ها را بردارد، سپس از گفتگو با ایران صحبت کند/ در بورس میراث‌دار دولت قبل شدیم/ برای ارز ۴۲۰۰ تومانی حتما اجماع و اقناع عمومی صورت بگیرد، غافلگیری مردم در ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه ضمن پاسخ به برخی حاشیه سازی‌ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه تاکید کرد: به صراحت اعلام می‌کنیم که در روابط خارجی هم با شرق و هم با غرب کار می‌کنیم. اما در حوزه استقلال، سیاست نه شرقی نه غربی با قدرت در جای خودش به درستی قرار دارد. پاسخ امیرعبداللهیان به حاشیه‌سازی‌ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه
شمال نیوز : وزیر امور خارجه ضمن پاسخ به برخی حاشیه سازی‌ها درباره سفر رئیس جمهور به روسیه تاکید کرد: به صراحت اعلام می‌کنیم که در روابط خارجی هم با شرق و هم با غرب کار می‌کنیم. اما در حوزه استقلال، سیاست نه شرقی نه غربی با قدرت در جای خودش به درستی قرار دارد.(ادامه)
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در خصوص ماجرای «در خدمت شما هستیم» رئیسی خطاب به پوتین گفت: هر ایرانی و هر کس تواضع یک ایرانی مومن را بشناسد میداند معنی درخدمت شما هستیم یعنی بفرمایید. احساس میکنم آنها مترجم قوی نداشتند. این موضوع را خیلی جدی نمی گیریم. ماجرای جمله‌ای که رئیسی خطاب به پوتین گفت
محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در خصوص ماجرای «در خدمت شما هستیم» رئیسی خطاب به پوتین گفت: هر ایرانی و هر کس تواضع یک ایرانی مومن را بشناسد میداند معنی درخدمت شما هستیم یعنی بفرمایید. احساس میکنم آنها مترجم قوی نداشتند. این موضوع را خیلی جدی نمی گیریم.(ادامه)
وزیر خارجه در تشریح جزئیات دیدار سه ساعته روسای جمهور ایران و روسیه گفت: دکتر رئیسی و پوتین، وزاری خارجه دو کشور را مکلف کردند که نسبت به تهیه نقشه راه بیست‌ساله همکاری‌های بلندمدت اقدام کنند....(خبر)
(ادامه)
چرا پوتین به استقبال رئیسی نرفت؟
معاون پیشین تشریفات ریاست جمهوری درباره برخی ابهامات پیرامون رعایت تشریفات در سفر رئیس جمهوری به روسیه توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
تفاوت میزبانی پوتین از رییسی و اردوغان + عکس
سید ابراهیم رییسی عصر روز چهارشنبه با ولادیمیر پوتین رییس جمهور فدراسیون روسیه در مسکو دیدار و گفتگو کرد. در ادامه تصویر میزبانی پوتین از رییس جمهور ایران و نخست وزیر ترکیه را مشاهده می کنید. (ادامه)
عکس| نماز خواندن ابراهیم رئیسی در کاخ کرملین
در میان مذاکرات پوتین ورئیسی و با اذان مغرب، مذاکرات برای دقایقی متوقف شد و رئیس جمهور نماز خود را در همان محل مذاکرات اقامه کرد.(ادامه)
میدل ایست آی در گزارش خود به صراحت تاکید دارد که ایران و روسیه به عنوان دو بازیگر موثر در جبهه مخالف با غرب، در وضعیت حساسی قرار دارند و دیدار روسای جمهورِ دو کشور تا حد زیادی می تواند زمینه را برای تامین منافع هر دو کشور در عرصه بین المللی بواسطه ....(خبر)
(ادامه)
نتیجه ارز ترجیحی به سفره مردم نیامد/ حذف ارز ترجیحی غیر از گندم و دارو تکلیف قانونی دولت است/ تا تکلیف ارز ترجیحی مشخص نشود یارانه‌ها تغییر نمی‌کند/ نحوه افزایش حقوق‌ها در سال بعد ....(خبر)
(ادامه)
بدل ولادیمیر پوتین که در یکی از روستاهای دورافتاده چین زندگی میکرد، کشف و به تلویزیون آورده شد، وی کشاورزی فقیر است که به دلیل وضعیت مالی با وجود 54 سن هنوز ازدواج نکرده است. این همه شباهت به رییس جمهور باورنکردنی است+عکس
بدل ولادیمیر پوتین که در یکی از روستاهای دورافتاده چین زندگی میکرد، کشف و به تلویزیون آورده شد، وی کشاورزی فقیر است که به دلیل وضعیت مالی با وجود 54 سن هنوز ازدواج نکرده است.(ادامه)
دولت سیزدهم اهل اخبار صبح جمعه نیست/ خبر استعفای وزیر اقتصاد یک شوخی تلخ است/ زمان سفر رئیس جمهور به مسکو مشخص شد / ولادیمیر پوتین از رئیس‌جمهور کشورمان دعوت کرد که به روسیه سفری داشته باشد....(خبر)
(ادامه)
این موشک‌ها در عرض ۱۲ دقیقه آمریکا را محو می کنند+ جزئیات و عکس
کارشناس نظامی روس با اشاره به قدرت موشکی روسیه گفت: «روسیه دارای یک مجموعه از موشک‌های مافوق صوت «آوانگارد» است که میتواند تنها در عرض ۱۲ دقیقه به پایتخت آمریکا برسند.(ادامه)


مسکو و پکن هم در مذاکرات جاری با تأکید بر خواسته بحق تهران مبنی بر رفع همه تحریم‌های برجامی و فرابرجامی بر لزوم بازگشت همه طرف‌ها به توافق اولیه ۲۰۱۵ تأکید کرده‌اند. چنان که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در گفت‌وگوی اخیرش با «جو بایدن»، رئیس جمهور امریکا اهمیت بازگشت به توافق اولیه را یادآور و خواستار اجماع نظر همه طرف‌ها در این زمینه شده است. ایران دو پیشهاد همزمان مبنی بر لغو همه تحریم های برجامی و فرابرجامی و بازگشت خود به تعهدات برجامی‌اش را ارائه کرده / با رفع همه ی تحریم های پس از خروج آمریکا از برجام، تضمین برای رسیدن به توافق پایدار فراهم می شود(خبر)
مسکو و پکن هم در مذاکرات جاری با تأکید بر خواسته بحق تهران مبنی بر رفع همه تحریم‌های برجامی و فرابرجامی بر لزوم بازگشت همه طرف‌ها به توافق اولیه ۲۰۱۵ تأکید کرده‌اند. چنان که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در گفت‌وگوی اخیرش با «جو بایدن»، رئیس جمهور امریکا اهمیت بازگشت به توافق اولیه را یادآور و خواستار اجماع نظر همه طرف‌ها در این زمینه شده است.(ادامه)
حجت الاسلام ملا کریمی گفت: ما هرچه داریم از شهداست، باید جوابگوی خون شهدا باشیم، امنیت برای ما اول و آخر است، کسی که بخواهد در این شهرستان دنبال نوامیس مردم و مواد مخدر باشد به شدت با آن‌ها برخورد می‌کنیم. دادستان بابل: با مخلان امنیت برخورد می‌کنیم
حجت الاسلام ملا کریمی گفت: ما هرچه داریم از شهداست، باید جوابگوی خون شهدا باشیم، امنیت برای ما اول و آخر است، کسی که بخواهد در این شهرستان دنبال نوامیس مردم و مواد مخدر باشد به شدت با آن‌ها برخورد می‌کنیم.(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)
توئیت معنادار احمدی‌نژاد به پوتین
محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم در توئیتی از رییس جمهور روسیه درباره طالبان سوال کرد.(ادامه)
روسیه واکسن کرونای آدامسی می سازد
وزارت دفاع روسیه، در حال ساخت واکسن کرونا به شکل آدامس است که بجای تزریق می توان آن را جوید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.