.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس‌جمهور ترکیه عصر دیروز شروع عملیات نظامی در شمال سوریه را اعلام کرد و جنگنده‌های اف ۱۶ ترکیه مواضع کرد‌ها را در شمال سوریه هدف قرار دادند. کرد‌ها برای مقابله با عملیات ترکیه بسیج عمومی اعلام کرده‌اند و دیروز گفتند که آنکارا به هیچ کدام از اهداف خود نخواهد رسید.....(خبر)
(ادامه)
عکسی از قدم زدن روحانی و پوتین در ایروان
عکس قدم زدن و صحبت کردن حسن روحانی و رئیس جمهور روسیه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.(ادامه)
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم ..... شوخی‌ - جدی های شوخی‌ - جدی های فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس در نقل خاطرات تلخ و شیرین دفاع مقدس
سردار مرتضی قربانی، فرمانده لشکر 25 کربلا در دفاع مقدس می گوید: تمام ارتش عراق، آمریکا و منافقین بسیج شدند و عملیات کربلای ۴ لو رفت، کشف آن هم به این دلیل بود که ما از مناطق باز اهواز می‌آمدیم، زیر برد ماهواره‌ها، آواکس‌ها، عکس‌های هوایی و جاسوس‌ها بودیم .....(ادامه)
مهم: خط و نشان روسیه برای آمریکا + جزئیات
رئیس جمهوری روسیه وزارتخانه های دفاع، امور خارجه و سازمان اطلاعات خارجی روسیه را موظف کرد با دقت اقدامات بعدی آمریکا پس از خروج از پیمان موشکی مبنی بر طراحی، تولید و استقرار موشک های کوتاه و میانبرد را زیر نظر داشته باشند تا در صورت دریافت اطلاعات معتبر در این باره، روسیه نیز دست به تولید موشک های مشابه بزند.(ادامه)
نماینده مردم آمل تاکید کرد: در بخش یارانه نقدی و غیر نقدی اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم این یارانه تا ابد روی ریش همه ما بسته شده و با ما می‌آید. باید ریاست جمهوری یک دوره هفت‌ساله باشد/ اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم، یارانه تا ابد با ما می‌آید
نماینده مردم آمل تاکید کرد: در بخش یارانه نقدی و غیر نقدی اگر صندوق رای را از یارانه جدا نکنیم این یارانه تا ابد روی ریش همه ما بسته شده و با ما می‌آید. (ادامه)
جزئیات دیدار سردار سلیمانی و پوتین
(ادامه)
قیمت چند برابری میوه از میدان مرکزی تا مغازه‌ + جدول
در فصل برداشت که قیمت میوه باید در حداقل باشد در فاصله کمتر از ۲ کیلومتر قیمت‌ها دو برابر می‌شود و مغازه‌داران اجاره مغازه را هم روی نرخ میوه می‌ کشند. (ادامه)
 وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: ترامپ و پوتین درباره حل دیپلماتیک موضوع ایران توافق کردند. توافق مهم ترامپ و پوتین درباره ایران
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: ترامپ و پوتین درباره حل دیپلماتیک موضوع ایران توافق کردند.(ادامه)
سقوط پهپاد امریکایی نماد اثربخشی مقاومت فعال (يادداشت)
(ادامه)
فرمانده دوران دفاع مقدس با اذعان به اینکه بازگو کردن خوبی‌ها باعث بصیرت مردم می‌شود، گفت: اگر بتوانیم خوبی‌ها را در یک جامعه بازگو و برای مردم روشنگری کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل و‌ وضعیت کشور این‌گونه نمی‌شود.
نمایندگان مجلس فرزندان خود را از آمریکا خارج کنند
فرمانده دوران دفاع مقدس با اذعان به اینکه بازگو کردن خوبی‌ها باعث بصیرت مردم می‌شود، گفت: اگر بتوانیم خوبی‌ها را در یک جامعه بازگو و برای مردم روشنگری کنیم بسیاری از مشکلات کشور حل و‌ وضعیت کشور این‌گونه نمی‌شود. (ادامه)
عکس/افتتاح کارخانه مرسدس بنز در روسیه با حضور پوتین
(ادامه)
یک رسانه صهیونیستی روز سه‌شنبه گزارش داده نخست‌وزیر این رژیم طرحی را درباره سوریه به رئیس‌جمهور آمریکا ارائه داده است. نتانیاهو طرحی درباره سوریه به آمریکا ارائه داد
یک رسانه صهیونیستی روز سه‌شنبه گزارش داده نخست‌وزیر این رژیم طرحی را درباره سوریه به رئیس‌جمهور آمریکا ارائه داده است.(ادامه)
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن موافق بودن با بازنگری در قانون اساسی تاکید کرد با توجه به شرایط کنونی کشور وقت مناسبی برای انجام این کار نیست. وی همچنین گفت که اگر مصوبه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگان بعد از سه دوره متوالی تصویب شود، به ادامه کارهای فرهنگی خود می‌پردازد. تصمیم علی مطهری برای بعد از نمایندگی مجلس در دور دهم
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن موافق بودن با بازنگری در قانون اساسی تاکید کرد با توجه به شرایط کنونی کشور وقت مناسبی برای انجام این کار نیست. وی همچنین گفت که اگر مصوبه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگان بعد از سه دوره متوالی تصویب شود، به ادامه کارهای فرهنگی خود می‌پردازد.(ادامه)
راز سفر بشار اسد به ایران بالاخره فاش شد
(ادامه)
عکس: وقتی پوتین می‌خواهد با هر دو دست روحانی دست بدهد!
(ادامه)
هشدار جمعیت هلال احمر مازندران به گردشگران زمستانی
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران به مسافران و گردشگران مناطق‌های کوهستانی و جنگلی توصیه کرد از سفر غیر ضروری به استان پرهیز کنند.(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای معین همسوی با آقای خاتمی بود و آمد، آقای ناطق نوری همسوی با آقای هاشمی رفسنجانی بود و آمد. در دوره کنونی هم به همین شکل خواهد بود.
الله کرم: روحانی به ۱۴۰۰ نمی‌رسد!
فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای معین همسوی با آقای خاتمی بود و آمد، آقای ناطق نوری همسوی با آقای هاشمی رفسنجانی بود و آمد. در دوره کنونی هم به همین شکل خواهد بود. (ادامه)
عکس: اسکورت پوتین در تهران
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه روز جمعه برای شرکت در نشست سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه وارد تهران شد.(ادامه)
عکس/ هدیه روحانی به پوتین و اردوغان
‏تصویر یادبود اجلاس سه جانبه تهران روی ‏بشقاب میناکاری اصفهان، که از سوی دکتر روحانی به پوتین و اردوغان اهدا شد.(ادامه)
(تصاویر) اسکورت خودرو حامل پوتین در تهران
ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه روز جمعه برای شرکت در نشست سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه وارد تهران شد. پوتین پس از پایان نشست سران، به دیدار رهبر انقلاب رفت.(ادامه)


رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اظهارات آقای پوتین درخصوص برجام اشاره کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران تاکنون به تعهدات خود در برجام پایبند بوده است اما اروپایی‌ها به وظایف خود عمل نکرده‌اند و این قابل قبول نیست که ما به‌طور کامل به تعهدات خود در برجام عمل کنیم اما آن‌ها تعهدات خود را انجام ندهند. رهبر انقلاب: آمریکا مهارشدنی است/ اروپایی‌ها به وظایف خود در برجام عمل نکرده‌اند، این قابل قبول نیست/ پوتین: اعتماد جهانی از دلار سلب می‌شود/ اردوغان خواستار انسجام بیشتر مسلمانان شد(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اظهارات آقای پوتین درخصوص برجام اشاره کردند و گفتند: جمهوری اسلامی ایران تاکنون به تعهدات خود در برجام پایبند بوده است اما اروپایی‌ها به وظایف خود عمل نکرده‌اند و این قابل قبول نیست که ما به‌طور کامل به تعهدات خود در برجام عمل کنیم اما آن‌ها تعهدات خود را انجام ندهند. (ادامه)
عکس/ دیدار پوتین با رهبرانقلاب
آقای ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
عکس/ ماشین پوتین در تهران!
ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه جهت حضور در نشست سه‌جانبه تهران درباره سوریه از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شد.(ادامه)

 طرفین پس از دیدارهای دوجانبه، در یک نشست مشترک سه جانبه به طرح مواضع خود در قبال سوریه و همچنین ادلب به عنوان مهم‌ترین نقطه تحت اشغال تروریست‌ها پرداختند و در نهایت بیانیه تهران صادر شد؛ بیانیه‌ای که با وجود نگارش و توافق درباره متن آن توسط هیات‌های کارشناسی سه کشور، با درخواست رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای درج آتش بس در یکی از بندهای آن همراه شد. روحانی: باید تمامیت ارضی و استقلال سوریه محترم شمرده شود / پوتین: تروریست‌ها در ادلب به دنبال استفاده از سلاح شیمیایی هستند / اردوغان: ادلب برای امنیت ملی ترکیه مهم است + متن بیانیه مشترک(خبر)
طرفین پس از دیدارهای دوجانبه، در یک نشست مشترک سه جانبه به طرح مواضع خود در قبال سوریه و همچنین ادلب به عنوان مهم‌ترین نقطه تحت اشغال تروریست‌ها پرداختند و در نهایت بیانیه تهران صادر شد؛ بیانیه‌ای که با وجود نگارش و توافق درباره متن آن توسط هیات‌های کارشناسی سه کشور، با درخواست رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای درج آتش بس در یکی از بندهای آن همراه شد. (ادامه)
عکس یادگاری روحانی، پوتین و اردوغان
نشست سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه درباره تحولات و آینده سوریه به طور رسمی در سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد. (ادامه)
پوتین وارد تهران شد (+عکس)
رئیس‌جمهوری روسیه برای حضور در نشست سه‌جانبه با همتایان ایرانی و ترکیه‌ای خود دقایقی پیش وارد تهران شد.(ادامه)
بدل پوتین لو رفت/عکس
در شبه جزیره کریمه دو ولادمیر پوتین به طور همزمان و در جاهای مختلف شمع روشن کردند.(ادامه)
رییس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، این آمادگی را دارد که با ایران «بدون پیش‌شرط» وارد مذاکره شود.
اعلام آمادگی ترامپ برای مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران/ واکنش مشاور رئیس جمهوری به سخنان ترامپ
رییس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، این آمادگی را دارد که با ایران «بدون پیش‌شرط» وارد مذاکره شود. (ادامه)
عکس/ پوتین جای ترامپ را گرفت!
نشریه هیل نوشت فردی در ساختمان کنگره ایالت کلرادو در جایی که باید تابلویی از چهره نقاشی شده رئیس‌جمهور آمریکا به نمایش درمی‌آمد، عکس همتای روس او را قرار داد.(ادامه)
عکس: جلد جنجالی مجله تایم برای ترامپ و پوتین
جلد مجله تایم در روز 30 ام جولای تصویر مردی بود که از ادغام چهره های پوتین و ترامپ ساخته شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.