.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اگرچه مقامات روسیه در کرملین تاکنون به افشای فایل صوتی مصاحبه ظریف واکنش نشان نداده‌اند، اما رسانه‌های روس جزییات آن را به روایت خودشان تحلیل کرده اند. واکنش تند روسیه به افشای فایل صوتی ظریف / ظریف مصاحبه را منتشر کرده است؟
شمال نیوز : اگرچه مقامات روسیه در کرملین تاکنون به افشای فایل صوتی مصاحبه ظریف واکنش نشان نداده‌اند، اما رسانه‌های روس جزییات آن را به روایت خودشان تحلیل کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز : دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گزارش سفر و مذاکرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آقای پوتین به عنوان یک سند نزد مراجع رسمی ثبت شده است. آنچه از آقای ظریف نقل شده، با واقعیت انطباق ندارد. محسن رضایی: اظهارات ظریف درباره دیدار سردار سلیمانی و پوتین با واقعیت انطباق ندارد
شمال نیوز : دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گزارش سفر و مذاکرات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و آقای پوتین به عنوان یک سند نزد مراجع رسمی ثبت شده است. آنچه از آقای ظریف نقل شده، با واقعیت انطباق ندارد. (ادامه)
محموله چهارم واکسن روسی در راه ایران
چهارمین محموله از واکسن اسپوتنیک وی به میزان ۱۰۰ هزار دوز روز پنجشنبه از مسکو به ایران ارسال شد.(ادامه)
عکس/ خوشگذرانی زمستانی پوتین در سیبری
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور تعطیلات زمستانی‌شان را در منطقه سرد و پربرف سیبری سپری می‌کنند. / گاردین (ادامه)
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: آقای قالیباف در کشور خودمان به دلیل مبتلا شدن به کرونا رییس‌جمهوری روحانی به جنابعالی برای تشکیل جلسه و نشست سران قوا وقت نداد و آن نشست را کنسل کرد. حال شما انتظار دارید پوتین که از حرفه‌ای‌ترین و مرموزترین .... احمدی بیغش: انتظار داشتید مرموزترین سیاستمدار جهان با شما دیدار کند؟
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: آقای قالیباف در کشور خودمان به دلیل مبتلا شدن به کرونا رییس‌جمهوری روحانی به جنابعالی برای تشکیل جلسه و نشست سران قوا وقت نداد و آن نشست را کنسل کرد. حال شما انتظار دارید پوتین که از حرفه‌ای‌ترین و مرموزترین ....(ادامه)
جزئیاتی از ارسال نامه راهبردی رهبر انقلاب به پوتین
۲۰ بهمن ۹۹، پیام رهبر انقلاب به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، توسط رئیس مجلس شورای اسلامی، تحویل رئیس دومای روسیه و نماینده‌ی ویژه‌ی پوتین شد. (ادامه)

موضوع اصلی سفر آقای ولایتی ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب به پوتین بود و هیچ برنامه دیگری در سفر ایشان پیش‌بینی نشده بود یعنی اگر پیام نبود، سفر هم انجام نمی‌شد. توضیحات شریعتمداری درباره اظهاراتش در برنامه جهان‌آرا
موضوع اصلی سفر آقای ولایتی ابلاغ پیام رهبر معظم انقلاب به پوتین بود و هیچ برنامه دیگری در سفر ایشان پیش‌بینی نشده بود یعنی اگر پیام نبود، سفر هم انجام نمی‌شد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای به پوتین نوشت: حق حاکمیت و تعیین سرنوشت از آن آحاد مردم است. این حق اساسی و بنیادین را خداوند با دادن اختیار به انسان‌ها ارزانی فرموده است و هیچ فرد، گروه یا قدرتی حق سلب یا تحدید آن را ندارد. احمدی نژاد به پوتین هم نامه نوشت و او را نصیحت کرد
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای به پوتین نوشت: حق حاکمیت و تعیین سرنوشت از آن آحاد مردم است. این حق اساسی و بنیادین را خداوند با دادن اختیار به انسان‌ها ارزانی فرموده است و هیچ فرد، گروه یا قدرتی حق سلب یا تحدید آن را ندارد.(ادامه)
تقدیم پیام رهبرانقلاب به رئیس دومای روسیه
رئیس مجلس شورای اسلامی پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به ولادیمیر پوتین را به ویچسلاو والودین رئیس مجلس دومای روسیه تقدیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : محمد جواد ظریف درباره سفر رئیس مجلس به مسکو گفت: ما اطلاع داشتیم البته هم پروتکل‌های کرونایی و هم پروتکل ملاقات روسای مجالس، امکان ملاقات با آقای پوتین را فراهم نمی‌کرد و این را هم ما از ابتدا به دوستانمان در مجلس گفته بودیم. وزارت خارجه تلاشش را هم کرد، سفیر ما هم تلاشش را کرد .... از ابتدا گفته بودیم پروتکل های روسای مجالس، امکان ملاقات با پوتین را فراهم نمی کند
شمال نیوز : محمد جواد ظریف درباره سفر رئیس مجلس به مسکو گفت: ما اطلاع داشتیم البته هم پروتکل‌های کرونایی و هم پروتکل ملاقات روسای مجالس، امکان ملاقات با آقای پوتین را فراهم نمی‌کرد و این را هم ما از ابتدا به دوستانمان در مجلس گفته بودیم. وزارت خارجه تلاشش را هم کرد، سفیر ما هم تلاشش را کرد ....(ادامه)
رونمایی از واکسن روسی کرونا در سازمان ملل
روسیه در یک نشست وبیناری با حضور نمایندگان روسیه در سازمان ملل، نخستین واکسن کرونا ساخت این کشور به نام «اسپوتنیک وی» را برای مجمع عمومی این سازمان رونمایی کرد.(ادامه)
مدت زمان زیادی نیست که رئیس جمهور آمریکا در مورد امکان ترک کشور در صورت شکست در انتخابات مقابل مخالف دموکراتش جو بایدن صحبت کرد. ترامپ پس از ترک کاخ سفید چه برنامه‌هایی دارد؟
مدت زمان زیادی نیست که رئیس جمهور آمریکا در مورد امکان ترک کشور در صورت شکست در انتخابات مقابل مخالف دموکراتش جو بایدن صحبت کرد.(ادامه)
پوتین: بایدن را به رسمیت نمی‌شناسم
رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد آماده نیست جوبایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب به رسمیت بشناسد چراکه ترامپ وی را تصدیق نکرده است.(ادامه)
توافق ارمنستان و جمهوری آذربایجان برای آتش‌بس
وزیر خارجه روسیه با اعلام خبر توافق ایروان و باکو برای توقف درگیری‌ها در منطقه قره‌باغ، گفت این آتش‌بس از نیمه‌شب دهم اکتبر آغاز شده است.(ادامه)
پیام استاندار مازندران به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس
استاندار مازندران به مناسبت فرارسیدن ۳۱ شهریور با صدور پیامی چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تبریک گفت.(ادامه)
زمان توزیع انبوه واکسن روسی کرونا
وزیر بهداشت روسیه از توزیع انبوه واکسن کرونای این کشور از ماه سپتامبر خبر داد.(ادامه)
دومین واکسن کرونای روسی در راه است
دومین واکسن کووید۱۹ روسیه در راه است. آزمایش بالینی واکسن در ماه سپتامبر تکمیل می شود و تاکنون عوارض جانبی در شرکت کنندگان مشاهده نشده است.(ادامه)
سخنگوی دولت در واکنش به پیشنهاد پوتین برای برگزاری اجلاس ویدیویی سران ۵+۱ گفت: ما متوجه حسن نیت آقای پوتین برای کاهش تنش‌ها هستیم، ولی در عین حال بعید می‌دانیم که چنین نشستی در فقدان هرگونه نیات صادقانه از طرف دولت آمریکا موثر باشد و دیدگاه جمهوری اسلامی ایران کاملاً روشن است ....(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
سازمان جهانی بهداشت: نمی‌توانیم واکسن روسی کرونا را ارزیابی کنیم
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که به دلیل آنکه اطلاعات کاملی درباره واکسن روسی کرونا دریافت نکرده نمی‌تواند آن را ارزیابی کند.(ادامه)
پوتین، ثبت رسمی واکسن کرونا را اعلام کرد
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه امروز به طور رسمی از ساخت واکسن کرونا و ثبت این واکسن به نام روسیه خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
اقدام جدید دولت بیشتر زمینه ساز سیاست خارجی دولت بعد است. درختی که روحانی قصد کاشتن آن را دارد، ثمره اش در دولت بعد مشخص می‌شود. درختی که یا در سال 1400 و بعدش میوه می‌دهد و یا می‌سوزد و دولت بعد را هم می‌سوزاند....(خبر)
(ادامه)
تصاویر ۲۸ رئیس‌جمهور و سران کشورها را با ماسک ببینید
(ادامه)

در مکتب مدیریتی انقلاب و دفاع مقدس، "یادگیری جمعی هوشمند" توأم با "آموزش دوجانبه یا آموزش متقابل"، سبب شد تا جبهه­‌های دفاع مقدس به یک دانشگاه جامع، تبدیل شود. یادداشت محسن رضایی در مقدمه کتاب شهید سلیمانی
در مکتب مدیریتی انقلاب و دفاع مقدس، "یادگیری جمعی هوشمند" توأم با "آموزش دوجانبه یا آموزش متقابل"، سبب شد تا جبهه­‌های دفاع مقدس به یک دانشگاه جامع، تبدیل شود.(ادامه)
واکنش پوتین به ترور سردار سلیمانی
سخنگوی کرملین گفت: رئیس‌جمهور روسیه در تماس تلفنی با همتای فرانسوی خود، از ترور سردار شهید سلیمانی ابراز نگرانی کرده است.(ادامه)
حاج قاسم سلیمانی فرمانده خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل سحرگاه امروز (13 دی‌ماه) در حمله بالگردهای آمریکایی به خودروی حامل وی در اطراف فرودگاه بغداد، شهد شیرین شهادت را سر کشید و به یاران شهیدش پیوست..... شهادت؛ اجر ۴ دهه مجاهدت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی/ مروری بر کارنامه درخشان فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی(خبر)
حاج قاسم سلیمانی فرمانده خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل سحرگاه امروز (13 دی‌ماه) در حمله بالگردهای آمریکایی به خودروی حامل وی در اطراف فرودگاه بغداد، شهد شیرین شهادت را سر کشید و به یاران شهیدش پیوست.....(ادامه)
یک نشریه تخصصی سیاست خارجه آمریکا تصریح کرد با ضربات پیاپی متحدان ایران به آمریکا، خاورمیانه جدید در راه است و عملاً سناریوی انزوای ایران به تاریخ پیوسته است.....(خبر)
(ادامه)
طرح مشترک ژاپن و فرانسه برای اعطای ۱٨ میلیارد دلار به ایران در ازای اجرای برجام / مسببین حمله به نفت کش ایران در دریای سرخ را مجازات خواهیم کرد / نگرانی‌های برخی منتقدین FATF را از روی آگاهی نمی‌دانیم / از آزادی پول‌های بلوکه شده ایران توسط امارات اطلاعی ندارم اما تحرکات جدید در روابط دو کشور را تایید می کنم(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.