.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ اسکورت پوتین در آسمان سوریه
رئیس‌جمهور روسیه طی سفری از پیش اعلام نشده وارد پایگاه هوایی «حمیمم» در لاذقیه شده و با رئیس‌جمهور سوریه دیدار کرد (ادامه)
عکس/ امضای پوتین
در حاشیه بازدید ولادیمیر پوتین از کارخانه «گ.ا.ز» (کارخانه اتومبیل سازی دولتی روسیه) در شهر نیژنی نوگوراد روسیه.(ادامه)
عکس یادگاری اسطوره‌های فوتبال با پوتین
عکس یادگاری پله با مارادونا و پوتین در حاشیه قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه(ادامه)
تهران- ایرنا- مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه امشب (جمعه شب) زیر بارش شدید برف، در کاخ کرملین درحالی برگزار شد که حواشی جذابی نیز داشت.

حاشیه های مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 روسیه
تهران- ایرنا- مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2018 روسیه امشب (جمعه شب) زیر بارش شدید برف، در کاخ کرملین درحالی برگزار شد که حواشی جذابی نیز داشت. (ادامه)
هدیه ترامپ به روحانی از طریق اردوغان!
تماس تلفنی اخیر بین دونالد ترامپ و رجب طیب اردوغان، حکایت از آن دارد که آمریکایی ها از حمایت از کردهای سوریه چشم پوشی کرده اند. پس از این تماس، آنکارا اعلام کرد ترامپ متعهد به چنین کاری شده است و واشنگتن نیز اقرار کرد که قصد دارد در حمایتش از هم پیمانان خود در سوریه و هرگونه حمایتی از تشکیلات سیاسی و نظامی معارضان سوری،تعدیلی ایجاد کند.(ادامه)
بشار اسد چگونه از روسیه به دمشق بازگشت؟
رسانه‌های ترکیه با اعلام این‌که آنکارا، هفته گذشته برای نخستین بار طی چهار سال اخیر به هواپیماهای نظامی روسیه اجازه عبور از آسمان ترکیه به سمت سوریه را داده، نوشتند که هواپیمای حامل رئیس‌جمهوری سوریه هنگام بازگشت وی از «سوچی» از آسمان ترکیه عبور کرد. (ادامه)
واکنش آمریکا به در آغوش گرفتن بشار اسد توسط پوتین
وزارت خارجه آمریکا به دیدار صمیمانه روسای جمهور روسیه و سوریه در سوچی واکنش نشان داد. (ادامه)
هدیه بشار اسد به پوتین + عکس
دیمیتری پسکوف سخنگوی رسمی کاخ کرملین در پاسخ به خبرنگاران راجع به جزئیات این هدیه گفت: "نه، نه! من نمی‌توانم درباره این تابلوی یادبود چیزی بگویم، این یک هدیه از سوی بشار اسد است". (ادامه)
بشار اسد با جنگنده روسی به سوچی رفت
منابع نظامی روسیه از سفر رئیس جمهوری سوریه با یک فروند جنگنده روسی به سوچی خبر دادند.(ادامه)


قرار است 22 نوامبر (یکم آذر) رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه در شهر سوچی روسیه پیرامون بحران سوریه گرد هم آیند و گفت وگو کنند. نشستی که برای اولین بار در سطح سران سه کشور برای مذاکره در مورد سوریه برگزار خواهد شد و به نظر می رسد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. اهداف احتمالی نشست سرنوشت ساز روحانی، اردوغان و پوتین در مورد سوریه!(خبر)
قرار است 22 نوامبر (یکم آذر) رؤسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه در شهر سوچی روسیه پیرامون بحران سوریه گرد هم آیند و گفت وگو کنند. نشستی که برای اولین بار در سطح سران سه کشور برای مذاکره در مورد سوریه برگزار خواهد شد و به نظر می رسد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. (ادامه)
لباس متفاوت ترامپ و پوتین در ویتنام‎ +عکس
روسای جمهور آمریکا و روسیه در حاشیه نشست سازمان همکاری های اقتصادی آسیا-اقیانوسیه (اپک) در دانانگ ویتنام با یکدیگر دیدار کردند(ادامه)
جزئیات سفر پوتین به تهران با ۵ هواپیما
درجریان سومین سفر«مرد آهنی » به تهران ،پنج فروندهواپیما مسئولیت انتقال وی ،هیات همراهش و همچنین حمل چند خودروی تشریفاتی و حفاظتی و دیگر اقلام مورد نیاز را برای اقامت چند ساعته وی و همراهانش در ایران برعهده داشتند . (ادامه)
تجربه خوب همکاری در سوریه نشان داد اهداف مشترک قابل تحقق است
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهوری روسیه بیان کردند که تجربه خوب همکاری در سوریه نشان داد اهداف مشترک قابل تحقق است.(ادامه)
تصویری از عکس محافظان روسی پوتین در فرودگاه مهرآباد
دو تن از افراد تیم حفاظت ولادیمیر پوتین در فرودگاه مهرآباد تهران هنگام ورود وی به تهران.(ادامه)
رئیس‌جمهور روسیه گفت:‌ باور ما این است که بر هم زدن یک جانبه برجام به هر بهانه‌ای پذیرفتنی نخواهد بود روحانی: روسیه دوست، همسایه و شریک راهبردی ایران است/ پوتین:‌ برجام ارتباطی با مسائل موشکی ایران ندارد
رئیس‌جمهور روسیه گفت:‌ باور ما این است که بر هم زدن یک جانبه برجام به هر بهانه‌ای پذیرفتنی نخواهد بود(ادامه)
باید از تجربیات مفید سالهای اخیر در مسائل منطقه ای و روابط دو جانبه، برای تحکیم و توسعه روابط بهره جست. آقای پوتین شخصیتی قوی و اهل تصمیم و عمل است/ حل بحران سوريه نيازمند همکاري مداوم تهران و مسکو است/پوتین:با هرکسی کاری را شروع کنیم،تا پایان اد
باید از تجربیات مفید سالهای اخیر در مسائل منطقه ای و روابط دو جانبه، برای تحکیم و توسعه روابط بهره جست.(ادامه)
دیدار لاریجانی و پوتین در روسیه (عکس)
حضور دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه در مراسم افتتاحیه یکصد و سی و هفتمین اجلاس IPU در سن پترزبورگ روسیه(ادامه)
درخواست ملک سلمان از پوتین در مورد ایران
پادشاه عربستان می‌گوید که در دیدار با رئیس‌جمهور روسیه، مقابله با نفوذ منطقه‌ای ایران را به عنوان پیش‌نیاز برقراری صلح و ثبات در خاورمیانه مطرح کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : وزارت دفاع روسیه روز پنج شنبه در بیانیه ای رقم دقیق نیروهای روسی حاضر در این مانور مشترک را 12700 نفر و هدف آن را ارزیابی توان دفاعی نیروهای مسلح روسیه دانسته است.
آیا روس ها برای حمله به اروپا آماده می شوند؟
شمال نیوز : وزارت دفاع روسیه روز پنج شنبه در بیانیه ای رقم دقیق نیروهای روسی حاضر در این مانور مشترک را 12700 نفر و هدف آن را ارزیابی توان دفاعی نیروهای مسلح روسیه دانسته است. (ادامه)
۶۳ هزار گردشگر ایرانی به روسیه سفر کردند
سفیر روسیه در ایران با بیان اینکه روادید تا پایان سال میلادی برای گردشگران ایرانی لغو می شود گفت: سال گذشته ۶۳ هزار ایرانی به روسیه سفر کرده اند.(ادامه)
شمال نیوز :  روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونت مدعی شد: روسیه از دولت بشار اسد خواسته است به حملات هوایی اسرائیل واکنش نشان ندهد.  
توصیه روسیه به بشار اسد و حزب الله لبنان: به حملات اسرائیل جواب ندهید
شمال نیوز : روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونت مدعی شد: روسیه از دولت بشار اسد خواسته است به حملات هوایی اسرائیل واکنش نشان ندهد. (ادامه)
هدف از سفر هیئت سعودی به ایران چه است؟
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره علت سفر هیئت عربستانی به ایران، گفت: این سفر از مدتها پیش مطرح بود و قرار شد که هیاتی از ایران به عربستان برود و هیاتی از آنجا به ایران بیاید و هدف این سفر که از پیش اعلام شد بازدید از اماکن دیپلماتیک است. (ادامه)
واکنش مدیر تلگرام به اظهارات قاضی پور: طرفدار آمریکا، پوتین یا صهیونیست نیستم!
قاضی‌پور نماینده ارومیه در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات عنوان کرده بود: مدیر تلگرام یک صهیونیستی روسی است که از روسیه هم فراری است. با اقدامات شما و با این سرویس‌دهی هر روز ادبیات رییس تلگرام بدتر می‌شود که احتمالا خط دهی از داخل بوده است. این سخنان او با واکنش فوری مدیر تلگرام روبرو شد که عنوان کرده است؛ من طرفدار آمریکا، پوتین یا صهیونیست نیستم!(ادامه)
تفریحات جالب پوتین در تعطیلات تابستانی/ تصاویر
ولادیمیر پوتین که به همراه سرگئی شویگو به منطقه تووا در جنوب سیبری سفر کرده به غواصی و ماهیگیری پرداخت.(ادامه)
تصاویر/ عکس های قدیمی از ولادیمیر پوتین
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری ۶۴ ساله روسیه که در لنینگراد متولد شده، قبل از ورود به عرصه سیاست یک وکیل و یک مامور ک گ ب بوده است. در این گزارش مروری داریم به زندگی وی قبل از ورود به سیاست.(ادامه)
پوتین : گستاخی آمریکا به روسیه را بی پاسخ نمی گذاریم
(ادامه)
عکس/ واکنش خواهران منصوریان به حادثه دیروز
واکنش خواهران منصوریان به حادثه دیروز؛ پایش بیفتد پوتین ها را پا میکنیم(ادامه)
سردار سلیمانی در لیست ۱۰۰ شخصیت پرنفوذ جهان
نشریه انگلیسی تایم، سردار «قاسم سلیمانی» را به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت پرنفوذ جهان در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد. (ادامه)
«سورپرایز» پوتین درباره ابوبکر بغدادی!
یک روزنامه صهیونیستی نوشت که رئیس‌جمهوری روسیه «سورپرایزی» را درباره سرکرده گروه تروریستی داعش برای غرب آماده کرده است. (ادامه)
واکنش ها به کاندیداتوری احمدی نژاد/از ردصلاحیت و بوریس یلتسین ایران تا عرض اندام مقابل ترامپ
(ادامه)
قبلي 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 25 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.