.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد.
صدام حسین بالای دار/ گزارش بازجویی پلیس اف.بی.آی دربارۀ جنگ با ایران
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد. (ادامه)
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد. به بهانۀ شانزدهمین سالگرد اعدام دیکتاتور عراق/ صدام حسین بالای دار/ گزارش بازجویی پلیس اف.بی.آی دربارۀ جنگ با ایران
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد.(ادامه)
هر سال و در آستانه سال نو میلادی در بسیاری از محله های ارمنی نشین تهران و سایر شهرهای ایران، بابانوئل ها و درخت های کاج با رنگ و لعابی جذاب و درخشان، نوید آغاز سال جدید را می دهند. تب تند «کریسمس» میان مسلمانان!/ از درخت ۸۰ میلیونی تا بابانوئل ۱۲ میلیونی
هر سال و در آستانه سال نو میلادی در بسیاری از محله های ارمنی نشین تهران و سایر شهرهای ایران، بابانوئل ها و درخت های کاج با رنگ و لعابی جذاب و درخشان، نوید آغاز سال جدید را می دهند.(ادامه)
لحظه دقیق سال تحویل ۱۴۰۲ + جزئیات
سال‌ها و ماه‌ها و هفته ها، تقسیم بندی‌های قراردادی ما انسان‌ها هستند و اصالت ندارند. ما عید نوروز را جشن می‌گیریم، چون فرصتی است برای تولد دوباره و و اصلاح و نوسازی خود و اصیل شدن و آنچه اصیل است. (ادامه)
خرید میوه شب عید در مازندران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از خرید و ذخیره سازی میوه شب عید از ۲۰ آذر تا ۱۵ بهمن ماه خبر داد.(ادامه)
تیم های استقلال و پرسپولیس روز ۲۹ آذر باید در دربی تهران به مصاف هم بروند. آخرین وضعیت حضور تماشاگر در دربی تهران
تیم های استقلال و پرسپولیس روز ۲۹ آذر باید در دربی تهران به مصاف هم بروند.(ادامه)
شب یلدای ایرانیان ثبت جهانی شد
«یلدا/ چله» به‌عنوان نوزدهمین عنصر میراث‌فرهنگی ناملموس کشورمان مشترک با افغانستان به ثبت جهانی رسید.(ادامه)
علت امتناع برخی نانوایی ها در ارائه کارتخوان چیست؟
علی رغم گذشت بیش از ۶ ماه از اجرای طرح هوشمندسازی نان، برخی واحدهای نانوایی از ارائه کارتخوان اجتناب می کنند.(ادامه)
استاندار مازندران : هفته مازندران باید به جریانی برای معرفی تمام دستاورد‌های دیار علویان تبدیل شود هفته مازندران فرصتی برای معرفی دستاورد‌های دیار علویان
استاندار مازندران : هفته مازندران باید به جریانی برای معرفی تمام دستاورد‌های دیار علویان تبدیل شود(ادامه)
افتتاح نمایشگاه توانمندی مازندران در قائمشهر
آیین افتتاح هفته ی مازندران و نمایشگاه توانمندی مازندران در قائمشهر با حضور استاندار و مسؤولان استانی و شهرستانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قائمشهر برگزار شد.(ادامه)
گروگانگیری نافرجام مادر توسط پسر ۱۷ ساله اش
جانشین انتظامی شهرستان ساری از گروگانگیری نافرجام مادر توسط پسر ۱۷ ساله اش خبر داد.(ادامه)
جریمه ۱میلیون تومانی تردد برای واکسن نزده‌ها
جانشین پلیس راهور انتظامی کشور از اعمال جریمه یک میلیون تومانی تردد برای مالکان خودروهایی خبر داد که دو دوز واکسن کرونا را تزریق نکرده باشند.(ادامه)
خبرهایی از ساخت فصل هفتم سریال پایتخت به گوش میرسد که حکایت از آغاز پیش تولید این سریال پرمخاطب تلویزیون دارد.
فصل هفتم سریال پایتخت در نوروز ۱۴۰۲ پخش می شود؟
خبرهایی از ساخت فصل هفتم سریال پایتخت به گوش میرسد که حکایت از آغاز پیش تولید این سریال پرمخاطب تلویزیون دارد. (ادامه)
زمان واریز یارانه تیر اعلام شد؟ / خبر مهم برای جاماندگان و معترضان یارانه
اگرچه هنوز زمان دقیق واریز یارانه تیر اعلام نشده، اما انتظار می‌رود یارانه این ماه، مانند دفعات گذشته بیستم ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شود. در عین حال، قرار است برای این ماه در لیست پرداختی‌های سازمان هدفمندی یارانه‌ها تغییراتی صورت بگیرد.(ادامه)
زمان واریز سهمیه بنزین تیر ماه ۱۴۰۱
۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد چهارشنبه (یکم تیرماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود. (ادامه)
چهارخطه سازی محور کلاردشت - مرزن آباد آغاز شد
عملیات اجرایی پروژه چهارخطه ساری وبهسازی محور کلاردشت به مرزن اباد با حضور مسئولان کشوری و استان آغاز شد.(ادامه)
تخمین اقامت ۴۰۰ هزار مسافر در رامسر
رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری رامسر از تخمین اقامت ۴۰۰ هزار مسافر در تعطیلات نیمه خرداد خبر داد.(ادامه)
 رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: شهدا در مسیر صیانت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، از جان خود گذشتتند تا ما در آرامش و آسایش کامل باشیم و حال ما باید راه آنان را با خدمت بدون منت به مردم ادامه دهیم. ‎ جراحی اقتصادی یک سرمایه گذاری عظیم است که نیاز به تبیین دارد
رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: شهدا در مسیر صیانت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، از جان خود گذشتتند تا ما در آرامش و آسایش کامل باشیم و حال ما باید راه آنان را با خدمت بدون منت به مردم ادامه دهیم. ‎(ادامه)
آماده‌باش ناجیان غریق برای حضور در طرح‌های دریا
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: براساس اعلام مسوولان طرح دریا از ابتدای خرداد در استان مازندران آغاز می‌شود و در این زمینه ناجیان غریق آمادگی کاملی برای حضور در دریا خواهند داشت.(ادامه)
«روح الله سلگی با بیان اینکه مازندران در حوزه رسانه رتبه اول کشور را دارد، اظهار کرد: قدردان علم داری اصحاب رسانه استان در پوشش اخبار و فعالیت های این خطه از شمال ایران اسلامی هستیم. آئین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد
«روح الله سلگی با بیان اینکه مازندران در حوزه رسانه رتبه اول کشور را دارد، اظهار کرد: قدردان علم داری اصحاب رسانه استان در پوشش اخبار و فعالیت های این خطه از شمال ایران اسلامی هستیم.(ادامه)
ضریب حضور مسافران در اماکن اقامتی مازندران طی تعطیلات اخیر به بالای ۹۵درصد رسید
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: میانگین ضریب اشغال اماکن اقامتی مازندران در تعطیلات اخیر به بالای ۹۵درصد رسید. (ادامه)
استاندار : المان های ساحلی در مازندران ایجاد می شود
استاندار مازندران با اشاره به واگذاری تولی گری ساحل به شهرداری ها گفت: ایجاد المان ساحلی امری مهم برای ساماندهی است.(ادامه)
آماده باش راهداران برای تعطیلات عید فطر
مدیرکل راهداری مازندران از حضور راهداران در محور‌های استان به مناسبت تعطیلات عید فطر خبر داد.(ادامه)
کارت‌های سوخت امشب شارژ می‌شوند
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری ساعت صفر بامداد پنج‌شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.(ادامه)
یارانه ماه رمضان برای چه کسانی واریز شد؟
طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، این یارانه به ۱۱ میلیون سرپرست خانوار واریز شده است.(ادامه)
جابجایی بیش از ۱۰۵ هزار مسافر نوروزی با راه آهن شمال
۱۰۵ هزار و ۷۸۸ نفر مسافر در ایام نوروز از طریق راه آهن شمال جابجا شده اند.(ادامه)
معاون گردشگری مازندران گفت: طبق آخرین بررسی‌های انجام شده نزدیک به ۲۴ هزار تخت اقامتی متعلق به نهادها و دستگاه‌های دولتی در استان وجود دارد که در نوروز امسال بیش از ۹۰ درصد این ظرفیت‌ توسط کارکنان دستگاه‌ها تکمیل شده بود. هتلداری به بهانه آموزش/ دولتی‌ها ۲۴ هزار تخت اقامتی در مازندران دارند
معاون گردشگری مازندران گفت: طبق آخرین بررسی‌های انجام شده نزدیک به ۲۴ هزار تخت اقامتی متعلق به نهادها و دستگاه‌های دولتی در استان وجود دارد که در نوروز امسال بیش از ۹۰ درصد این ظرفیت‌ توسط کارکنان دستگاه‌ها تکمیل شده بود.(ادامه)
شمال نیوز: قیمت انواع برنج پرمصرف و مرغوب ایرانی در بسیاری از خرده‌فروشی‌های سطح پایتخت از ۱۰۰هزار تومان گذشت. قیمت برنج از مرز ۱۰۰هزار تومان هم گذشت!
شمال نیوز: قیمت انواع برنج پرمصرف و مرغوب ایرانی در بسیاری از خرده‌فروشی‌های سطح پایتخت از ۱۰۰هزار تومان گذشت.(ادامه)
شیب صعود بیماری کرونا در مازندران تند نیست
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه وضعیت بیماران سرپایی کرونایی صعودی است، گفت: شیب این بیماری تند نیست.(ادامه)
پهلو گرفتن ۸ کشتی حامل گندم در بندر امیرآباد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از پهلو گرفتن ۸ کشتی بار گندم در بندر امیرآباد خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 132 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.219 seconds.