.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استاندار مازندران گفت: در ایام نوروز باتوجه به حضور هموطنان پایتخت نشین در شمال کشور باید بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران اختصاص یابد و مسئولان در استان پیگیر این موضوع باشند.

سفر نوروز ی پایتخت نشینان به شمال و پیشنهاد استاندار برای اختصاص بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران
استاندار مازندران گفت: در ایام نوروز باتوجه به حضور هموطنان پایتخت نشین در شمال کشور باید بخشی از سهمیه سوخت تهران به مازندران اختصاص یابد و مسئولان در استان پیگیر این موضوع باشند. (ادامه)
طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروزی و ماه مبارک رمضان با ۱۱۱۳ اکیپ ثابت و ۱۳۲۵ اکیپ سیار اجرا می‌شود. طرح تشدید نظارت دامپزشکی با بیش از ۲ هزار اکیپ ثابت و سیار
طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه ایام نوروزی و ماه مبارک رمضان با ۱۱۱۳ اکیپ ثابت و ۱۳۲۵ اکیپ سیار اجرا می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند  .... « توسعه مازندران » و حلقه مفقوده ای به نام گردشگری روستایی !
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند ....(ادامه)
راهداران به منظور افزایش ایمنی سفرهای نوروز در راه‌های مازندران حضور فعالی دارند. حضور پر رنگ راهداران در راه‌های مازندران
راهداران به منظور افزایش ایمنی سفرهای نوروز در راه‌های مازندران حضور فعالی دارند.(ادامه)
گزارش مجریان تحویل سال در غیاب رشیدپور، علیخانی و چندتای دیگر
(ادامه)
صالحی از آغاز پیش فروش بلیت‌ قطار‌ نوروز سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۳ اسفند در کلیه مسیر‌ها به استثنای مسیر‌های منتهی به مشهد و بالعکس خبر داد. آغاز پیش فروش بلیت‌های قطار نوروزی از ۱۳ اسفند
صالحی از آغاز پیش فروش بلیت‌ قطار‌ نوروز سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۳ اسفند در کلیه مسیر‌ها به استثنای مسیر‌های منتهی به مشهد و بالعکس خبر داد.(ادامه)
هشتمین جشنواره ملی گل و گیاه شهرستان بابل با حضور ۸۴ تولید کننده در سایت نمایشگاهی این شهر آغاز شد. آغاز جشنواره ملی گل و گیاه در بابل
هشتمین جشنواره ملی گل و گیاه شهرستان بابل با حضور ۸۴ تولید کننده در سایت نمایشگاهی این شهر آغاز شد.(ادامه)
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل سه هزار و ۸۵۲ پرونده گران فروشی در طی یازده ماهه نخست سال جاری خبر داد. ۳۸۵۲ پرونده گران فروشی در مازندران تشکیل شد
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل سه هزار و ۸۵۲ پرونده گران فروشی در طی یازده ماهه نخست سال جاری خبر داد.(ادامه)
نظارت بر بازار مازندران از امروز آغاز شد. آغاز نظارت بر بازار مازندران
نظارت بر بازار مازندران از امروز آغاز شد.(ادامه)
مدیر پایگاه میراث‌ فرهنگی فرح آباد از راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی در این شهر تاریخی خبر داد. راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی در فرح‌آباد
مدیر پایگاه میراث‌ فرهنگی فرح آباد از راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی در این شهر تاریخی خبر داد.(ادامه)
گوشت قرمز منجمد با قیمت ۱۴۵ تا ۱۵۵ هزار تومان نوروز و ماه مبارک رمضان به دست مردم خواهد رسید. عرضه گوشت قرمز با قیمت ۱۴۵ تا ۱۵۵ هزار تومان
گوشت قرمز منجمد با قیمت ۱۴۵ تا ۱۵۵ هزار تومان نوروز و ماه مبارک رمضان به دست مردم خواهد رسید.(ادامه)
شمال نیوز:  ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند ! سوگ باغداران از محصول پرثمر و کم فروش / دولت پشت کشاورز را خالی کرد !
شمال نیوز: ثمره باغ مرکبات امسال پربار بود اما این به جای خرسندی، مایه تکدر خاطر باغداران شد . چراکه دولت خلف وعده کرده و میوه شب عید را نخرید و به این ترتیب محصول روی دست کشاورز ماند !(ادامه)
بازار گوشت طی روزهای اخیر نوساناتی داشته که به گفته مسئولان این حوزه با شرایط مساعد زایش دام‌های پاییز و استمرار واردات گوشت، به آرامش می رسد. علت نوسانات اخیر بازار گوشت چیست؟
بازار گوشت طی روزهای اخیر نوساناتی داشته که به گفته مسئولان این حوزه با شرایط مساعد زایش دام‌های پاییز و استمرار واردات گوشت، به آرامش می رسد.(ادامه)
چادرخوابی مسافران نوروزی در مازندران فقط در اماکن مسقف امکان پذیر است چادرخوابی نوروزی در فضای باز ممنوع
چادرخوابی مسافران نوروزی در مازندران فقط در اماکن مسقف امکان پذیر است(ادامه)
شمال نیوز : پژوهش درباره این موضوع که چرا ذائقه عموم مردم  متمایل به موسیقی کم مایه و بی‌محتوا با اشعار ضعیف و ابزار کیبوردی شده و عمده جوانان تمایلی به موسیقی اصیل و سنتی بومی و محلی ساز محور ندارند.ضروری است . چه کسی مسوول ابتذال موسیقی محلی درمازندران‌است!؟
شمال نیوز : پژوهش درباره این موضوع که چرا ذائقه عموم مردم متمایل به موسیقی کم مایه و بی‌محتوا با اشعار ضعیف و ابزار کیبوردی شده و عمده جوانان تمایلی به موسیقی اصیل و سنتی بومی و محلی ساز محور ندارند.ضروری است .(ادامه)
۳۴ قلم کالا با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی تا عید فطر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شوند. تخفیفات ۱۰ تا ۲۵ درصدی برخی کالا‌ها تا عید فطر
۳۴ قلم کالا با تخفیف ۱۰ تا ۲۵ درصدی تا عید فطر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شوند.(ادامه)
تور کارگاه‌گردی ویژه تعطیلات نوروزی در رامسر برگزار می‌شود. برگزاری تور کارگاه‌گردی در رامسر
تور کارگاه‌گردی ویژه تعطیلات نوروزی در رامسر برگزار می‌شود.(ادامه)
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به استقبال فروشگاه‌های زنجیره‌ای از طرح فجر تا فطر این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت. در طرح فجر تا فطر چه اقلامی عرضه می شود؟
مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: با توجه به استقبال فروشگاه‌های زنجیره‌ای از طرح فجر تا فطر این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.(ادامه)
بیش از ۱۸ میلیون جوجه ریزی برای تامین مرغ در نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده است. نبض منظم بازار مرغ برای نوروز
بیش از ۱۸ میلیون جوجه ریزی برای تامین مرغ در نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شده است.(ادامه)
قرارگاه ساماندهی معابر مازندران جهت رفت و روب سطح کل استان تشکیل شد. تشکیل قرارگاه ساماندهی معابر در مازندران
قرارگاه ساماندهی معابر مازندران جهت رفت و روب سطح کل استان تشکیل شد.(ادامه)
مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر درباره زمان برگزاری دربی تهران توضیحاتی ارائه داد. آخرین خبر از زمان برگزاری دربی ۱۰۰
مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر درباره زمان برگزاری دربی تهران توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
البته سال‌ها و ماه‌ها و هفته ها، تقسیم بندی‌های قراردادی ما انسان‌ها هستند و اصالت ندارند. ما عید نوروز را جشن می‌گیریم، چون فرصتی است برای تولد دوباره و و اصلاح و نوسازی خود و اصیل شدن و آنچه اصیل است، زندگی انسانی در تمام دوران زندگی است، حیاتی که در آن، صلح درون، صلح با مردم و صلح با جهان قانون اساسی انسان‌ها باشد. لحظه دقیق سال تحویل ۱۴۰۲ مشخص شد
البته سال‌ها و ماه‌ها و هفته ها، تقسیم بندی‌های قراردادی ما انسان‌ها هستند و اصالت ندارند. ما عید نوروز را جشن می‌گیریم، چون فرصتی است برای تولد دوباره و و اصلاح و نوسازی خود و اصیل شدن و آنچه اصیل است، زندگی انسانی در تمام دوران زندگی است، حیاتی که در آن، صلح درون، صلح با مردم و صلح با جهان قانون اساسی انسان‌ها باشد.(ادامه)
تن پوش‌های درختی که شهرداری برای زیباسازی شهر روی برخی درختان چنار نصب کرده بود به سرقت رفت. سرقت تن‌پوش‌های درختی در بابل
تن پوش‌های درختی که شهرداری برای زیباسازی شهر روی برخی درختان چنار نصب کرده بود به سرقت رفت.(ادامه)
همزمان با اجرای برنامه «فجر تا فطر» هیئت دولت، طرح ویژه «از دم قسط» برای تجربه یک خرید اعتباری با سود صفر درصد از فروشگاه‌های رفاه در دسترس عموم قرار گرفت. فروش اقساطی رفاه آغاز شد
همزمان با اجرای برنامه «فجر تا فطر» هیئت دولت، طرح ویژه «از دم قسط» برای تجربه یک خرید اعتباری با سود صفر درصد از فروشگاه‌های رفاه در دسترس عموم قرار گرفت.(ادامه)
تصویری کمتر دیده شده از مهران رجبی در جبهه
به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توئیتر نوشت: تصویری کمتر دیده شده از مهران رجبی در ۸ سال دفاع مقدس (نوروز ۱۳۶۳ در منطقه فکه)(ادامه)
رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به بازتاب‌های نامه‌ای که خطاب به رئیس‌جمهور درباره عملکرد یکی از پلتفرم‌های مجازی نوشته بود، تأکید کرد که هیچ احساس رقابت و چالشی با پلتفرم‌ها ندارد. توضیح رئیس صداوسیما درباره نامه‌اش به رئیسی
رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به بازتاب‌های نامه‌ای که خطاب به رئیس‌جمهور درباره عملکرد یکی از پلتفرم‌های مجازی نوشته بود، تأکید کرد که هیچ احساس رقابت و چالشی با پلتفرم‌ها ندارد.(ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، بیان کرد: رکورد میزان توزیع بنزین در استان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰ میلیون لیتر شکسته شد.

هجوم مازندرانی‌ها به سمت پمپ بنزین/ ماجرای شایعه‌ای که رکوردها را جابه‌جا کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، بیان کرد: رکورد میزان توزیع بنزین در استان در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰ میلیون لیتر شکسته شد. (ادامه)
عیدی کارمندان و کارگران در نوروز ۱۴۰۲، بین هشت میلیون و ۳۵۹ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان خواهد بود. دولت شب عید بازنشستگان را شیرین کرد | واریز ۱۲ میلیون میلیون تومان عیدی به حساب این بازنشستگان تأمین اجتماعی | زمان پرداخت دقیق عیدی بازنشستگان
عیدی کارمندان و کارگران در نوروز ۱۴۰۲، بین هشت میلیون و ۳۵۹ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۲۵۰ تومان خواهد بود.(ادامه)
یکی از سوالات پُرتکرار در فصل زمستان هر سال، سوال درباره زمان و مبلغ عیدی کارمندان، کارگران و بازنشستگان است. در حالی‌که پیشتر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تعبیر خودش حامل یک خبر خوش برای .... عیدی کارمندان و کارگران در نوروز ۱۴۰۲ اعلام شد
یکی از سوالات پُرتکرار در فصل زمستان هر سال، سوال درباره زمان و مبلغ عیدی کارمندان، کارگران و بازنشستگان است. در حالی‌که پیشتر مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به تعبیر خودش حامل یک خبر خوش برای ....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 132 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.778 seconds.