.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در «ابلق» کمی حق‌کشی صورت گرفت و من این موضوع را هم هرگز نمی‌بخشم چون سر سیمرغ حق من را خوردند. بابت آن نقشی که من بازی کرده بودم، همه متفق‌القول باور داشتند که سیمرغ سهم من بود. هر بار برای ضبط، من پنج ساعت زیر گریم بودم و زحمت زیادی کشیدم، آقای داورِ جشنواره، چگونه پیش وجدان خودت راحتی و شب آسوده می‌خوابی. یک بازیگر زن: هرگز مهران مدیری را نمی‌بخشم
در «ابلق» کمی حق‌کشی صورت گرفت و من این موضوع را هم هرگز نمی‌بخشم چون سر سیمرغ حق من را خوردند. بابت آن نقشی که من بازی کرده بودم، همه متفق‌القول باور داشتند که سیمرغ سهم من بود. هر بار برای ضبط، من پنج ساعت زیر گریم بودم و زحمت زیادی کشیدم، آقای داورِ جشنواره، چگونه پیش وجدان خودت راحتی و شب آسوده می‌خوابی.(ادامه)
۱۳ توصیه محیط‌زیست مازندران برای روز ۱۳ فروردین
(ادامه)
۱۲.۳ میلیون مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند
سرپرست میراث فرهنگی مازندران از اقامت ۱۲ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۶۱۸ مسافر نوروزی در استان خبر داد.(ادامه)
اعلام جزئیات بازگشایی مدارس بعد از تعطیلات نوروز
جزئیات دستورالعمل ۱۲ بندی حضوری‌شدن مدارس بعد از تعطیلات نوورز اعلام شد.(ادامه)
استان‌های شمالی كشور به ويژه مازندران همه ساله درآستانه سال نو و عيد نوروز اولين مقصد مسافران به اين خطه سرسبز است كه سه جاده كندوان،هراز و فيروز كوه مسيرهای رسيدن به سواحل و جنگل‌های هيركانی مازندران است.امسال نيز مسافرت‌های نوروزی در سايه كرونا و سرما از مقصد مسافران به شمال نكاست و اين استان پذيراي خيل عظيمي از مسافراني بود كه ترجيح دادند اوقات خود را در ساحل خزر سپری نمايند . مسافران نوروزی در سواحل غرب مازندران(خبر)
استان‌های شمالی كشور به ويژه مازندران همه ساله درآستانه سال نو و عيد نوروز اولين مقصد مسافران به اين خطه سرسبز است كه سه جاده كندوان،هراز و فيروز كوه مسيرهای رسيدن به سواحل و جنگل‌های هيركانی مازندران است.امسال نيز مسافرت‌های نوروزی در سايه كرونا و سرما از مقصد مسافران به شمال نكاست و اين استان پذيراي خيل عظيمي از مسافراني بود كه ترجيح دادند اوقات خود را در ساحل خزر سپری نمايند .(ادامه)
تشرف ۳ میلیون مسافر به زیارت امامزادگان مازندران/ ۵ هزار مسافر در زائرسراها اسکان یافتند
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه از ۲۹ اسفندماه سال گذشته تا هشتم فروردین امسال ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر به زیارت آستان مقدس امامزادگان مازندران تشرف یافتند، گفت: در همین مدت حدود ۵ هزار نفر در سوئیت‌ها، زائرسراها و اتاق‌های بقاع متبرکه مازندران اسکان یافتند. (ادامه)
تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی
رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری مازندران از تشدید نظارت بر ناوگان عمومی برون‌شهری خبر داد.(ادامه)
جابجایی ۱۰ هزار مسافر از فرودگاه‌های مازندران
مدیرکل فرودگاه‎های مازندران از جابجایی ۱۰ هزار و ۴۱۳ هزار مسافر از فرودگاه‌های استان خبر داد.(ادامه)
واحدهای مختلف صنفی مازندران ۱۵۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران، از اعمال جریمه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی برای بیش از ۳۰ هزار متصدی متخلف واحدهای صنفی وتوزیعی این استان در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ خبر داد. (ادامه)
تعطیلات نوروزی به نیمه رسیده و همچنان بازار سفر به شهرهای شمالی گرم است، در این میان قیمت اجاره یک شب ویلا یا سوییت هم، افزایش چشمگیری داشته و به ۱۵ میلیون تومان هم می رسد. اجاره ویلا در تعطیلات نوروز از شبی ۳۰۰ هزار تومان تا ۱۵ میلیون تومان
تعطیلات نوروزی به نیمه رسیده و همچنان بازار سفر به شهرهای شمالی گرم است، در این میان قیمت اجاره یک شب ویلا یا سوییت هم، افزایش چشمگیری داشته و به ۱۵ میلیون تومان هم می رسد.(ادامه)
استقبال گسترده مسافران از تفریحات دریایی سواحل مازندران
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از استقبال گسترده مسافران نوروزی از تفریحات و سفر‌های دریایی در سواحل استان خبر داد.(ادامه)
بستری ۱۹۴ بیمار کرونایی در مازندران/ نخستین آدینه سال ۱۴۰۱ با یک فوتی
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد ۵۳ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۱۹۴ نفر رسید که از این تعداد ۶۲ نفر بدحال هستند. (ادامه)
افزایش ۹۴ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
رییس اورژانس مازندران از افزایش ۹۴ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.(ادامه)
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد. زلزله «مارمولک» در فضای مجازی و سیاسی بعد از ۱۸ سال
هنرآفرین : پخش مارمولک که محتوایی انتقادی – سیاسی دارد، با واکنش اهالی سیاست همراه شد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، گفت: با دستور استاندار؛ قرارگاه تولید برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ بعنوان اولین استان در مازندران تشکیل شده است. ‎.

قرارگاه تولید برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ در مازندران تشکیل شد
شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، گفت: با دستور استاندار؛ قرارگاه تولید برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ بعنوان اولین استان در مازندران تشکیل شده است. ‎. (ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران با اشاره به وضعیت نامساعد جوی در استان تاکید کرد: هیچ مسافری در چادر یا بدون سرپناه نماند. حسینی پور: هیچ مسافری نباید بی سرپناه باشد
شمال نیوز: استاندار مازندران با اشاره به وضعیت نامساعد جوی در استان تاکید کرد: هیچ مسافری در چادر یا بدون سرپناه نماند.(ادامه)
شکایت پرسپولیس در حالی به باشگاه پرسپولیس رسید که احتمالا کمیته انضباطی فیفا خیلی سریع حکم یک میلیون یورویی را صادر خواهد کرد. شوک به پرسپولیس/ رادوشوویچ سرخپوشان را نقره داغ می‌کند
شکایت پرسپولیس در حالی به باشگاه پرسپولیس رسید که احتمالا کمیته انضباطی فیفا خیلی سریع حکم یک میلیون یورویی را صادر خواهد کرد.(ادامه)
روح الله سلگی  معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ را به مردم شریف استان مازندران تبریک و تهنیت گفت. پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران به مناسبت آغاز سال نو
روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار مازندران با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۱ را به مردم شریف استان مازندران تبریک و تهنیت گفت. (ادامه)
برای کسی که در حال کاهش وزن است و برای لاغر شدن تلاش می‌کند، گذراندن تعطیلات می‌تواند سخت باشد؛ اما نباید این طور باشد. شما واقعا می‌توانید از تعطیلات نوروز و شیرینی‌ها و تنقلات آن لذت ببرید، به این شرط که نکاتی را رعایت کنید.
چطور در تعطیلات عید چاق نشویم؟
برای کسی که در حال کاهش وزن است و برای لاغر شدن تلاش می‌کند، گذراندن تعطیلات می‌تواند سخت باشد؛ اما نباید این طور باشد. شما واقعا می‌توانید از تعطیلات نوروز و شیرینی‌ها و تنقلات آن لذت ببرید، به این شرط که نکاتی را رعایت کنید. (ادامه)
شمال نیوز: صفحه رسمی سرمربی سرخ پوشان دوباره در دسترس قرار گرفت. گل محمدی برگشت!+ عکس
شمال نیوز: صفحه رسمی سرمربی سرخ پوشان دوباره در دسترس قرار گرفت.(ادامه)
احمدی نژاد در پیامی که در آغاز قرن پانزدهم هجری قمری و به مناسبت آغاز سال نو ارسال کرد، نوروز را فصل دوستی، تأمل، بازگشت به فلسفه خلقت انسان، احیای دوستی ها نامید. عاطفه ها و تقارن نوروز و ولادت حضرت مهدی (عج) گفت: ملت ایران در طول تاریخ همواره به دنبال ارزش ها، کمال انسانی، آزادی، عدالت، کرامت، صلح، امنیت، برادری و سعادت همه انسان ها بوده است. و امام عصر (psl) ) این مقادیر را گزارش کنید و برای همه بیاورید. پیام نوروزی احمدی نژاد: ما انقلاب نکردیم که دیگران از ما بترسند
احمدی نژاد در پیامی که در آغاز قرن پانزدهم هجری قمری و به مناسبت آغاز سال نو ارسال کرد، نوروز را فصل دوستی، تأمل، بازگشت به فلسفه خلقت انسان، احیای دوستی ها نامید. عاطفه ها و تقارن نوروز و ولادت حضرت مهدی (عج) گفت: ملت ایران در طول تاریخ همواره به دنبال ارزش ها، کمال انسانی، آزادی، عدالت، کرامت، صلح، امنیت، برادری و سعادت همه انسان ها بوده است. و امام عصر (psl) ) این مقادیر را گزارش کنید و برای همه بیاورید.(ادامه)
تصویر جو بایدن و همسرش سر سفره هفت سین
جو و جیل بایدن نوروز را به تمام مردمی که آن را در سراسر جهان جشن می‌گیرند، تبریک گفتند.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه همزمان با ساعات تحویل سال، به صورت غیر منتظره و به مدت حدود سه ساعت در زندان ساری حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این زندان، ساعات منتهی به تحویل سال را همراه با زندانیان این زندان گذراند.
بازدید از پیش اعلام نشده رئیس قوه قضاییه از زندان ساری
رئیس قوه قضائیه همزمان با ساعات تحویل سال، به صورت غیر منتظره و به مدت حدود سه ساعت در زندان ساری حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این زندان، ساعات منتهی به تحویل سال را همراه با زندانیان این زندان گذراند. (ادامه)
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پیامی با تبریک فرا رسیدن سال 1401 هجری شمسی، یادآور شد: ان شاء الله در تداوم اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و تقویت ... پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت آغاز بهار و حلول سال نو
سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پیامی با تبریک فرا رسیدن سال 1401 هجری شمسی، یادآور شد: ان شاء الله در تداوم اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و تقویت ...(ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ملت شریف ایران به استان مازندران و در راستای اجرای پویش « ایمن برانید، سالم بمانید »، پیامی را صادر نمودند.

پیام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران / همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و اجرای پویش « ایمن برانید، سالم بمانید» ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران همزمان با آغاز سفرهای نوروزی ملت شریف ایران به استان مازندران و در راستای اجرای پویش « ایمن برانید، سالم بمانید »، پیامی را صادر نمودند. (ادامه)
اداره کشور را از مسیر درستی شروع کردیم. سرنوشت ملت را در دستان بیگانگان جستجو نکردیم. دوگانه‌سازی و فاصله‌گذاری که تضعیف کننده قدرت ملت است کنار گذاشتیم. نشان دادیم که قدرت میدان به نفع قدرت دیپلماسی است. در سال جاری اشتغال مسئله اول دولت است/ رنج مردم را در سفرهای استانی و ملاقات‌های عمومی لمس می‌کنم/ حمایت از تولید در صدر برنامه‌های دولت خواهد بود
اداره کشور را از مسیر درستی شروع کردیم. سرنوشت ملت را در دستان بیگانگان جستجو نکردیم. دوگانه‌سازی و فاصله‌گذاری که تضعیف کننده قدرت ملت است کنار گذاشتیم. نشان دادیم که قدرت میدان به نفع قدرت دیپلماسی است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: دولتی مردمی و علاقه‌مند به حرکتها و هدفهای مردمی و دارای ریل جداگانه‌ای غیر از دولت محترم قبلی در حال حرکت است و امیدهایی را در مردم زنده کرده‌ است(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند. (ادامه)


پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پیام تبریک عید نوروز؛ جملات رسمی و دوستانه برای تبریک عید ۱۴۰۱
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. (ادامه)


پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پیام تبریک عید نوروز؛ جملات رسمی و دوستانه برای تبریک عید ۱۴۰۱
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. (ادامه)
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به کاهش تعداد شهرهای قرمز و انجام گسترده واکسیناسیون، رنگ‌بندی کرونایی برای سفرها نداریم/ مردم می‌توانند هم از وسایل نقلیه عمومی و هم از وسایل نقلیه شخصی برای سفر استفاده کنند ....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 132 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.