.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد.

سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
بخشدار مرزن آباد چالوس از سقوط یک دستگاه خودروی پراید در جاده کندوان به رودخانه چالوس و مصدوم و مفقود شدن ۲ نفر در این سانحه خبر داد. (ادامه)
پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک دختر به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک دختر به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.(ادامه)
شمال نیوز :  ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است .... معدنکاری بی‌ضابطه و تخریب البرز مرکزی !
شمال نیوز : ازآنجاکه تغییراقلیم موجب جلو افتادن زمان کشت‌وکار شده است و علاوه‌برآن فشار گسترش برنج‌کاری و به‌دنبال آن کمبود زمین برای چرای آزاد دام، افزایش مصرف علوفه و قیمت نهاده‌های دامی در بازهٔ زمانی قبل و بعد از کوچ، دامداران مازندران را با مشکلات جدی مواجه کرده است ....(ادامه)
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد. دعوای زناشویی هادی و ناصر همچنان در فضای مجازی ادامه دارد!
منوچهر هادی کارگردان سینما با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی دوباره پای اختلافات خود با یکتا ناصر را به فضای فضای باز کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران از ارتباط مستقیم بازرسی اتاق اصناف با مردم در بدنه بازار با راه اندازی سامانه بررسی شکایات مردمی خبر داد . راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مردمی در اتاق اصناف مرکز مازندران
شمال نیوز : رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران از ارتباط مستقیم بازرسی اتاق اصناف با مردم در بدنه بازار با راه اندازی سامانه بررسی شکایات مردمی خبر داد .(ادامه)
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد. اعلام مهم‌ترین دلیل تصادفات در ایام نوروز ۱۴۰۳
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.(ادامه)
مربی بدنساز اسپانیایی استقلال به ایران برگشت و کارش را شروع کرد. پایان قهر و دلخوری یک استقلالی
مربی بدنساز اسپانیایی استقلال به ایران برگشت و کارش را شروع کرد.(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
اقامت 13 میلیون نفر شب مسافر در مازندران
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون ۱۳ میلیون نفر شب اقامت در مازندران به ثبت رسید.(ادامه)
برنامه‌ریزی برای «سیزده‌بِه‌دَر» و گذراندن این روز در طبیعت دغدغه بعضی از خانواده‌هاست؛ دغدغه‌ای که البته با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان شاید کمرنگ‌تر شده باشد. با این وجود،‌ اما برخی معتقدند اگر در خانه بمانند، نحسیِ سیزدهم فروردین دامن‌گیرشان می‌شود بنابراین حتی برای یک پیاده‌روی کوتاه از منزل خارج می‌شوند. اما واقعا این روز نحس است؟ آیا «سیزده‌ به‌در» واقعا نحس است؟
برنامه‌ریزی برای «سیزده‌بِه‌دَر» و گذراندن این روز در طبیعت دغدغه بعضی از خانواده‌هاست؛ دغدغه‌ای که البته با توجه به همزمانی نوروز و ماه رمضان شاید کمرنگ‌تر شده باشد. با این وجود،‌ اما برخی معتقدند اگر در خانه بمانند، نحسیِ سیزدهم فروردین دامن‌گیرشان می‌شود بنابراین حتی برای یک پیاده‌روی کوتاه از منزل خارج می‌شوند. اما واقعا این روز نحس است؟(ادامه)
پیگیری برای تعطیلی دو روز آینده خصوصا از سوی دانش‌آموزان از ابتدای تعطیلات نوروز و خصوصا چند روز اخیر زیاد بوده است. مدارس ۱۴ فروردین تعطیل شد؟
پیگیری برای تعطیلی دو روز آینده خصوصا از سوی دانش‌آموزان از ابتدای تعطیلات نوروز و خصوصا چند روز اخیر زیاد بوده است.(ادامه)
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است. جزئیات مهم از تغییرات اولین یارانه 1403/ یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است.(ادامه)
بعد از شایعه دستور وزارت کشور برای تعطیلی پارک‌ها و مراکز گردشگری در روز ۱۳ فروردین، معاون وزیر کشور بلافاصله آن موضوع را تکذیب کرد و حالا شبانه وزیر کشور پیامی به مردم ارسال کرده است.

پیام شبانه و مهم وزیر کشور به مردم درباره «سیزده به در» | عکس
بعد از شایعه دستور وزارت کشور برای تعطیلی پارک‌ها و مراکز گردشگری در روز ۱۳ فروردین، معاون وزیر کشور بلافاصله آن موضوع را تکذیب کرد و حالا شبانه وزیر کشور پیامی به مردم ارسال کرده است. (ادامه)
یک کارشناس سلامت دهان و دندان، در خصوص مراقبت از دندان‌ها در ایام نوروز که مصرف تنقلات و آجیل بیشتر می شود، توصیه هایی داشت. مراقب سلامت دندان‌ها باشید
یک کارشناس سلامت دهان و دندان، در خصوص مراقبت از دندان‌ها در ایام نوروز که مصرف تنقلات و آجیل بیشتر می شود، توصیه هایی داشت.(ادامه)
مسافرین نوروزی و یا حتی افرادی که قصد سفرهای دیگر را دارند باید به این موضوع توجه داشته باشند که به همراه داشتن برخی قرص ها برای آن ها ضروری است. داروهای ضروری هنگام سفر
مسافرین نوروزی و یا حتی افرادی که قصد سفرهای دیگر را دارند باید به این موضوع توجه داشته باشند که به همراه داشتن برخی قرص ها برای آن ها ضروری است.(ادامه)
به نظر می‌رسد بخش اعظمی از موانع ایجادشده برای صدور مجوز حرفه‌ای استقلال مرتفع شده و این تیم می‌تواند تابستان امسال دوباره به عرصه پیکارهای آسیایی برگردد. خبر خوش برای استقلالی‌ها/مانع بزرگ برطرف شد!
به نظر می‌رسد بخش اعظمی از موانع ایجادشده برای صدور مجوز حرفه‌ای استقلال مرتفع شده و این تیم می‌تواند تابستان امسال دوباره به عرصه پیکارهای آسیایی برگردد.(ادامه)
اژه ای: در تقویت سیاست‌های امنیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی باید تجدیدنظر کنیم/ با فساد بدون سوء‌استفاده سیاسی و جناحی مبارزه کنیم/ برای موفق شدن باید با مردم بود و درد آن‌ها را فهمید(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . توقف فعالیت کارگاه های ساختمانی در نوروز ؛ وعده ای که عملی نشد / جولان تخلفات ساختمانی و سکوت شهرداری / پول بده تخلف کن !
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . (ادامه)
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم. تصمیمات مهم زیرساختی برای مازندران به عنوان مقصد اصلی سفر گردشگران گرفته شود
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این که مازندران یکی از استان های مهم مقاصد سفر مسافران است، گفت : با هدف خدمات رسانی به گردشگران باید تصمیمات بزرگتری برای این استان گرفته شود تا گره های ترافیکی کمتری را در آن شاهد باشیم.(ادامه)
ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: براثر تیراندازی تروریست ها ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید. شهادت یک نوزاد در تیراندازی تروریست‌ها در خاش
ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: براثر تیراندازی تروریست ها ۲ عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.(ادامه)
اگر بعد از مصرف وعده‌های غذایی سنگین و یا پرخوری در تعطیلات، تصمیم می‌گیرید که در روز‌های آینده تعداد کالری دریافتی خود را بشمارید، کم غذا بخورید و یا یک وعده غذایی را حذف کنید، در اشتباه هستید. چند اشتباه رایج برای رفع پشیمانی از پرخوری
اگر بعد از مصرف وعده‌های غذایی سنگین و یا پرخوری در تعطیلات، تصمیم می‌گیرید که در روز‌های آینده تعداد کالری دریافتی خود را بشمارید، کم غذا بخورید و یا یک وعده غذایی را حذف کنید، در اشتباه هستید.(ادامه)
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود . واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به اظهارات رئیس پلیس راهور استان + گزارش اجرای طرح سلامت نوروزی در مازندران
شمال نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش به انتشار برخی آمار از تصادفات جاده ای و ارتباط دادن آن به خدمات رسانی در مراکز درمانی استان ، در زمینه اجرای طرح سلامت نوروزی در استان توضیحات ارئه نمود .(ادامه)
شمال نیوز : همزمان با سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان ، رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران - ساری با صدور پیامی ، این ایام فرخنده را به عموم مردم ، بویژه جامعه بزرگ اصناف و بازار تبریک گفت . پیام تبریک رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران به مناسبت سال نو و بهار قرآن
شمال نیوز : همزمان با سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان ، رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران - ساری با صدور پیامی ، این ایام فرخنده را به عموم مردم ، بویژه جامعه بزرگ اصناف و بازار تبریک گفت .(ادامه)
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است . ابراز نگرانی پلیس از روند درمان بیماران تصادفی در استان تا سکوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است .(ادامه)
سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: امسال خودرو‌های داخلی تولید فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودرو‌های وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند. کدام خودرو‌ها مشمول معاینه فنی هستند؟
سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران گفت: امسال خودرو‌های داخلی تولید فروردین ۱۳۹۹ و ماقبل و خودرو‌های وارداتی مارس ۲۰۲۰ و ماقبل مشمول معاینه فنی هستند.(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد. تلاش شب گذشته خرابکاران برای ورود به مرز ناکام ماند
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد.(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۱۸ فروردین؛ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. (ادامه)
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد. ماجرای دیدار مهم فرماندهان با سید حسن خمینی چه بود؟
دستیار و مشاور رسانه ای رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درباره پشت پرده ویدئوی منتشره در فضای مجازی توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد. تخریب شبانه دیوار باغ گیاه‌شناسی نوشهر در تعطیلات نوروز+ تصاویر
شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز و با زیر پا گذاشتن مفاد توافق‌نامه‌ای که سال گذشته میان موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور و شهرداری نوشهر به امضا رسیده بود، بیش از ۲۰۰ متر از دیوار شمالی این باغ را تخریب و هزار و ۵۰۰ مترمربع از عرصه آن را نیز با لودر و بولدوزر تسطیح کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 132 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.87 seconds.