.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز :   کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است چالش های زیست محیطی در مازندران و انفعال مسئولان !
شمال نیوز : کاهش نزولات جوی،فشار مضاعف بر سفره های آبی زیرزمینی و درنتیجه شوری منابع مذکور، عدم رعایت الگوی کشت و اصرار بر کشاورزی سنتی ،عدم استفاده از سیستم های نوین در مدیریت و بهره برداری از منابع آب و خاک، افزایش توليد پسماند و آلودگی روز افزون اکوسیستم های آبی،خاکی،دریایی و جنگلی ، چرای بی رویه دام، شکار غیرمجاز، برداشت بی رویه شن و ماسه و .... محیط زیست مازندران را بر لبه نابودی قرار داده است(ادامه)
سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی این روز‌ها در حال تصویربرداری است و برای پخش در ماه رمضان آماده می‌شود. آخرین خبر‌ها از سریال ماه رمضان تلویزیون + عکس
سریال «مهیار عیار» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی این روز‌ها در حال تصویربرداری است و برای پخش در ماه رمضان آماده می‌شود.(ادامه)
فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» ساخته سعید آقاخانی ۲۵ قسمت دارد که ۱۰ قسمت آن در چابهار می‌گذرد. چابهار میزبان ۱۰ قسمت از سریال «نون خ» می‌شود
فصل پنجم سریال کمدی «نون خ» ساخته سعید آقاخانی ۲۵ قسمت دارد که ۱۰ قسمت آن در چابهار می‌گذرد.(ادامه)
ایرج طهماسب در اینستاگرامش با انتشار یک پست نوشت: « مهمونی تمام شد»! آیا ایرج طهماسب دوباره به تلویزیون بازمی‌گردد؟
ایرج طهماسب در اینستاگرامش با انتشار یک پست نوشت: « مهمونی تمام شد»!(ادامه)
مهدی فرجی اعلام کرد فصل پنجم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی به منظور پخش در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ جلوی دوربین می‌رود. فصل پنجم «نون خ» برای نوروز و رمضان ۱۴۰۳
مهدی فرجی اعلام کرد فصل پنجم سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی به منظور پخش در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ جلوی دوربین می‌رود.(ادامه)
آرش میراحمدی بازیگر برنامه‌های طنز تلویزیون ساعتی پیش در بیمارستان درگذشت. آرش میراحمدی درگذشت
آرش میراحمدی بازیگر برنامه‌های طنز تلویزیون ساعتی پیش در بیمارستان درگذشت.(ادامه)
فیلم مارمولک ۱۵ سال پس از توقیف، در دولت روحانی پروانه نمایش گرفت تا نوروز ۹۹ در شبکه نمایش خانگی پخش شود. حسین انتظامی، رئیس وقت سازمان سینمایی در کتاب خاطراتش «پرگار» روایت کرده: «اواخر سال ۱۳۹۸ آقای منوچهر محمدی مراجعه کرد تا مارمولک را در شبکه نمایش خانگی قرار دهد. دو مشکل داشت اولاً این فیلم پروانه نمایش نداشت و از توقیف فیلم در سال ۱۳۸۳ عملاً بایگانی شده بود و ثانیاً حقوق نمایش خانگی را که قبلاً به فارابی داده بود هنوز چند ماه از مدت آن باقی مانده بود. واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات کارگردان فیلم مارمولک
فیلم مارمولک ۱۵ سال پس از توقیف، در دولت روحانی پروانه نمایش گرفت تا نوروز ۹۹ در شبکه نمایش خانگی پخش شود. حسین انتظامی، رئیس وقت سازمان سینمایی در کتاب خاطراتش «پرگار» روایت کرده: «اواخر سال ۱۳۹۸ آقای منوچهر محمدی مراجعه کرد تا مارمولک را در شبکه نمایش خانگی قرار دهد. دو مشکل داشت اولاً این فیلم پروانه نمایش نداشت و از توقیف فیلم در سال ۱۳۸۳ عملاً بایگانی شده بود و ثانیاً حقوق نمایش خانگی را که قبلاً به فارابی داده بود هنوز چند ماه از مدت آن باقی مانده بود.(ادامه)
کمال تبریزی کارگردان فیلم سینمایی «مارمولک» در یک گفتگوی اینترنتی به بیان خاطره‌ای از اکران این فیلم برای اعضای وقت شورای عالی امنیت ملی پرداخت. ماجرای اکران فیلم «مارمولک» در شورای عالی امنیت ملی و واکنش روحانی
کمال تبریزی کارگردان فیلم سینمایی «مارمولک» در یک گفتگوی اینترنتی به بیان خاطره‌ای از اکران این فیلم برای اعضای وقت شورای عالی امنیت ملی پرداخت.(ادامه)
رفتن سیما ثابت از شبکه اینترنشنال را باید از اتفاقات با اهمیتی دانست که لابه لای خبر های روزانه در حال محو شدن است. رفتن سیما ثابت چه اهمیتی دارد؟
رفتن سیما ثابت از شبکه اینترنشنال را باید از اتفاقات با اهمیتی دانست که لابه لای خبر های روزانه در حال محو شدن است.(ادامه)
رییس پلیس راه مازندران گفت: ورود قابل توجه گردشگران از نقاط مختلف کشور به مازندران در زمان حاضر باعث ایجاد ترافیک فوق سنگین در مناطق شهری و مبادی اصلی  استان شده است. ترافیک فوق سنگین در راه‌های مازندران/ کندوان و هراز قفل شد
رییس پلیس راه مازندران گفت: ورود قابل توجه گردشگران از نقاط مختلف کشور به مازندران در زمان حاضر باعث ایجاد ترافیک فوق سنگین در مناطق شهری و مبادی اصلی استان شده است.(ادامه)
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها در پلیس راه تهران، این جاده پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی طویر مرزن‌آباد یکطرفه شد.

کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها در پلیس راه تهران، این جاده پیش از سمت شمال به جنوب از ۲ راهی طویر مرزن‌آباد یکطرفه شد. (ادامه)
بر‌اساس شنیده‌ها و خبرها عزم شبکه سه برای بازگرداندن احسان علیخانی جدی است. نشانه‌ها اما می‌گوید این وقوع این اتفاق به این آسانی نیست. احسان علیخانی به تلویزیون برمی‌گردد؟
بر‌اساس شنیده‌ها و خبرها عزم شبکه سه برای بازگرداندن احسان علیخانی جدی است. نشانه‌ها اما می‌گوید این وقوع این اتفاق به این آسانی نیست.(ادامه)
مریم صیاد شیرازی از آخرین دیدارش با پدر در روز عید غدیر روایت کرده است. روایتی از آخرین عید غدیر شهید صیاد شیرازی
مریم صیاد شیرازی از آخرین دیدارش با پدر در روز عید غدیر روایت کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی نوشهر تجلیل شدند
(ادامه)
 ۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند. نامه تند ۸ بسیج دانشجویی به مخبر: اگر «پاسخگو» نیستید، «استعفا» دهید
۸ بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در نامه‌ای از معاون اول رئیس جمهور خواستند که اگر خود را پاسخ‌گوی افکار عمومی نمی‌دانند، استعفای خویش را تقدیم ملت ایران کنند.(ادامه)
تهیه‌کننده سریال «نون خ» همزمان با پخش قسمت‌های پایانی این سریال، ضمن بیان روایتی از بحران ساخت این سریال در شرایط خاص کشور، ناگفته‌هایی از روند ساخت آن را مطرح و در عین حال اعلام کرد که رئیس صدا و سیما شخصا برای ساخت فصل پنجم این سریال سفارش داده است. چرا «نون خ ۴» با قبلی‌ها فرق داشت؟
تهیه‌کننده سریال «نون خ» همزمان با پخش قسمت‌های پایانی این سریال، ضمن بیان روایتی از بحران ساخت این سریال در شرایط خاص کشور، ناگفته‌هایی از روند ساخت آن را مطرح و در عین حال اعلام کرد که رئیس صدا و سیما شخصا برای ساخت فصل پنجم این سریال سفارش داده است.(ادامه)
ارتقاء سطح گردشگری دریایی در نوروز ۱۴۰۲ / رتبه نخست عملکرد اداره کل در بخش تعداد شناورهای تفریحی
(ادامه)
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص رویکرد فراجا نسبت به اشخاص بدحجاب عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در موضوع حجاب نیز مردم و مسئولان مطالبات به حقی از ما دارند. در موضوع حجاب مردم و مسئولان مطالبات به‌حقی از ما دارند/ قلیل زنان و دختران بدپوشش ممکن است غفلت کرده باشند؛ البته ممکن است درصد اندکی هم عامدانه باشد / برای ناکامی دشمن به وظایف قانونی خود به مدل هوشمند عمل می‌کنیم(خبر)
سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص رویکرد فراجا نسبت به اشخاص بدحجاب عنوان کرد: همانطور که قبلاً گفتیم رویکرد ما نسبت به این موضوع دو نگاه است؛ یک اینکه قانون چه می‌گوید و به اصل قانون احترام بگذاریم و نکته دوم اینکه این موضوع دغدغه مردم نیز هست؛ به‌طور مثال در حوزه مقابله با سرقت هم قانون وجود دارد و هم دغدغه مردم است. در موضوع حجاب نیز مردم و مسئولان مطالبات به حقی از ما دارند.(ادامه)
فرماندار رامسر از موافقت وزیر کشور با شهر شدن بخش دالخانی این شهرستان خبر داد.

ارتقا یک روستا به شهر در رامسر
فرماندار رامسر از موافقت وزیر کشور با شهر شدن بخش دالخانی این شهرستان خبر داد. (ادامه)
رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص اتخاذ تمهیدات و مقدمات لازم برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر دستور داد. دستور اژه‌ای برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر
رئیس قوه قضاییه به رئیس سازمان زندان‌ها در خصوص اتخاذ تمهیدات و مقدمات لازم برای تعطیلی هرچه سریع‌تر زندان رجایی‌شهر دستور داد.(ادامه)
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت کناره‌گیری حمید سجادی از وزارت ورزش و جوانان را تکذیب کرد. کناره‌گیری سجادی از وزارت ورزش تکذیب شد
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت کناره‌گیری حمید سجادی از وزارت ورزش و جوانان را تکذیب کرد.(ادامه)
بازگشت غربگرایان به تنظیمات کارخانه!
(ادامه)
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، به تشریح گزارش معاونان بهداشت و درمان وزارت بهداشت از وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت. گزارش وزارت بهداشت از موج هشتم کرونا/ افزایش دوبرابری مرگ و میر
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، به تشریح گزارش معاونان بهداشت و درمان وزارت بهداشت از وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد. برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد(خبر)
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی اوقات قرار بازداشت موقت صادر می‌شود و قاضی منتظر می‌ماند تا زمانی که ضابط گزارش بدهد، این حق الناس است و تبعات دارد.(ادامه)
استاندار مازندران با اعلام اینکه در نوروز امسال بیش از ۵۵ هزار مسافر در مازندران اسکان داده شدند و تاکنون بیش از ۱۶ میلیون جمعیت وارد استان شدند، گفت: چادر خوابی مسافران در مازندران برای نخستین‌بار ممنوع اعلام شد. برای نخستین‌بار چادر خوابی مسافران در مازندران ممنوع شد
استاندار مازندران با اعلام اینکه در نوروز امسال بیش از ۵۵ هزار مسافر در مازندران اسکان داده شدند و تاکنون بیش از ۱۶ میلیون جمعیت وارد استان شدند، گفت: چادر خوابی مسافران در مازندران برای نخستین‌بار ممنوع اعلام شد.(ادامه)
دعای ۴۴ صحیفه سجادیه از جمله ادعیه‌ای است که مؤمنان را با ادب و آداب برخورد با ماه مبارک رمضان آشنا می‌کند که از جمله آنها تأکید بر صله رحم و همسایه‌داری است. ۲ عمل مهم که در ماه رمضان باید انجام داد
دعای ۴۴ صحیفه سجادیه از جمله ادعیه‌ای است که مؤمنان را با ادب و آداب برخورد با ماه مبارک رمضان آشنا می‌کند که از جمله آنها تأکید بر صله رحم و همسایه‌داری است.(ادامه)
ماجرای تلخی که خاطر معلمان شریف کشور و خانواده های آنان را در آخر سال تلخ کرد و همین موضوع بهانه ای را به... دستور رئیسی برای پیگیری رخداد تلخ به سرانجام رسید/ نوری از آموزش و پرورش رفتنی شد؟
ماجرای تلخی که خاطر معلمان شریف کشور و خانواده های آنان را در آخر سال تلخ کرد و همین موضوع بهانه ای را به...(ادامه)
کشف ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر در ایام نوروز در فرودگاه های کشور
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری فراجا عملکرد پلیس فرودگاه را در ده روز نخست اجرای طرح نوروزی تشریح کرد.(ادامه)
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است . چگونه احساس خواب‌آلودگی در هنگام رانندگی را رفع کنیم؟
هرسال در پایان ایام نوروز با آمار قابل توجهی از تصافات جاده‌ای و مرگ و میرهای ناشی از آن مواجه می‌شویم. تخلفات رانندگی، خرابی جاده‌ها، بی احتیاطی و... از جمله عوامل این تصادفات است. یکی از مهم ترین عامل‌های آن خواب‌آلودگی است .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.