.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: ماموران اورژانس ۱۱۵ مازندران در تعطیلات نوروزی امسال ۲۴ درصد بیشتر از پارسال به ماموریت اعزام شدند. افزایش ۲۴ درصدی ماموریت‌های اورژانس مازندران در نوروز 1402
شمال نیوز: ماموران اورژانس ۱۱۵ مازندران در تعطیلات نوروزی امسال ۲۴ درصد بیشتر از پارسال به ماموریت اعزام شدند.(ادامه)
امان الله حسین پور رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: مجلس دو رویکرد برای قانون گذاری در حوزه عفاف و حجاب دارد، اما تاکنون طرح رسمی به مجلس نیامده، اما پس از تعطیلات به این بحث ورود خواهیم داشت. ورود مجلس به حوزه حجاب پس از تعطیلات نوروز
امان الله حسین پور رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: مجلس دو رویکرد برای قانون گذاری در حوزه عفاف و حجاب دارد، اما تاکنون طرح رسمی به مجلس نیامده، اما پس از تعطیلات به این بحث ورود خواهیم داشت.(ادامه)
به گفته فرمانده انتظامی کشور، حجم تردد بین استانی و شهرستانی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون از ٢٩٠ میلیون فراتر رفته است. ۵۰۰ فوتی در حوادث جاده‌ای روزهای نوروز
به گفته فرمانده انتظامی کشور، حجم تردد بین استانی و شهرستانی از ابتدای طرح نوروزی تاکنون از ٢٩٠ میلیون فراتر رفته است.(ادامه)
علیرغم اعلام ممنوعیت برپایی چادر توسط مسافران نوروزی در استان‌های شمالی کشور، این روز‌ها مسافران نوروزی ۱۴۰۲ که به استان مازندران سفر کردند، با توجه به قیمت بالای اجاره واحد‌های مسکونی و ویلایی، با برپایی چادر در بوستان‏‌ها و تفرجگاه‌های این استان در حال سپری کردن ایام نوروز هستند. (تصاویر) چادر خوابی مسافران شمال(خبر)
علیرغم اعلام ممنوعیت برپایی چادر توسط مسافران نوروزی در استان‌های شمالی کشور، این روز‌ها مسافران نوروزی ۱۴۰۲ که به استان مازندران سفر کردند، با توجه به قیمت بالای اجاره واحد‌های مسکونی و ویلایی، با برپایی چادر در بوستان‏‌ها و تفرجگاه‌های این استان در حال سپری کردن ایام نوروز هستند.(ادامه)
فائزه هاشمی در تعطیلات نوروز پس از چند ماه زندان به مرخصی آمد. چندی پیش محمدحسین آقاسی، وکیل فائزه هاشمی اعلام کرد که رای ۵ سال زندان و ممنوع الخروجی فائزه هاشمی در دادگاه تجدیدنظر تأیید شده. تصویر فائزه هاشمی پس از آزادی موقت از زندان
فائزه هاشمی در تعطیلات نوروز پس از چند ماه زندان به مرخصی آمد. چندی پیش محمدحسین آقاسی، وکیل فائزه هاشمی اعلام کرد که رای ۵ سال زندان و ممنوع الخروجی فائزه هاشمی در دادگاه تجدیدنظر تأیید شده.(ادامه)
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش فروش هفت سین نوروز بیش از سه میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد. هفت سین ۵۰ میلیون تومانی در پایتخت
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش فروش هفت سین نوروز بیش از سه میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.(ادامه)
۲۲ نانوایی در شهرستان سوادکوه شمالی جهت برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. معرفی ۲۲ نانوایی سوادکوه شمالی به تعزیرات
۲۲ نانوایی در شهرستان سوادکوه شمالی جهت برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.(ادامه)
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است. هجوم مسافران ترکیه و ارمنستان به شمال ایران!
شمال نیوز : تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای برنامه‌ریزی سفر است، اما قیمت اجاره یک شب هتل یا ویلا سر به فلک گذاشته است.(ادامه)
تصویری عجیب از حجم ترافیک رامسر در نوروز ۱۴۰۲
تصویری هوایی از حجم ترافیک در شهر رامسر را مشاهده می‌کنیداین تصویر در نوروز ۱۴۰۲ برداشته شده است.(ادامه)
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است. ورود ۸ میلیون مسافر نوروزی به گیلان
استاندار گیلان گفت: بر اساس آخرین آمارها بیش از سه برابر جمعیت گیلان، مهمان نوروزی وارد این استان شده و تعداد مسافران طی این مدت به بیش از هشت میلیون نفر رسیده است.(ادامه)
فرمانده کل فراجا، ضمن تاکید بر مدیریت سفر‌های نوروزی از ثبت ۲۶۲ میلیون حجم تردد بین استانی و شهرستانی در تعطیلات نوروز خبر داد. ثبت ۴۷۰ کشته در تصادفات نوروز ۱۴۰۲
فرمانده کل فراجا، ضمن تاکید بر مدیریت سفر‌های نوروزی از ثبت ۲۶۲ میلیون حجم تردد بین استانی و شهرستانی در تعطیلات نوروز خبر داد.(ادامه)
 سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی نسبت به فروش زمین های کشاورزی بدون مجوز به خریداران در سفرهای نوروزی هشدار داد.
هشدار به خریداران ویلا درشمال: این زمین ها را نخرید
سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی نسبت به فروش زمین های کشاورزی بدون مجوز به خریداران در سفرهای نوروزی هشدار داد. (ادامه)
در تعطیلات نوروز تفریحات رامسر با افزایش قیمت شدیدی مواجه بوده است. هزینه استفاده از تله کابین ۲۷۲ هزار تومان و پاراگلایدر برای ده دقیقه ۷۵۰ هزار تومان. تفریحات نجومی در رامسر
در تعطیلات نوروز تفریحات رامسر با افزایش قیمت شدیدی مواجه بوده است. هزینه استفاده از تله کابین ۲۷۲ هزار تومان و پاراگلایدر برای ده دقیقه ۷۵۰ هزار تومان.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و  مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است. هشدار وزیر بهداشت درباره موج هشتم ویروس کرونا
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ ساری مانع زدایی را مهمترین و بزرگترین گام برای مهار تورم و رشد تولید بیان کرد. تاکید نماینده ولی فقیه در مازندران بر تلاش دولتمردان برای تحقق شعار سال
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ ساری مانع زدایی را مهمترین و بزرگترین گام برای مهار تورم و رشد تولید بیان کرد.(ادامه)
سردار مؤمنی با بیان اینکه آمار تصادفات نوروزی در کشور نگران کننده شده، گفت: چهار عامل سبقت و سرعت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی علت بروز ۸۲ درصد حوادث جاده‌ای در کشور است. رئیس پلیس راه کشور: آمار تصادفات نوروزی نگران کننده است
سردار مؤمنی با بیان اینکه آمار تصادفات نوروزی در کشور نگران کننده شده، گفت: چهار عامل سبقت و سرعت غیرمجاز، توجه نکردن به جلو و خستگی و خواب آلودگی علت بروز ۸۲ درصد حوادث جاده‌ای در کشور است.(ادامه)
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام آمادگی کامل برای تامین سوخت در تعطیلات نوروز درباره گران شدن بنزین در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی داد. بنزین در سال جدید گران می شود؟
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اعلام آمادگی کامل برای تامین سوخت در تعطیلات نوروز درباره گران شدن بنزین در سال ۱۴۰۲ توضیحاتی داد.(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد معتقدند با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره‌سازی اقلام اساسی، آرامش و ثبات بر بازار و قیمت‌ها حاکم است. در بازار اقلام اساسی ماه رمضان چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد معتقدند با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره‌سازی اقلام اساسی، آرامش و ثبات بر بازار و قیمت‌ها حاکم است.(ادامه)
شمال نیوز: معاون گردشگری مازندران گفت: مازندران نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام طول سال و تعطیلات پذیرای گردشگران و مسافران می باشد. حسنی : مازندران در همه فصول پذیرای گردشگران است
شمال نیوز: معاون گردشگری مازندران گفت: مازندران نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام طول سال و تعطیلات پذیرای گردشگران و مسافران می باشد.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری آمل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برگزاری کنسرت‌های موسیقی به دلیل ماه مبارک رمضان به ایام دیگری موکول شد. دلیل لغو کنسرت‌ها در آمل مشخص شد
شمال نیوز : فرمانداری آمل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برگزاری کنسرت‌های موسیقی به دلیل ماه مبارک رمضان به ایام دیگری موکول شد.(ادامه)
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای از انتقال ٢۶ ایرانی محبوس در زندان‌های ترکیه به کشورمان خبر داد. انتقال ٢۶ ایرانی محبوس در زندان‌های ترکیه به کشور
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار اطلاعیه‌ای از انتقال ٢۶ ایرانی محبوس در زندان‌های ترکیه به کشورمان خبر داد.(ادامه)
اینترنت مصرفی کاربران شرکت مخابرات ایران در تلویزیون تعاملی تلوبیون، از آغاز سال ۱۴۰۲ تا پایان سیزدهمین روز از فروردین رایگان شد. تماشای تلوبیون با اینترنت خانگی رایگان شد
اینترنت مصرفی کاربران شرکت مخابرات ایران در تلویزیون تعاملی تلوبیون، از آغاز سال ۱۴۰۲ تا پایان سیزدهمین روز از فروردین رایگان شد.(ادامه)
به گفته مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیامرسان‌های داخلی بیش از ۶۴ میلیون کاربر ماهانه دارند. تماس تصویری رایگان پیامرسان های داخلی در نوروز
به گفته مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیامرسان‌های داخلی بیش از ۶۴ میلیون کاربر ماهانه دارند.(ادامه)
در آستانه ماه مبارک رمضان، مساجد غبارروبی و عطرافشانی می‌شوند. غبارروبی و عطرافشانی مساجد برای استقبال از ماه رمضان
در آستانه ماه مبارک رمضان، مساجد غبارروبی و عطرافشانی می‌شوند.(ادامه)
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند. تهرانی‌های قدیم عید را چطور تبریک می‌گفتند؟
اداره پست اولیه تهران که در خیابان امام خمینی (ره) قرار داشت در این وقت از سال با نزدیک شدن به سال نو مانند دوزندگی‌ها و شیرینی‌فروشی‌ها شلوغ‌ترین روز‌های خود را می‌گذراند.(ادامه)
مدیر سامانه هوشمند سوخت درباره چگونگی سوختگیری خودرو‌های بدون کارت سوخت توضیحاتی ارائه داد. سوختگیری خودرو‌های فاقد کارت سوخت در ایام نوروز چگونه است؟
مدیر سامانه هوشمند سوخت درباره چگونگی سوختگیری خودرو‌های بدون کارت سوخت توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
عکس / سفره هفت سین ایران در سازمان ملل
سفرا و نمایندگان ۱۲ کشور حوزه نوروز، عصر دوشنبه به وقت محلی بر سر سفره هفت سینی که نمایندگی ایران در مقر سازمان ملل متحد چیده بود، گرد هم آمدند تا این عید باستانی را جشن بگیرند.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه نسبت به پیام نوروزی جو بایدن واکنش نشان داد. واکنش کنعانی به پیام نوروزی بایدن
سخنگوی وزارت خارجه نسبت به پیام نوروزی جو بایدن واکنش نشان داد.(ادامه)
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد. «پژمان» باردیگر به تلویزیون بازمی‌گردد/ تغییر کنداکتور «تماشا»
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد.(ادامه)
 استاندار مازندران گفت: این استان آماده تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مهار تورم و رشد تولید در راستای رفع محرومیت ها و همچنین ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی در کشور است. مازندران آماده تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مهار تورم و رشد تولید
استاندار مازندران گفت: این استان آماده تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مهار تورم و رشد تولید در راستای رفع محرومیت ها و همچنین ایجاد اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی در کشور است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.265 seconds.