.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این مربی تربیت خانواده گفت: ایام نوروز بهترین راه برای رسیدگی به فرزندان و اهمیت به آنها است. در ایام نوروز برای فرزندانتان وقت بگذارید
این مربی تربیت خانواده گفت: ایام نوروز بهترین راه برای رسیدگی به فرزندان و اهمیت به آنها است.(ادامه)
گذاشتن نام حیوانات بر هر سال هرچند که ارتباطی به تقویم ایرانیان ندارد و از قرن هفتم هجری به تقویم اضافه شده است، اما چند سالی است که به‌ویژه در بازه نوروز جدی‌تر گرفته می‌شود چرا که برخی افراد حتی هفت‌سین خود را هم بر اساس حیوانی که به آن سال نسبت داده می‌شود، می‌چینند! ۱۴۰۳؛ سال نهنگ است یا اژدها؟
گذاشتن نام حیوانات بر هر سال هرچند که ارتباطی به تقویم ایرانیان ندارد و از قرن هفتم هجری به تقویم اضافه شده است، اما چند سالی است که به‌ویژه در بازه نوروز جدی‌تر گرفته می‌شود چرا که برخی افراد حتی هفت‌سین خود را هم بر اساس حیوانی که به آن سال نسبت داده می‌شود، می‌چینند!(ادامه)
موز فواید زیادی دارد اما شاید افراد کمی بدانند که می‌تواند یکی از قدیمی‌ترین معضلات بشر را هم حل کند. ایام نوروز این میوه را بخورید که شب خوب بخوابید
موز فواید زیادی دارد اما شاید افراد کمی بدانند که می‌تواند یکی از قدیمی‌ترین معضلات بشر را هم حل کند.(ادامه)
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برقراری تور رامسرگردی در این شهرستان خبر داد. تور رامسرگردی برقرار است
رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از برقراری تور رامسرگردی در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
(عکس) آذری جهرمی با همسر و فرزندانش در سفر
محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات با انتشار عکسی از حضور خود و همسر و فرزندانش در تخت جمشید نوشت: باز رد میشه ابر پاره پاره مهتاب میاد و ماه و ستاره حالا که این روزا بحث برگشتن آقا نصرالله هست گفتم سال نو رو به بهانه‌ی این ابر‌های قشنگ بر فراز تخت جمشید باشکوه به شما تبریک عرض کنم. ایشالا سال ۱۴۰۳ ارور‌های ۴۰۳ ایران برطرف بشه و امید برخی‌ها برای رخداد ارور ۴۰۴ وطنمون و مردمون به دلشون بمونه. مخلص همه‌تون. عیدتون مبارک. این نوروز رمضانی و شروع سال نهنگ یا اژد‌ها رو به همه تبریک عرض می‌کنم. محمد جواد (ادامه)
حاکم دبی عید نوروز را به زبان فارسی تبریک گفت + عکس
شیخ محمد نخست وزیر امارات و حاکم دبی در پیام هایی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی، عید نوروز را تبریک گفت.(ادامه)
طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، با توجه به رکوردشکنی مصرف بنزین و روند صعودی تقاضا برای آن، تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌های سراسر کشور در ایام نوروز از ۱.۵ تا ۲ برابر افزایش یافت. تعداد کارت آزاد جایگاه‌های سوخت 2 برابر شد
طبق اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، با توجه به رکوردشکنی مصرف بنزین و روند صعودی تقاضا برای آن، تعداد کارت‌های آزاد جایگاه‌های سراسر کشور در ایام نوروز از ۱.۵ تا ۲ برابر افزایش یافت.(ادامه)
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مسافران از نظر شرعی عذر دارند و هیچ اشکالی بر این که روزه نگیرند، نیست؛ اما روزه خوردن آنها باید در خفا و پنهان باشد. هشدار یک مقام امنیتی به روزه خواری مسافران!
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: مسافران از نظر شرعی عذر دارند و هیچ اشکالی بر این که روزه نگیرند، نیست؛ اما روزه خوردن آنها باید در خفا و پنهان باشد.(ادامه)
واکنش قوه قضائیه به یکتا ناصر
خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌هایی برای مصرف شیرینی و آجیل در ایام تعطیلات نوروزی پرداخت. توصیه‌هایی برای مصرف آجیل و شیرینی در عید
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌هایی برای مصرف شیرینی و آجیل در ایام تعطیلات نوروزی پرداخت.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد.

رییس جمهور: سال ۱۴۰۳ سال کاهش بیشتر نرخ تورم و افزایش تولید خواهد بود
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد. (ادامه)
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد. لوگو گوگل تغییر کرد+عکس
گوگل به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ لوگو موقت جدیدی رونمایی کرده است که نمی‌توان آن را در ایران مشاهده کرد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
ایرنا: نوروز خوانی سنت مورد علاقه و اقبال مردم شمال ایران بویژه در استان گلستان است که با حرکت هنرمندان پیشکسوت در کوچه ها و خوانش اشعاری به زبان محلی در نوید بخشی رسیدن بهار، رنگ و بوی تغییر فصل را چند روز زودتر به خانه ها می فرستد.پایه اصلی نوروزخوانی بر شادی آفرینی در کنار نوید بخشی رسیدن بهار است. نوروز خوانی در بافت قدیم گرگان(خبر)
ایرنا: نوروز خوانی سنت مورد علاقه و اقبال مردم شمال ایران بویژه در استان گلستان است که با حرکت هنرمندان پیشکسوت در کوچه ها و خوانش اشعاری به زبان محلی در نوید بخشی رسیدن بهار، رنگ و بوی تغییر فصل را چند روز زودتر به خانه ها می فرستد.پایه اصلی نوروزخوانی بر شادی آفرینی در کنار نوید بخشی رسیدن بهار است.(ادامه)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت. شهید خلعتبری که بود و چه کرد؟(يادداشت)
در ابتدای دوران جنگ تحمیلی رژیم بعث علیه کشورمان که دادگاه‌ها و جلسات ظاهری مختلفی به وسیله سازمان‌های بین المللی برای خاتمه دادن به جنگ ایران و عراق تشکیل می‌شد شهید خلعتبری به عنوان نماینده ویژه ایران در دادگاه بین المللی لاهه حضور یافت.(ادامه)
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود. ساعت پخش جومونگ ۳ مشخص شد
سریال «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از ۲۹ اسفند ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود.(ادامه)
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ۲۲ درصد کشته‌شدگان ما در تصادفات بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند، گفت: همچنین بیش از ۶۵ درصد کشته‌های ما از کسانی هستند که بین ۲۰ تا ۶۰ سال دارند و در سنین کار هستند که کشته شدن آن‌ها صدمات جبران‌ناپذیری دارد ....(خبر)
(ادامه)
تصاویر: نوروز خوانی در بافت قدیم گرگان
نوروز خوانی سنت مورد علاقه و اقبال مردم شمال ایران بویژه در استان گلستان است که با حرکت هنرمندان پیشکسوت در کوچه ها و خوانش اشعاری به زبان محلی در نوید بخشی رسیدن بهار، رنگ و بوی تغییر فصل را چند روز زودتر به خانه ها می فرستد.پایه اصلی نوروزخوانی بر شادی آفرینی در کنار نوید بخشی رسیدن بهار است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۸ اسفند
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر امضای بزرگترین قرارداد نفتی ایران و نزدیک شدن به نوروز باستانی در ایام ماه مبارک رمضان پرداخته‌اند.(ادامه)
دانیال اسماعیلی فر بازیکن ساروی تیم پرسپولیس تهران با اهدای مبلغی زمینه آزادی یک زندانی بدهکار مالی را فراهم کرد. پرسپولیسی‌ها در کار خیر
دانیال اسماعیلی فر بازیکن ساروی تیم پرسپولیس تهران با اهدای مبلغی زمینه آزادی یک زندانی بدهکار مالی را فراهم کرد.(ادامه)
شعب منتخب بانک‌های مازندران در تعطیلات نوروزی بصورت کشیک، آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. نحوه فعالیت بانک‌های استان در تعطیلات نوروز
شعب منتخب بانک‌های مازندران در تعطیلات نوروزی بصورت کشیک، آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند.(ادامه)
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان هشدار داد: ارسال پیامک حاوی لینک جعلی «ثبت نام در سامانه دریافت عیدانه ریاست جمهوری» یکی از ترفند‌های مجرمان سایبری است. پرداخت عیدانه ریاست جمهوری ترفند مجرمان سایبری
معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به شهروندان هشدار داد: ارسال پیامک حاوی لینک جعلی «ثبت نام در سامانه دریافت عیدانه ریاست جمهوری» یکی از ترفند‌های مجرمان سایبری است.(ادامه)
بر اساس اعلام مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه است. لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران اعلام شد
بر اساس اعلام مرکز تقویم موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ به ساعت رسمی ایران ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه است.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک‌رمضان، بسته اینترنت هدیه برای مردم در نظر گرفته‌ایم. هدیه اینترنتی دولت به مردم به مناسبت نوروز و ماه رمضان
وزیر ارتباطات گفت: به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک‌رمضان، بسته اینترنت هدیه برای مردم در نظر گرفته‌ایم.(ادامه)
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد: تا امروز ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی که گردانندگان این شرکت بودند دستگیر شدند. ۵ نفر از عناصر اصلی «کوروش کمپانی» دستگیر شدند
رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد: تا امروز ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی که گردانندگان این شرکت بودند دستگیر شدند.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال از جابجایی ۴ میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمت در ایام نوروز هستند. تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمت در ایام نوروز هستند / خدمات سوخت رسانی به 2 نیروگاه در شرکت خط لوله و مخابرات نفت شمال / صرفه جویی 600 میلیارد ریالی در سال گذشته
شمال نیوز: مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال از جابجایی ۴ میلیارد لیتر فرآورده‌های نفتی خبر داد و گفت: تیم‌های عملیاتی آماده ارائه خدمت در ایام نوروز هستند.(ادامه)
همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان، پخش سری جدید مسابقات فوتبال «جام رمضان» از شبکه ورزش آغاز شد. آغاز پخش سری جدید مسابقات «جام رمضان»
همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان، پخش سری جدید مسابقات فوتبال «جام رمضان» از شبکه ورزش آغاز شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.325 seconds.