.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خودرو ۲ میلیاردی پرسپولیسی معروف +عکس
یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس تهران که با برد در دربی محبوبیت زیادی نزد هواداران این تیم پیدا کرده است، این روز‌ها سوار خودرو غول پیکر آلمانی می شود. یحیی سوار "فولکس تیگوان" آلمانی می شود. این خودرو حدود ۲ میلیارد تومان قیمت دارد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه نساجی با ابراز تاسف از عدم حمایت مسؤولان از باشگاه نساجی گفت: مرداد سال گذشته معاون رئیس جمهور در ورزشگاه شهید وطنی قول داد که در عرض سه ماه چمن تغییر پیدا کند، یکسال از این وعده و وعیدها می‌گذرد اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد. مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران : زمین ماهفروجک را در عمل به باشگاه نساجی واگذار کنید نه فقط در سند!/ مسؤولان استان‌های دیگر می‌توانند اما مسؤولان مازندران نه! / چمن ورزشگاه شهدای ساری به هیچ عنوان قابل برگزاری بازی نیست / مسؤولان حتی یک خداقوت‌گویی را هم از باشگاه نساجی دریغ می‌کنند
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه نساجی با ابراز تاسف از عدم حمایت مسؤولان از باشگاه نساجی گفت: مرداد سال گذشته معاون رئیس جمهور در ورزشگاه شهید وطنی قول داد که در عرض سه ماه چمن تغییر پیدا کند، یکسال از این وعده و وعیدها می‌گذرد اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد. (ادامه)
آزادسازی زمین‌های چند میلیاردی در لاریجان
یک هزار متر از زمین‌های مرغوب و چند میلیاردی در لاریجان آزادسازی شد.(ادامه)
جدول/ خودرو‌های میلیاردی در بازار کدام است؟
با مبلغی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان امکان خرید خودرو‌هایی مانند نیسان جوک اسپرت و موارد مشابه را دارید.(ادامه)

«از دیدگاه بنده و بر اساس اطلاعاتی که دارم این تحلیل را عرض می‌کنم که این حرکت برنامه‌ریزی شده بوده نه تصادفی؛ نگرانی ما این است که نکند تاریخ را در تاریک خانه بنویسند، تحریف کنند و افتخارات ملت را تضعیف و به آن خدشه وارد کنند.» هرگز فراموش نمی کنیم / انگار مفهوم شهادت را نمی دانید / اگر کسی در حق شهدا ظلم کند عاقبت خوبی ندارد
«از دیدگاه بنده و بر اساس اطلاعاتی که دارم این تحلیل را عرض می‌کنم که این حرکت برنامه‌ریزی شده بوده نه تصادفی؛ نگرانی ما این است که نکند تاریخ را در تاریک خانه بنویسند، تحریف کنند و افتخارات ملت را تضعیف و به آن خدشه وارد کنند.»(ادامه)
شمال نیوز : علی بابایی کارنامی گفت:گفت:متاسفانه در سال های گذشته مشکلات معیشتی و اقتصادی کارگران و بازنشستگان بطور تخصصی بررسی نشده است. معیشت و رفاه کارگران خط قرمز مجلس یازدهم است
شمال نیوز : علی بابایی کارنامی گفت:گفت:متاسفانه در سال های گذشته مشکلات معیشتی و اقتصادی کارگران و بازنشستگان بطور تخصصی بررسی نشده است. (ادامه)
معیشت و رفاه کارگران خط قرمز مجلس است
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی معیشت و رفاه کارگران را خط قرمز مجلس دانست و گفت: با تمام توان در حال رفع مشکلات کارگران هستیم.(ادامه)
شمال نیوز : برداشت توت فرنگی در حالی از هزار و ۶۰۰ هکتار از مزارع مازندران آغاز شده که حضور دلالان در باغات و مزارع کام کشاورزان را تلخ و از تولید، فقط هزینه‌ها را روی دست آنان گذاشته است. تیشه دلالان به ریشه توت فرنگی/ اختلاف قیمت از مزرعه تا سبد خرید
شمال نیوز : برداشت توت فرنگی در حالی از هزار و ۶۰۰ هکتار از مزارع مازندران آغاز شده که حضور دلالان در باغات و مزارع کام کشاورزان را تلخ و از تولید، فقط هزینه‌ها را روی دست آنان گذاشته است. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است. متکی : «لاریجانی» از ابتدا گزینه شورای وحدت نبود/درشوراها ائتلاف می‌کنیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.(ادامه)
نامه سرگشاده تاج‌زاده به رئیس قوه قضائیه
سید مصطفی تاجزاده، فعال اصلاح طلب در نامه‌ای سرگشاده به ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه درباره ضرورت لغو تحریم ها و انتخابات آزاد سخن گفت.(ادامه)
تفاوت مسواک زدن در صبح و شب
مدیر گروه سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در مورد اهمیت مسواک زدن در طول روز و شب، نکاتی را متذکر شد(ادامه)
شمال نیوز : رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار با بیان اینکه بی‌برنامگی وزارت جهاد منجر به کاهش تولید جوجه یک‌روزه تخم‌گذار شده است، قاچاق جوجه یک‌روزه از کشور را رد کرد. دومینوی بی‌تدبیری به جوجه تخم‌گذار یک‌روزه رسید
شمال نیوز : رئیس اتحادیه مرغ تخم‌گذار با بیان اینکه بی‌برنامگی وزارت جهاد منجر به کاهش تولید جوجه یک‌روزه تخم‌گذار شده است، قاچاق جوجه یک‌روزه از کشور را رد کرد. (ادامه)
جای تأسف است که بگویم امروز بسیاری از مدیران این دو مشخصه را ندارند و چیزی که موجبات ورود نهادهای امنیتی و قضایی به پرونده قطور تخلّفات شورای شهر ساری را فراهم کرد و در نهایت شورای شهر ساری –به‌عنوان نخستین شورای مرکز استان- را به انحلال کشاند نیز همین موضوع بود. امروز و در شرایطی که کمتر از سه ماه تا انتخابات زمان باقی است از شهروندان می‌خواهم ضمن مشارکت حداکثری، در هدف‌گیری و انتخاب خود نیز دقیق باشند و اجازه ندهند افرادی با صرف هزینه‌های گزاف.... ( به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی )(خبر)
جای تأسف است که بگویم امروز بسیاری از مدیران این دو مشخصه را ندارند و چیزی که موجبات ورود نهادهای امنیتی و قضایی به پرونده قطور تخلّفات شورای شهر ساری را فراهم کرد و در نهایت شورای شهر ساری –به‌عنوان نخستین شورای مرکز استان- را به انحلال کشاند نیز همین موضوع بود. (ادامه)
به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی ساری و داستانِ دو شهر (يادداشت)
به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی(ادامه)
شمال نیوز : باید هزینه سوء استفاده‌های مالی، اقدام به تخلّف و کارهای خلاف قانون را برای مدیران بالا برد تا کسی –به‌ویژه مدیران- جرأت نکند از جایگاه خود در هر سطحی سوء استفاده .... هزینه‌های تخلّف مدیران را افزایش دهید
شمال نیوز : باید هزینه سوء استفاده‌های مالی، اقدام به تخلّف و کارهای خلاف قانون را برای مدیران بالا برد تا کسی –به‌ویژه مدیران- جرأت نکند از جایگاه خود در هر سطحی سوء استفاده ....(ادامه)
جدول/ خودرو‌های میلیاردی در بازار کدام است؟
با مبلغی حدود یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان امکان خرید خودرو‌هایی مانند ب ام و سری ۱ هاچ بک ۱۲۰i مدل سال ۲۰۱۸ و موارد مشابه را دارید.(ادامه)
وزارت ارتباطات درآمد حاصل از اپراتورهای ارتباطی را به جای 11 هزار میلیارد تومان 7 هزار میلیارد تومان اظهار کرده بود. 3 هزار میلیارد تومان کم اظهاری شده احصاء شد و با نظر مجلس صرف تقویت تولید محتوای بومی در فضای مجازی خواهد شد ....(خبر)
(ادامه)
دستگیری افرادی که روی دیوار کلاهبرداری می کردند
افرادی که با انتشار آگهی خرید و فروش در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری اینترنتی می‌کردند، در مازندران دستگیر شدند.(ادامه)
کالای قاچاق با ارزش پنج میلیارد ریال در جویبار کشف شد
فرمانده انتظامی جویبار از کشف کالای قاچاق ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی از دو دستگاه خودرو وانت نیسان خبر داد.(ادامه)
صندلی تازه برای پرحاشیه‌ترین استاندارِ روحانی
غلامرضا شريعتي، استاندار پرحاشيه خوزستان با حكم رييس‌جمهور براي دوره‌اي 4 ساله به رياست سازمان ملي استاندارد ايران منصوب شد. تغيير رييس ‌سازمان ملي استاندارد از وظايف شوراي عالي استاندارد است و بايد به تصويب اين شورا برسد. (ادامه)
از « تفکر شورایی » تا « شورای شهر »(يادداشت)
(ادامه)
با ما شوراها را به خانه ببرید!(يادداشت)
(ادامه)
باند کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در مازندران متلاشی شد
رئیس پلیس فتا مازندران از انهدام باند ۲۰ میلیارد ریالی کلاهبرداری اسکیمری در استان خبر داد.(ادامه)
شکایت میلیاردی بیرانوند از پرسپولیس
دروازه بان سابق باشگاه پرسپولیس به خاطر دریافت نکردن مطالباتش از این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا شکایت کرد.(ادامه)
تشکیل پرونده 300 میلیاردی عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی در سوادکوه
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سوادکوه به تشکیل پرونده 300 میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه مواد پتروشیمی در سوادکوه خبر داد و گفت: این پرونده برای یک واحد تولیدی که از سازمان بورس مقدار ۲ هزار و ۳۴ تن مواد پتروشیمی از نوع پلی‌اتیلن و مرتبط با مواد اولیه ساخت ظروف آب‌معدنی و بسته روغن دریافت کرده بود ولی فعالیتی نداشت، پرونده تشکیل شده است.(ادامه)
شمال نیوز : جمعی از نمایندگان در نامه ای خطاب به اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400  درخواست کردند که به منظور ارتقای شفافیت و پاسخگویی مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی.... دانشگاه آزاد را شفاف و پاسخگو کنید / نام هیچ نماینده مازندرانی در فهرست امضاکنندگان نیست / نمایندگان مازندران از عملکرد دانشگاه آزاد رضایت دارند ؟
شمال نیوز : جمعی از نمایندگان در نامه ای خطاب به اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 درخواست کردند که به منظور ارتقای شفافیت و پاسخگویی مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی....(ادامه)
علی کریمی در یک قدمی ریاست فدراسیون فوتبال
علی کریمی با پشتوانه مالی مناسبی برای ریاست فدراسیون فوتبال نامزد خواهد شد.(ادامه)
خودروی ۱۳ میلیاردی در خیابان‌های تهران +عکس
حضور خودرویی از برند بنتلی در ایران در خیابان های تهران را ببینید. این خودرو در بازار ایران ۱۳ میلیاردی قیمت گذاری شده است.(ادامه)
قیمت مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال مشخص شد
رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال از مشخص شدن قیمت مزایده ساختمان این فدراسیون خبر داد.(ادامه)
کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با هک ۷۰۰ حساب بانکی
فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۵۰ میلیاردی با ایجاد درگاه جعلی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 74 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.