.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ نفر به اتهام کلاهبرداری هزار میلیاردی از سهامداران یک شرکت بازرگانی در اصفهان خبر داد. کلاهبرداری هزار میلیاردی از سهامداران یک شرکت بازرگانی
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۲ نفر به اتهام کلاهبرداری هزار میلیاردی از سهامداران یک شرکت بازرگانی در اصفهان خبر داد.(ادامه)
ماموران پلیس فتا موفق شدند ۲ متهم را که با ارایه رسیدی جعلی از طریق درگاه بانکی در گوشی همراه اقدام به خرید اجناس در آن شهرستان می کردند، شناسایی کنند. دستگیری ۲ کلاهبردار با ۲۰۱ رسید جعلی میلیاردی در بهشهر
ماموران پلیس فتا موفق شدند ۲ متهم را که با ارایه رسیدی جعلی از طریق درگاه بانکی در گوشی همراه اقدام به خرید اجناس در آن شهرستان می کردند، شناسایی کنند.(ادامه)
در شرایطی که صنعت اشتغالزا و ارزشمند خودرو با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بر پایه اصول علم اقتصادی در مسیر اصلاح بازار قرار گرفته، نگذارید عده‌ای با ایجاد حاشیه و جوسازی علیه شرکت‌های خودروسازی و بازار سرمایه، کام تولیدکننده، سهامداران و مردم را تلخ کنند. نامه ۱۱۸ فعال بورسی به رئیس جمهور
در شرایطی که صنعت اشتغالزا و ارزشمند خودرو با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و بر پایه اصول علم اقتصادی در مسیر اصلاح بازار قرار گرفته، نگذارید عده‌ای با ایجاد حاشیه و جوسازی علیه شرکت‌های خودروسازی و بازار سرمایه، کام تولیدکننده، سهامداران و مردم را تلخ کنند.(ادامه)
رئیس صدا و سیما : دستمزد میلیاردی در تلویزیون نداریم
(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست اداره کل صنعت معدن و تجارت مازندران  گفت: در یکسال گذشته تعداد 270 فقره پروانه بهره­ برداری صنعتی در استان مازندران صادر شده است. صدور 270 فقره پروانه بهره برداری توسط در مازندران در طی یک سال گذشته
شمال نیوز: سرپرست اداره کل صنعت معدن و تجارت مازندران گفت: در یکسال گذشته تعداد 270 فقره پروانه بهره­ برداری صنعتی در استان مازندران صادر شده است.(ادامه)
فرمانده انتظامی بابل از کشف قرص، قوطی پودر و مکمل‌های دارویی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد. کشف میلیاردی پودر و مکمل‌های بهداشتی قاچاق در بابل
فرمانده انتظامی بابل از کشف قرص، قوطی پودر و مکمل‌های دارویی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.(ادامه)
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم. بزرگترین اختلاس‌گر ایران کیست؟
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم.(ادامه)
میرکاظمی گفت: سال آینده روند کاهشی تورم ادامه پیدا می کند و وقتی کسری بودجه ایجاد نشود می توانیم تورم را مدیریت کنیم. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم سال آینده کاهشی است
میرکاظمی گفت: سال آینده روند کاهشی تورم ادامه پیدا می کند و وقتی کسری بودجه ایجاد نشود می توانیم تورم را مدیریت کنیم.(ادامه)

پسر جوان به همراه دوستش در اقدامی هولناک دایی‌اش را به دلیل ارثیه در شهریار به قتل رساند! قتل دایی‌ با قرص برنج به خاطر ارثیه میلیاردی
پسر جوان به همراه دوستش در اقدامی هولناک دایی‌اش را به دلیل ارثیه در شهریار به قتل رساند!(ادامه)
فردی که با چک‌های جعلی اقدام به کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کرده بود،در ساری دستگیر شد. چک‌های جعلی شگرد کلاهبردار ۱۳ میلیاردی
فردی که با چک‌های جعلی اقدام به کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد ریال کرده بود،در ساری دستگیر شد.(ادامه)
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد توقیف ۱۳ میلیارد تومان پول از حساب باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارایه کرد. واکنش معاون حقوقی پرسپولیس به برداشت ۱۳ میلیاردی و شکایت رویانیان
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مورد توقیف ۱۳ میلیارد تومان پول از حساب باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارایه کرد.(ادامه)

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه توضیحاتی را در خصوص استعفای بسیاری از سردفتران مطرح کرد. موج جدید استعفای سردفتران
رئیس کانون سردفتران و دفتریاران قوه قضائیه توضیحاتی را در خصوص استعفای بسیاری از سردفتران مطرح کرد.(ادامه)
جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی ضربه بزرگی به پرسپولیس و یحیی گل محمدی زد و دست سرخ ها برای ادامه فصل خالی کرد. هر گل ستاره فراری پرسپولیس معادل یک آپارتمان در تهران!
جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی ضربه بزرگی به پرسپولیس و یحیی گل محمدی زد و دست سرخ ها برای ادامه فصل خالی کرد.(ادامه)
پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز از آغاز اعتراضات در ایران و قطعی سراسری اینترنت، برخی کاربران از دسترسی به پلتفرم اینستاگرام بدون اتصال به فیلترشکن در داخل کشور خبر داده‌اند. اینستاگرام رفع فیلتر شد؟
پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز از آغاز اعتراضات در ایران و قطعی سراسری اینترنت، برخی کاربران از دسترسی به پلتفرم اینستاگرام بدون اتصال به فیلترشکن در داخل کشور خبر داده‌اند.(ادامه)
یکی از مجریان تلویزیون ادعایی که در رویداد اخیر جام جهانی ۲۰۲۲ مبنی بر پرداخت دستمزدهای میلیاردی به برخی مجریان تلویزیون عنوان شده را چندان دور از ذهن نمی داند و در این مسیر، اسپانسر را راهکار پرداخت این دستمزدها برمی شمارد. دستمزدهای میلیاردی مجریان در جام جهانی ۲۰۲۲ صحت دارد؟
یکی از مجریان تلویزیون ادعایی که در رویداد اخیر جام جهانی ۲۰۲۲ مبنی بر پرداخت دستمزدهای میلیاردی به برخی مجریان تلویزیون عنوان شده را چندان دور از ذهن نمی داند و در این مسیر، اسپانسر را راهکار پرداخت این دستمزدها برمی شمارد.(ادامه)
برخی از کاربران اینستاگرام در جغرافیای ایران عصر امروز از دسترسی به این شبکه اجتماعی بدون نیاز به فیلترشکن خبر دادند. اما آیا اینستاگرام پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز رفع فیلتر شده است؟ فیلترینگ اینستاگرام رفع شد؟
برخی از کاربران اینستاگرام در جغرافیای ایران عصر امروز از دسترسی به این شبکه اجتماعی بدون نیاز به فیلترشکن خبر دادند. اما آیا اینستاگرام پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز رفع فیلتر شده است؟(ادامه)
در یک گزارش میدانی از چند سینمای مرکز شهر سوال کردیم طالبان فیلم های کمدی بیشتر است یا آثار جدی با جوابی متفاوت مواجه شدیم! خنده بر هر درد بی درمان دواست از جمله سینما !
در یک گزارش میدانی از چند سینمای مرکز شهر سوال کردیم طالبان فیلم های کمدی بیشتر است یا آثار جدی با جوابی متفاوت مواجه شدیم!(ادامه)
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!) استعفای ابراهیم رییسی و برگزاری دوباره انتخابات + ماجرا چیست؟
عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی در دولت روحانی گفت: ما حق خودمان می‌دانیم که از دولت انتقاد کنیم. او همچنین گفته که ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور باید به‌خاطر ناکارآمدی استعفا دهد و انتخابات دوباره برگزار شود(!)(ادامه)
دروغی بزرگ به نام دفاع از حقوق زنان
آمریکا و متحدانش در حالی ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد خارج کردند که طبق اسناد موجود خودشان از ناقضان حقوق زنان در جهان هستند.(ادامه)
دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی تحت تعقیب در محمودآباد
کلاهبرداری که با استفاده از چک‌های بلامحل، ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، در محمودآباد دستگیر شد.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
کشف ۱۰۰ میلیاردی لوازم خانگی سرقتی
فرمانده انتظامی مازندران از کشف لوازم خانگی سرقتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل خبر داد.(ادامه)
آیت الله جوادی آملی گفت: «اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود. اقتصاد یعنی نان مملکت، باید جلوی غارت ها و اختلاس های میلیاردی گرفته شود و مشکلات اقتصادی حل شود!» اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیفتد دیگر خبری از دین نخواهد بود / باید به نیاز‌های مردم توجه کرد / امور مدیریتی راه‌حل می‌خواهد نه نصیحت
آیت الله جوادی آملی گفت: «اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود. اقتصاد یعنی نان مملکت، باید جلوی غارت ها و اختلاس های میلیاردی گرفته شود و مشکلات اقتصادی حل شود!»(ادامه)
کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.(ادامه)
دستگیری یک کلاهبردار با شگرد معاملات صوری خودرو
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری کلاهبردار میلیاردی با شیوه و شگرد معاملات صوری خودرو در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
نوشهر- استاندار مازندران از سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی بنیاد علوی برای توسعه روستاهای استان خبر داد. سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیاردی بنیاد برکت در روستاهای مازندران
نوشهر- استاندار مازندران از سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی بنیاد علوی برای توسعه روستاهای استان خبر داد.(ادامه)
آرمان واقعی و واقعیت آرمانی(يادداشت)
(ادامه)
مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر به ویژه شایعه همکاری‌اش برای ربودن علی کریمی واکنش نشان داده، از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد. وی نوشت: اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد، اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌... دیروز دوستی از من پرسید خسته ای؟ گفتم بله. گفت از مردم؟ گفتم هرگز. گفتم از خودم... من از مهران مدیری بودن خسته‌ام. واکنش "مهران مدیری" به حواشی اخیر: از مهران مدیری بودن خسته‌ام
مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر به ویژه شایعه همکاری‌اش برای ربودن علی کریمی واکنش نشان داده، از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد. وی نوشت: اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد، اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌... دیروز دوستی از من پرسید خسته ای؟ گفتم بله. گفت از مردم؟ گفتم هرگز. گفتم از خودم... من از مهران مدیری بودن خسته‌ام.(ادامه)
مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در شهریور امسال هزار و ۸۹ مورد بازرسی منجر به تشکیل ۹۶ پرونده تخلف با ارزش ریالی حدود یک میلیارد تومان شد. رونمایی از یک تخلف میلیاردی در کشور!
مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در شهریور امسال هزار و ۸۹ مورد بازرسی منجر به تشکیل ۹۶ پرونده تخلف با ارزش ریالی حدود یک میلیارد تومان شد.(ادامه)
 طبق تازه ترین گزارش مجری پروژه آزادراه ساری-قائمشهر، این اَبَر پروژه راهسازی شمال کشور در مرحله آغاز عملیات ساخت قرار دارد و در حال حاضر منتظر انعقاد قرارداد اجرایی می باشد. آزادراه قائمشهر-ساری در ایستگاه آغاز عملیات اجرایی
طبق تازه ترین گزارش مجری پروژه آزادراه ساری-قائمشهر، این اَبَر پروژه راهسازی شمال کشور در مرحله آغاز عملیات ساخت قرار دارد و در حال حاضر منتظر انعقاد قرارداد اجرایی می باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.