.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دریابیگی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به ابراهیم رئیسی(رئیس جمهور اسلامی ایران) پیرامون مسئله افزایش حقوق بازنشستگان بنابر مصوبه شورای عالی کار و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی ارسال کرده است. نامه سرگشاده کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران به رئیس جمهور
دریابیگی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به ابراهیم رئیسی(رئیس جمهور اسلامی ایران) پیرامون مسئله افزایش حقوق بازنشستگان بنابر مصوبه شورای عالی کار و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی ارسال کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: بیش از ۳۰ هزار تن کیوی مازندران همچنان در انبارها می‌پوسد و روی دست تولیدکنندگان و باغداران مانده است. محموله‌های کیوی روی دست مانده است/ پوسیدن پشت دورازه‌های صادراتی
شمال نیوز: بیش از ۳۰ هزار تن کیوی مازندران همچنان در انبارها می‌پوسد و روی دست تولیدکنندگان و باغداران مانده است.(ادامه)
ظرف گل‌محمدی پُر شده است
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که ادامه حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم به صلاح سرخپوشان نخواهد بود.(ادامه)
خطر جریمه میلیاردی در انتظار استقلال
باشگاه استقلال اگر تا آخر اردیبهشت ماه طلب خود را با بازیکن سابقش تسویه نکند، شامل سود و جریمه دیرکرد کلانی می‌شود.(ادامه)
 آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در خطبه های این هفته گفت: از مجلس شورای اسلامی می خواهیم که یکی از اولویتهایش را برخورد با محترکان قرار دهد و همچنین دستگاه قضا نیز با محتکران قاطعانه برخورد کند. درخواست مهم امام جمعه رشت از مجلس و دستگاه قضا
آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت در خطبه های این هفته گفت: از مجلس شورای اسلامی می خواهیم که یکی از اولویتهایش را برخورد با محترکان قرار دهد و همچنین دستگاه قضا نیز با محتکران قاطعانه برخورد کند.(ادامه)
واکنش سازمان لیگ به بدهی استقلال
مسئول حقوقی سازمان لیگ به پرونده باشگاه استقلال بابت پرداخت نشدن پول تبلیغات محیطی واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : دولت باید در سال آینده 40 هزار میلیارد تومان به صندوق ملی مسکن کمک کند تا منابع لازم برای اجرای طرح های حمایتی مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی فراهم شود. تحویل مسکن ملی به زنان نباید مشروط به ازدواج باشد / الزام دولت به کمک میلیاردی به صندوق ملی مسکن برای کاهش مبلغ اقساط
شمال نیوز : دولت باید در سال آینده 40 هزار میلیارد تومان به صندوق ملی مسکن کمک کند تا منابع لازم برای اجرای طرح های حمایتی مسکن توسط وزارت راه و شهرسازی فراهم شود. (ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت سیزدهم با انباشتگی مشکلات اقتصادی روبرو است و با درآمدهای ارزی که به دست می‌آورد چاله‌هایی که از قبل ایجاد شده بود را پر می‌کند / دولت سیزدهم نه تنها استقراضی نداشته بلکه ۵۴ هزار میلیارد تومانی که دولت ....(خبر)
(ادامه)
استاندار مازندران : مرکز تجارت برنج به خط ریلی متصل شود/سرمایه گذاری هزار میلیاردی
استاندارمازندران در بازدید از امکانات ایجاد شده در تنها مرکزبین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران مستقر درشهرستان آمل، از ارائه پیشنهاد ایجاد خط جدید ریلی به این مرکز خبر داد. (ادامه)
واحدهای مختلف صنفی مازندران ۱۵۰۰ میلیارد ریال جریمه شدند
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران، از اعمال جریمه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی برای بیش از ۳۰ هزار متصدی متخلف واحدهای صنفی وتوزیعی این استان در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ خبر داد. (ادامه)

ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT TECHFRAME FERRARI TOURBILLON ۴۵MM قرار دارد که قیمت آن برابر با ۵ میلیارد و ۴۸۷ میلیون و ۶۰۶ هزار تومان است. ساعت‌های میلیاردی در بازار / کدام ساعت ۷ میلیارد تومان است؟ + جدول
ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT TECHFRAME FERRARI TOURBILLON ۴۵MM قرار دارد که قیمت آن برابر با ۵ میلیارد و ۴۸۷ میلیون و ۶۰۶ هزار تومان است.(ادامه)
درگیری رسانه‌های و لفظی بین باشگاه استقلال و قلعه‌نویی بالا گرفته است و آبی‌ها در جواب سرمربی سابق خود اعلام کرده‌اند: ما هم اطلاعات فراوانی داریم! درگیری استقلال و قلعه‌نویی بالاگرفت: بودجه ۲۰۰میلیاردی
درگیری رسانه‌های و لفظی بین باشگاه استقلال و قلعه‌نویی بالا گرفته است و آبی‌ها در جواب سرمربی سابق خود اعلام کرده‌اند: ما هم اطلاعات فراوانی داریم!(ادامه)
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است. تلاش بانوی جوان گلستانی که زمینه اشتغال ۸۰ نفر شد
شمال نیوز : «آی‌بولک پقه» بانوی جوان گلستانی مدیریت بزرگترین ارسال بسته‌های پستی را در شمال کشور عهده‌دار بوده و جزو نخستین افراد در کشور بوده که در ۱۰ سال گذشته کسب و کارهای اینترنتی را راه‌اندازی کرده است.(ادامه)
اعضای شورای شهر ساری در صحن شورا بودجه سال 1401 شهرداری این شهر با رویکرد اقتصادی تحقق منابع درآمدی در راستای عمران و آبادی به مبلغ دو هزار و 290 میلیارد تومان را مصوب کردند. بودجه 2 هزار و 290 میلیاردی شهرداری ساری تصویب شد
اعضای شورای شهر ساری در صحن شورا بودجه سال 1401 شهرداری این شهر با رویکرد اقتصادی تحقق منابع درآمدی در راستای عمران و آبادی به مبلغ دو هزار و 290 میلیارد تومان را مصوب کردند.(ادامه)
با صدور فرمان عمومی جهاد تبیین از سوی رهبر حکیم انقلاب، برخی از نهادها این فرصت را برای مجموعه های خود مغتنم شمرده و در پی جذب بودجه های میلیونی و میلیاردی برای پیشبرد این فرمان برآمدند. مسئله ای که یکی از آسیب های جدی فعالیت های انقلابی و جهادی بوده است. جهاد تبیین چیزی جز اعتقاد نیست!(يادداشت)
با صدور فرمان عمومی جهاد تبیین از سوی رهبر حکیم انقلاب، برخی از نهادها این فرصت را برای مجموعه های خود مغتنم شمرده و در پی جذب بودجه های میلیونی و میلیاردی برای پیشبرد این فرمان برآمدند. مسئله ای که یکی از آسیب های جدی فعالیت های انقلابی و جهادی بوده است.(ادامه)
لایحه‌ بودجه ۱۴۰۱ کمترین تغییرات را داشت
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: سقف بودجه سال ۱۴۰۱، تفاوت چندانی با آنچه دولت به مجلس ارائه داد نکرده است، به طوری که می‌توانیم بگوییم این بودجه یکی از کمترین تغییرات را داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های استان مازندران درحوزه صنایع تبدیلی و تکمیل صنایع ارزش افزوده است که امیدواریم در این سفر شاهد تحولی در حوزه کشاورزی باشیم، گفت: پیش‌بینی ۳ هزار میلیارد تومانی در خصوص سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی برای استان مازندران انجام شده است.
استان مازندران قلب تپنده کشاورزی ایران است / پیش‌بینی ۳ هزار میلیارد تومانی برای توسعه صنایع تبئیلی در مازندران انجام شده است
شمال نیوز : وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه یکی از ضعف‌های استان مازندران درحوزه صنایع تبدیلی و تکمیل صنایع ارزش افزوده است که امیدواریم در این سفر شاهد تحولی در حوزه کشاورزی باشیم، گفت: پیش‌بینی ۳ هزار میلیارد تومانی در خصوص سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی برای استان مازندران انجام شده است. (ادامه)
شمال نیوز : دست مازندران از بازارهای خارجی به رغم همه تلاش‌های صورت گرفته کوتاه و خالی ماند و ساز تولید و صادرات در استان ناکوک است. ساز تولید و صادرات ناکوک است/سهم پایین مازندران از بازار اوراسیا
شمال نیوز : دست مازندران از بازارهای خارجی به رغم همه تلاش‌های صورت گرفته کوتاه و خالی ماند و ساز تولید و صادرات در استان ناکوک است.(ادامه)
شمال نیوز : خاندوزی به بودجه اختصاص یافته در هفته گذشته برای مناطق آزاد جدید اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال کمک برای ۷ منطقه آزاد جدید در دولت مصوب شد که یک هفتم برای منطقه آزاد اینچه برون است تا شهریور طرح جامع آن مصوب می‌شود. کمک میلیاردی دولت به مناطق آزاد جدید / منطقه آزاد تجاری مازندران ، شاید وقتی دیگر ....
شمال نیوز : خاندوزی به بودجه اختصاص یافته در هفته گذشته برای مناطق آزاد جدید اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال کمک برای ۷ منطقه آزاد جدید در دولت مصوب شد که یک هفتم برای منطقه آزاد اینچه برون است تا شهریور طرح جامع آن مصوب می‌شود.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سالیان سال است که  در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم ضرورت بازنگری در شیوه های سنتی تامین منابع مالی پروژه های ملی عمرانی محور سوادکوه
شمال نیوز : سالیان سال است که در بازدیدهای کم نتیجه بعضی از مقامات انتخابی وانتصابی که ماحصل آن گاها تنها عکسهای یادگاری و ارسال وعده های رنگارنگ به بستر شبکه های مجازی یا رسانه‌ها بوده، نتیجه چشمگیر قابل توجه دیگری در پیشرفت این دو پروژه بزرگ ندیده ایم(ادامه)
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است. هیچ انتصاب فامیلی در دولت سیزدهم نداشته‌ایم/یک هزار مدیر ناکارآمد در وزارت کار برکنار می‌شوند
شمال نیوز : عبدالملکی بیان داشت: وزارت کار در دولت سیزدهم به هیچ عنوان حتی یک مورد انتصاب فامیلی نداشته است این در حالی است که بعضی از افراد فهرست‌هایی با انتصاب‌های فامیلی از این وزارتخانه را منتشر کردند که برای دولت قبل بوده است.(ادامه)
کلاهبردار فروش لباس در شبکه های مجازی دستگیر شد
رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری کلاهبردار ۹ میلیاردی فروشنده لباس در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد.(ادامه)
پیام بیرانوند پس از توافق با پرسپولیس +عکس
علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار استوری توافق با باشگاه پرسپولیس را تایید کرد.(ادامه)
مهاجم ۴۰ میلیاردی در لیگ برتر؟
فوتبال باشگاهی ایران بیشتر از متن، حاشیه دارد. جدیدترین بهانه درگیری، داستان حضور شهریار مغانلو در سپاهان است.(ادامه)
وکیل علیرضا بیرانوند اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس طبق حکم قطعی کمیته استیناف که حدود پنج ماه قبل صادر شد، باید مطالبات حدود ۲/۵ میلیاردی بیرانوند را پرداخت کند. پنجره پرسپولیس باز هم بسته شد
وکیل علیرضا بیرانوند اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس طبق حکم قطعی کمیته استیناف که حدود پنج ماه قبل صادر شد، باید مطالبات حدود ۲/۵ میلیاردی بیرانوند را پرداخت کند.(ادامه)
شمال نیوز: طرح‌های این چنینی اگرچه در ابتدا همواره با هیجان، وعده‌هایی در موردشان داده می‌شود، اما زمانی که نوبت به تخصیص اعتبارات می‌رسد، برای تحقق آنها باید منتظر معجزه بود. معجزاتی که معمولا برای طرح‌های سوادکوه، کمتر اتفاق می‌افتد. دروازه سوادکوه چشم انتظار تخصیص اعتبارات / وعده ها عملی نشد !
شمال نیوز: طرح‌های این چنینی اگرچه در ابتدا همواره با هیجان، وعده‌هایی در موردشان داده می‌شود، اما زمانی که نوبت به تخصیص اعتبارات می‌رسد، برای تحقق آنها باید منتظر معجزه بود. معجزاتی که معمولا برای طرح‌های سوادکوه، کمتر اتفاق می‌افتد.(ادامه)
مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت:مشکلات سازمان تامین اجتماعی اساسی بوده و رفع آن نیاز به اهتمام بیشتری دارد. رفع مشکلات تامین اجتماعی نیاز به اهتمام بیشتری دارد
مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت:مشکلات سازمان تامین اجتماعی اساسی بوده و رفع آن نیاز به اهتمام بیشتری دارد.(ادامه)
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دست متجاوزان از ذخایر بانک مرکزی کوتاه شود، گفت: اختلاس‌های میلیاردی از افراد عادی ساخته نیست.
دست متجاوزان از ذخایر بانک مرکزی کوتاه شود/اختلاس‌ها با قلم افراد صورت می‌گیرد نه با زور اسلحه
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه دست متجاوزان از ذخایر بانک مرکزی کوتاه شود، گفت: اختلاس‌های میلیاردی از افراد عادی ساخته نیست. (ادامه)
شمال نیوز: نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه‌شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از ورود هیئت حمایت از صنایع و اعضای شورای تامین قائم‌شهر از کارخانه نساجی مازندران خبر داد. مرادیان : نمی‌گذاریم پول بیت المال دست عده‌ای رانت‌خوار بیفتد / یک وجب از مالکیت نساجی هم از این شهر خارج نمی شود
شمال نیوز: نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه‌شمالی و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از ورود هیئت حمایت از صنایع و اعضای شورای تامین قائم‌شهر از کارخانه نساجی مازندران خبر داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 74 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.