.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آرمان واقعی و واقعیت آرمانی(يادداشت)
(ادامه)
مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر به ویژه شایعه همکاری‌اش برای ربودن علی کریمی واکنش نشان داده، از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد. وی نوشت: اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد، اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌... دیروز دوستی از من پرسید خسته ای؟ گفتم بله. گفت از مردم؟ گفتم هرگز. گفتم از خودم... من از مهران مدیری بودن خسته‌ام. واکنش "مهران مدیری" به حواشی اخیر: از مهران مدیری بودن خسته‌ام
مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر به ویژه شایعه همکاری‌اش برای ربودن علی کریمی واکنش نشان داده، از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد. وی نوشت: اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد، اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌... دیروز دوستی از من پرسید خسته ای؟ گفتم بله. گفت از مردم؟ گفتم هرگز. گفتم از خودم... من از مهران مدیری بودن خسته‌ام.(ادامه)
مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در شهریور امسال هزار و ۸۹ مورد بازرسی منجر به تشکیل ۹۶ پرونده تخلف با ارزش ریالی حدود یک میلیارد تومان شد. رونمایی از یک تخلف میلیاردی در کشور!
مدیر بازرسی و نظارت بر محصولات کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در شهریور امسال هزار و ۸۹ مورد بازرسی منجر به تشکیل ۹۶ پرونده تخلف با ارزش ریالی حدود یک میلیارد تومان شد.(ادامه)
 طبق تازه ترین گزارش مجری پروژه آزادراه ساری-قائمشهر، این اَبَر پروژه راهسازی شمال کشور در مرحله آغاز عملیات ساخت قرار دارد و در حال حاضر منتظر انعقاد قرارداد اجرایی می باشد. آزادراه قائمشهر-ساری در ایستگاه آغاز عملیات اجرایی
طبق تازه ترین گزارش مجری پروژه آزادراه ساری-قائمشهر، این اَبَر پروژه راهسازی شمال کشور در مرحله آغاز عملیات ساخت قرار دارد و در حال حاضر منتظر انعقاد قرارداد اجرایی می باشد.(ادامه)
یزدانی هرجای دنیا برود چند برابر قراردادش را به او می دهند
دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن گفت: حسن یزدانی قابل مقایسه با سایر کشتی گیران نیست. او امروز هرجای دنیا برود به دلیل اینکه یک برند است چند برابر پولی را که امروز می‌گیرد را به او می‌دهند.(ادامه)
رسوایی سلبریتی‌ها در حد ملی!/ از صدای لو رفته مجری «من و تو» تا قماربازی که به مردم هم باخت
هر آشوب در زمان خود این پیامد را هم دارد که مثل هم‌زدن آش، برخی نخود‌ها را رومی‌آورد! و معلوم می‌کند که داستان، نه مردم هستند، و نه آزادی.(ادامه)
آقای مهران مدیری گفته است:« به عنوان طراح سازنده کارگردان و مجری برنامه دورهمی و صاحب اثر اعلام می کنم نمیخواهم حتی یک فریم از تصویر من به هیچ بهانه ای در هیچ شبکه ای پخش شود » با پیشنهاد مهران مدیری چه باید کرد؟
آقای مهران مدیری گفته است:« به عنوان طراح سازنده کارگردان و مجری برنامه دورهمی و صاحب اثر اعلام می کنم نمیخواهم حتی یک فریم از تصویر من به هیچ بهانه ای در هیچ شبکه ای پخش شود »(ادامه)
خسارت ۴۰۰ میلیاردی اغتشاشات اخیر به شعب بانک‌ها
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: در جریان ناآرامی‌های روزهای اخیر، ۱۷ شعبه بانک در سراسر کشور دچار آتش سوزی شد که خسارت ۴۰۰ میلیاردی وارد کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: پروژه ای که در سال ۸۷ بعنوان نگین شمال کشور کلنگش بر زمین خورد اکنون بعد گذشت ۱۴ سال بعنوان زگیل شهرستان قائم شهر نمایان شده است و در دور باطل برای عدم اجرای پروژه هزار میلیاردی به سر می برد. کوهی از آهن و سیمان روی گلوی شهر / نگین شمال یا زگیل شمال ؟! مسئله این است !
شمال نیوز: پروژه ای که در سال ۸۷ بعنوان نگین شمال کشور کلنگش بر زمین خورد اکنون بعد گذشت ۱۴ سال بعنوان زگیل شهرستان قائم شهر نمایان شده است و در دور باطل برای عدم اجرای پروژه هزار میلیاردی به سر می برد.(ادامه)
با وجود زمزمه‌های چندین‌باره تشکیل وزارت بازرگانی، به‌ویژه از سوی برخی نمایندگان مجلس اما هنوز نه دولت و مجلس طرح ولایحه ای برای آن نداده اند. / اظهاراتِ بیشتر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی در این حوزه، ....(خبر)
(ادامه)
مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی متفاوت است/ مسئولان دولت گذشته می‌گفتند چطور می‌خواهید با این مشکلات مواجه شوید؟/ گشت ارشاد مدیران را عملی کردیم/ از شرایط زندگی مردم مطلع هستم/ دسترسی سه دهک اول به اینترنت رایگان شد....(خبر)
(ادامه)
 رئیس سازمان بورس اوراق بهادار از موافقت اصولی با راه اندازی بورس بین الملل خبر داد موافقت شورای عالی بورس با راه اندازی بورس بین الملل
رئیس سازمان بورس اوراق بهادار از موافقت اصولی با راه اندازی بورس بین الملل خبر داد (ادامه)
یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد انواع دارو به ارزش ۳ میلیارد تومان در شهرستان ساری کشف و ضبط شد. کشف انبار احتکار سه میلیاردی اقلام دارویی در ساری
یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد انواع دارو به ارزش ۳ میلیارد تومان در شهرستان ساری کشف و ضبط شد.(ادامه)
رشد ۵۷۰ درصدی ثبت اظهارنامه مالیاتی در مازندران/ هدف دولت اجرای عدالت مالیاتی است
مدیرکل امور مالیاتی استان مازندران جلوگیری از فرار مالیاتی را یکی از اهداف اجرای عدالت مالیاتی و شفاف سازی دانست و گفت: ثبت اظهارنامه مالیاتی در استان رشد ۵۷۰ درصدی داشته است.(ادامه)
تلاش لهستان برای سیطره بر اقتصاد اوکراین
سازمان اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد لهستان در تلاش برای تحت کنترل گرفتن بخش‌هایی از اقتصاد اوکراین از جمله بخش کشاورزی این کشور است. (ادامه)
برخی کارشناسان اقتصاد مسکن معتقدند مصوبه اخیر دولت در خصوص تغییر نحوه محاسبه حق الزحمه مشاوران املاک می‌تواند یک گام به جلو در زمینه ساماندهی مشاوران املاک باشد/ قیمت زمین نیز با توجه به کاربری و موقعیت جغرافیایی از لحاظ تجاری، مسکونی ....(خبر)
(ادامه)
رییس کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه، طرح رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور ماه باید از سوی دولت اجرایی شود، تصریح کرد: بر این اساس و با توجه به بودجه ۳۸ میلیاردی تامین شده، حقوق معلمان بین یک میلیون و ۷۰۰ هزار تا پنج میلیون تومان افزایش می‌یابد ....(خبر)
(ادامه)
تجهیز بیمارستان امام ساری به دستگاه آنژیوگرافی پیشرفته عروق
رییس بیمارستان امام خمینی ساری از تجهیز این بیمارستان به دستگاه پیشرفته آنژیوگرافی عروق خبر داد.(ادامه)
مالیاتی از مبالغ کارت به کارت نگرفته‌ایم
رئیس کل سازمان امور مالیاتی درباره اینکه مبالغ واریز شده از طریق کارت به کارت هم مشمول مالیات می‌شود، گفت: تاکنون مبالغ کارت به کارت شده بررسی نشده و برای بررسی این موارد نیاز به دستورالعمل بانک مرکزی درباره تفکیک حساب‌های تجاری و شخصی افراد داریم.(ادامه)
افزایش ۱۰ درصدی کشت مکانیزه در شالیزارهای مازندران
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افزایش ۱۰ درصدی کشت مکانیزه در شالیزار‌های استان خبر داد.(ادامه)
واکنش عضو هیات رئیسه فدراسیون به تغییر اسکوچیچ
عضو هیات رئیسه فدراسیون هر گونه شایعه در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی را رد کرد.(ادامه)
استاندار : وجب به وجب جنگل از وجود متجاوزان پاک‌سازی می‌شود
استاندار مازندران با اعلام اینکه زنگ خطر در مبارزه با جنگل خواری در استان به صدا درآمده است، گفت: باید در این زمینه هم مسؤولان و هم مردم احساس تکلیف کنند تا وجب به وجب جنگل را پاک‌سازی شود. ‎(ادامه)
دستگیری ۴۸۰ داوطلب متقلب
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور آخرین وضعیت روند برگزاری کنکور ۱۴۰۱ را اعلام کرد.(ادامه)
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود.سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم. برنامه‌ای برای تغییر قیمت سوخت نداریم / ارز ترجیحی دارو قطع نمی‌شود / برخی افزایش نرخ ها به سال آینده موکول شود / اصلاح اقتصادی باید در دولت قبل اتفاق می‌افتاد/ وارد اصلاح اقتصادی مدرن شدیم / با پرداخت یارانه‌ها پولی نمی‌ماند که بخواهیم کسری بودجه خود را جبران کنیم (خبر)
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود.سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.(ادامه)
دستگیری سارق گردنبند میلیاردی از طلافروشی
فرمانده انتظامی محمودآباد از دستگیری سارق گردنبند میلیاردی از طلافروشی در بخش سرخرود آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
رئیس حافظت از محیط زیست سوادکوه اوتیماتوم داد که اگر در یک ماه آینده موضوع باطله‌های زغال در البرز مرکزی استاندارد‌ سازی نشود به ناچار تعطیلی موقت کارخانه زغال‌شویی البرز مرکزی در دستور کار قرار می‌گیرد ....(خبر)
(ادامه)
دستگیری هکر اینستاگرامی با کلاهبرداری میلیاردی
رئیس پلیس فتای مازندران از دستگیری هکر اینستاگرامی که با دسترسی به حساب کاربری شهروندان اقدام به کلاهبرداری ۹ میلیارد ریالی کرد، خبر داد.(ادامه)
پرسپولیس رویایی با خرید ۳ بازیکن تکمیل می‌شود
پرسپولیس همچنان در تلاش است تا با خرید ۲مهاجم و همین طور سعید صادقی تیمی رویایی برای فصل بعد ببندد. البته یک جای خالی هم برای ستاره سابق رزرو خواهد شد.(ادامه)
۱۴۵ هزار نقطه ساخت وساز غیرمجاز در مازندران شناسایی شد
نماینده ویژه استاندار مازندران در ستاد مبارزه با جنگل خواری، کوه خواری از شناسایی ۱۴۵ هزار نفطه ساخت وساز غیرمجاز در استان خبر داد و گفت:طبیعت استان مورد تعرض قرار گرفته است.(ادامه)
پرداخت مطالبات بازنشستگان شهرداری ساری در اسرع وقت/ بدهکاری 90 میلیاردی به بانک
شهردار ساری محدودیت‌های درآمدی را دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازنشستگان سال گذشته دانست و گفت: بخش عمده‌ای از فرزندان شهید در شهرداری ساری تبدیل وضعیت شدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.