.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
از «سرمایه دار زالو صفت» تا «وزیر سرمایه دار»(ديدگاه)
(ادامه)
سعیده كافی‌ گزارش سفر یك روزه به جنگل‌های گیلان‌(ديدگاه)
سعیده كافی‌(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
درآمد میلیاردی یک شبه کارمند سازمان آب
(ادامه)
گرچه افزایش جهانی قیمت برنج و خشکسالی نیز بی‌تاثیر در افزایش قیمت برنج نبوده است، اما هیچ‌کدام اینها نمی‌تواند باعث این شود که قیمت این کالای اساسی به یکباره افزایش سرسام‌آوری داشته باشد. ما نمایندگان بارها به مسئولان ذیربط تذکر داده‌ایم، اما متاسفانه گوش‌شنوایی وجود ندارد». 
افزايش قيمت برنج داد جمشيدي را هم در آورد
گرچه افزایش جهانی قیمت برنج و خشکسالی نیز بی‌تاثیر در افزایش قیمت برنج نبوده است، اما هیچ‌کدام اینها نمی‌تواند باعث این شود که قیمت این کالای اساسی به یکباره افزایش سرسام‌آوری داشته باشد. ما نمایندگان بارها به مسئولان ذیربط تذکر داده‌ایم، اما متاسفانه گوش‌شنوایی وجود ندارد». (ادامه)
نگرانی مجامع بین المللی از افزایش نجومی قیمت برنج
(ادامه)
برخورد چکشی با تولید کنندگان گرانی را افزایش خواهد داد
(ادامه)
ساماندهی28 هزار بانوی ورزشکار در مازندران
(ادامه)
استاندار:جهل اطلاعات در استان گیلان
(ادامه)
گزیده ای از ویژه های روزنامه های روز 21 شهریور
(ادامه)
بیش از 100 هزار نفر پرورش دهنده گل درمازندران ،‌سالانه ‌200‌ میلیارد تومان‌ در آمد دارند.بیش‌ از ‌50‌ نوع‌ گل‌ و گیاه شامل‌ ‌38‌ میلیون‌ اصله‌ درخت‌ و درختچه‌ زینتی‌ ، ‌25‌ میلیون‌ شاخه‌ گل‌ ، ‌13‌ میلیون‌ گل‌ آپارتمانی‌ و ‌4‌ میلیون‌ انواع‌ گلهای‌ باغچه ای ... در آمد 200 میلیاردی گل کاران مازندران
بیش از 100 هزار نفر پرورش دهنده گل درمازندران ،‌سالانه ‌200‌ میلیارد تومان‌ در آمد دارند.بیش‌ از ‌50‌ نوع‌ گل‌ و گیاه شامل‌ ‌38‌ میلیون‌ اصله‌ درخت‌ و درختچه‌ زینتی‌ ، ‌25‌ میلیون‌ شاخه‌ گل‌ ، ‌13‌ میلیون‌ گل‌ آپارتمانی‌ و ‌4‌ میلیون‌ انواع‌ گلهای‌ باغچه ای ...(ادامه)
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان .... شعارهای یک رئیس جمهور
رئیس جمهور، که در آخرین سفر استانی، و در جمع توده مردم، از« قلدری که شیلنگ 8 اینچ به بیت المال وصل کرده و با یک پمپ و برق سه فاز می مکد و به حساب و جیب خود می ریزد و بستگان ....(ادامه)
وام خود اشتغالی 8 میلیاردی و اخراج 210کارگر
(ادامه)
احمد مظفری و ساختمان 30 میلیاردی
(ادامه)
بدهی 17 میلیاردی رئیس سابق
یکی از مدیران ارشد سابق استان که مبلغ 17 میلیارد تومان به یکی از بانک های استان مازندران بدهکار می باشد با وجود گذشت بیش از دو سال نسبت به باز پرداخت بدهی خود ...(ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء خنده جزایری، به عدالت و مردم و ایران!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
قبلي 1 ... 69 70 71 72 73 74

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.