.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ماجرای بدهی‌های میلیاردی شهرداری ساری به تامین اجتماعی/ این بار پای توقیف اموال به میان آمد
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به توقیف اموال شهرداری ساری، گفت: شهرداری ساری بابت حق بیمه‌های سنوات گذشته بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی دارای بدهی است و بر این اساس تامین اجتماعی برای دریافت طلبش اقدام کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
دستگیری زوج جاعل و کلاهبردار در مازندران
رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری زوج کلاهبردار با شیوه و شگرد استفاده از سند مجعول در ساری خبر داد.(ادامه)
 شمال نیوز : مدیرکل منابع طبیعی غرب استان مازندران گفت: قبلا نیز اعلام کردیم و همچنان بر همان پاسخ قبلی پایبند هستیم که مخالف صدور مجوز برای معدن در حاشیه غربی قطعه 4   آزاد راه تهران – شمال هستیم .... قطعه چهار آزاد راه تهران – شمال در پی بی قانونی وزارت صمت روی هوا ! /ورود جدی قوه قضاییه در دفاع از بیت المال در چالوس
شمال نیوز : مدیرکل منابع طبیعی غرب استان مازندران گفت: قبلا نیز اعلام کردیم و همچنان بر همان پاسخ قبلی پایبند هستیم که مخالف صدور مجوز برای معدن در حاشیه غربی قطعه 4 آزاد راه تهران – شمال هستیم ....(ادامه)
تمام ۳۲ نماینده سه استان شمالی، پنجشنبه چهارم آذرماه با رئیس دولت سیزدهم جلسه داشتند تا از او بخواهند فکری به حال خوراک کارخانه‌های شمال کند. کارخانه‌هایی که در نخستین روز کسب مجوز، به شرط تامین چوب از آن سوی مرزها، گواهی فعالیت دریافت کردند.

آیا درخواست جمع آوری «درختان شکسته و افتاده» اسم رمز قطع درختان و نابودی جنگل است؟
تمام ۳۲ نماینده سه استان شمالی، پنجشنبه چهارم آذرماه با رئیس دولت سیزدهم جلسه داشتند تا از او بخواهند فکری به حال خوراک کارخانه‌های شمال کند. کارخانه‌هایی که در نخستین روز کسب مجوز، به شرط تامین چوب از آن سوی مرزها، گواهی فعالیت دریافت کردند. (ادامه)
مفسد بزرگ اقتصادی به کشور برگردانده شد
یک مفسد اقتصادی که سال گذشته 12 هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و از کشور گریخته بود با کمک پلیس بین‌الملل دستگیر و از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به کشور برگردانده شد.(ادامه)
شمال نیوز : ساختار معاونت سیاسی ریاست قوه قضائیه در زمان ریاست مرحوم آیت‌الله یزدی ایجاد شد.
ناصر سراج معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه شد
شمال نیوز : ساختار معاونت سیاسی ریاست قوه قضائیه در زمان ریاست مرحوم آیت‌الله یزدی ایجاد شد. (ادامه)
شمال نیوز :  سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران به اظهارات مدیرکل کتابخانه‌های استان درباره برگشت اعتبار ساخت کتابخانه مرکزی ساری گفت: باید اداره کل کتابخانه استان به عنوان دستگاه بهره‌بردار موضوع را از طریق وازرتخانه مربوطه پیگیری کند. واکنش سازمان مدیریت مازندران به اظهارات مدیرکل کتابخانه‌های استان
شمال نیوز : سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران به اظهارات مدیرکل کتابخانه‌های استان درباره برگشت اعتبار ساخت کتابخانه مرکزی ساری گفت: باید اداره کل کتابخانه استان به عنوان دستگاه بهره‌بردار موضوع را از طریق وازرتخانه مربوطه پیگیری کند.(ادامه)
شمال نیوز : اگر از مدیران ارشد فردی به اندازه یک نفر در استان مازندران دغدغه اشتغال را داشت می‌ایستاد و این مسائل را حل می‌کرد، مجموعه ما آماده تولید است.... تولید کننده‌ جوان : مدیران ارشد مازندران دغدغه اشتغال را ندارد / مسؤولان نه تنها حمایت‌مان نمی‌کنند بلکه در کار ما سنگ‌اندازی هم می‌کنند
شمال نیوز : اگر از مدیران ارشد فردی به اندازه یک نفر در استان مازندران دغدغه اشتغال را داشت می‌ایستاد و این مسائل را حل می‌کرد، مجموعه ما آماده تولید است....(ادامه)
حکم ۲۰۰ میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه ورق فولاد در مازندران
مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از حکم ۲۰۰ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه ورق فولاد در استان مازندران خبر داد.(ادامه)
کلاهبرداری ۵۰۰ میلیاردی متهم ۲۴ ساله در چالوس
فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری متهم ۲۴ ساله ای که ۵۰۰ میلیارد ریال با ترفند جعل و چک بلامحل از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، در چالوس خبر داد.(ادامه)
خودروهای یک میلیاردی بازار کدامند؟
در جدول زیر لیست خودروهایی را مشاهده می‌کنید که این روزها با ۱ میلیارد تومان در بازار آزاد معامله می‌شود؛ (ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامیگفت: محرابیان وزیر نیرو در جلسه‌ای دو روز قبل با مجمع نمایندگان مازندران دستور داد که برابر همان مهندسی ارزشی که قبلا صورت گرفته است، برای بررسی مجدد و اقدام کارشناسی، کار اجرایی این سد تا اطلاع ثانوی، تعطیل .... دستور جدید وزیر نیرو برای توقف سد فینسک
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامیگفت: محرابیان وزیر نیرو در جلسه‌ای دو روز قبل با مجمع نمایندگان مازندران دستور داد که برابر همان مهندسی ارزشی که قبلا صورت گرفته است، برای بررسی مجدد و اقدام کارشناسی، کار اجرایی این سد تا اطلاع ثانوی، تعطیل ....(ادامه)
کلاهبرداری میلیاردی با رمالی
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری کلاهبردار رمال با ۸ میلیارد ریال کلاهبرداری از یک شهروند خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : پس از کش و قوس های فراوان و تایید و تکذیبیه ها، علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی پرده از یک تخلف برداشت.
منابع بودجه 20 میلیارد تومانی سد فینسک چگونه تامین شد ؟/ با دستور روحانی منافع ملی، قربانی منافع سیاسی و منطقه ای شد
شمال نیوز : پس از کش و قوس های فراوان و تایید و تکذیبیه ها، علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی پرده از یک تخلف برداشت. (ادامه)
کلاهبردار ۹۰۰ میلیاردی در محمودآباد دستگیر شد
فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۹۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان محمود آباد خبر داد. (ادامه)
قیمت انواع خودرو در بازار/ پژو ۲۰۰۸ در آستانه میلیاردی شدن
قیمت انواع خودرو در بازار در شرایط تورم رکودی اعلام شد. (ادامه)
خودروهای میلیاردی بازار تهران کدامند؟
در جدول زیر قیمت روز خودروهای میلیاردی در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
سیلاب ، سین ثابت فصل ها در مازندران است و هر بارندگی شدید خسارت چند هزار میلیارد ریالی روی دست استان می گذارد/ در حالی بارندگی هر ساله به مازندران خسارت می‌زند که طرح جامع سیلاب همچنان روی کاغذ مانده است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌جمهور گفت: از همه بیش تر آنچه بیش از سفره و کسب و کار مردم آسیب دیده اعتماد مردم است و مردم از دولت خوستند تا این آسیب را جبران کند و این اعتماد را برگرداند. آیت‌الله رئیسی: مردم از ما خواسته‌اند تا اعتمادشان را برگردانیم
شمال نیوز : رئیس‌جمهور گفت: از همه بیش تر آنچه بیش از سفره و کسب و کار مردم آسیب دیده اعتماد مردم است و مردم از دولت خوستند تا این آسیب را جبران کند و این اعتماد را برگرداند. (ادامه)
سرقت بنز چند میلیاردی برای مسافرت!!
سارقانی که یک دستگاه بنز‌ ای ۲۵۰ را در تهران سرقت کرده و به بابلسرآمده بودند دستگیر شدند.(ادامه)
بابایی کارنامی: جهرمی دنبال قهرمان‌سازی از خودش می باشد
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای با بیان اینکه به هیچ وجه بحث فیلترینگ اینترنت مطرح نیست و با اجرای این طرح منافع جریان‌های باندی به خطر افتاده است و تلاش دارند که اصل موضوع را زیر سؤال ببرند، گفت: کشور و مردم ما نباید تاوان قهرمان‌سازی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را بدهند (ادامه)
جدول/ ماشین‌های میلیاردی در تهران
لیست انواع ماشین‌های میلیاردی صفر کیلومتری امروز در حالی در بازار خودرو افزایش یافت که هیوندای النترا به نزدیکی ۲ میلیارد تومان رسید. لیست انواع خودرو‌های میلیاردی حدود صفر کیلومتر که در بازار می‌توان خرید، به شرح زیر است: (ادامه)
تعطیلی قمارخانه‌های مجازی کشور
۴۸۵ کارت بانکی با گردش مالی ۴۵۰ میلیارد تومان در سایت‌های شرط بندی کشور مسدود شد.(ادامه)
برآوردها نشان می‌دهند که طالبان در سال مالیِ منتهی به مارس ۲۰۲۰، حدود ۴۱۶ میلیون دلار تنها از محل کشت و تجارتِ خشخاش درآمد داشته است. این گروهک، در مناطقی که تحت کنترل دارد، مستقیما به کشت و فرآوری تریاک مشغول است. درآمد میلیاردی طالبان از کجاست؟
برآوردها نشان می‌دهند که طالبان در سال مالیِ منتهی به مارس ۲۰۲۰، حدود ۴۱۶ میلیون دلار تنها از محل کشت و تجارتِ خشخاش درآمد داشته است. این گروهک، در مناطقی که تحت کنترل دارد، مستقیما به کشت و فرآوری تریاک مشغول است.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم گفت: مشکلات برگزاری کنکور امسال و حواشی آن در مجلس شورای اسلامی بررسی می شود. کریمی : مشکلات و حواشی برگزاری کنکور امسال در مجلس بررسی می‌شود
شمال نیوز : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم گفت: مشکلات برگزاری کنکور امسال و حواشی آن در مجلس شورای اسلامی بررسی می شود. (ادامه)
دنا در مرز نیم میلیاردی شدن
قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است: (ادامه)
خرید ۴۰۰ میلیاردی رقیب استقلال به ریاض رسید+عکس
مهاجم فصل گذشته پورتو بامداد امروز به ریاض آمد تا به الهلال ملحق شود. (ادامه)
خودروهای صفر نیم میلیاردی بازار کدامند؟
با توجه به نوسانات نسبی نرخ دلار در هفته گذشته، خودروهای نیم میلیاردی در بازار کدامند؟ تغییرات قیمت در بازار خودرو چگونه بود؟(ادامه)
پیشنهاد استقلال به شاه ماهی مازندرانی پرسپولیس
مدتی از حمله به اتوبوس پرسپولیس با پرتاب نارنجک گذشته است اما هنوز هم شاگردان یحیی گل محمدی ماجرا را فراموش نکرده‌اند. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 74 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.