.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شورای امنیت سازمان ملل خود را برای رای گیری این هفته درمورد پیشنهاد آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، آماده می کند. اقدامی که برخی دیپلمات ها می گویند به شکست منتهی می شود و سرنوشت برجام را به خطر می اندازد ....(خبر)
(ادامه)
پاسخ پدر روح‌الله زم درباره‌ پسرش
حجت الاسلام محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم در چند یادداشت اینستاگرامی با عنوان «جایگاه پدری» به یکی از مخاطبانش درباره‌ی پسرش پاسخ داده است.(ادامه)
رئیس جمهور: اساس این حرکت دیپلماتیک (برجام) بر این مبنا بود که ما برای جهانیان ثابت کنیم ایران کشوری صلح طلب است و نشان بدهیم پروژه‌ای که سالیان دراز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دنبال آن بودند و آن پروژه امنیت‌سازی برای جمهوری اسلامی ایران بود، بی‌اساس و بی اعتبار است... به رهبری قول می‌دهم که دولت تا روز آخر بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها خدمت به مردم را ادامه می‌دهد/ ایران کشوری صلح طلب است / آزمون مهمی پیش روی اروپایی‌هاست / مقصر اصلی مشکلات برجام قانون‌شکنان ‌آمریکا هستند/ سه قوه باید برای نوکری مردم مسابقه بگذارند نه کارهای دیگر!(خبر)
رئیس جمهور: اساس این حرکت دیپلماتیک (برجام) بر این مبنا بود که ما برای جهانیان ثابت کنیم ایران کشوری صلح طلب است و نشان بدهیم پروژه‌ای که سالیان دراز آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دنبال آن بودند و آن پروژه امنیت‌سازی برای جمهوری اسلامی ایران بود، بی‌اساس و بی اعتبار است... (ادامه)
ظریف، شایعه فروش جزیره کیش را رد کرد
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی موضوع توافق همکاری ۲۵ ساله ایران با چین با حضور وزیر خارجه در جلسه این کمیسیون خبر داد و گفت که در این جلسه وزیر خارجه شایعاتی همچون فروش جزیره کیش و نفت ارزان قیمت در سند همکاری ۲۵ ساله را رد کرد و آن را ناشی از غرض‌ورزی دشمنان توسعه روابط بین دو کشور دانست.(ادامه)
اقدام جدید دولت بیشتر زمینه ساز سیاست خارجی دولت بعد است. درختی که روحانی قصد کاشتن آن را دارد، ثمره اش در دولت بعد مشخص می‌شود. درختی که یا در سال 1400 و بعدش میوه می‌دهد و یا می‌سوزد و دولت بعد را هم می‌سوزاند....(خبر)
(ادامه)
استقبال بازار خودرو از دلار ۲۲ هزار تومانی/ حالا نوبت گرانی گوشی همراه است/ اشکال محاسباتی تیم اقتصادی دولت، دلار را 20هزار تومان کرد/ ممنوعیت اعلام قیمت فروش مسکن در سایت‌ها، نتیجه عکس داد....(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
شمال نیوز : آن عبارت که دستاور برجام در حوزه بانکی «تقریبا هیچ» بوده ناظر بر واقعیت بود. البته یک "تقریبا" هم گفتم. یعنی یک جزئیاتی برای ما باز شد و نسبت به وضعیت گذشته قابل مقایسه نبود..... سکوت ولی‌الله سیف پس از سکه 10 میلیونی و دلار 20 هزار تومانی شکست
شمال نیوز : آن عبارت که دستاور برجام در حوزه بانکی «تقریبا هیچ» بوده ناظر بر واقعیت بود. البته یک "تقریبا" هم گفتم. یعنی یک جزئیاتی برای ما باز شد و نسبت به وضعیت گذشته قابل مقایسه نبود.....(ادامه)

رئیس‌جمهور گفت: در این سه سال و نیم که دولت جدید آمریکا در کاخ سفید مستقر شده است همواره با بی قانونی و اعمال ضد قانونی و ضد بشر حقوق بشر در طول این مدت علیه جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است. کاه را کوه کردن در مشکلات کشور هنر نیست؛ در طرف خودشان نیز کوه را کاه کردن اخلاقی نیست / گفتمان ما از ابتدا در داخل اعتدال و در خارج از ایران تعامل بوده / افراط و تندروی را نمی‌پسندیم؛ می‌دانیم به ضرر کشور خواهد بود / / هر زمان که ۴+۱ به تعهدات خود در برجام بازگردد، ما نیز به تعهدات خود در برجام بازمی گردیم(خبر)
رئیس‌جمهور گفت: در این سه سال و نیم که دولت جدید آمریکا در کاخ سفید مستقر شده است همواره با بی قانونی و اعمال ضد قانونی و ضد بشر حقوق بشر در طول این مدت علیه جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است.(ادامه)
لیلاز درباره وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کرونا و تحریم گفت: معتقدم شرایط بسیار سختی داریم، ولی اگر تا آخر مرداد و شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد. تا شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد
لیلاز درباره وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کرونا و تحریم گفت: معتقدم شرایط بسیار سختی داریم، ولی اگر تا آخر مرداد و شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قطعنامه سه کشور اروپایی علیه ایران
سه کشور اروپایی با تنظیم قطعنامه‌ای از ایران خواسته‌اند که همکاری کامل با تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته باشد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های پنجشنبه ۲۲ خرداد
(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
سامانه پدافند هوایی روسیه منهدم شد
(ادامه)

روحانی با تاکید بر اینکه ایران تخطی از قطعنامه ۲۲۳۱ را به هیچ وجه نمی‌پذیرد، اظهار داشت: ایران حق مسلمش است که به زودی از تحریم‌های تسلیحاتی در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ خارج شود. ما اگر سلاحی بسازیم یا بخریم، این سلاح برای دفاع از ملت‌ها است. سلاح ما بنزین بر آتش نیست بلکه آب بر آتش است و نمی‌گذاریم جنگی آغاز شود... ایران تخطی از قطعنامه۲۲۳۱ را نمی‌پذیرد/ تحریم‌ تسلیحاتی در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ بزودی تمام می‌شود/ نمی‌گذاریم جنگی آغاز شود/ ۵۰ میلیون نفر صاحب سهام عدالت هستند (خبر)
روحانی با تاکید بر اینکه ایران تخطی از قطعنامه ۲۲۳۱ را به هیچ وجه نمی‌پذیرد، اظهار داشت: ایران حق مسلمش است که به زودی از تحریم‌های تسلیحاتی در چارچوب قطعنامه ۲۲۳۱ خارج شود. ما اگر سلاحی بسازیم یا بخریم، این سلاح برای دفاع از ملت‌ها است. سلاح ما بنزین بر آتش نیست بلکه آب بر آتش است و نمی‌گذاریم جنگی آغاز شود... (ادامه)
 سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در یادداشتی به یکی از آخرین دیدارهای خود با سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ماه رمضان سال گذشته پرداخته است.
یادداشت اختصاصی فرمانده لشکر۲۵ کربلا در دفاع مقدس از آخرین دیدار با «حاج قاسم» در رمضان۹۸ +عکس
سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در یادداشتی به یکی از آخرین دیدارهای خود با سپهبد شهید قاسم سلیمانی در ماه رمضان سال گذشته پرداخته است. (ادامه)
شمال نیوز : می توان از نوع واکنشهای خبره ترین کارشناسان نظامی جهان مخصوصا” در امریکا و حتی رژیم اشغالگر قدس، به اهمیت این ابرپروژه سپاه بیشتر پی برد! .... ماهواره نظامی سپاه آینه تمام نمای اقتدار ملی و تحقیر مطلق سیاست فشار همه جانبه غرب علیه ایران
شمال نیوز : می توان از نوع واکنشهای خبره ترین کارشناسان نظامی جهان مخصوصا” در امریکا و حتی رژیم اشغالگر قدس، به اهمیت این ابرپروژه سپاه بیشتر پی برد! ....(ادامه)
اگر شنیده ایم که از عوارض تلخ کرونا تنگی نفس است، بدانیم که در اطرافمان انسانهایی حضور دارند که سی و اندی سال است با تنگی نفس، شیرین خو گرفته اند و ساخته اند گرچه از درون سوخته اند.
به مناسبت روز جانباز ؛ به یاد کسانی که سالهاست در قرنطینه‌اند
اگر شنیده ایم که از عوارض تلخ کرونا تنگی نفس است، بدانیم که در اطرافمان انسانهایی حضور دارند که سی و اندی سال است با تنگی نفس، شیرین خو گرفته اند و ساخته اند گرچه از درون سوخته اند. (ادامه)
سنا دست ترامپ را برای جنگ با ایران بست
مجلس سنای آمریکا طرح ارائه شده برای کاهش اختیارات نظامی رئیس‌جمهور این کشور را تصویب کرد.(ادامه)


اخیراً طرحی از جانب آمریکا به عنوان طرح صلح یا معامله قرن به جهان معرفی شده که در واقع سند تشکیل استعمار نوین سرزمین‌های فلسطینی است! معامله قرن یا سند نابودی اسرائیل؟!(يادداشت)
اخیراً طرحی از جانب آمریکا به عنوان طرح صلح یا معامله قرن به جهان معرفی شده که در واقع سند تشکیل استعمار نوین سرزمین‌های فلسطینی است!(ادامه)
فلسطین در معامله قرن؛ موافقان و مخالفان طرح ترامپ کیستند؟/ نگاهی به نقشه فلسطین نشان می دهد که در طرح های صلح، سرزمین فلسطینیان هر روز کوچک تر می شود. (خبر)
(ادامه)
پیامی که از بغداد به کاخ سفید مخابره شد / حالا نوبت مسئولان عراقی است / همه‌پرسی بزرگ به ضرر آمریکایی‌ها تمام شد / مردم عراق با حضور میلیونی خود در تظاهرات روز جمعه و شعارهایی که سر دادند، صریح و قاطع مطالبات خود را بیان کردند، حال نوبت به ....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان دموکرات در نخستین جلسه دادگاه استیضاح رئیس‌جمهور آمریکا در مجلس سنای این کشور در وادار کردن دولت به ارائه اسنادی در ارتباط با اوکراین ناکام ماندند ....(خبر)
(ادامه)
مجلس نمایندگان آمریکا بامداد جمعه طرحی را که خواستار کاهش اختیارات جنگی رئیس‌جمهور این کشور است به تصویب رساند.
کنگره دست ترامپ برای جنگ با ایران را بست / پایان رویای جنگ‌طلبی آمریکا
مجلس نمایندگان آمریکا بامداد جمعه طرحی را که خواستار کاهش اختیارات جنگی رئیس‌جمهور این کشور است به تصویب رساند. (ادامه)
واکنش واشنگتن به اخراج نظامیان در پارلمان عراق
وزارت خارجه آمریکا از تصویب طرح اخراج نظامیان خارجی از خاک این کشور ابراز ناامیدی کرد.(ادامه)
شمخانی: در صورت عدم انجام تعهدات اروپا در قبال حفظ برجام، گام پنجم کاهش تعهدات را برخواهیم داشت / آغازگر کاهش تعهدات برجامی در ابتدا «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا بود که از برجام خارج شد و....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: ساختمان هرمی میدان بهارستان امروز با حواشی همراه بود و اهالی آن برای شفاف‌سازی هزینه انتخابات و تشکیل وزارت بازرگانی تعین تکلیف کردند. رای مثبت نمایندگان به طرح «هزینه انتخابات را از کجا آورده‌ای؟» /تشکیل وزارت بازرگانی همچنان بلاتکلیف
شمال نیوز: ساختمان هرمی میدان بهارستان امروز با حواشی همراه بود و اهالی آن برای شفاف‌سازی هزینه انتخابات و تشکیل وزارت بازرگانی تعین تکلیف کردند.(ادامه)
روحانی: معتقدیم با منطق مذاکره و افق برد – برد می توان به توافقات موثر و پایدار رسید / از کمک همه کشورها برای برقراری صلح و ثبات در منطقه استقبال می کنیم / نتیجه تحریم آمریکا باخت – باخت است و سودی برای هیچکس ندارد....(خبر)
(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.