.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی وزارت صنعت انرژی هسته‌ای کره شمالی آژانس اتمی را به دلیل پیوستن به کارزار فشار غرب به رهبری آمریکا و تنظیم قطعنامه‌ای علیه برنامه هسته‌ای این کشور محکوم کرد. کره شمالی: آژانس اتمی بلندگوی جیره‌خوار آمریکا است
سخنگوی وزارت صنعت انرژی هسته‌ای کره شمالی آژانس اتمی را به دلیل پیوستن به کارزار فشار غرب به رهبری آمریکا و تنظیم قطعنامه‌ای علیه برنامه هسته‌ای این کشور محکوم کرد.(ادامه)
نخست وزیر کویت در سخنان خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به پیامدهای منفی لغو دو قرارداد مربوط به کشتیرانی دریایی بین کشورش و عراق هشدار داد. ادعاهای مرزی کویت علیه عراق و ایران
نخست وزیر کویت در سخنان خود در نشست مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به پیامدهای منفی لغو دو قرارداد مربوط به کشتیرانی دریایی بین کشورش و عراق هشدار داد.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی عضو برجام گفت که طرف‌های غربی نباید انتطار داشته باشند ایران برجام را کامل اجرا کند ولی آن‌ها به تعهدات خود عمل نکنند. واکنش اسلامی به بیانیه جدید ضدایرانی
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به بیانیه اخیر سه کشور اروپایی عضو برجام گفت که طرف‌های غربی نباید انتطار داشته باشند ایران برجام را کامل اجرا کند ولی آن‌ها به تعهدات خود عمل نکنند.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره مذاکرات احیای برجام می‌گوید گفت‌وگو‌های ما به مقدار زیادی با طرف‌های مقابل برجامی انجام شده و روی کاغذ آمده است و سندی معروف به «سند سپتامبر» بین ما و طرف‌های مقابل آماده است. صرف نظر از اینکه تحولاتی تأثیر گذاشت و توافق ما را به تعویق انداختند. سندی معروف به «سند سپتامبر» بین ما و طرف‌های مقابل برجام آماده است / سلطان عمان ابتکاری روی میز گذاشت و در چارچوب آن گفت‌وگو‌هایی را به طور غیرمستقیم با آمریکایی‌ها داشتیم / بایدن پیام‌هایی می‌دهد مبنی بر این که من نیت و اراده جدی دارم برای اینکه به برجام برگردم(خبر)
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره مذاکرات احیای برجام می‌گوید گفت‌وگو‌های ما به مقدار زیادی با طرف‌های مقابل برجامی انجام شده و روی کاغذ آمده است و سندی معروف به «سند سپتامبر» بین ما و طرف‌های مقابل آماده است. صرف نظر از اینکه تحولاتی تأثیر گذاشت و توافق ما را به تعویق انداختند.(ادامه)
پس از دریافت جواب ایران، رئیس‌جمهور عراق طی نامه دیگری در ۲۹/۲/۱۳۶۹ با پیشنهاد ایران مبنی بر مذاکره بدون واسطه سفیران دو کشور در ژنو (مقر اروپایی سازمان ملل) موافقت کرد. از نامه‌های محرمانه صدام به ایران چه می‌دانید؟
پس از دریافت جواب ایران، رئیس‌جمهور عراق طی نامه دیگری در ۲۹/۲/۱۳۶۹ با پیشنهاد ایران مبنی بر مذاکره بدون واسطه سفیران دو کشور در ژنو (مقر اروپایی سازمان ملل) موافقت کرد.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
وزیر خارجه گفت: ماموریت سفیر سوئد در ایران پایان یافته و به دلیل هتک حرمت قرآن سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیریم و سفیر جدید ایران هم به سوئد اعزام نمی‌شود. امیرعبداللهیان: سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیریم
وزیر خارجه گفت: ماموریت سفیر سوئد در ایران پایان یافته و به دلیل هتک حرمت قرآن سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیریم و سفیر جدید ایران هم به سوئد اعزام نمی‌شود.(ادامه)
در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد. سفیر سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد
در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد.(ادامه)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231  شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت. در نشست شورای امنیت درباره برجام و قطعنامه 2231 چه گذشت؟/بیانیه سه کشور اروپایی در مخالفت با رفع تحریم های موشکی ایران/ ایران: آماده ازسرگیری مذاکرات برجامی هستیم/ چین خواستار مهیا شدن شرایط مناسب برای بازگشت به برجام از سوی آمریکا شد(خبر)
نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره برجام و قطعنامه 2231 شب گذشته برگزار شد؛ نشستی که در آن شاهد اتهام زنی کشورهای غربی علیه ایران و تقابل نمایندگان ایران، روسیه، آمریکا و کشورهای اروپایی بود. جایی که در یک اقدام غیرمتعارف نیز نماینده اوکراین به این نشست دعوت شد و حواشی متعددی را به همراه داشت.(ادامه)
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در آخرین گزارش خود مدعی شد دولت بایدبی‌سر و صدا با ایران مذاکره کرده است. جزئیات نیویورک تایمز از توافق «غیرمکتوب» ایران و آمریک
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در آخرین گزارش خود مدعی شد دولت بایدبی‌سر و صدا با ایران مذاکره کرده است.(ادامه)
نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در بیانیه‌ای در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غرب درباره اهداف برنامه هسته‌ای ایران، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس در زمینه اجرای موارد توافق شده در مارس گذشته شد.

درخواست آمریکا از ایران
نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی در وین در بیانیه‌ای در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با تکرار ادعاهای غرب درباره اهداف برنامه هسته‌ای ایران، خواستار همکاری کامل ایران با آژانس در زمینه اجرای موارد توافق شده در مارس گذشته شد. (ادامه)
پاسخ امام (ره) به نامه محسن رضایی پس از پذیرش قطعنامه
(ادامه)

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد. جزئیات کامل لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها
لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد.(ادامه)
جزییات لایحه «نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها»
به رغم وجود برخی ضوابط و چهارچوب‌ها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلا‌های قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی دیده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادی‌های عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
شورای حقوق بشر سازمان ملل پیش‌نویس قطعنامه‌ای را درباره «وضعیت حقوق بشر در ایران» که از سوی برخی کشور‌ها از جمله انگلیس و ایسلند ارائه شده بود، به تصویب رساند. در اقدامی خصمانه؛ پیش‌نویس قطعنامه ضد ایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل تصویب شد
شورای حقوق بشر سازمان ملل پیش‌نویس قطعنامه‌ای را درباره «وضعیت حقوق بشر در ایران» که از سوی برخی کشور‌ها از جمله انگلیس و ایسلند ارائه شده بود، به تصویب رساند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۱۶ فروردین
روزنامه‌های امروز به سخنان رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام و روز تاریخی بورس پرداخته‌اند.(ادامه)
یک وبگاه عبری زبان در گزارشی گفته است که آمریکا متحدان صهیونیستی خود در تل آویو را از احتمال توافق هسته ای جزئی با ایران آگاه کرده است. آمریکا تل آویو را از احتمال توافق با ایران مطلع کرد
یک وبگاه عبری زبان در گزارشی گفته است که آمریکا متحدان صهیونیستی خود در تل آویو را از احتمال توافق هسته ای جزئی با ایران آگاه کرده است.(ادامه)
وزیر خارجه روسیه در نشست خبری با همتای ایرانی خود در مسکو با اشاره به اینکه روسیه و ایران از رویکرد غرب در قبال کشور‌های جهان ناراضی هستند، بر ضرورت لغو همه تحریم‌ها علیه ایران تأکید کرد. روسیه و ایران از رویکرد غرب رضایت ندارند/ برجام جایگزین ندارد
وزیر خارجه روسیه در نشست خبری با همتای ایرانی خود در مسکو با اشاره به اینکه روسیه و ایران از رویکرد غرب در قبال کشور‌های جهان ناراضی هستند، بر ضرورت لغو همه تحریم‌ها علیه ایران تأکید کرد.(ادامه)
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند. ۸ بند اصلی توافق ایران و عربستان
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند.(ادامه)
پارلمان اروپا در تداوم تلاش‌های نافرجام برای افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد رسمی نظامی ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی اروپا، قطعنامه‌ای مداخله‌جویانه را در خصوص مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی تصویب و به این بهانه درخواست خود علیه سپاه را تکرار کرد. صدور قطعنامه به بهانه مسمومیت دانش‌آموزان ایرانی
پارلمان اروپا در تداوم تلاش‌های نافرجام برای افزودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهاد رسمی نظامی ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی اروپا، قطعنامه‌ای مداخله‌جویانه را در خصوص مسمومیت دختران دانش‌آموز ایرانی تصویب و به این بهانه درخواست خود علیه سپاه را تکرار کرد.(ادامه)
عکس / جنگنده‌های فوق‌پیشرفته روسی در راه ایران
خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از هیات نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد، از نهایی شدن قرارداد خرید جنگنده سوخو-۳۵ از سوی ایران خبر داد.(ادامه)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است. پایان جلسات شورای حکام درباره ایران بدون صدور قطعنامه/ اسرائیل عصبانی شد/ بیانیه سه کشور اروپایی درباره توافق ایران و آژانس(خبر)
سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چند روز پیش از برگزاری نشست شورای حکام و گمانه زنی ها پیرامون صدور قطعنامه علیه ایران، در نهایت تاثیر خود بر رابطه ایران و آژانس گذاشت و قطعنامه ای در شورای حکام علیه تهران صادر نشد. مسئله ای که امیدها برای زنده ماندن برجام را همچنان حفظ کرده است.(ادامه)
رئیس برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد می‌گوید در سفری که به استان‌های زلزله زده ترکیه داشته با وضعیتی آخرالزمانی روبرو شده است. سازمان ملل وضعیت ترکیه را آخرالزمانی خواند
رئیس برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد می‌گوید در سفری که به استان‌های زلزله زده ترکیه داشته با وضعیتی آخرالزمانی روبرو شده است.(ادامه)
مروری بر اتفاقات رخ داده در کشور از تابستان امسال تا امروز، راز‌های پنهانی را درباره دلایل جهش ارزی اخیر برملا می‌کند. نقش ناآرامی‌ها در افزایش نرخ دلار چه بود؟
مروری بر اتفاقات رخ داده در کشور از تابستان امسال تا امروز، راز‌های پنهانی را درباره دلایل جهش ارزی اخیر برملا می‌کند.(ادامه)
تعدادی از کشور‌های تحت حمایت غرب و رژیم صهیونیستی در نشست شورای حقوق بشر با انتشار بیانیه ای، مداخله در امور داخلی ایران را تکرار کردند. صدور بیانیه ضدایرانی در نشست شورای حقوق بشر
تعدادی از کشور‌های تحت حمایت غرب و رژیم صهیونیستی در نشست شورای حقوق بشر با انتشار بیانیه ای، مداخله در امور داخلی ایران را تکرار کردند.(ادامه)
سنای آمریکا ضمن اذعان به قدرت پهپادی ایران از دولت بایدن خواست سامانه‌هایی برای مقابله با آن‌ها تولید کند. سنای آمریکا: باید سامانه‌ای برای مقابله با پهپاد‌های ایران تولید کنیم
سنای آمریکا ضمن اذعان به قدرت پهپادی ایران از دولت بایدن خواست سامانه‌هایی برای مقابله با آن‌ها تولید کند.(ادامه)
در روزهای اخیر گزارش‌های متعددی از شناسایی و سرنگونی اشیاء پرنده ناشناس منتشر شده و این سوال را ایجاد کرده که چرا تعداد این اجسام رو به فزونی است. ماجرای کشف اشیاء پرنده ناشناس در آسمان کشورها چیست؟
در روزهای اخیر گزارش‌های متعددی از شناسایی و سرنگونی اشیاء پرنده ناشناس منتشر شده و این سوال را ایجاد کرده که چرا تعداد این اجسام رو به فزونی است.(ادامه)
انگلیس در ادامه تلاش‌های ضدایرانی غرب، در تلاش برای پرونده‌سازی علیه تهران در سازمان ملل است. اتهام زنی جدید انگلیس علیه ایران
انگلیس در ادامه تلاش‌های ضدایرانی غرب، در تلاش برای پرونده‌سازی علیه تهران در سازمان ملل است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.891 seconds.