.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند. کسی برای دانشجویان آمریکایی ترانه «برای خواهرم، خواهرامون» نمی‌سازد
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند.(ادامه)
موضوع گرفتن غرامت جنگی از عراق یک خواسته عمومی است. به طور ویژه، خواسته آسیب دیدگان از جنگ، دریافت غرامت است؛ خواه شهرها و خواه افرادی که از وقوع جنگ آسیب دیده اند. اما اخیرا ... افشاگری فلاحت‌پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ؛ ماجرای دریافت غرامت جنگی از عراق
موضوع گرفتن غرامت جنگی از عراق یک خواسته عمومی است. به طور ویژه، خواسته آسیب دیدگان از جنگ، دریافت غرامت است؛ خواه شهرها و خواه افرادی که از وقوع جنگ آسیب دیده اند. اما اخیرا ...(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران، برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین وارد نیویورک شد. امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد
وزیر امور خارجه ایران، برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین وارد نیویورک شد.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد. سفیر ایران در جلسه سازمان ملل: پاسخ ما به اسرائیل لازم و متناسب بود
ایروانی گفت: عملیات جمهوری اسلامی ایران کاملاً در راستای اعمال حق ذاتی ما برای دفاع از خود انجام شد.(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
مجموعه‌ای از نهاد‌های حقوق بشری در بیانیه‌ای مشترک خواستار حفاظت از جان غیرنظامیان در غزه شدند. ۱۳ نهاد حقوق بشری: هیچ کجا در غزه برای غیرنظامیان امن نیست
مجموعه‌ای از نهاد‌های حقوق بشری در بیانیه‌ای مشترک خواستار حفاظت از جان غیرنظامیان در غزه شدند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند....(خبر)
(ادامه)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد. مرداب اسرائیل(يادداشت)
دستگاه محاسباتی دشمن بهم ریخته است جنگ مستقیم با ایران نتایج نابود کننده ای برای رژیم جعلی اسرائیل در بر دارد.(ادامه)
رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد. رئیس دفتر سیاسی حماس با قالیباف دیدار کرد
رئیس دفتر سیاسی حماس صبح روز پنجشنبه در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.(ادامه)
همزمان با تنش میان تل آویو و واشنگتن درباره رأی ممتنع آمریکا درباره قطعنامه آتش بس در غزه، رویترز از قصد نتانیاهو برای اعزام هیاتی به واشنگتن طی هفته آینده برای گفت‌وگو درباره رفح خبر داد. تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
همزمان با تنش میان تل آویو و واشنگتن درباره رأی ممتنع آمریکا درباره قطعنامه آتش بس در غزه، رویترز از قصد نتانیاهو برای اعزام هیاتی به واشنگتن طی هفته آینده برای گفت‌وگو درباره رفح خبر داد.(ادامه)
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز در تهران با حسین امیرعبداللهیان دیدار می‌کند. سفر اسماعیل هنیه به تهران
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز در تهران با حسین امیرعبداللهیان دیدار می‌کند.(ادامه)
فیلم/ لحظه تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه پس از ۶ ماه جنگ
قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه، سرانجام پس از نزدیک به ۶ ماه جنگ در غزه روز دوشنبه به وقت محلی ، ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با ۲۵ مارس ۲۰۲۴ در شورای امنیت سازمان ملل به تصویب رسید(ادامه)
سخنگوی کاخ سفید از عدم تغییر سیاست آمریکا پیرامون جنگ غزه علی‌رغم تصویب قطعنامه در شورای امنیت خبر داد. کاخ سفید: سیاست آمریکا درباره جنگ غزه تغییر نکرده است
سخنگوی کاخ سفید از عدم تغییر سیاست آمریکا پیرامون جنگ غزه علی‌رغم تصویب قطعنامه در شورای امنیت خبر داد.(ادامه)
رژیم اسرائیل در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس فوری در غزه در شورای امنیت سازمان ملل در تلاش است با ادعای ضبط سلاح‌های ایرانی ارسالی به کرانه باختری اشغالی، افکار عمومی جهان را منحرف کند. ادعا‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس در غزه
رژیم اسرائیل در پی تصویب قطعنامه برقراری آتش‌بس فوری در غزه در شورای امنیت سازمان ملل در تلاش است با ادعای ضبط سلاح‌های ایرانی ارسالی به کرانه باختری اشغالی، افکار عمومی جهان را منحرف کند.(ادامه)
در پی عدم وتوی پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه توسط آمریکا، نتانیاهو سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن را لغو کرد. امریکا وتو نکرد نتانیاهو تهدیدش را عملی کرد
در پی عدم وتوی پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه توسط آمریکا، نتانیاهو سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن را لغو کرد.(ادامه)
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است. چه کسی ترمز جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه باید بکشد؟
به گفته شاهدان، منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است.(ادامه)
پارلمان اروپا برای اولین بار از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، خواستار آتش‌بس دائمی در این نوار بدون هیچ پیش شرطی شد. پارلمان اروپا برای نخستین بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
پارلمان اروپا برای اولین بار از زمان آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، خواستار آتش‌بس دائمی در این نوار بدون هیچ پیش شرطی شد.(ادامه)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند. بعضی در داخل به انتخابات بی‌التفاتی می‌کنند / اگر انتخابات ضعیف برگزار شود هیچ کس سود نمی‌برد؛ همه ضربه می‌خورند/ انتخابات قوی و پرشور یکی از ارکان اداره درست کشور است / من احدی را متهم نمی‌کنم اما..(خبر)
رهبر انقلاب گفتند: من احدی را متهم نمی‌کنم اما به همه یادآور می‌شوم ما باید به انتخابات از زاویه منافع ملی نگاه کنیم نه از زاویه‌های جناحی و گروهی. اگر انتخابات ضعیف باشد همه ضرر می‌کنند.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است. تمدن غرب با اعدام یک مجرم مخالفت می‌کند اما ۳۰ هزار نفر در غزه به دست صهیونیستی اعدام میشوند و هیچ نمی‌گویند/ باطن اتوکشیده سیاستمداران غربی، یک سگ هار و گرگ خونخوار است/ اسلام بر همه اینها فائق خواهد آمد(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: این، چهره واقعی فرهنگ و تمدن و لیبرال دموکراسی غربی است که در ظاهر آن سیاستمداران اتو کشیده و لبخند بر لب قرار دارند اما در باطن، یک سگ هار و گرگ خونخوار است.(ادامه)
رییس جمهور برزیل باردیگر عملکرد رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را به شدت زیر سوال برد. حمله دوباره رییس جمهور برزیل به صهیونیست‌ها
رییس جمهور برزیل باردیگر عملکرد رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را به شدت زیر سوال برد.(ادامه)
حملات موشکی مقاومت حزب الله لبنان باعث خسارات اقتصادی رژیم صهیونیستی شده است. از کار افتادن کامل کارخانه بزرگ رژیم صهیونیستی در حمله حزب الله
حملات موشکی مقاومت حزب الله لبنان باعث خسارات اقتصادی رژیم صهیونیستی شده است.(ادامه)
معاون شورای امنیت ملی روسیه دیمیتری مدودف موضع ایران را در قبال مسائل خاورمیانه متعادل توصیف کرد. مسکو: ایران وارد درگیری در خاورمیانه نخواهد شد
معاون شورای امنیت ملی روسیه دیمیتری مدودف موضع ایران را در قبال مسائل خاورمیانه متعادل توصیف کرد.(ادامه)
امروز در غزه تمام شرافت در مقابل تمام شرارت قرار گرفته/ اگر کشورهای اسلامی بر طبق قرآن عمل می‌کردند رژیم صهیونیستی جرات قتل عام مردم غزه را داشت؟ / راهکار اصلاح این وضعیت بازگشت به قرآن است،‌ تشکیل امت اسلامی با محوریت قرآن ....(خبر)
(ادامه)
اظهارات منزجرکننده یک سیاستمدار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا درباره کشتار کودکان غزه، موجی از نارضایتی را به راه انداخته است. سیاستمدار آمریکایی: باید همه کودکان فلسطینی را بکشیم!
اظهارات منزجرکننده یک سیاستمدار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا درباره کشتار کودکان غزه، موجی از نارضایتی را به راه انداخته است.(ادامه)
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید امروز سه شنبه گفت که دولت آمریکا معتقد است که هنوز زمان آتش بس کامل و دائمی در نوار غزه فرا نرسیده است. کاخ سفید: هنوز زمان آتش بس در نوار غزه فرا نرسیده است
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید امروز سه شنبه گفت که دولت آمریکا معتقد است که هنوز زمان آتش بس کامل و دائمی در نوار غزه فرا نرسیده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.133 seconds.