.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس‌جمهور سابق ایران در دیدار با جمعی از روزنامه‌نگاران گفت : باید دولت و مجلس با حمایت اکثریت مردم شکل بگیرد. با دولت و مجلس اقلیت نمی‌شود انسجام داخلی و توان حل مشکلات ایجاد کرد. 

مردمی که از ما برگشتند را باید برگردانیم /کلید حل مشکلات امروز بازگشت به انتخابات رقابتی است
رئیس‌جمهور سابق ایران در دیدار با جمعی از روزنامه‌نگاران گفت : باید دولت و مجلس با حمایت اکثریت مردم شکل بگیرد. با دولت و مجلس اقلیت نمی‌شود انسجام داخلی و توان حل مشکلات ایجاد کرد. (ادامه)
عملیات تروریستی بسیج ، سپاه و ارتش در خوی! +عکس
(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است. وزیر خارجه: احتمال خروج ایران از NPT
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفته قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی» با موانع حقوقی روبرو است. خبر مهم آلمان درباره اعلام سپاه به عنوان سازمان تروریستی
سخنگوی وزارت خارجه آلمان گفته قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی» با موانع حقوقی روبرو است.(ادامه)
این ۹ نفر به قطعنامه علیه سپاه رای منفی دادند+عکس
تصاویری از ۹ نفری که به قرار گرفتن سپاه در لیست تروریستی رای منفی دادند را ببینید.(ادامه)
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد. علیرضا اکبری ابرجاسوس MI۶ کیست؟ / جزئیات اعترافات او ؛ مارکو که بود ؟ / دلیل عجیب سکته اکبری در انگلیس
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی افزایش تولید سلاح های هسته ای تاکتیکی و توسعه موشک های بالستیک جدید قاره پیما را خواستار شد. رهبر کره شمالی افزایش تولید سلاح های هسته ای تاکتیکی را خواستارشد
«کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی افزایش تولید سلاح های هسته ای تاکتیکی و توسعه موشک های بالستیک جدید قاره پیما را خواستار شد.(ادامه)
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بررسی ابعاد فتنه ۸۸ و اشتراکات آن با ناآرامی‌های اخیر، تاکید کرد که هر زمان ایران اسلامی بر روی باند قدرت و اقتدار و تعالی و توسعه قرار گرفت، دشمن فتنه‌ای شکل داد و حمله کرد. بعضی‌ها نامه نوشتند و از رهبری خواستند تا با آمریکا کنار بیاییم
جانشین ستاد کل نیروهای مسلح با بررسی ابعاد فتنه ۸۸ و اشتراکات آن با ناآرامی‌های اخیر، تاکید کرد که هر زمان ایران اسلامی بر روی باند قدرت و اقتدار و تعالی و توسعه قرار گرفت، دشمن فتنه‌ای شکل داد و حمله کرد.(ادامه)
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد.
صدام حسین بالای دار/ گزارش بازجویی پلیس اف.بی.آی دربارۀ جنگ با ایران
مأموران آمریکایی در مجموع 20 مصاحبۀ رسمی و دست‌كم 5 گفت‌ و گوی غیررسمی با صدام حسین داشته‌اند. موضوع دومین جلسه جنگ هشت ساله علیه ایران است که مسؤولیت آغاز جنگ را نمی‌پذیرد و از سخن گفتن دربارۀ حملات شیمیایی خودداری می‌ورزد. (ادامه)
جرزنی سلبریتی ها در مواجه با کشتار پاریس
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۶ آذر
تداوم آلودگی هوای تهران بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
مدافع فیک حقوق زنان ایران چه کسی‌ است؟
حذف ایران از کمیسیون مقام زن، با وجود عضویت کاملا قانونی جمهوری اسلامی در این نهاد بین‌المللی و نقض حق دیگری از مردم ایران از سوی بزرگترین ناقض حقوق بشر، نگرانی‌ها درباره رویه بی‌اعتبار سازی نهادهای جهانی را افزایش داد.(ادامه)
دروغی بزرگ به نام دفاع از حقوق زنان
آمریکا و متحدانش در حالی ایران را از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد خارج کردند که طبق اسناد موجود خودشان از ناقضان حقوق زنان در جهان هستند.(ادامه)
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند. ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل حذف شد
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند.(ادامه)
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند. ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل حذف شد
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند.(ادامه)
تصویب قطعنامه غیراجماعی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل (اکوسوک) را اقدامی سیاسی، فاقد وجاهت قانونی، برخلاف منشور و ایجاد کننده رویه‌ای نادرست در این نهاد بین المللی....(خبر)
(ادامه)
آیت الله العظمی جوادی آملی با بیان اینکه هیچ حقی را نباید از مردم کم گذاشت، گفت: این دینی که برای حیوان آبرو قائل است، آیا برای بشر حرمت قائل نیست؟! مردم ایران، بزرگ و بزرگ زاده هستند و باید حرمتشان حفظ شود / هیچ حقی را نباید از مردم کم گذاشت
آیت الله العظمی جوادی آملی با بیان اینکه هیچ حقی را نباید از مردم کم گذاشت، گفت: این دینی که برای حیوان آبرو قائل است، آیا برای بشر حرمت قائل نیست؟!(ادامه)
وقتی آمریکا حامی حقوق زنان ایرانی می‌شود
جایی که قرار بود حق و حقوق خانم ها مطالبه شود اما این روزها به جایی برای سیاسی کاری بدل شد.(ادامه)
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم “زن”، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند ....(خبر)
(ادامه)
شورای حقوق بشر سازمان ملل در حالی امروز درباره ایران تشکیل جلسه داد که علاوه بر تعدادی از موافقان نماینده‌های بسیاری از کشورها در آن از رویکرد دوگانه قدرت‌ها در مواجهه با حقوق بشر و استفاده ابزاری از آن علیه برخی کشورها انتقاد کردند. جزئیات نشست شورای حقوق بشر درباره ایران/ موافقان و مخالفان چه گفتند؛ اظهارات نمایندگان ۹کشور مخالف / نشست با فشار کدام کشورها برگزار شد؟(خبر)
شورای حقوق بشر سازمان ملل در حالی امروز درباره ایران تشکیل جلسه داد که علاوه بر تعدادی از موافقان نماینده‌های بسیاری از کشورها در آن از رویکرد دوگانه قدرت‌ها در مواجهه با حقوق بشر و استفاده ابزاری از آن علیه برخی کشورها انتقاد کردند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه دوم آذر
روزنامه‌های امروز به واکنش ایران به قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی و آلودگی هوا پرداخته‌اند.(ادامه)
در پاسخ به قطعنامه خصمانه اخیر شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران اقدامات موثری را در سایت‌های شهید احمدی روشن و شهید علیمحمدی انجام داد / ظرفیت فوردو ۱۰ برابر شد/ راه اندازی دو آبشار در نظنز +جزئیات(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۸ آبان
شهادت کیان توسط عوامل تروریست در ایذه، بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز پنجشنبه قطعنامه‌ای را که خواستار همکاری ایران با نهاد دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل است به تصویب رساند. قطعنامه یادشده «ضروری و فوری می‌داند» که ایران بدون تأخیر «توضیحات فنی موجهی» را درباره ادعاهای مطرح شده و همچنین امکان «دسترسی به سایت‌ها و تجهیزات» برای «جمع‌آوری نمونه‌ها» فراهم کند. ۲۶ کشور به این قطعنامه رای موافق، ۲ کشور رای مخالف و ۵ کشور رای ممتنع دادند. قطعنامه علیه ایران در شورای حکام تصویب شد
شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز پنجشنبه قطعنامه‌ای را که خواستار همکاری ایران با نهاد دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل است به تصویب رساند. قطعنامه یادشده «ضروری و فوری می‌داند» که ایران بدون تأخیر «توضیحات فنی موجهی» را درباره ادعاهای مطرح شده و همچنین امکان «دسترسی به سایت‌ها و تجهیزات» برای «جمع‌آوری نمونه‌ها» فراهم کند. ۲۶ کشور به این قطعنامه رای موافق، ۲ کشور رای مخالف و ۵ کشور رای ممتنع دادند.(ادامه)
جمعی از سفرا و دیپلمات‌های پیشین در خصوص تحولات سیاست خارجی و شرایط جاری کشور بیانیه‌ای منتشر کردند. بیانیه‌ جمعی از سفرا و دیپلمات‌های پیشین درباره شرایط جاری کشور
جمعی از سفرا و دیپلمات‌های پیشین در خصوص تحولات سیاست خارجی و شرایط جاری کشور بیانیه‌ای منتشر کردند.(ادامه)
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان، تأکید کرد: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد. پیام روحانی در پی حمله به حرم شاهچراغ
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران در پیامی با محکومیت اقدام تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) و همدردی با خانواده شهدا و مجروحان، تأکید کرد: این جنایت نباید سبب شکاف در ملت ایران و تشدید اختلافات دشمن‌خواسته گردد.(ادامه)
آیا دانش آموزان واقعا به مشق شب نیاز دارند؟
حتی با افزایش حجم داده‌ها، تشخیص اینکه آیا مشق شب به دانش آموزان کمک می‌کند یا آسیب می‌رساند، دشوار است.(ادامه)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی روزشمار دفاع مقدس (۱۶ مهر)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی(ادامه)
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»» کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»»(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.