.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیا دانش آموزان واقعا به مشق شب نیاز دارند؟
حتی با افزایش حجم داده‌ها، تشخیص اینکه آیا مشق شب به دانش آموزان کمک می‌کند یا آسیب می‌رساند، دشوار است.(ادامه)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی روزشمار دفاع مقدس (۱۶ مهر)
۱۶ مهر ۱۴۰۱ هجری شمسی برابر با ۱۱ ربیع الاول ۱۴۴۴ هجری قمری و ۸ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی(ادامه)
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»» کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»»(ادامه)
دیدار روسای جمهور ایران و فرانسه/ پاسخ قاطع آیت‌الله رئیسی به تک‌جمله «ماکرون» درباره حقوق زنان / ماکرون : می‌توانیم بر روی گسترش روابط دوجانبه و مسائل اقتصادی و منطقه همکاری‌های خود را افزایش دهیم....(خبر)
(ادامه)
رژیم صهیونیستی که در چند سال اخیر حملات مکرری را به سوریه انجام داده بود، این روز‌ها جهت حملات خود را تغییر داده و به مناطق تحت نفوذ روسیه هم حمله می‌کند. در تازه‌ترین اقدام، صهیونیست‌ها با چند موشک شهر طرطوس در فاصله چند کیلومتری پایگاه روس‌ها را مورد هدف قرار دادند که طی آن چند تن کشته و زخمی شدند. حمله تل‌آویو به نزدیکی پایگاه روسیه در سوریه
رژیم صهیونیستی که در چند سال اخیر حملات مکرری را به سوریه انجام داده بود، این روز‌ها جهت حملات خود را تغییر داده و به مناطق تحت نفوذ روسیه هم حمله می‌کند. در تازه‌ترین اقدام، صهیونیست‌ها با چند موشک شهر طرطوس در فاصله چند کیلومتری پایگاه روس‌ها را مورد هدف قرار دادند که طی آن چند تن کشته و زخمی شدند.(ادامه)
وزیر امور خارجه گفت : در هفته‌های گذشته در حالیکه ما برای مرحله جدیدی از مذاکرات آماده می‌شدیم به یکباره طرف امریکایی با هدف امتیاز گرفتن در میز مذاکره طرح قطعنامه‌ای را در آژانس بین اللملی انرژی اتمی مطرح کرد و قطعنامه‌ای را روی میز گداشت و ....(خبر)
(ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)
تعارفات معمول را کنار بگذارید تا به نتیجه برسید/ جمهوری اسلامی توجه ویژه‌ای به حفاظت از محیط زیست دارد/ غربی‌ها نقش اساسی در تخریب محیط زیست داشته‌اند/ چهار پیشنهاد جدی آیت الله رئیسی ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود.سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم. برنامه‌ای برای تغییر قیمت سوخت نداریم / ارز ترجیحی دارو قطع نمی‌شود / برخی افزایش نرخ ها به سال آینده موکول شود / اصلاح اقتصادی باید در دولت قبل اتفاق می‌افتاد/ وارد اصلاح اقتصادی مدرن شدیم / با پرداخت یارانه‌ها پولی نمی‌ماند که بخواهیم کسری بودجه خود را جبران کنیم (خبر)
رئیس جمهور با تاکید بر این که توزیع عادلانه یارانه ها گامی برای کاهش فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی می‌گوییم از تولید حمایت شود، باید منابع ارزی به سمت حمایت از تولید برود و از واردات و صادرات بی‌رویه جلوگیری شود.سید ابراهیم رئیسی گفت: در ابتدای دولت مقدمات و زمینه ها برای اصلاحات اقتصادی فراهم نبود، پس از هفت ماه اصلاحات اقتصادی را آغاز کردیم.(ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
شمال نیوز: بهادری جهرمی با اعلام خبر پذیرش استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: البته همکاری آقای عبدالملکی با دولت به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور ادامه خواهد داشت. سخنگوی دولت: استعفای عبدالملکی پذیرفته شد/ سرپرستی زاهدی وفا بر وزارت کار
شمال نیوز: بهادری جهرمی با اعلام خبر پذیرش استعفای وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: البته همکاری آقای عبدالملکی با دولت به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور ادامه خواهد داشت.(ادامه)
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟! دولت روحانی گل شکوفایی ایران را زد/ ظريف نوک حمله بود؛ صالحی پاس گل می‌داد/ جای لاريجانی خالی است
داماد روحانی نوشت : مهم است چه کسي هدايت يک تيم را برعهده داشته باشد. با هياهو نمي‌توان مذاکره کرد. در دولت محمود احمدي‌نژاد جز صدور قطعنامه‌ها و اجماع جهاني چه چيزي عايد کشور شد؟!(ادامه)
متن کامل پیش‌نویس قطعنامه شورای حکام آژانس علیه ایران
متن کامل پیش‌نویس قطعنامه ارائه‌شده از سوی آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر شده است.(ادامه)
پیش‌نویس این قطعنامه از ایران می‌خواهد به سوالات باقی‌مانده آژانس درباره ذرات اورانیوم پیدا شده در سه مکان هسته‌ای توضیح دهد. پیش‌نویس قطعنامه ضد ایرانی به شورای حکام ارائه شد
پیش‌نویس این قطعنامه از ایران می‌خواهد به سوالات باقی‌مانده آژانس درباره ذرات اورانیوم پیدا شده در سه مکان هسته‌ای توضیح دهد.(ادامه)
وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نشست شورای حکام درباره ایران، در توییتی نوشت: با جوزف بورل در مورد مذاکره برای لغو تحریم‌ها و چگونگی ادامه آن رایزنی کردیم / اگر بانیان قطعنامه ضدایرانی در IAEA روش تهدید را دنبال کنند، مسئول همه عواقب آن هستند....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون. امام شخصیتی استثنایی به معنای واقعی کلمه بود/ امام (ره) روح جمهوری اسلامی است/ هم اقتصاد را تقویت می‌کنیم و هم دفاع و امنیت کشور را / نه ظلم می‌کنیم و نه ظلم می‌پذیریم/ مهم‌ترین امید دشمنان، امید بستن به اعتراضات مردمی است؛ این محاسبه دشمن غلط است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: هم دانش و اقتصاد کشور را تقویت می‌کنیم و هم دفاع کشور و امنیت آن را تقویت می‌کنیم. هم انسجام و وحدت ملی باید رعایت شود و هم تنوع آراء و گرایش‌های گوناگون.(ادامه)
سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) دهم خرداد ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد ....(خبر)
(ادامه)

پوستری که طی روزهای اخیر با عنوان پوستر روز جهانی زنان روستایی با تصویری از زنان روستایی شمال ایران در فضای مجازی دست به دست می‌شود و حتی در برخی رسانه‌های رسمی نیز خبر آن منتشر شده، یک پوستر جعلی است که پیش از این نیز بارها در فضای مجازی بازنشر شده بود.

 سازمان ملل متحد انتشار عکس زنان شمال ایران در سازمان ملل؟ | ماجرای تصویری که دست به دست می‌شود
پوستری که طی روزهای اخیر با عنوان پوستر روز جهانی زنان روستایی با تصویری از زنان روستایی شمال ایران در فضای مجازی دست به دست می‌شود و حتی در برخی رسانه‌های رسمی نیز خبر آن منتشر شده، یک پوستر جعلی است که پیش از این نیز بارها در فضای مجازی بازنشر شده بود. سازمان ملل متحد(ادامه)

هر چه که هست اظهارات این چینی وزرا و معاونین آنان نه اثر واقعی دارد و نه اثر روانی مثبتی ایجاد می‌کند و چیزی جز هزینه برای دولت رئیسی در پی ندارد. تیم اقتصادی دولت باید فکری به حال برنامه‌های اقتصادی و تیم رسانه‌ای باید فکری به حال این در هم ریختگی رسانه‌ای وزارتخانه‌ها کند. دستور عجیب معاون وزیر برای کاهش شبانه قیمت‌ها؛ ماجرا چیست؟
هر چه که هست اظهارات این چینی وزرا و معاونین آنان نه اثر واقعی دارد و نه اثر روانی مثبتی ایجاد می‌کند و چیزی جز هزینه برای دولت رئیسی در پی ندارد. تیم اقتصادی دولت باید فکری به حال برنامه‌های اقتصادی و تیم رسانه‌ای باید فکری به حال این در هم ریختگی رسانه‌ای وزارتخانه‌ها کند.(ادامه)
احتمال ریزش ۵۰ درصدی قیمت این خودروها
اخبار برجامی امروز بازارهای ایران را با ریزش قیمت مواجه کرد. هرچند که فعالان بازار خودرو می گویند که به دلیل افزایش ریسک معاملات، بازار خودرو قفل شده بود اما احیای برجام تا چه حد بازار خودرو می تواند متاثر کند؟(ادامه)
هدف ایران از رفتن به سوی برجام و یا "برنامه جامع اقدام مشترک" را می‌توان به‌کارگیری سیاست‌هایی دانست که منجر به پایان تحریم‌های بین المللی علیه کشور شود. سه نکته مهم برای مذاکرات وین(يادداشت)
هدف ایران از رفتن به سوی برجام و یا "برنامه جامع اقدام مشترک" را می‌توان به‌کارگیری سیاست‌هایی دانست که منجر به پایان تحریم‌های بین المللی علیه کشور شود.(ادامه)
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند. بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران خواستار رفع مشکلات خود شدند
اعضای هیات مدیره کانون های کارگران بازنشسته ومستمری بگیران شهرستان های استان مازندران به اتفاق و وحدت نظر واحد و یکصدا خواستار رفع مشکلات خود توسط دولت مردان شدند.(ادامه)
خبر فوری نوشت: سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه حسن روحانی در اظهاراتی عجیب از احتمال اعدام رئیس‌جمهور سابق ایران خبر داد. ادعای سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه روحانی درباره احتمال اعدام او
خبر فوری نوشت: سخنگوی ستاد پیگیری محاکمه حسن روحانی در اظهاراتی عجیب از احتمال اعدام رئیس‌جمهور سابق ایران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با  دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند. 18 دی 1357 در ساری چه گذشت ؟ + تصاویر
شمال نیوز : در چنین روزهای پر التهاب و حماسی ، همشهریان ساروی ما نیز همپا و همصدا با دیگر هموطنان ، علیه ظلم و استبداد خروشیدند و اوراق ماندگاری از ایمان و اراده و حمیت و رشادت را بر كتاب پربار انقلاب افزودند.(ادامه)
وزارت امور خارجه انگلیس، روز جمعه خشم خود را از شلیک همزمان شانزده موشک بالستیک در رزمایش بزرگ «پیامبر اعظم ۱۷» در ایران ابراز کرد. واکنش انگلیس به شلیک موشک بالستیک توسط سپاه
وزارت امور خارجه انگلیس، روز جمعه خشم خود را از شلیک همزمان شانزده موشک بالستیک در رزمایش بزرگ «پیامبر اعظم ۱۷» در ایران ابراز کرد.(ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
علی باقری: همه مباحث شش دور گذشته قابل مذاکره است
باقری شامگاه دوشنبه بعد از پایان مذاکرات وین در گفتگو خبرنگاران روز نخست مذاکرات وی برای لغو تحریم را سازنده توصیف کرد و گفت که همه مباحث شش دور قبلی مذاکرات قابل مذاکره است. (ادامه)
«روی میز قرار گرفتن خواسته‌های مشروع ایران و ترمینولوژی مواضع دولتمردان سیزدهم در خصوص مذاکرات نشان‌دهنده تغییرات جدی در رویکرد به پرونده توافق هسته‌ای کشورمان است. دولتمردان با استفاده از واژه‌های «شروع مذاکرات»، «مذاکرات نتیجه‌محور»، «مذاکره برای رفع تحریم» و «لزوم تضمین دادن امریکا» به‌جای «ادامه مذاکرات» و «مذاکره برای احیای برجام» تغییر رویکرد مذاکرات را نشان داده‌اند.» امریکا باید غرامت پرداخت کند؛ تضمین هم باید درمورد عدم خروج از برجام بدهد / گفتگویی درمورد مسائل هسته‌ای نخواهیم داشت / همه‌ی تحریم‌های دوره ترامپ و اوباما باید لغو شود / راستی آزمایی ما به زمان نیاز دارد، یعنی ابتدا بتوانیم نفت بفروشیم و ارز وارد کشور کنیم(خبر)
«روی میز قرار گرفتن خواسته‌های مشروع ایران و ترمینولوژی مواضع دولتمردان سیزدهم در خصوص مذاکرات نشان‌دهنده تغییرات جدی در رویکرد به پرونده توافق هسته‌ای کشورمان است. دولتمردان با استفاده از واژه‌های «شروع مذاکرات»، «مذاکرات نتیجه‌محور»، «مذاکره برای رفع تحریم» و «لزوم تضمین دادن امریکا» به‌جای «ادامه مذاکرات» و «مذاکره برای احیای برجام» تغییر رویکرد مذاکرات را نشان داده‌اند.»(ادامه)
خواص شگفت انگیز حبوبات
۱۰ حقیقت شگفت انگیز در مورد انواع حبوبات، شما را مجبور می‌کند در مورد خوردن بیشتر حبوبات در غذای خود تجدید نظر کنید.(ادامه)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود. سیاست ایران حفظ ثبات و تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه است/ مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود/ تحریم دارو در دوران کرونا جنایت علیه بشریت است/ از کپیتال­ تا کابل نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است(خبر)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.