.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نامه محمود احمدی‌نژاد به دبیرکل سازمان ملل
رئیس‌جمهور سابق ایران در بخش دیگری از این نامه، به دبیرکل سازمان ملل یادآور شده است که بروز جنگ‌ها و کشتارهای بی رحمانه نشان از این واقعیت تلخ دارد که سازمان ملل متحد در انجام مسئولیت خطیر و جهانی خود موفق نبوده است.(ادامه)
به قلم : فاطمه گرجی نوسری - شهرستان سیمرغ تکلیف قلم به دستان، در چهل سالگی دفاع مقدس
به قلم : فاطمه گرجی نوسری - شهرستان سیمرغ(ادامه)

یکی از خلبانان هوانیروز از طرف سپاه پاسداران ارتشی نمونه لقب گرفته است.
کدام خلبان شمالی؛‌ لقب ارتشیِ نمونه را از سپاه پاسداران دریافت کرد؟
یکی از خلبانان هوانیروز از طرف سپاه پاسداران ارتشی نمونه لقب گرفته است. (ادامه)
رییس جمهوری، دلیل حاضر نشدن در جلسه امروز مجلس را مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد و گفت: دولت با مصوبه دیروز مجلس موافق نیست و آن برای فعالیت‌های دیپلماتیک مضر می‌داند. دولت با مصوبه دیروز مجلس موافق نیست؛ این مصوبه را برای فعالیت‌های دیپلماتیک مضر می‌دانیم / دلیل حاضر نشدنم در جلسه مجلس مصوبه ستاد کروناست نه مصوبه دیروز / سال آینده نفت بیشتری می‌فروشیم، اما بودجه ۱۴۰۰ به نفت متکی نیست / میزان افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در بودجه سال آینده، ۲۵ درصد در نظر گرفته شده (خبر)
رییس جمهوری، دلیل حاضر نشدن در جلسه امروز مجلس را مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا عنوان کرد و گفت: دولت با مصوبه دیروز مجلس موافق نیست و آن برای فعالیت‌های دیپلماتیک مضر می‌داند.(ادامه)
دیوید سنگر در نیویورک تایمز نوشت:  چند روز پس از آنکه فاش شد رئیس‌جمهور ترامپ خواستار گزینه‌هایی برای اقدام نظامی علیه سایت اصلی هسته‌ای ایران شده، تهران به ارسال سیگنال‌هایی ضد و نقیض روی آورد. ایران از یک طرف گام بزرگی را برای سرعت بخشیدن به تولید سوخت هسته‌ای خود برداشته و از طرف دیگر آمادگی خود برای گفتگو با جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرده است. «سیگنال های مذاکره» بین ایران و بایدن
دیوید سنگر در نیویورک تایمز نوشت: چند روز پس از آنکه فاش شد رئیس‌جمهور ترامپ خواستار گزینه‌هایی برای اقدام نظامی علیه سایت اصلی هسته‌ای ایران شده، تهران به ارسال سیگنال‌هایی ضد و نقیض روی آورد. ایران از یک طرف گام بزرگی را برای سرعت بخشیدن به تولید سوخت هسته‌ای خود برداشته و از طرف دیگر آمادگی خود برای گفتگو با جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرده است.(ادامه)
ظریف: بایدن با سه فرمان اجرایی می‌تواند همه تحریم‌ها را لغو کند/ بیش از ۳۰ سال است که بایدن را می‌شناسم
وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه اگر آمریکا وظایف خود را طبق قطعنامه ۲۲۳۱ انجام دهد ما هم تعهداتمان را طبق برجام انجام می‌دهیم گفت: اینکه آقای بایدن می‌خواهد به برجام برگردد خیلی هم خوب است، یک قسمت آن اجرای تعهداتشان به عنوان عضو ملل متحد است؛ باید تحریم‌ها را بردارند، باید اقدامات تخریبی را که آقای ترامپ انجام داده متوقف کنند. (ادامه)
50درصد مشکلات از ندانستن، نتوانستن و حال نداشتن دولت است / هرگز توقع رهبر انقلاب دربرجام برآورده نشد /سرکشی‌های قالیباف از سرمایه‌‌های بزرگ اجتماعی حاکمیت است / عملکرد دولت پای اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
واکنش تلویحی روحانی به طرح استیضاحش: در این اوضاع ممکن است فرد، جناح، حزب یا رسانه‌ای حاشیه ایجاد کند؛ باید از آن بگذریم و وارد حاشیه نشویم / دو دست بیشتر نداریم؛ با یک دست با تحریم و با یک دست با کرونا مبارزه می‌کنیم؛ بنابراین نباید به جنجال‌ها اعتنا کنیم....(خبر)
(ادامه)
بیانیه ایران درباره پایان محدودیت‌های تسلیحاتی
وزارت امور خارجه در ساعات پایانی منتهی به پایان تحریم های تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران بیانیه صادر کرد.(ادامه)
ظریف ، بامداد امروز (یکشنبه) در توئیتی در آستانه پایان محدودیت تسلیحاتی ایران نوشت: روزی بسیار مهم برای جامعه بین‌المللی که - در مخالفت با تلاش‌های بدخواهانه ایالات متحده - از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ملل متحد و برجام صیانت کرده است....(خبر)
(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. دفاع مقدس یکی از عقلانی‌ترین حرکات ملت ایران بود/ دست تحریف در کمین دفاع مقدس است / دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است/ پذیرش قطعنامه از سوی امام (ره) مبتنی بر عقلانیت و تدبیر بود/ امسال زیارت اربعین را در منزل بخوانیم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. (ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران بیستم سپتامبر باز‌خواهند گشت، گفته در این تاریخ اتفاقی رخ نخواهد داد. ظریف: ۲۰ سپتامبر هیچ اتفاق جدیدی رخ نمی‌دهد
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ادعای وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اینکه تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران بیستم سپتامبر باز‌خواهند گشت، گفته در این تاریخ اتفاقی رخ نخواهد داد.(ادامه)
آمریکا پس از ماه‌ها تلاش برای از بین بردن برجام، حالا به یک دروغ رسانه‌ای روی آورده تا شاید بتواند تیر آخر به توافق هسته‌ای را شلیک کند/ آنچه حسن روحانی از "پیروزی شنبه" می‌گوید را مردم ایران رقم خواهند زد. مردمی که اعتمادشان به پیروزی حقوقی و ....(خبر)
(ادامه)
نبویان: لاریجانی می‌گفت آمریکایی‌ها در عمان غنی‌سازی ۲۰ درصد ما را پذیرفته بودند؛ پس چرا اینهمه امتیاز دادیم و چیزی نگرفتیم؟!/ روند انتخاب رئیس دیوان محاسبات کاملا قانونی و رقابتی طی شد/ باید در یک سال باقیمانده، دولت را هُل بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
بیانیه مشترک ایران و آژانس: در خصوص حل موضوعات مشخص شده به توافق رسیدیم / ایران به طور داوطلبانه به دو مکان مشخص شده توسط آژانس دسترسی داده / آژانس هیچ سؤال دیگری از ایران، و هیچ درخواستی برای دسترسی به مکان هایی فراتر از آنچه که توسط تهران اظهار شده اند، ندارد / آژانس نگرانی های امنیتی ایران ....(خبر)
(ادامه)
آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: اهمیت سال آخر دولت این است که بعضی کارهای اساسی را که در دولت شما جواب ممکن است ندهد اما برای دولت بعد به یادگار بگذارید؛ بگذارید با نام نیک، از شما یاد بشود ....(خبر)
(ادامه)
واعظی: اروپایی ها می‌خواهند برجام را حفظ کنند؛ این شفاف است / خودشان علاقمند هستند که به تعهداتشان عمل کنند اما نمی توانند چون اقتصادشان با آمریکا گره خورده / ترامپ تحقیقاً در تمام نظرسنجی ها فاصله معناداری با رقیب خود دارد....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد .... فرش قرمز برای محمد جواد ظریف؛ آیا ظریف به میدان رقابت ها می آید ؟
شمال نیوز : کاندیداتوری محمدجواد ظریف در انتخابات ۱۴۰۰ طی روز‌های اخیر برای چندمین بار مطرح و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد ....(ادامه)
 ۱۳ عضو شورای امنیت با نگارش‌ نامه‌هایی با تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران مخالفت کرده‌اند. مخالفت ۱۳ عضو از ۱۵ عضو شورای امنیت با فشار آمریکا برای فعال شدن مکانیزم ماشه / یک دیپلمات: باتوجه به مخالفت ها، رئیس شورای امنیت مجبور به ارائه قطعنامه‌ای با موضوع «ادامه لغو تحریم‌های ایران» نخواهد بود(خبر)
۱۳ عضو شورای امنیت با نگارش‌ نامه‌هایی با تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران مخالفت کرده‌اند. (ادامه)
محدودیت صدور روادید برای ۱۴ مقام ایرانی
وزیر خارجه آمریکا روز جمعه از محدودیت صدور روادید برای ۱۴ مقام ایرانی به دلیل ادعایی نقض حقوق بشر خبر داد.(ادامه)
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت.
ما همیشه برای دفاع، دستمان روی ماشه است/ عربستان شبح ما را در یمن می بیند
محسن رضایی ضمن حضور به بررسی مساله تحریم‌های آمریکا علیه ایران، فشارهای گوناگون سیاسی و اقتصادی ترامپ بر ایران و آینده برجام ومناسبات ایران و آمریکا پرداخت. (ادامه)
فوری: آمریکا رسما خواستار فعال سازی مکانیزم ماشه شد
وزیر خارجه آمریکا که با مخالفت جامعه جهانی با تحرکات ضد برجامی واشنگتن به خوبی آگاه است، درخواست فعال کردن سازوکار موسوم به ماشه را به رئیس دوره‌ای شورای امنیت ارائه داد. در این دیدار که برایان هوک نماینده مستعفی آمریکا در امور ایران و الیوت آبرامز نماینده آتی این کشور در امور ایران، وزیر خارجه ترامپ را همراهی کردند، پمپئو نامه‌ای را با امضای کلی کرافت نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد ارائه داد که طی آن اعلام شده است ایران به تعهدات برجامی خود عمل نکرده و همچنین ممنوعیت تسلیحاتی را نقض کرده است.(ادامه)
سخنگوی دولت در واکنش به پیشنهاد پوتین برای برگزاری اجلاس ویدیویی سران ۵+۱ گفت: ما متوجه حسن نیت آقای پوتین برای کاهش تنش‌ها هستیم، ولی در عین حال بعید می‌دانیم که چنین نشستی در فقدان هرگونه نیات صادقانه از طرف دولت آمریکا موثر باشد و دیدگاه جمهوری اسلامی ایران کاملاً روشن است ....(خبر)
(ادامه)
آمریکایی‌ها برای به تصویب رساندن قطعنامه ضد ایرانی با هدف تمدید نامحدود تحریم‌های تسلیحاتی،‌ مدعی بودند از این طریق به دنبال صلح و امنیت جهانی هستند! این سیاست نخ‌نمای  ... تنهایی آمریکا(يادداشت)
آمریکایی‌ها برای به تصویب رساندن قطعنامه ضد ایرانی با هدف تمدید نامحدود تحریم‌های تسلیحاتی،‌ مدعی بودند از این طریق به دنبال صلح و امنیت جهانی هستند! این سیاست نخ‌نمای ...(ادامه)

شمال نیوز:
آمریکا در حالی که دیگر عضوی از برجام نیست سعی دارد تا با فعال‌سازی مکانیسم ماشه، فشار بیشتری را به ایران وارد کند. مکانیسم ماشه چیست و چگونه فعال می‌شود؟
شمال نیوز: آمریکا در حالی که دیگر عضوی از برجام نیست سعی دارد تا با فعال‌سازی مکانیسم ماشه، فشار بیشتری را به ایران وارد کند.(ادامه)
قطعنامه ضد ایرانی آمریکا در شورای امنیت رأی نیاورد
منابع خبری گزارش داده‌اند قطعنامه آمریکا در شورای امنیت برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران رأی نیاورده است.(ادامه)
تحقیر آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل / قطعنامه «تمدید تحریم تسلیحاتی ایران» از تصویب بازماند / تصویب این قطعنامه نیازمند کسب حداقل ۹ رأی موافق از مجموع ۱۵ رأی اعضای این شورا و عدم دریافت وتو (رأی منفی) از جانب اعضای دائم ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۵ مرداد
(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.