.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رنگرز: نخواهیم گذاشت تخلفی از سوی هیأت فوتبال صورت گیرد
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در پاسخ به حواشی ایجاد شده درباره انتخابات هیأت فوتبال گفت: ما در انتخابات هیأت فوتبال، مجری برگزاری انتخابات نیستیم. روزی که مسؤولان لیست نهایی صلاحیت‌ها را اعلام کنند، مراتب را به دبیر هیأت فوتبال مازندران اعلام می‌کنیم.(ادامه)
پاسخ سخنگو در مورد سئوالی مبنی بر احتمال کاندیدا شدن آیت الله رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری / تجهیز ۲۵۰۰ واحد قضایی و ۴۰۰ اتاق در زندان‌های کشور به سیستم دادرسی الکترونیک/ تشریح عملکرد مجتمع تخصصی ویژه رسیدگی ....(خبر)
(ادامه)
گزینه اول حزب کارگزاران برای انتخابات کیست؟
یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان این که گزینه اول این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری محسن هاشمی است گفت: حزب به تصمیمات نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان پایبند خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : محمدجواد لاریجانی گفت: در سال ۷۶ جریانات آقای خاتمی به خون علی لاریجانی تشنه بودند، این تشنگی حالا ممکن است کمی فروکش کرده باشد، ولی همیشه هست و آن‌ها می‌ترسند و می‌گویند ایشان آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد .... رقابت اصلی حول محور رئیسی ، قالیباف و علی لاریجانی است / اصلاح طلبان می‌ترسند و می گویند برادرم آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد!
شمال نیوز : محمدجواد لاریجانی گفت: در سال ۷۶ جریانات آقای خاتمی به خون علی لاریجانی تشنه بودند، این تشنگی حالا ممکن است کمی فروکش کرده باشد، ولی همیشه هست و آن‌ها می‌ترسند و می‌گویند ایشان آدم پیچیده‌ای است و در زمان مناسب ممکن است بلا سرشان بیاورد ....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اینکه گفته شود کابینه روحانی همان کابینه مرحوم هاشمی است و اگر در سال ۹۲ ایشان تایید و پیروز می‌شد هم نتیجه، شرایط امروز بود، نظر درست و دقیقی نیست .... گزاره «کابینه روحانی همان کابینه هاشمی است» درست نیست/ «تک‌دوره‌ای شدن دولت‌ها» می‌تواند راهکاری برای کاهش مشکلات در دوره دوم باشد/ ریاست جمهوری عرصه‌ای نیست که فرد به‌تنهایی تصمیم به حضور بگیرد
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اینکه گفته شود کابینه روحانی همان کابینه مرحوم هاشمی است و اگر در سال ۹۲ ایشان تایید و پیروز می‌شد هم نتیجه، شرایط امروز بود، نظر درست و دقیقی نیست ....(ادامه)
شمال نیوز : داریوش قنبری همچنین ظریف و جهانگیری را جزو گزینه های قوی اصلاح طلب نامیده است و همچنین مدعی شده است که قوی ترین اصولگرایان در حد ضعیف ترین اصلاح طلبان نیستند .... اصلاح طلبان امید اول جامعه و کشور هستند/ ظریف و جهانگیری آماده هستند جانشان را فدای منافع ملی کنند/ قوی‌ترین اصولگرا در حد ضعیف‌ترین اصلاح طلب نیست!
شمال نیوز : داریوش قنبری همچنین ظریف و جهانگیری را جزو گزینه های قوی اصلاح طلب نامیده است و همچنین مدعی شده است که قوی ترین اصولگرایان در حد ضعیف ترین اصلاح طلبان نیستند ....(ادامه)
محمود احمدی نژاد می گوید: در سال ۹۰ که امریکا گفت بانک مرکزی و نفت تحریم هستندما به همه گفتیم که این دیگر شوخی بردار نیست چون این جنگ اقتصادی است. سایه جنگ را از ایران دور کردم/ احساس وظیفه کنم کاندیدا می شوم
محمود احمدی نژاد می گوید: در سال ۹۰ که امریکا گفت بانک مرکزی و نفت تحریم هستندما به همه گفتیم که این دیگر شوخی بردار نیست چون این جنگ اقتصادی است.(ادامه)
علی کریمی از انتخابات فدراسیون کنار کشید؟
شنیده می‌شود پیشکسوت فوتبال ایران قصد دارد از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کناره‌گیری کند. (ادامه)
شمال نیوز : یک نکته‌ای آقای قالیباف در رقابت‌های انتخاباتی می‌گفت مبنی بر این‌که روحانی نماینده 4 درصد است در عمل هم این‌گونه شد و وی رییس جمهور 4 درصد از تیم نزدیکان خود بود و به اکثریت مردم کاری نداشت و.... صابری : روحانی و دولتش از ابتدا، تعدادی پیرمرد خسته و بازنشسته بودند / این دو سمنانی –روحانی و احمدی‌نژاد- هر دو مهره‌های یک بازی هستند و در عمل با هم تفاوتی ندارد / علی لاریجانی در مازندران و ایران رای ندارد ....
شمال نیوز : یک نکته‌ای آقای قالیباف در رقابت‌های انتخاباتی می‌گفت مبنی بر این‌که روحانی نماینده 4 درصد است در عمل هم این‌گونه شد و وی رییس جمهور 4 درصد از تیم نزدیکان خود بود و به اکثریت مردم کاری نداشت و....(ادامه)
نفر از کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون فوتبال رد صلاحیت شدند
با اعلام سایت فدراسیون فوتبال، ۱۰ نفر از کاندیدا‌های انتخابات این فدراسیون رد صلاحیت شدند. (ادامه)
دعوت اصولگرایان از سیدحسن خمینی برای کاندیداتوری در انتخابات 1400
برنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: گروه های زیادی دوست دارند سید حسن خمینی کاندیدای آنها باشند اصولگرایان از او دعوت کرده اند اما نپذیرفته است.(ادامه)
علی تاجرنیا ، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت : رضایت دادن به کاندیدای جایگزین سرمایه‌های اجتماعی اصلاحات را نابود می‌کند / نباید از ترس آمدن یک احمدی‌نژاد به لاریجانی رضایت دهیم/اکثر وزرای روحانی فاقد سابقه تخصصی بودند ....(خبر)
(ادامه)
قضاوت درباره انتخابات۱۴۰۰ زود است و این احتمال وجود دارد که تا انتخابات تحولات مهمی در آرایش نیروهای سیاسی رخ دهد. به هیچ‌وجه هم نباید از تحرکات اصلاح‌طلبان غافل شد کاندیدا شدن احمدی نژاد همه معادلات ۱۴۰۰ را بهم می زند
قضاوت درباره انتخابات۱۴۰۰ زود است و این احتمال وجود دارد که تا انتخابات تحولات مهمی در آرایش نیروهای سیاسی رخ دهد. به هیچ‌وجه هم نباید از تحرکات اصلاح‌طلبان غافل شد(ادامه)
شمال نیوز :  از بین ۱۸ کاندید نام‌نویسی کرده نیمی از کاندیدا از شهرهای مرکزی مازندران است و فقط یک کاندیدا از غرب استان حضور پیدا کرده است .... چه کسانی کاندیدای ریاست هیأت فوتبال مازندران شدند ؟
شمال نیوز : از بین ۱۸ کاندید نام‌نویسی کرده نیمی از کاندیدا از شهرهای مرکزی مازندران است و فقط یک کاندیدا از غرب استان حضور پیدا کرده است ....(ادامه)
برنا نوشت: چهره سیاسی اصولگرا گفت: اگر رئیسی بخواهد وارد انتخابات 1400 شود طبیعتا اصولگرایان باید تلاش بسیاری انجام دهند که رهبری را راضی کنند که منع را از روی رئیسی برای پذیرش مسئولیت دیگر بردارند. پیشتازی رئیسی بر قالیباف در نظرسنجی انتخاباتی
برنا نوشت: چهره سیاسی اصولگرا گفت: اگر رئیسی بخواهد وارد انتخابات 1400 شود طبیعتا اصولگرایان باید تلاش بسیاری انجام دهند که رهبری را راضی کنند که منع را از روی رئیسی برای پذیرش مسئولیت دیگر بردارند.(ادامه)
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است. جای خالی ۷ روحانیِ سیاستمدار، اعتدالی، رفیق رهبری و یار امام
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است.(ادامه)
شرط جدید برای نامزدی علی لاریجانی
ایسنا/ یک نماینده سابق مجلس گفت: در صورت اینکه بزرگان و دلسوزان نظام از لاریجانی برای حضور در انتخابات درخواستی داشته باشند، او برخلاف میل باطنی‌اش، کاندیدا خواهد شد.(ادامه)
پانا نوشت:فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وعضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه کمیته‌ای به اسم یا عنوان کمیته حقیقت‌یاب برای پیگیری فوت پدرم وجود نداشت، گفت اما آقای شمخانی از ما برای بررسی گزارش پرونده فوت پدرم در جلسات مختلف شورای عالی امنیت ملی دعوت کردند که در نهایت به هیچ نتیجه‌ای هم نرسیدند و گفتند بعد از این هم نمی‌توانیم ادامه دهیم. آخرین نتیجه بررسی علت فوت آیت الله هاشمی در شورای عالی امنیت ملی
پانا نوشت:فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وعضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه کمیته‌ای به اسم یا عنوان کمیته حقیقت‌یاب برای پیگیری فوت پدرم وجود نداشت، گفت اما آقای شمخانی از ما برای بررسی گزارش پرونده فوت پدرم در جلسات مختلف شورای عالی امنیت ملی دعوت کردند که در نهایت به هیچ نتیجه‌ای هم نرسیدند و گفتند بعد از این هم نمی‌توانیم ادامه دهیم.(ادامه)
خداداد عزیزی گفت: کاندید شدن علی کریمی دیگر پرسپولیس و استقلال ندارد چرا که یک فوتبالی وارد میدان شده است، از همه اهالی فوتبال از کسانی که عاشق این فوتبال هستند و آن را پیگیری می‌کنند می‌خواهم با تمام وجودشان از او حمایت کنند. حمایت قاطع خداد عزیزی از علی کریمی
خداداد عزیزی گفت: کاندید شدن علی کریمی دیگر پرسپولیس و استقلال ندارد چرا که یک فوتبالی وارد میدان شده است، از همه اهالی فوتبال از کسانی که عاشق این فوتبال هستند و آن را پیگیری می‌کنند می‌خواهم با تمام وجودشان از او حمایت کنند.(ادامه)
علی کریمی در یک قدمی ریاست فدراسیون فوتبال
علی کریمی با پشتوانه مالی مناسبی برای ریاست فدراسیون فوتبال نامزد خواهد شد.(ادامه)
علی کریمی رسما اعلام کاندیداتوری کرد
علی کریمی رسما اعلام کرد در انتخابات فدراسیون فوتبال به عنوان کاندید در پست ریاست فدراسیون شرکت می‌کند.(ادامه)
اطلاعیه انتخابات هیأت فوتبال سرانجام صادر شد / بندهای من در آوردی در فراخوان انتخابات هیأت فوتبال !
سرانجام پس از انتقادهای فراوان و تعلل‌های عجیب، هیأت فوتبال مازندران با درج اطلاعیه‌ای کاندیداهای احراز ریاست را فراخواند.(ادامه)
شمال نیوز: یک چهره اصولگرا تاکید کرد: پیش بینی من این است که انتخابات پیش رو مشابه انتخابات دوره ای است که احمدی نژاد در صحنه انتخابات حاضر شد و با تعدد اصولگرایان مواجه بودیم. زمینه ورود احمدی نژاد به انتخابات مهیا شده است/ انتخابات پیش رو مشابه انتخاباتی است که احمدی نژاد در صحنه انتخابات حاضر شد/ احتمال اجماع اصلاحات بر روی لاریجانی
شمال نیوز: یک چهره اصولگرا تاکید کرد: پیش بینی من این است که انتخابات پیش رو مشابه انتخابات دوره ای است که احمدی نژاد در صحنه انتخابات حاضر شد و با تعدد اصولگرایان مواجه بودیم.(ادامه)
یک سال در سوگ سردار...!(يادداشت)
(ادامه)
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود که اگر شما رد صلاحیت شوید، قصد دارید اسراری را افشا کنید، آیا چنین چیزی درست است؟ گفت: در خصوص انتخابات ان شاالله در وقتش صحبت خواهم کرد. واکنش رئیس جمهور سابق به احتمال ردصلاحیت شدنش از سوی شورای نگهبان
احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود که اگر شما رد صلاحیت شوید، قصد دارید اسراری را افشا کنید، آیا چنین چیزی درست است؟ گفت: در خصوص انتخابات ان شاالله در وقتش صحبت خواهم کرد.(ادامه)
اگر یکی از برادران سپاهی رئیس‌جمهوری شود و تابع حرف رهبری باشد و این موانع را بردارد یک ساله مشکلات کشور حل می‌شود. اگر یک سپاهی رئیس‌جمهوری شود، یک ساله همه مشکلات کشور حل می‌شود
اگر یکی از برادران سپاهی رئیس‌جمهوری شود و تابع حرف رهبری باشد و این موانع را بردارد یک ساله مشکلات کشور حل می‌شود.(ادامه)
 یک کارشناس بین الملل معتقد است ترامپ می تواند رهبری جریان قدرتمندی را در حزب جمهوری خواه بر عهده بگیرد.

آینده ترامپ مشخص شد
یک کارشناس بین الملل معتقد است ترامپ می تواند رهبری جریان قدرتمندی را در حزب جمهوری خواه بر عهده بگیرد. (ادامه)
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.... مهرداد لاهوتی: لاریجانی کنار نرفته است/ بزرگان دو جناح باید از لاریجانی بخواهند تا او نامزد شود !
شمال نیوز : عضو حزب اعتدال و توسعه گفت: امثال لاریجانی بیت المال محسوب می شوند، با توجه به شرایط کشور عقلا و تصمیم گیران دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب ابتدا باید با هم بنشینند و تصمیم بگیرند. اگر به جمع بندی رسیدند می توانند از آقای لاریجانی بخواهند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود....(ادامه)
سیمین حاجی‌پور ساردویی زنان و مسئله ریاست جمهوری؛ تفسیر لفظ «رجل سیاسی»(يادداشت)
سیمین حاجی‌پور ساردویی(ادامه)
شمال نیوز : این یک واقعیت است که مردم در جستحوی یک اقتصاددان هستند و بعد از امید بستن های مکرر به گزینه های بزک کرده جناحهای سیاسی، جمعی از اقشار مختلف مصرّانه از دکتر محسن رضایی درخواست دارند نامزد انتخابات ریاست جمهوری گردد .... جناب مهاجری! روزنامه جمهوری اسلامى حياط خلوت شما نيست / چرا عده ای از شخصیت آقامحسن وحشت دارند ؟
شمال نیوز : این یک واقعیت است که مردم در جستحوی یک اقتصاددان هستند و بعد از امید بستن های مکرر به گزینه های بزک کرده جناحهای سیاسی، جمعی از اقشار مختلف مصرّانه از دکتر محسن رضایی درخواست دارند نامزد انتخابات ریاست جمهوری گردد ....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 67 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.