.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جلیلی به نفع هیچ‌کس کنار نمی‌رود
بیژن نوباوه وطن گفت: جلیلی در این ۸سال (دولت سایه) ضعف دولت‌ها را بررسی کرده است و برنامه هایش می‌تواند برای این دوره از انتخابات راهگشا باشد.(ادامه)
 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده ام که از جمهوریت حفاظت کنم؛ من آمده‌ام که روحانی آخرین رییس جمهور ایران نباشد. ‏بنده در صحنه آمدم، ‎اصلاح طلبان حضور داشته باشند و کمکم کنند. من در انتخابات تنها مقابل یک مجموعه‌ای هستم. من آمده‌ام که روحانی آخرین رییس جمهور ایران نباشد /به هیچ کسی باج نمی دهم
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمده ام که از جمهوریت حفاظت کنم؛ من آمده‌ام که روحانی آخرین رییس جمهور ایران نباشد. ‏بنده در صحنه آمدم، ‎اصلاح طلبان حضور داشته باشند و کمکم کنند. من در انتخابات تنها مقابل یک مجموعه‌ای هستم.(ادامه)
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)
جهانگیری: شب ردصلاحیتم در منزل ما جشن بود
معاون اول رئیس جمهور گفت: شبی که نظر شورای نگهبان به من اعلام شد، در منزل ما بعد از گذشت ده روز از ثبت نام، شب جشن بود زیرا همه احساس کردند که بار بزرگی از دوشم برداشته شد (ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آقای آملی لاریجانی به عنوان یک عضو از اعضای شورای نگهبان، صحبت‌هایی را درمودر دخالت نهاد‌های دیگر در این شورا داشته‌اند. آیا شما تایید می‌کنید؟ گفت: درمورد صحبت‌های آقای آملی لاریجانی، بنده صحبت‌هایی با ایشان داشته‌ام و نکاتی را متذکر شدم، ولی من مسئول صحبت‌های ایشان نیستم. در همه جلسات شورای نگهبان از مراجع امنیتی، گزارش‌هایی دریافت می‌شود و طبق آن، افراد مختلف بررسی می‌شوند، اما نظرات اعضا متفاوت است و تحلیل‌های زیادی بر روی این مسئله وجود دارد.
سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آقای آملی لاریجانی به عنوان یک عضو از اعضای شورای نگهبان، صحبت‌هایی را درمودر دخالت نهاد‌های دیگر در این شورا داشته‌اند. آیا شما تایید می‌کنید؟ گفت: درمورد صحبت‌های آقای آملی لاریجانی، بنده صحبت‌هایی با ایشان داشته‌ام و نکاتی را متذکر شدم، ولی من مسئول صحبت‌های ایشان نیستم. در همه جلسات شورای نگهبان از مراجع امنیتی، گزارش‌هایی دریافت می‌شود و طبق آن، افراد مختلف بررسی می‌شوند، اما نظرات اعضا متفاوت است و تحلیل‌های زیادی بر روی این مسئله وجود دارد. (ادامه)
شمال نیوز : عضو حقوق‌دان شورای نگهبان گفت: ما در بررسی صلاحیت‌ها مجموع مسائل را نگاه می‌کنیم و اشکالی ندارد فرزند مسئولین خارج از کشور درس بخوانند ولی در اسناد بالادستی تحصیل مسئولین در خارج از کشور نفی شده است. هیچ داوطلبی به دلیل اقامت بستگان در خارج از کشور رد صلاحیت نشد
شمال نیوز : عضو حقوق‌دان شورای نگهبان گفت: ما در بررسی صلاحیت‌ها مجموع مسائل را نگاه می‌کنیم و اشکالی ندارد فرزند مسئولین خارج از کشور درس بخوانند ولی در اسناد بالادستی تحصیل مسئولین در خارج از کشور نفی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد .... برنامه های تبلیغاتی کاندیداها در رسانه ملی مشخص شد +جدول
شمال نیوز : برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مشخص شد ....(ادامه)
عکس/ وعده انتخاباتی یک کاندیدا درباره وام ازدواج‌ جوانان
قاضی‌ زاده داوطلب انتخابات ریاست جمهوری: هر زوج جوان ۵۰۰ میلیون تومان برای اشتغال، ازدواج و مسکن خود دریافت خواهند کرد.(ادامه)
محمود احمدی‌نژاد مدعی شد سردار نجات، فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران، دوشنبه شب به منزل وی رفته و خبر ردصلاحیتش را به او داده است. چرا باید مرا رد کنند؟ چنین حقی را هیچ کس ندارد/ بنده رفیق نیمه راه مردم نیستم که در میانه راه عهد خودم را بشکنم
محمود احمدی‌نژاد مدعی شد سردار نجات، فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران، دوشنبه شب به منزل وی رفته و خبر ردصلاحیتش را به او داده است.(ادامه)
قالیباف با ۲۳۰ رأی، رئیس مجلس ماند
محمّدباقر قالیباف با رأی نمایندگان مجلس در کسوت ریاست مجلس شورای اسلامی ابقا شد.(ادامه)
باهنر : افشاگری ها درباره لاریجانی، جای سوال دارد/ بودجه ۱۴۰۰ چالش‌ دولت بعدی است/ لاریجانی ارتباط با انگلیسی‌ها را رد کرده/ احمدی‌نژاد می‌خواهد دستگیر شود/ خاستگاه دولت روحانی، اصولگرایی بود/ FATF در همین دولت تعیین تکلیف می شود(خبر)
(ادامه)
فلاحت پیشه با بیان اینکه اگر کاندیداها به نفی طرف مقابل ادامه بدهند و شیوه سلبی را در پیش بگیرند، طبقات متوسط جذب انتخابات نمی شوند، خاطرنشان کرد: این طبقه شاید چیزی حدود ۵۰ درصد آرا را شکل بدهد. رأی احمدی نژاد به سبد کدام کاندیدا می ریزد؟
فلاحت پیشه با بیان اینکه اگر کاندیداها به نفی طرف مقابل ادامه بدهند و شیوه سلبی را در پیش بگیرند، طبقات متوسط جذب انتخابات نمی شوند، خاطرنشان کرد: این طبقه شاید چیزی حدود ۵۰ درصد آرا را شکل بدهد.(ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهایی که نهایتا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند بالا گرفته و مشخصا از  .... گمانه‌زنی‌ها درباره تایید صلاحیت ۸ کاندیدای ریاست جمهوری
گمانه‌زنی‌ها درباره نامزدهایی که نهایتا از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند بالا گرفته و مشخصا از ....(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: احتمال اینکه زودتر از پایان ۵ روز دوم، اسامی نهایی کاندیداها را اعلام کنیم، وجود دارد و هر وقت به نتیجه برسیم، اعلام خواهیم کرد. خبر‌های جدید از بررسی صلاحیت کاندیدا‌های ریاست جمهوری
سخنگوی شورای نگهبان گفت: احتمال اینکه زودتر از پایان ۵ روز دوم، اسامی نهایی کاندیداها را اعلام کنیم، وجود دارد و هر وقت به نتیجه برسیم، اعلام خواهیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت. احتمال کناره‌گیری جهانگیری به نفع لاریجانی /انتخابات دوقطبی می‌شود؟
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت.(ادامه)
شفاف سازی هزینه تبلیغاتی چند کاندیدا
هر یک از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری درباره نحوه تامین هزینه‌های انتخاباتی خود صحبت کردند.(ادامه)
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم. گناه کبیره نکردم که کاندیدا شدم / تصویب برجام تصمیم نظام بود/ اگر برجام نجس بود چرا زیرش نمی زنند؟ / از انتخابات کنار نمی روم
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم.(ادامه)
قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا گفت: برخی کاندیداها مصاحبه‌هایی می کنند که جز وطن فروشی چیزی ندارد. این افراد عرق ملی را از دست داده اند و خود را نوکر و مزدور آن طرف آب‌ها می‌دانند. سخنان برخی کاندیداها جز وطن فروشی چیزی ندارد این افراد خود را نوکر و مزدور آن طرف آب‌ها می‌داند / آماده باش نیروی انتظامی برای انتخابات/ فتنه‌گران انتخاباتی را در نطفه خفه می‌کنیم (خبر)
قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا گفت: برخی کاندیداها مصاحبه‌هایی می کنند که جز وطن فروشی چیزی ندارد. این افراد عرق ملی را از دست داده اند و خود را نوکر و مزدور آن طرف آب‌ها می‌دانند.(ادامه)
شمال نیوز :  امسال برای اولین بار شبکه پنج نیز گفت وگو با نامزدها را پخش خواهد کرد و گفت وگو با ایرانیان خارج از کشور نیز در دستور کار شبکه جهانی جام جم قرار دارد. جدیدترین اخبار از مناظرات انتخاباتی در تلویزیون / مجری مناظره کیست ؟
شمال نیوز : امسال برای اولین بار شبکه پنج نیز گفت وگو با نامزدها را پخش خواهد کرد و گفت وگو با ایرانیان خارج از کشور نیز در دستور کار شبکه جهانی جام جم قرار دارد.(ادامه)
مدرک تحصیلی داوطلبان شاخص پاستور
ستاد انتخابات کشور روز آخر شلوغ و مهیجی را شاهد بود که به صراحت می‌توان گفت وقایع روز‌های گذشته را به حاشیه راند. ابتدای صبح بود که علی لاریجانی به ستاد انتخابات کشور آمد و اقدام به ثبت نام کرد که این اتفاق نشان داد این فرد منتظر تصمیم هیچ فرد یا جناح خاصی برای انتخابات نیست و می‌خواهد باقدرت به جایگاه ریاست جمهوری برسد.(ادامه)
۵۹۲ نفر با حضور در وزارت کشور برای مسئولیت ریاست جمهوری  اعلام آمادگی و ثبت نام کردند که از این بین فقط نزدیک به ۵۰ نفر از آنان شخصیت‌های مطرح سیاسی حزبی و اجرایی بودند. پس از پایان مهلت ثبت نام شورای نگهبان از ۲۷ اردیبهشت ... معرفی ۱۰ نامزدی که احتمال احراز صلاحیتشان بالاست!
۵۹۲ نفر با حضور در وزارت کشور برای مسئولیت ریاست جمهوری اعلام آمادگی و ثبت نام کردند که از این بین فقط نزدیک به ۵۰ نفر از آنان شخصیت‌های مطرح سیاسی حزبی و اجرایی بودند. پس از پایان مهلت ثبت نام شورای نگهبان از ۲۷ اردیبهشت ...(ادامه)
دانشگاه‌های آزاد مازندران میزبان کاندیدا‌های منتخب
فضای واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه انتخابات به روی تمام کسانی که تایید صلاحیت شوند باز است.(ادامه)
محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من احساس می‌کنم احمدی‌نژاد الان به موقعیتی رسیده است که دارد فریاد می‌زند که بیایید من را بگیرید.
دستگیری آقای احمدی‌نژاد بهترین اتفاق برای وی است
محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من احساس می‌کنم احمدی‌نژاد الان به موقعیتی رسیده است که دارد فریاد می‌زند که بیایید من را بگیرید. (ادامه)
احمدی‌نژاد را تایید صلاحیت کنند تا وزن‌کشی سیاسی شود
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: به اعتقاد من باید آقای تاجزاده، احمدی‌نژاد و سایرین را تایید صلاحیت کنند تا یک وزن‌کشی سیاسی واقعی شده و ببینیم که هر کدام از نحله‌های فکری چه وزنی دارند. این امر قطعا ایرادی ندارد و موجب ارتقای جمهوریت نظام است. (ادامه)
نامزد نهایی جریان اصلاحات پس از تایید صلاحیت‌ها مشخص می‌شود
سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: نامزد نهایی جریان اصلاحات بعد از تصمیم شورای نگهبان و تایید صلاحیت‌ها مشخص می‌شود که در حال حاضر هنوز رای‌گیری در جبهه اصلاحات برای تعیین کاندیدای نهایی انجام نشده است.(ادامه)

محسن رضایی باحضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.
محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد
محسن رضایی باحضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. (ادامه)
کاندیدای ریاست جمهوری که ۶ زن و ۱۸ فرزند دارد
چهارمین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حواشی و اتفاقات خاصی همراه بود.(ادامه)
«علی‌اکبر صالحی» قصد کاندیداتوری در انتخابات دارد
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی طبق قرائن موجود قصد نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری دارد.(ادامه)
طی روزهای اخیر، افراد شاخص و گروه‌های مختلف در تماس با علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، خواستار کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند و صالحی گفته که .... درحال بررسی موضوع کاندیداتوری ام هستم / اگر به قطعیت رسیدم، فردا یا پس فردا به وزارت کشور مراجعه می‌‌کنم
طی روزهای اخیر، افراد شاخص و گروه‌های مختلف در تماس با علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی، خواستار کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند و صالحی گفته که ....(ادامه)
احمدی‌نژاد جدید با کت قرمز کاندیدا شد
شادمان احمدی نژاد از کاندیداهای ریاست جمهوری بود که امروز به ستاد انتخابات آمد. شباهت فامیلی او با رئیس جمهور سابق و کت قرمز رنگ او جلب توجه می کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.