.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : فعال سیاسی اصولگرا دربار قابل اعتماد بودن مکانیزم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای پیشبرد پروسه اجماع سازی روی یک نامزد، گفت: اتفاقات جدیدی در حوزه ایفای نقش لیدری برای سامان بخشی و مدیریت نیروهای اصولگرا به وجود آمده است .... مرتضی طلایی:اتفاقات جدیدی در لیدری اصولگرایان افتاده/ درباره ۵ چهره اصولگرا موضوع نامزدی مطرح است نه ۲۰ نفر/ جامعتین باید محور باشند
شمال نیوز : فعال سیاسی اصولگرا دربار قابل اعتماد بودن مکانیزم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای پیشبرد پروسه اجماع سازی روی یک نامزد، گفت: اتفاقات جدیدی در حوزه ایفای نقش لیدری برای سامان بخشی و مدیریت نیروهای اصولگرا به وجود آمده است ....(ادامه)
سید ابراهیم رئیسی تلویحا اعلام کرد که در انتخابات آتی نامزد نخواهد شد و حال سوال اینجا است که رای او به سبد کدام کاندیدای اصولگرا خواهد ریخت؟ احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان با لاریجانی یا باهنر زیاد است/رای رئیسی بین قالیباف و جلیلی تقسیم می‌شود/ انتخابات ۱۴۰۰ فقط بین نیرو‌های انقلاب نیست
سید ابراهیم رئیسی تلویحا اعلام کرد که در انتخابات آتی نامزد نخواهد شد و حال سوال اینجا است که رای او به سبد کدام کاندیدای اصولگرا خواهد ریخت؟(ادامه)

کمپین انتخاباتی احمدی‌نژاد علی‌رغم اما و اگرهایی که درباره رد صلاحیت و جلب حمایت مردم دارد، به کار افتاده است.
سه ضلعی انتخاباتی احمدی‌نژاد؛ حرکت پرشتاب بدون توجه به احتمال رد صلاحیت
کمپین انتخاباتی احمدی‌نژاد علی‌رغم اما و اگرهایی که درباره رد صلاحیت و جلب حمایت مردم دارد، به کار افتاده است. (ادامه)

تجمعات خیابانی و میتینگ های تبلیغاتی در انتخابات آتی ممنوع است ۳ پیشنهاد برای برگزاری انتخابات الکترونیک/ شیوه ثبت نام انتخابات ریاست‌جمهوری تغییر می‌کند
تجمعات خیابانی و میتینگ های تبلیغاتی در انتخابات آتی ممنوع است(ادامه)
محسن هاشمی لیست ۱۹ نفره ۱۴۰۰ کارگزاران را تکذیب کرد؟
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: تا جایی که در آن گفت‌وگو مدنظر من بوده، ذکر این نام‌ها صرفا عنوان‌کردن نام کسانی بوده است که در جبهه اصلاحات از آنها به‌عنوان نامزدهای بالقوه سخن به‌میان می‌آید.(ادامه)
رییس شورای مرکزی کارگزاران در گفت‌وگو با ایسنا از لیستی پرده برداشت که نام تمامی نامزدهای بالقوه جریان اصلاحات در انتخابات ۱۴۰۰ در آن یافت می‌شود / در این فهرست نام های متعددی دیده می شوند که اصلاح طلبان در صدد دعوت از ....+ اسامی کامل(خبر)
(ادامه)


رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد. ۱۹ کاندیدای احتمالی کارگزاران برای انتخابات ۱۴۰۰ | ۳ وزیر روحانی و ۲ زن در میان نامزدهای کارگزاران
رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اعلام اسامی کاندیداهای احتمالی ریاست‌جمهوری این تشکل سیاسی اصلاح‌طلب، فرایند حضور کارگزاران در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نایب رئیس نصر کشوراز برگزاری موفق این انتخابات ابرازخرسندی کرد و اظهار داشت : این انتخابات همزمان با مازندران در استان‌های تهران، گیلان، همدان، کرمان و قم انتخابات بر بستر بلاکچین  برگزار شده که آمار مشارکت خیره‌ کننده است .... سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران هیئت مدیره جدید خود را شناخت
شمال نیوز : نایب رئیس نصر کشوراز برگزاری موفق این انتخابات ابرازخرسندی کرد و اظهار داشت : این انتخابات همزمان با مازندران در استان‌های تهران، گیلان، همدان، کرمان و قم انتخابات بر بستر بلاکچین برگزار شده که آمار مشارکت خیره‌ کننده است ....(ادامه)
فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسش مبنی براینکه اخباری که درباره منع برخی از گزینه‌های احتمالی از کاندیداتوری چقدر جدی و ریشه‌دار است؟ گفت: ریشه‌ای دارد که ظاهرا به مقام معظم رهبری می‌رسد. قالیباف با حکم رهبری از کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ منع شده است؟
فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به پرسش مبنی براینکه اخباری که درباره منع برخی از گزینه‌های احتمالی از کاندیداتوری چقدر جدی و ریشه‌دار است؟ گفت: ریشه‌ای دارد که ظاهرا به مقام معظم رهبری می‌رسد.(ادامه)
زیباکلام: خاتمی هم بیاید، کسی رای نمی‌دهند
صادق زیباکلام، فعال سیاسی گفت: هربخشی از جریان اصلاح طلب، اعم از روحانیون مبارز و کارگزاران و دیگران که امیدی به انتخابات ۱۴۰۰ دارند به نظر من وقت خودشان را تلف می کنند و متاسفانه هیچ شناختی از جامعه ایران ندارند.او همچنین تاکید می کند که روی کارآمدن دوباره دموکرات ها در آمریکا هیچ دستاوردی برای اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد داشت.(ادامه)
سوت پایان انتخابات آمریکا چه زمانی زده می‌شود؟
(ادامه)
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم . جوانترین و مسن ترین کاندیداها در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری +جدول
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم .(ادامه)
رئیس جمهور ۱۴۰۰ اصولگراست یا اصلاح‌طلب؟
یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است با وجود اینکه اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ مجال حضور پیدا می‌کنند، اما در نهایت یک اصولگرا رئیس جمهور خواهد شد.(ادامه)
تصمیم قطعی محسن هاشمی برای انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰
رئیس شورای شهر تهران درباره حضور یا عدم حضورش در انتخابات آتی شورای شهر تهران در سال آینده گفت: بنایی برای حضور در انتخابات ندارم و این تصمیم قطعی است.(ادامه)
سید احمد خمینی، فرزند سید حسن خمینی در واکنش به طرح نام پدرش به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: .... واکنش احمد خمینی به احتمال کاندیداتوری سید حسن خمینی / جمعی از بزرگان از پدرم برای کاندیداتوری دعوت کرده‌اند اما ...
سید احمد خمینی، فرزند سید حسن خمینی در واکنش به طرح نام پدرش به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: ....(ادامه)
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود .... اخبار انتخابات ۱۴۰۰ در اردوگاه اصلاح طلبان/ وزرای روحانی نمی‌آیند / از زنگنه و آخوندی تا اردکانیان و ظریف چه خبر ؟
شمال نیوز شمال نیوز: اگرچه وضعیت اصلاح طلبان به خاطر عملکرد دولت منتسب به آنها چندان در میان افکار عمومی مناسب نیست، اما این موضوع دلیل نمی‌شود فعالیت در اردوگاه آنها متوقف شود ....(ادامه)
ادعای عضو کارگزاران: این دو چهره مطرح کاندیدا شوند شکست اصولگرایان قطعی است
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اگر سیدحسن خمینی و محسن هاشمی وارد عرصه انتخابات شوند، پیروز می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : در گفت‌وگویی با ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طب و نماینده پیشین مجلس خواستیم که نظرش را درباره گزینه‌های مطرح شده به عنوان کاندیدا‌های احتمالی اصلاح طلبان بگوید .... کاندیداتوری جهانگیری یک اشتباه بزرگ است / هیچ اصلاح‌طلب عاقلی با لاریجانی ائتلاف نمی‌کند/ آخوندی با آن سابقه چطور می‌تواند مملکت را اداره کند؟!
شمال نیوز : در گفت‌وگویی با ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح‌طب و نماینده پیشین مجلس خواستیم که نظرش را درباره گزینه‌های مطرح شده به عنوان کاندیدا‌های احتمالی اصلاح طلبان بگوید ....(ادامه)
شمال نیوز:  فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی درباره شانس جریان اصلاحات در انتخابات 1400 اظهار کرد: اصلاح طلبان دیگر به هیچ روشی نمی توانند مردم را پای صندوق رأی بیاورند. به آقای محمدرضا عارف نیز توصیه می کنم با توجه به کارنامه نامناسبش در مجلس ..... جعفرزاده: عارف ۳۰۰ هزار رأی هم ندارد/ علی لاریجانی اگر کف ۵۰ درصد رأی را ببیند نامزد ۱۴۰۰ می‌شود/ اجازه دهیم گزینه پایداری رئیس‌جمهور شود/ نامزد پایداری با آمریکا می‌بندد فحش هم نمی‌خورد
شمال نیوز: فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی درباره شانس جریان اصلاحات در انتخابات 1400 اظهار کرد: اصلاح طلبان دیگر به هیچ روشی نمی توانند مردم را پای صندوق رأی بیاورند. به آقای محمدرضا عارف نیز توصیه می کنم با توجه به کارنامه نامناسبش در مجلس .....(ادامه)
واعظی: مگر بیکارم کاندیدا شوم؟
رئیس دفتر رئیس جمهور در در پاسخ به این سوال که آیا کاندیدای ریاست‌جمهوری خواهد شد، گفت: خیر، مگر من بیکارم که گزینه کاندیداتوری باشم. (ادامه)
رئیس شورای شهر تهران در واکنش به احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: شرایط کشور بسیار سخت است و کسی که خود....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گمانه‌زنی‌هایی نسبت به حضور برخی افراد دولتی در این انتخابات در مقام کاندیدا مطرح می‌شود. روز گذشته محمد جواد.... وزیر جوان می‌خواهد رئیس‌جمهور شود؟ / واکنش جالب آذری جهرمی
شمال نیوز : با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گمانه‌زنی‌هایی نسبت به حضور برخی افراد دولتی در این انتخابات در مقام کاندیدا مطرح می‌شود. روز گذشته محمد جواد....(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی‌طبا، نامزد انتخابات ۹۶، گفت: چه فرقی دارد که کاندیدای ریاست‌جمهوری چه لباسی به تن کرده است، مهم این است که ببینیم برنامه‌اش چیست .... هاشمی‌طبا: لباس تن کاندیدا مهم نیست نظامی باشد!/ برنامه داشته باشد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی‌طبا، نامزد انتخابات ۹۶، گفت: چه فرقی دارد که کاندیدای ریاست‌جمهوری چه لباسی به تن کرده است، مهم این است که ببینیم برنامه‌اش چیست ....(ادامه)
اصلاح طلبان سراغ ائتلاف با یک گزینه غیراصلاح طلب رفته و برای ممانعت از تکرار آسیب‌هایی که تجربه مشابه آنان در سال ۹۲ رقم زد، معاون اول یا وزیر خارجه گزینه پیشنهادی را نیز معرفی خواهند کرد. ایده «لاریجانی رییس جمهور»، «ظریف معاون اول» بحث جدی گعده‌های سیاسی
اصلاح طلبان سراغ ائتلاف با یک گزینه غیراصلاح طلب رفته و برای ممانعت از تکرار آسیب‌هایی که تجربه مشابه آنان در سال ۹۲ رقم زد، معاون اول یا وزیر خارجه گزینه پیشنهادی را نیز معرفی خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو کابیته دولت نهم و دهم گفت:در این چند سال فرصتی بود که حسب تجارب پیش آمده در دولت، مجلس و نهادهای علمی و انقلابی، با همراهی جمعی از نخبگان و دلسوزان برنامه های قابل توجهی برای ایفای نقش دولتی مقتدر و کارآمد مهیا کنیم .... عباسی: اگر لازم باشد در ۱۴۰۰ کاندیدا می‌شوم
شمال نیوز : عضو کابیته دولت نهم و دهم گفت:در این چند سال فرصتی بود که حسب تجارب پیش آمده در دولت، مجلس و نهادهای علمی و انقلابی، با همراهی جمعی از نخبگان و دلسوزان برنامه های قابل توجهی برای ایفای نقش دولتی مقتدر و کارآمد مهیا کنیم ....(ادامه)
اگر ترامپ نتیجه انتخابات را نپذیرد چه می‌شود؟
بسیاری از کارشناسان درباره حالتی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نتیجه انتخابات سوم نوامبر را نپذیرد ابراز نگرانی کرده‌اند، اما سؤال اینجا است؛ اگر وی این نتایج را نپذیرد چه می‌شود؟(ادامه)


 
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. رونمایی از ۳+۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰/ سردار دهقان: با تمام قدرت می آیم/ ظریف: قسم حضرت عباس بخورم؟
وضعیت ۱۵ کاندیدای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خودشان یا نزدیکانشان بررسی شده است. (ادامه)
رفیقدوست : موافق ریاست جمهوری نظامی ها هستم / شاید یک نظامی بتوانند به مرکب سرکش دلار افسار بزند / به جای یارانه باید به یک کشاورز تراکتور می دادیم / اگر فتاح از ما سوال می‌کرد آن مطالب را نمی‌گفت / فکر نمی کنم نیاز به اصلاح داشته باشم .... (خبر)
(ادامه)
حجت‌الاسلام رئیسی فردی است که این ‌روز‌ها ماجرای کاندیدا شدن یا نشدنش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ وِردِ زبان‌هاست. سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ می‌شود؟
حجت‌الاسلام رئیسی فردی است که این ‌روز‌ها ماجرای کاندیدا شدن یا نشدنش در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ وِردِ زبان‌هاست. (ادامه)
شمال نیوز : دولت نمی تواند نامزد داشته باشد چون دخالت در انتخابات محسوب می شود اما حزب اعتدال و توسعه در ظاهر نام آقای آذری جهرمی را مطرح می کند. او جوان و مورد اعتماد آقای واعظی و .... ابطحی: لاریجانی شرط‌های مهمی گذاشته است/ ظریف نمی‌آید/ آذری‌جهرمی ثبت نام می‌کند، اما تأیید نمی‌شود/ نوبخت فضا را برای گزینه اصلی آماده می‌کند نه خودش
شمال نیوز : دولت نمی تواند نامزد داشته باشد چون دخالت در انتخابات محسوب می شود اما حزب اعتدال و توسعه در ظاهر نام آقای آذری جهرمی را مطرح می کند. او جوان و مورد اعتماد آقای واعظی و ....(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 67 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.