.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : فائزه هاشمی گفت: به محسن گفتیم که در انتخابات ثبت نام کن و دعا کن که رد صلاحیت شوی زیرا مردم در این دوره رای نمی دهند. دعوای فائزه هاشمی و برادرش پس از فوت پدر / به محسن گفتیم دعا کن که رد صلاحیت شوی
شمال نیوز : فائزه هاشمی گفت: به محسن گفتیم که در انتخابات ثبت نام کن و دعا کن که رد صلاحیت شوی زیرا مردم در این دوره رای نمی دهند.(ادامه)
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: من معتقدم مشکل کشور در زمینه نوع اجرای دموکراسی است. یک موقعی سالی یک انتخابات بود و بعدا ادغام شد و دو سال یک بار انتخابات برگزار می‌شود. این مراجعه به آراء مردم و دموکراسی است ....(خبر)
(ادامه)
۴ بیمارستان آمل درگیر کرونا
فرماندار آمل از درگیر بودن ۴ بیمارستان این شهرستان با کرونا خبر داد.(ادامه)
دکترعبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و رئیس سابق بانک مرکزی به بیان ناگفته‌هایی از رقابت‌های انتخاباتی و نامزدی اش پرداخت.

جفایی که دولت در حقم کرد هیچ‌وقت یادم نمی‌رود/ برخی بزرگان اصلاحات، امروز و فردا کردند و در نهایت حمایتی نکردند
دکترعبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و رئیس سابق بانک مرکزی به بیان ناگفته‌هایی از رقابت‌های انتخاباتی و نامزدی اش پرداخت. (ادامه)
توییت حسام الدین آشنا درمورد کاندیدا‌های پوششی+عکس
حسام الدین آشنا پیشنهادی را برای برخورد با نامزد‌های پوششی مطرح کرد. (ادامه)
حضور قابل قبول مردم مازندران در پای صندوق‌های رای/ توضیحاتی درباره تاخیر و مشکل اخذ رای در برخی شعبات
استاندار مازندران گفت: با توجه به شرایط فرآیند انتخابات باتوجه به تعرفه‌های استفاده شده در استان تا این لحظه آمار قابل قبولی است باید صبر کنیم در ساعت‌های باقی‌مانده به چه صورت خواهد بود.(ادامه)
توجه به تغییرات رنگ سطح زبان و نشانه‌ها و علائم همراه آن اهمیت دارد، زیرا در برخی موارد، زبان سفید رنگ می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری باشد. سفید شدن زبان نشانه چیست؟
توجه به تغییرات رنگ سطح زبان و نشانه‌ها و علائم همراه آن اهمیت دارد، زیرا در برخی موارد، زبان سفید رنگ می‌تواند نشانه‌ای از یک بیماری باشد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم. اعلام دلایل رد صلاحیت به چهار کاندیدا/ بازبینی فیلم جلسه بررسی صلاحیت هاشمی رفسنجانی
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم.(ادامه)
شمال نیوز:  دومین کاندیدا نیز از حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد. علیرضا زاکانی انصراف داد
شمال نیوز: دومین کاندیدا نیز از حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.(ادامه)
رضایی: لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم، گفت: رهبر انقلاب فردی تحول خواه و انقلابی است، پس اصلاح از درون قدرت امکانپذیر است.(ادامه)
آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای برقراری نظم و امنیت انتخابات
فرمانده انتظامی مازندران از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای برقراری نظم و امنیت انتخابات خبر داد.(ادامه)
تعیین ۴۳۲ شعبه اخذ رای در شهرستان آمل
فرماندار آمل گفت: ۴۳۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات پیش رو در شهرستان آمل تعیین شده است.(ادامه)

آقای شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان هشداری دادند که چیدمان صغرا و کبرای آن صحیح و منطقی است. ایشان عدم کناره‌گیری چهار کاندیدای جبهه انقلاب را به نفع یکی از کاندیداها باعث موفقیت احتمالی عاملان وضع موجود دانستند و رقم خوردن چنین نتیجه‌ای در انتخابات سیزدهم را فاجعه بار و ضربه سنگینی بر پیکر نظام دانستند. کناره‌گیری کاندیداهای جبهه انقلاب باید بر چه مبنایی صورت گیرد؟
آقای شریعتمداری در سرمقاله روزنامه کیهان هشداری دادند که چیدمان صغرا و کبرای آن صحیح و منطقی است. ایشان عدم کناره‌گیری چهار کاندیدای جبهه انقلاب را به نفع یکی از کاندیداها باعث موفقیت احتمالی عاملان وضع موجود دانستند و رقم خوردن چنین نتیجه‌ای در انتخابات سیزدهم را فاجعه بار و ضربه سنگینی بر پیکر نظام دانستند.(ادامه)
شمال نیوز: حداد عادل انصراف برخی از نامزدهای اصولگرا از رقابت های انتخاباتی را تایید کرد. خبر حداد عادل از انصراف برخی کاندیداهای اصولگرا
شمال نیوز: حداد عادل انصراف برخی از نامزدهای اصولگرا از رقابت های انتخاباتی را تایید کرد.(ادامه)
در آخرین هفته از رقابت‌ها وضعیت به نحوی است که «کیهان» در یک هشدار به قول خود جدی به نامزدهای انتخاباتی گوشزد می‌کند بهتر است همه به نفع یک نفر کنار بروند نامزدهای اصولگرا؛ کنار نکشیدند ؛ اصلاح‌طلبان می‌برند ؟
در آخرین هفته از رقابت‌ها وضعیت به نحوی است که «کیهان» در یک هشدار به قول خود جدی به نامزدهای انتخاباتی گوشزد می‌کند بهتر است همه به نفع یک نفر کنار بروند(ادامه)
آخرین مناظره کاندیداها امروز ساعت 17/ تغییر در شیوه برگزاری
آخرین مناظره کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز با شیوه ای متفاوت برگزار خواهد شد.(ادامه)
ناراحتی خانواده سردار سلیمانی از کاندیداتوری دخترش
دلسوزان و نزدیک‌ترین‌هایش گفتند «نه»؛ اما او وارد عرصه انتخابات شورای شهر تهران شد تا در لیست اصولگرایان قرار بگیرد و در صورت موفقیت به بهشت برود. (ادامه)
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وعده های سرخرمن بیخود و بی اساس قابل اجرا نیست، نباید نامزدها در هیچ جناحی وعده های پوچ و بی اساس بدهند.
تجدیدنظر در احراز صلاحیت کاندیداها بعید نیست
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وعده های سرخرمن بیخود و بی اساس قابل اجرا نیست، نباید نامزدها در هیچ جناحی وعده های پوچ و بی اساس بدهند. (ادامه)

محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری. ۱۵۰نفر بورس را بهم زدند / ممکن است انتخابات دومرحله ای شود / اوضاع امنیتی کنونی ادامه یابد، بازهم فخری زاده ها شهید می شوند
محسن رضایی ازجمله چهره های شناخته شده در فضای سیاسی ایران است. فرمانده پیشین سپاه، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یک چهره پر تکرار در لیست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
تایید صلاحیت ۱۵۸ داوطلب شورای شهرهای آمل
فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: بنابراعلام اسامی تایید صلاحیت شده‌ها از مجموع ۲۰۴ نفر ثبت نام شده در نهایت ۱۵۸ نفر تایید و ۴۶ نفر رد صلاحیت شدند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس ، اعضا و ۲۰ نفر از اعضای شورای نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در مازندران استعفا دادند. استعفای رئیس ، اعضا و ۲۰ عضو هیئت نظارت برانتخابات شوراهای مازندران
شمال نیوز: رئیس ، اعضا و ۲۰ نفر از اعضای شورای نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در مازندران استعفا دادند.(ادامه)
گزارش داماد، فرزندان و همسر علی لاریجانی به رهبر انقلاب
نماینده سابق مجلس گفت: داماد، بچه‌ها و همسر علی لاریجانی، اطلاعات را به رهبری رساندند و ایشان احساس کردند که در حق این خانواده ظلم شده است و ثابت شد که گزارش‌ها دروغ بوده است. (ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان درباره سخنان رهبر انقلاب درباره جبران برای احراز صلاحیت یک کاندیدا گفت: به زودی اعلام نظر می کنیم. چیزی نمی توانم هم اکنون اعلام کنم. 



فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است / شورای نگهبان مصون از خطا نیست / به زودی اعلام نظر می‌کنیم
سخنگوی شورای نگهبان درباره سخنان رهبر انقلاب درباره جبران برای احراز صلاحیت یک کاندیدا گفت: به زودی اعلام نظر می کنیم. چیزی نمی توانم هم اکنون اعلام کنم. (ادامه)
رأی سفید دادن در انتخابات چه حکمی دارد؟
رعایت موازین شرعی و قانونی ضامن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و همه مکلفین و داوطلبان موظف به رعایت آن هستند.(ادامه)
جبهه ایستادگی از «محسن رضایی» حمایت می‌کند
دبیرکل حزب سبز، گفت: اگر شورای وحدت و شورای ائتلاف نخواهد از آقای رضایی حمایت کند، جبهه ایستادگی در انتخابات پیش‌رو از آقای رضایی حمایت خواهد کرد. مگر اینکه ایشان بخواهد انصراف بدهد که بعید می‌دانم و این غیرممکن است.(ادامه)
طی حکمی از سوی محمود زمانی قمی ، رییس ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مازندران منصوب شد. رییس ستاد دکتر مهرعلیزاده در مازندران منصوب شد
طی حکمی از سوی محمود زمانی قمی ، رییس ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان مازندران منصوب شد.(ادامه)
یک عضو فقهای شورای نگهبان گفت: از کاندیداهای مورد تایید می‌خواهم که مراقب حرف‌هایشان باشند و تخریب نکنند و تهمت نزنند و خلاف واقع نگویند.
انتقادات صریح عضو شورای نگهبان از سیدحسن خمینی و همتی /مراقب حرف هایتان باشید و تخریب نکنید / برخی وقیحانه شورا را فحش باران کردند
یک عضو فقهای شورای نگهبان گفت: از کاندیداهای مورد تایید می‌خواهم که مراقب حرف‌هایشان باشند و تخریب نکنند و تهمت نزنند و خلاف واقع نگویند. (ادامه)
اعلام لیست اصولگرایان در شورای شهر تهران
تسنیم نوشت: سخنگوی شورای ائتلاف گفت: لیست نهایی این شورا برای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران هفته آینده رونمایی و منتشر می‌شود. (ادامه)
من هم به هر ایرانی در زعفرانیه تهران یک خانه می‌دهم!
بعد از اعلام نظر شورای نگهبان در مورد نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری، 7 کاندیدا به صحنه آمدند و شعارهای انتخاباتی خود را مطرح کردند و به مردم وعده‌ی فردای بهتر دادند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.