.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد. همه کاندیدا‌های احتمالی حاضر در انتخابات ۱۴۰۴/ حذف عارف، روحانی و محسن رضایی از انتخابات چقدر احتمال دارد؟
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد.(ادامه)
 نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید. برای انتخاب شهردار به جمع بندی نرسیدیم/ شهرداری ساری مدیریت ندارد؛ اخراجی‌ها در حال برگشت
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید.(ادامه)
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی .... جزییات طرح جدید اصلاح قانون انتخابات مجلس/ طرح چهارشنبه بررسی می شود
محسن پیرهادی در رابطه با جزییات «کلیات طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی» گفت: نظر شورای نگهبان در بررسی فرایند صلاحیت داوطلبان و یا اعتراض قطعی است. تنها داوطلبانی ....(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید.

اسامی نهایی کاندیدهای ریاست فدراسیون فوتبال مشخص شد/ تاج تایید صلاحیت شد
در جلسه امروز اعضای کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال تایید صلاحیت سه نامزد ریاست قطعی شد و به فیفا و ای اف سی اعلام گردید. (ادامه)
۱۱ خاصیت شگفت‌انگیز سیر برای سلامتی
سیر می‌تواند یک ماده باورنکردنی برای شروع سبک زندگی سالم باشد. خوشبختانه، سیر می‌تواند به عنوان یک داروی قوی در برابر التهاب در بدن باشد.(ادامه)
قالی باف برای سومین بار رئیس مجلس شد
محمدباقر قالی باف با اکثریت آرای نمایندگان در اجلاسیه سوم، رئیس مجلس شد.(ادامه)
عوارض مصرف زیاد و روزانه نوشابه
افراد از مضر بودن نوشابه آگاه هستند اما باز هم مصرف میکنند، درصورتی که اطلاع پیدا کردن از آسیب های جبران ناپذیر مصرف زیاد آن باعث کاهش نوشیدن نوشابه میشود.(ادامه)
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند. قالیباف رییس می‌ماند یا کرسی را به رقبا واگذار می‌کند؟
اگرچه همه پازل‌های چیده‌شده کنار یکدیگر نشان از تثبیت موقعیت قالیباف در کرسی ریاست مجلس دارد، اما نباید این احتمال را هم نادیده گرفت که ممکن است لحظه آخر گزینه‌ای نامزد انتخابات ریاست مجلس شود که همه معادلات فعلی را به هم بزند.(ادامه)
این نمایند مجلس گفت: من این احساس را ندارم که افراد و بزرگوارانی چون آقای نادران یا آقای آقاتهرانی تهدیدی برای ریاست آقای قالیباف باشند و به نظرم او با یک رای بالایی مجددا ریاست مجلس را برای بار سوم در اختیار خواهد گرفت.

خیز دو رقیب اصولگرا برای نشستن روی صندلی ریاست قالیباف / رشیدی کوچی : تلاش‌مان را می کنیم آقاتهرانی رئیس نشود
این نمایند مجلس گفت: من این احساس را ندارم که افراد و بزرگوارانی چون آقای نادران یا آقای آقاتهرانی تهدیدی برای ریاست آقای قالیباف باشند و به نظرم او با یک رای بالایی مجددا ریاست مجلس را برای بار سوم در اختیار خواهد گرفت. (ادامه)
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود. صف آرایی برای تکیه بر صندلی هیات رییسه سال سوم بهارستان یازدهم
به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف رییس مجلس یازدهم در دو سال قبلی، اصلی‌ترین کاندیدای ریاست مجلس در سال پیش رو است. از الیاس نادران و مصطفی میرسلیم نمایندگان تهران و فریدون عباسی نماینده کازرون به عنوان دیگر حریاست مجلس نام برده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و .... آرایش مجلس در آستانه انتخابات هیئت رئیسه چگونه است؟
شمال نیوز : اوایل خرداد، انتخابات هیئت رئیسه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم برگزار خواهد شد و تاکنون چند نماینده برای رقابت در این انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند / در این جلسه قرار است گزینه‌های این فراکسیون برای پست‌های هیئت رئیسه مجلس مشخص شوند و ....(ادامه)
شایع‌ترین عامل عفونت‌های قارچی
متخصص قارچ شناسی پزشکی، در ارتباط با اثرات عفونت‌های قارچی سیستمیک بر سلامت بدن و همچنین، اهمیت تشخیص آزمایشگاهی این عفونت‌ها، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: مردم به اصلاح امور هیچ٬ تأکید می‌کنم، هیچ امیدی ندارند … دولت‌داری با مهره‌های بی‌تجربه ، هزینه کشورداری را افزایش می دهد … هرچقدر که پرس‌وجو کردم تا دلیل رد صلاحیتم را بفهمم٬ هیچ جوابی نگرفتم و آخرش هم نفهمیدم که چرا رد صلاحیت شدم. غرضی: هر آدمی که در خیابان می‌بینیم٬ خودش را انقلابی و اصلح می‌داند / رانت‌خواران، ایران را به اسارت گرفته‌اند / مردم به اصلاح امور هیچ امیدی ندارند !
شمال نیوز : شمال نیوز: مردم به اصلاح امور هیچ٬ تأکید می‌کنم، هیچ امیدی ندارند … دولت‌داری با مهره‌های بی‌تجربه ، هزینه کشورداری را افزایش می دهد … هرچقدر که پرس‌وجو کردم تا دلیل رد صلاحیتم را بفهمم٬ هیچ جوابی نگرفتم و آخرش هم نفهمیدم که چرا رد صلاحیت شدم.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
محمود احمدی نژاد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان ترکیه، ساختن یک جامعه بهتر را مستلزم مشارکت همگانی دانست و به سوالی درباره کاندیداتوری انتخابات آینده ریاست جمهوری پاسخ داد. واکنش احمدی نژاد به احتمال کاندیداتوری در انتخابات آینده
محمود احمدی نژاد در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان ترکیه، ساختن یک جامعه بهتر را مستلزم مشارکت همگانی دانست و به سوالی درباره کاندیداتوری انتخابات آینده ریاست جمهوری پاسخ داد.(ادامه)
هادی ساعی برای ۴ سال ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده گرفت. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو شد
هادی ساعی برای ۴ سال ریاست فدراسیون تکواندو را برعهده گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
شمال نیوز : من یک‌ بار یک شوخی کردم و گفتم اگر می‌خواهید مشارکت روی 80 درصد برود، احمدی‌نژاد و خاتمی را تأیید صلاحیت کنید. سرمایه اصلی من ستارالعیوبی خداوند است/ نمی‌دانم اگر کاندیدا می‌شدم ردصلاحیت می‌شدم یا خیر
شمال نیوز : من یک‌ بار یک شوخی کردم و گفتم اگر می‌خواهید مشارکت روی 80 درصد برود، احمدی‌نژاد و خاتمی را تأیید صلاحیت کنید.(ادامه)
اگر فرصتی پیش بیاید لاریجانی به عرصه سیاست برمی‌گردد/ شرایط مناسب باشد لاریجانی به انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری ورود می‌کند/ فعالیت های فرهنگی او به این معنا نیست که دیگر به کارهای اجرایی و سیاسی به طور مشخص مجلس و ریاست جمهوری....(خبر)
(ادامه)
این افراد هرگز کرونا نمی‌گیرند؟
گروهی از محققان بین المللی در صدد این هستند تا بفهمند چرا برخی از افراد به طور ژنتیکی به شدت علیه ویروس کووید۱۹ مقاوم هستند. با فهمیدن این موضوع شاید درمان و داروی جدیدی برای کرونا کشف شود. (ادامه)
۱۶ آبان ماه؛ پایان ۹ ماه انتظار برای تولدی دوباره در فوتبال مازندران!
انتخابات هیٱت فوتبال استان مازندران بعد از ۹ ماه تاخیر قرار است یکشنبه ۱۶ آبان در ساری برگزار شود، انتخاباتی که چشم و امید هزاران عاشق فوتبال در مازندران به رای‌های اعضای مجمع است!(ادامه)
خاتمی به من گفت اگر شما کاندیدا نمی‌شوی من بشوم/ آیت‌الله گلپایگانی در خواب به من شال سبز داد/ جهانگیری گفت هیچ کدام از شما شجاعت و شهامت روحانی را ندارید/ صحبت تلفنی با اوباما یک ابتکار دیپلماتیک بود/ ماجرای جلسه سال ۸۴ هاشمی و روحانی در ....(خبر)
(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
نماینده ادوار مجلس گفت: اصلاح‌طلبان مرزشان مشخص است و جایگاهی در این دولت ندارند و انتخابات را باخته‌اند یا کاندیدا نداشتند و یا واقعا در میدان نبوده‌اند. آنها جایگاهی ندارند که قدرت چانه‌زنی داشته باشند. اکثر کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ همه سهم گرفته اند/ اصلاح‌طلبان در این دولت در حد یک استاندار هم قدرت چانه‌زنی ندارند/ لاریجانی اصلا بنایی برای تشکیل حزب نداشت
نماینده ادوار مجلس گفت: اصلاح‌طلبان مرزشان مشخص است و جایگاهی در این دولت ندارند و انتخابات را باخته‌اند یا کاندیدا نداشتند و یا واقعا در میدان نبوده‌اند. آنها جایگاهی ندارند که قدرت چانه‌زنی داشته باشند.(ادامه)
۵ گزینه معرفی شده برای استانداری مازندران + اسامی
مجمع نمایندگان مازندران ۵ نفر را برای تصدی استانداری مازندران به وزارت کشور معرفی کردند.(ادامه)
شمال نیوز : با مشخص شدن وزیر جدید ورزش و جوانان، فوتبالی‌ها این انتظار را از دستگاه ورزش دارند که بطور جد پیگیر برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال مازندران باشند تا با از بین بردن این تاخیرها جلوی تخلفات احتمالی را بگیرند. انتخاباتی که کسی آن را گردن نمی‌گیرد/ پدرخوانده فوتبال مازندران کیست؟
شمال نیوز : با مشخص شدن وزیر جدید ورزش و جوانان، فوتبالی‌ها این انتظار را از دستگاه ورزش دارند که بطور جد پیگیر برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال مازندران باشند تا با از بین بردن این تاخیرها جلوی تخلفات احتمالی را بگیرند. (ادامه)
شمال نیوز : حبیب الله بوربور عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» دور هم جمع شدند و انتخاب اعضای کابینه را انجام دادند بنابراین ماحصل کار محفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد. یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» در کابینه رئیسی دور هم جمع شدندومحفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد!
شمال نیوز : حبیب الله بوربور عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: یک جریان کوچک متشکل از همکاران «آستان قدس» و «ستاد اجرایی فرمان امام» دور هم جمع شدند و انتخاب اعضای کابینه را انجام دادند بنابراین ماحصل کار محفل دورهمی اصلا ربطی به اصولگرایی ندارد. (ادامه)
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. اعضای شورای شهر ساری: انتخاب شهردار غیرقانونی است/ فیلم جلسه شورا علنی شود
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.199 seconds.