.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
احمدی‌نژاد جدید با کت قرمز کاندیدا شد
شادمان احمدی نژاد از کاندیداهای ریاست جمهوری بود که امروز به ستاد انتخابات آمد. شباهت فامیلی او با رئیس جمهور سابق و کت قرمز رنگ او جلب توجه می کرد.(ادامه)
شمال نیوز :  رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان مازندران گفت: ۴۹۹ شکایت نامزد‌های شورا‌های شهر‌های مازندران در هیات نظارت استان بررسی شد. شکایت ۴۹۹ نفر از نامزد‌های شورا‌های شهر در مازندران‌ بررسی شد
شمال نیوز : رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات استان مازندران گفت: ۴۹۹ شکایت نامزد‌های شورا‌های شهر‌های مازندران در هیات نظارت استان بررسی شد.(ادامه)
احمدی نژاد پس از آنکه برای بار چهارم در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد، به رکورد آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید. احمدی نژاد به آیت الله هاشمی رسید
احمدی نژاد پس از آنکه برای بار چهارم در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد، به رکورد آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.(ادامه)
 روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور گفت: انتظار می‌رود از کسانی که داعیه‌دار تصدی مسئولیت خطری برای اجرای قانون هستند، حداقل ضوابط و مقررات در هنگام ثبت‌نام را رعایت کنند. واکنش وزارت کشور به درگیری همراهان احمدی نژاد با مسئولان ستاد انتخابات: احمدی نژاد پروتکل‌ها را نقض کرده بود
روح‌الله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور گفت: انتظار می‌رود از کسانی که داعیه‌دار تصدی مسئولیت خطری برای اجرای قانون هستند، حداقل ضوابط و مقررات در هنگام ثبت‌نام را رعایت کنند. (ادامه)
رییس دولت های نهم و دهم دلایل خود برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: حضورم در انتخابات با توجه به شرایط کشور و اصرار مردم بود. احمدی نژاد: در صورت ردصلاحیتم به هیچ کسی رای نداده و از هیچ کسی حمایت نمی کنم
رییس دولت های نهم و دهم دلایل خود برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: حضورم در انتخابات با توجه به شرایط کشور و اصرار مردم بود.(ادامه)
جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، بازی نظام سلطه در قاعده سلطه‌گر – سلطه‌پذیر یا جهان آزاد و قرنطینه را به هم زد. چنین امری در شأن ملت کهن ایران بود، اما پرهزینه هم بود. امنیت‌آوریِ مشارکت چگونه؟ (يادداشت)
جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، بازی نظام سلطه در قاعده سلطه‌گر – سلطه‌پذیر یا جهان آزاد و قرنطینه را به هم زد. چنین امری در شأن ملت کهن ایران بود، اما پرهزینه هم بود. (ادامه)
نقوی حسینی: رئیسی روز عید فطر اعلام کاندیداتوری می‌کند
نقوی حسینی گفت: اگر آقای رئیسی نامزد انتخابات شود جبهه پایداری هم به جمع اصولگرایان خواهد پیوست و متحد خواهند شد، ولی اگر کسی غیر از آقای رئیسی نامزد انتخابات شود، جبهه پایداری نامزد مستقل خود را خواهد داشت. سعید جلیلی کاندیدا مورد حمایت جبهه پایداری خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز:رییس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های مازندران گفت: در حالی که بررسی صلاحیت نامزد‌ها هنوز تمام نشده و کار‌ها با فشردگی و دقت خوبی در حال انجام است متاسفانه برخی آمار‌ها از تعداد رد صلاحیت‌ها با هدف مخشوش کردن شرایط ارائه شده است... آمار تعداد رد صلاحیت شده‌ها با هدف مخشوش کردن شرایط ارائه شد
شمال نیوز:رییس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های مازندران گفت: در حالی که بررسی صلاحیت نامزد‌ها هنوز تمام نشده و کار‌ها با فشردگی و دقت خوبی در حال انجام است متاسفانه برخی آمار‌ها از تعداد رد صلاحیت‌ها با هدف مخشوش کردن شرایط ارائه شده است...(ادامه)
کدام کاندیدا‌های اصلاح‌طلب وضع بهتری دارند؟
در میان نامزدهای اصلاح‌طلب، اسحاق جهانگیری، عباس آخوندی، محسن هاشمی و محمدرضا عارف، شرایط مطلوب‌تری نسبت به بقیه دارند.(ادامه)
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد. ۲۱ اردیبهشت آغاز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری / در رسیدگی به صلاحیت‌ نامزدهای ریاست جمهوری، به برنامه‌ آنها هم توجه می کنیم / این حق قانونی شورای نگهبان است که حتی بعد از تایید صلاحیت نامزدها، در صلاحیت آنها تجدیدنظر کند / هیچ داوطلبی با شورای نگهبان رایزنی نکرده
قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت آغاز و به مدت پنج روز ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. آخرین وضعیت اصلاح‌طلبان برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰
شمال نیوز : بررسی ۱۴ گزینه جبهه اصلاحات برای ریاست جمهوری نشان از به حد نصاب نرسیدن آرای اکثر آن‌ها در بین اصلاح طلبان دارد. (ادامه)
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. علی مطهری:شاید لاریجانی به نفع من کنار برود
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. (ادامه)
شورای نگهبان بر اساس سیاست‌های کلی انتخابات که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده و اختیاراتی که بر طبق قانون اساسی داشته عمل کرده و شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تعیین و اعلام کرده است. پاسخ شورای نگهبان به انتقادات بر سر مصوبه انتخاباتی اش: طبق اختیارات‌مان در قانون اساسی عمل کردیم
شورای نگهبان بر اساس سیاست‌های کلی انتخابات که در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب رسیده و اختیاراتی که بر طبق قانون اساسی داشته عمل کرده و شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تعیین و اعلام کرده است.(ادامه)
دخالت شهرداران در انتخابات ممنوع
با شهردارانی که به نفع کاندیدای خاص در انتخابات شوراها مهندسی یا دخالت کند برخورد قانونی می‌شود.(ادامه)
دخالت شهرداران در انتخابات ممنوع
با شهردارانی که به نفع کاندیدای خاص در انتخابات شوراها مهندسی یا دخالت کند برخورد قانونی می‌شود.(ادامه)
شورای نگهبان به منظور ساماندهی پروسه ثبت نام کاندیدا‌های شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، شرایط حداقلی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را به وزارت کشور ابلاغ کرد. سن داوطلبان ۴۰ تا ۷۵ سال / حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد یا معادل‌ آن و ۴ سال سابقه در سمت‌های مدیریتی کشور / وزرا، استانداران، شهرداران شهرهای بالای دو میلیون نفر و فرماندهان نیروهای مسلح با جایگاه سرلشگری و بالاتر می‌توانند ....(خبر)
شورای نگهبان به منظور ساماندهی پروسه ثبت نام کاندیدا‌های شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، شرایط حداقلی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را به وزارت کشور ابلاغ کرد. (ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
بررسی پرونده کاندیدا‌های شاکی شورای اسلامی شهر‌های مازندران در هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا‌های استان آغاز شد. آغاز بررسی پرونده کاندیدا‌های شاکی شورای شهر‌های مازندران / ثبت 490 شکایت
بررسی پرونده کاندیدا‌های شاکی شورای اسلامی شهر‌های مازندران در هیات عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا‌های استان آغاز شد.(ادامه)
انتقاد تند یک امام جمعه از کاندیدا‌های ۱۴۰۰
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: معلوم نیست چرا برخی کاندیداها در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به طرح مسائلی چون حجاب الزامی نیست، روی می‌آورند.(ادامه)
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه علی لاریجانی سیاستمداری پخته است، تاکید کرد که او همچنان چهره‌ای از جریان اصولگرایی است. غفوری‌فرد: لاریجانی را در اردوگاه اصولگرایی نگه داریم
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه علی لاریجانی سیاستمداری پخته است، تاکید کرد که او همچنان چهره‌ای از جریان اصولگرایی است.(ادامه)


دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت. نخستین کاندیدای زن برای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حضور کرد
دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب گفت: تصمیمم برای کاندیداتوری قطعی است اما اگر گزینه واحدی در جریان اصلاحات در نظرسنجی‌ها بالا باشد، به نفع او کنار خواهم رفت.(ادامه)

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود. باهنر راه نامزدی لاریجانی را بازکرد
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: شورای وحدت نامزدی اقای لاریجانی را نه صددرصد رد و نه صددرصد تأیید می کند بلکه مثل بقیه به آقای لاریجانی نگاه می‌کند. اگر یک زمانی آقای لاریجانی بیاید و بگوید من کاندیدا و نامزد هستم، می‌تواند جزو افرادی باشد که در شورای وحدت بررسی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است. متکی : «لاریجانی» از ابتدا گزینه شورای وحدت نبود/درشوراها ائتلاف می‌کنیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.(ادامه)
علی مطهری گفت: امثال ما که فرزند یکی از رهبران انقلاب یا شخصیت‌های بزرگ هستیم، احساس مسئولیت بیشتری می‌کنیم. علی مطهری: اگر من نباشم، چه کسی رجل سیاسی است!
علی مطهری گفت: امثال ما که فرزند یکی از رهبران انقلاب یا شخصیت‌های بزرگ هستیم، احساس مسئولیت بیشتری می‌کنیم.(ادامه)
شنیده‌ها حاکی از آن است که رایزنی‌های فشرده‌ای درباره محمدجواد ظریف شکل گرفته و باتوجه به اینکه او فعلا حاضر به کاندیداتوری نیست، این بحث‌ها را باید منتفی بدانیم. کرباسچی کاندیدای دقیقه نودی کارگزاران است؟
شنیده‌ها حاکی از آن است که رایزنی‌های فشرده‌ای درباره محمدجواد ظریف شکل گرفته و باتوجه به اینکه او فعلا حاضر به کاندیداتوری نیست، این بحث‌ها را باید منتفی بدانیم.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی  و عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نگاه من این است که اگر من نماینده مجلس شدم نباید بروم به دنبال انتخابات دیگری؛ خوب نیست که آدم می‌بیند در هیات رئیسه مجلس چند نفر کاندیدا هستند. انتقاد تند بادامچیان از کاندیدا شدن هیات رئیسه مجلس در انتخابات ۱۴۰۰ /خاتمی و احمدی نژاد ظرفیتی برای نظام بودند اما...
شمال نیوز : دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نگاه من این است که اگر من نماینده مجلس شدم نباید بروم به دنبال انتخابات دیگری؛ خوب نیست که آدم می‌بیند در هیات رئیسه مجلس چند نفر کاندیدا هستند.(ادامه)
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد. ظریف رسماً از کاندیداتوری ۱۴۰۰ انصراف داد/ نامه ظریف به رهبری: مذاکرات را به ثمر می‌رسانم
وزیر امور خارجه نامه‌ای به رهبری نوشته که در آن درخواست کرده جلوی فشارها بر تیم مذاکره کنندگان هسته‌ای گرفته شود تا مذاکرات وین به سرانجام برساند. او در این نامه تأکید کرده که کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ نخواهد شد.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
پیش‌بینی باهنر درباره کاندیداتوری رئیسی
باهنر گفت: می‌توانم پیش‌بینی کنم در مجموعه شورای وحدت، شورای ائتلاف و مجموعه اصولگرایان اگر رئیسی وارد رقابت شود، تقریبا همه جریان‌ها از وی حمایت می‌کنند.(ادامه)
داوطلب کاندیدای ریاست‌جمهوری گفت: کشور را نمی‌توان بدون مذاکره هدایت کرد؛ اصلاً! کشوری که ۱۵ همسایه بزرگ تمدن جهانی دارد مگر می تواند بدون دنیا زندگی کند؟ نه دنیا بدون ایران و نه ما بدون دنیا می توانیم به حیات ادامه دهیم. ایران ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.