.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : حسن روحانی بعد از 70 روز سکوت حالا گویا دوره ای جدید از سیاست ورزی را در پیش گرفته است، به طوری که روزنامه کارگزاران از آن تحت عنوان «بازگشت روحانی» یاد کرد. مطهری : روحانی نقش هاشمی را بازی کند / صوفی : هاشمی شدن روحانی توهم است
شمال نیوز : حسن روحانی بعد از 70 روز سکوت حالا گویا دوره ای جدید از سیاست ورزی را در پیش گرفته است، به طوری که روزنامه کارگزاران از آن تحت عنوان «بازگشت روحانی» یاد کرد.(ادامه)
عکس/ گفتگوی صمیمی قالیباف با علی لاریجانی
محمدباقر قالیباف و علی لاریجانی در مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده آملی(ره) که در مسجد جامع امام حسن عسکری(ع) تهران برگزار شد، با هم دیدار کردند.(ادامه)
برخی نزدیکان علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس ایران و «مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین» از کناره‌گیری چندین‌ماهه او از این سمت به محض انتخاب سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم خبر دادند، دلیل هم تمرکز بیشتر در تصمیم گیری ها عنوان شد. لاریجانی به محض انتخاب رئیسی، از مسئولیت خود در پرونده چین کناره گیری کرده بود / هدف لاریجانی این بود که دست دولت جدید باز باشد
برخی نزدیکان علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس ایران و «مجری توافقنامه ۲۵ ساله ایران و چین» از کناره‌گیری چندین‌ماهه او از این سمت به محض انتخاب سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان رئیس دولت سیزدهم خبر دادند، دلیل هم تمرکز بیشتر در تصمیم گیری ها عنوان شد.(ادامه)
شمال نیوز: پس از مدت‌ها سکوت خبری درباره علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات ریاست‌جمهوری خرداد ۱۴۰۰،  ...... علی لاریجانی استعفا داد
شمال نیوز: پس از مدت‌ها سکوت خبری درباره علی لاریجانی، رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و کاندیدای رد صلاحیت شده انتخابات ریاست‌جمهوری خرداد ۱۴۰۰، ......(ادامه)
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.» روزه سکوت این دو نفر دارد می شکند / روحانی و لاریجانی چه در سر دارند؟
لاریجانی و روحانی در دهه ۷۰ هم به یکدیگر نزدیک بوده اند. چنان که گواهی از این همراهی را هم در بخش‌هایی از خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۷۵ می‌بینیم که نوشته است: «.. دکتر [علی]لاریجانی، برای ترغیب دکتر [حسن]روحانی و دکتر [حسن]حبیبی، برای شرکت در انتخابات [ریاست‌جمهوری]پیگیری نمود.»(ادامه)
علی لاریجانی یکی از ساکت‌ترین چهره‌های سیاسی است و سرنوشت سیاسی او حکم معما را پیدا کرده است. برخی انتظار داشتند که آن هیاهو بعد از رد صلاحیت را ادامه دهد و برخی نیز در پی سکوت فعلی منتظر به حاشیه رفتن او هستند. آخرین گمانه زنی درباره فعالیت سیاسی علی لاریجانی / آینده سیاسی علی لاریجانی چگونه خواهد شد؟
علی لاریجانی یکی از ساکت‌ترین چهره‌های سیاسی است و سرنوشت سیاسی او حکم معما را پیدا کرده است. برخی انتظار داشتند که آن هیاهو بعد از رد صلاحیت را ادامه دهد و برخی نیز در پی سکوت فعلی منتظر به حاشیه رفتن او هستند. (ادامه)
کری‌خوانی علی لاریجانی بعد از پیروزی حسن یزدانی
علی لاریجانی با انتشار توییتی قهرمانی حسن یزدانی و امیرحسین زارع را تبریک گفت.(ادامه)
عکس/ حضور علی لاریجانی در مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده‌ آملی
علی لاریجانی امروز در مراسم تشییع پیکر علامه حسن‌زاده‌ آملی حضور یافت. (ادامه)
مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی امروز دوشنبه ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی (ع) از میدان ۱۷ شهریور آمل با حضور مردم برگزار شد.
وداع با ذوفنون ایران/ پیکر مطهر علامه حسن‌زاده آملی تشییع شد + تصاویر
مراسم وداع و تشییع پیکر مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی امروز دوشنبه ۵ مهرماه مصادف با اربعین حسینی (ع) از میدان ۱۷ شهریور آمل با حضور مردم برگزار شد. (ادامه)
نماینده ادوار مجلس گفت: اصلاح‌طلبان مرزشان مشخص است و جایگاهی در این دولت ندارند و انتخابات را باخته‌اند یا کاندیدا نداشتند و یا واقعا در میدان نبوده‌اند. آنها جایگاهی ندارند که قدرت چانه‌زنی داشته باشند. اکثر کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ همه سهم گرفته اند/ اصلاح‌طلبان در این دولت در حد یک استاندار هم قدرت چانه‌زنی ندارند/ لاریجانی اصلا بنایی برای تشکیل حزب نداشت
نماینده ادوار مجلس گفت: اصلاح‌طلبان مرزشان مشخص است و جایگاهی در این دولت ندارند و انتخابات را باخته‌اند یا کاندیدا نداشتند و یا واقعا در میدان نبوده‌اند. آنها جایگاهی ندارند که قدرت چانه‌زنی داشته باشند.(ادامه)
کسب کرسی کشوری از سوی دانشگاه علوم پزشکی بابل
دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بابل کرسی کمیته مرکزی شبکه دانشجویی توسعه آموزش علوم پزشکی کشور را کسب شد.(ادامه)
شمال نیوز: اعضای شورای اسلامی شهر تنکابن، محمد ابراهیم لاریجانی را به عنوان شهردار منتخب خود معرفی ‏کردند.‏ لاریجانی شهردار جدید تنکابن شد
شمال نیوز: اعضای شورای اسلامی شهر تنکابن، محمد ابراهیم لاریجانی را به عنوان شهردار منتخب خود معرفی ‏کردند.‏(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند محسن رضایی ، باصدور حکمی، محمدباقر ذوالقدر را به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند محسن رضایی ، باصدور حکمی، محمدباقر ذوالقدر را به سمت دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.(ادامه)
دبیر جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام معرفی شد
براساس حکمی از سوی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دبیر جدید این مجمع منصوب شد. (ادامه)
لاریجانی وقتی از جایی عبور کند دیگر به آن برنمی‌گردد. تمام سیاست‌مداران معقول دنیا هم همین‌طور هستند. آقای لاریجانی از ریاست‌ مجلس عبور کرده، بعید است دوباره به همان‌جا بازگردد. لاریجانی وقتی از جایی عبور کند دیگر به آن برنمی‌گردد/ فراجناحی است و در هیچ ائتلاف یا حزبی تعریف نمی‌شود
لاریجانی وقتی از جایی عبور کند دیگر به آن برنمی‌گردد. تمام سیاست‌مداران معقول دنیا هم همین‌طور هستند. آقای لاریجانی از ریاست‌ مجلس عبور کرده، بعید است دوباره به همان‌جا بازگردد.(ادامه)
چرا به‌ محض رفتن روحانی واردات واکسن سرعت گرفت؟/ چه در اواخر دولت روحانی و چه اکنون که در اوائل دولت رئیسی هستیم ایران در شدیدترین نوع تحریم‌هاست و راه‌های گردش و حصول ارز بسته شده است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : ص.فی گفت : ما بعد از دوران احمدی‌نژاد، بزرگترین شعارمان، جنگ عملکردها بود؛ یعنی اصلاح طلبان، عملکرد احمدی نژاد اعم از قطعنامه هایی که علیه ما تصویب کردند .... صوفی: اگر دولت و مجلس هم خوب عمل نکنند مردم دیگر سراغ اصلاح‌طلبان نمی‌آیند
شمال نیوز : ص.فی گفت : ما بعد از دوران احمدی‌نژاد، بزرگترین شعارمان، جنگ عملکردها بود؛ یعنی اصلاح طلبان، عملکرد احمدی نژاد اعم از قطعنامه هایی که علیه ما تصویب کردند ....(ادامه)
سردار ذوالقدر جایگزین محسن رضایی می‌شود؟
پیش از این از علی لاریجانی و سعید جلیلی به‌عنوان گزینه‌های احتمالی جایگزین محسن رضایی نام‌برده می‌شد. (ادامه)
شمال نیوز : با استعفای آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان و عدم احراز صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری، چند روزی است که آینده سیاسی آنان مورد توجه و حدس و گمانه‌زنی قرارگرفته است. گمانه‌زنی درباره آینده سیاسی لاریجانی ها / مناصب کلیدی و حساس درراه است ؟
شمال نیوز : با استعفای آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان و عدم احراز صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری، چند روزی است که آینده سیاسی آنان مورد توجه و حدس و گمانه‌زنی قرارگرفته است.(ادامه)


 یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مساله استعفای آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان به علت اختلاف نظر در شیوه و نحوه بررسی صلاحیت‌ها بود نه به دلیل مسائل شخصی و صرفا رد صلاحیت برادرش. کنار رفتن برادران لاریجانی از قدرت، اتفاق مطلوبی برای کشور نیست
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مساله استعفای آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان به علت اختلاف نظر در شیوه و نحوه بررسی صلاحیت‌ها بود نه به دلیل مسائل شخصی و صرفا رد صلاحیت برادرش. (ادامه)
واکنش طحان‌نظیف به کناره‌گیری آملی لاریجانی از شورای نگهبان
(ادامه)
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی را به عضویت فقهای شورای نگهبان منصوب کردند. کناره‌گیری آملی لاریجانی از شورای نگهبان/حسینی خراسانی با حکم رهبرانقلاب جانشین وی شد
شمال نیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی را به عضویت فقهای شورای نگهبان منصوب کردند.(ادامه)
جایگزین آیت‌الله آملی لاریجانی در شورای نگهبان کیست؟
شنیده‌ها حاکی از آن است آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان جایگزین آیت‌الله آملی لاریجانی عضو فقیه شورای نگهبان می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : شخصیت حقیقی هاشمی رفسنجانی به گونه‌ای بود که توانست اعتدالیون و اصلاح‌طلبان از چپ سنتی تا راست مدرن را گردهم بیاورد؛ نقشی که معلوم نیست روحانی و لاریجانی بتوانند آن را ایفا کنند. حسن روحانی و علی لاریجانی، « هاشمی رفسنجانی » می‌شوند؟
شمال نیوز : شخصیت حقیقی هاشمی رفسنجانی به گونه‌ای بود که توانست اعتدالیون و اصلاح‌طلبان از چپ سنتی تا راست مدرن را گردهم بیاورد؛ نقشی که معلوم نیست روحانی و لاریجانی بتوانند آن را ایفا کنند. (ادامه)
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است. از حسن روحانی چه خبر؟ / رییس‌جمهور سابق این روزها کجاست؟
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران گفت: در اجلاس بغداد دوبار مکرون آمد و گفت علاقه‌مندیم که شما به پاریس سفر کنید تا باهم گفت‌وگو کنیم. در آنجا با وزیر خارجه سعودی احوالپرسی کردیم و وی گفت منتظریم دولت ایران مستقر شود تا ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان ملا عدم برگزاری دیدار مردمی در سفر رئیس جمهور به خوزستان را به فال نیک گرفته و نشانه‌ای از فرق داشتن او با احمدی‌نژاد می‌داند. یوسفیان ملا : امیدواریم رئیسی راه احمدی‌نژاد را نرود !
شمال نیوز : عزت‌الله یوسفیان ملا عدم برگزاری دیدار مردمی در سفر رئیس جمهور به خوزستان را به فال نیک گرفته و نشانه‌ای از فرق داشتن او با احمدی‌نژاد می‌داند. (ادامه)
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند.

گمانه زنی ها درباره سمت جدید لاریجانی، جلیلی، سعید محمد، دهقان و صفار
برخی منابع خبری درباره مناصب جدید و احتمالی لاریجانی، جلیلی، صفار هرندی و سردار سعید محمد خبر دادند. (ادامه)
شمال نیوز :  یوسفیان ملا گفت :  «البته من آقای رئیسی را فردی زیرک و با کیاست می‌دانم و احتمال می‌دهم که بعد از شروع کار دولت این کدروت‌ها را رفع کند اما اگر نشود، طبق تجربه ادامه خواهد یافت». یوسفیان ملا : رئیسی جبران نکند مخالفت‌های جریانات سیاسی ادامه‌دار می‌شود / رئیسی می‌تواند در معاونت‌های وزرا و در استانداری‌ها جبران کند
شمال نیوز : یوسفیان ملا گفت : «البته من آقای رئیسی را فردی زیرک و با کیاست می‌دانم و احتمال می‌دهم که بعد از شروع کار دولت این کدروت‌ها را رفع کند اما اگر نشود، طبق تجربه ادامه خواهد یافت».(ادامه)
 شاید در آینده‌ای نزدیک مسیر اصلاح‌طلب و اصولگرا به طور کامل تغییر کند. علی لاریجانی از نوع دبیرکلی حزب؛ اصلاح‌طلب اصولگرا یا اصولگرای اصلاح‌طلب
شاید در آینده‌ای نزدیک مسیر اصلاح‌طلب و اصولگرا به طور کامل تغییر کند. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 175 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.641 seconds.