.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نشست رئيسى با لاريجانى، جليلى و ولايتى
نشست رئيسى با لاريجانى، جليلى و ولايتى(ادامه)
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است. افتخار می‌کنم داماد روحانی هستم؛ شخصیت کمی نیست/ امریکا رئیس روابط عمومی دنیاست/ الان مشغول نوشتن خاطرات و جلسات است/ با لاریجانی، حسن خمینی و جهانگیری جلساتی داشته/ خیلی اهل‌خواب نیست
شمال نیوز : داماد روحانی گفت : به‌ هر حال آقای روحانی جعبه سیاه نظام است، ایشان مدت‌ها نفر دوم کشور بودند و همیشه منافع ملی برای او مطرح بوده است.(ادامه)
«همه ممکن است اشتباه کنند من در مورد شورای نگهبان، شورای نگهبان حضرت آقا هم تذکر دادند فرمودند حتی یک جایی ممکن است که رأی من با رأی شورای نگهبان یکی نباشد، ولی آن مرجع قانونی است و رای‌اش را اعلام می کند البته ما در تاریخ انقلاب دیدیم هم در مورد آقا و امام یک جایی که خطوط قرمزی باشد یک حد یقف به قول طلبه ها دارد، این خط قرمزی که اگر آنجا شورای نگهبان رای یا نظرش از آن خط قرمز عبور کرد یا اشتباه به حدی بود که باید رهبری و ولایت ورود کند، دیدیم که ورود کردند و تذکر دادند.»
رهبری در ماجرای لاریجانی، به شورای نگهبان تذکر دادند / یک دستگاه امنیتی اعلام کرد درمورد اقامت فرزندان لاریجانی اشتباه کرده / شورای نگهبان می گوید باوجود رد یکی از دلایل، چهار دلیل دیگر برای رد صلاحیت لاریجانی داشتم / اینکه شورای نگهبان به نامه لاریجانی پاسخی داده را نمی دانیم(خبر)
«همه ممکن است اشتباه کنند من در مورد شورای نگهبان، شورای نگهبان حضرت آقا هم تذکر دادند فرمودند حتی یک جایی ممکن است که رأی من با رأی شورای نگهبان یکی نباشد، ولی آن مرجع قانونی است و رای‌اش را اعلام می کند البته ما در تاریخ انقلاب دیدیم هم در مورد آقا و امام یک جایی که خطوط قرمزی باشد یک حد یقف به قول طلبه ها دارد، این خط قرمزی که اگر آنجا شورای نگهبان رای یا نظرش از آن خط قرمز عبور کرد یا اشتباه به حدی بود که باید رهبری و ولایت ورود کند، دیدیم که ورود کردند و تذکر دادند.» (ادامه)
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است سلیمی: ۲۵ هزار نیروی مازاد با توصیه در خودروسازی‌ها جمع شده‌اند
شمال نیوز : عضو هیات رئیسه مجلس، به تشریح شرایط اقتصادی کشور در مقطع آغاز بکار دولت سیزدهم پرداخت و گفت: دولت روحانی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان در چهار ماه اول سال از بانک مرکزی استقراض کرده است(ادامه)
عزت الله یوسفیان ملا نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و از نزدیکان علی لاریجانی درباره انتشار نامه رد صلاحیت وی در انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه کرد. لاریجانی عمیقا از انتشار نامه ردصلاحیت ناراحت است !
عزت الله یوسفیان ملا نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی و از نزدیکان علی لاریجانی درباره انتشار نامه رد صلاحیت وی در انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
چه کسی نامه محرمانه لاریجانی را منتشر کرد؟
در روزهای گذشته انتشار نامه دلايل شورای نگهبان در اعلام علل رد صلاحيت لاريجانی و همينطور پاسخ لاريجانی به اين نامه زمينه‌ساز گمانه‌زنی های فراوانی در فضای عمومی و رسانه‌ای كشور شده است.(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه در مورد نامه‌ای که عنوان شد اگر ثابت شود از ناحیه ایشان منتشر شده قابل تعقیب است ولی لازم است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و ضابطین بررسی صورت گیرد. در صورت شناسایی شخص منتشر کننده حتما قابل تعقیب خواهد بود. اگر ثابت شود لاریجانی نامه شورای نگهبان را منتشر کرده، قابل تعقیب است
سخنگوی قوه قضاییه در مورد نامه‌ای که عنوان شد اگر ثابت شود از ناحیه ایشان منتشر شده قابل تعقیب است ولی لازم است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و ضابطین بررسی صورت گیرد. در صورت شناسایی شخص منتشر کننده حتما قابل تعقیب خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده سابق آمل و چهره سیاسی نزدثیک به لاریجانی ها در واکنش به حواشی اخیر پیرامون رد صلاحیت علی لاریجانی در دفاعی تمام قد از رئیس سابق خود مطالبی را بیان کرد . یوسفیان ملا : علی لاریجانی در شهرستان آمل مسکنی ندارند / بعید میدانم لاریجانی دیگر برای ریاست جمهوری کاندید شوند
شمال نیوز : نماینده سابق آمل و چهره سیاسی نزدثیک به لاریجانی ها در واکنش به حواشی اخیر پیرامون رد صلاحیت علی لاریجانی در دفاعی تمام قد از رئیس سابق خود مطالبی را بیان کرد .(ادامه)
 سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با نامه علی لاریجانی در مورد ردصلاحیتش گفت: همان گونه که بارها گفته شده در انتخابات ریاست‌جمهوری بحث رد صلاحیت مطرح نیست و شرایط مذکور در اصل .... واکنش شورای نگهبان به نامه رد صلاحیت علی لاریجانی/ انتخابات ۶ ماه است که تمام شده است
سخنگوی شورای نگهبان در رابطه با نامه علی لاریجانی در مورد ردصلاحیتش گفت: همان گونه که بارها گفته شده در انتخابات ریاست‌جمهوری بحث رد صلاحیت مطرح نیست و شرایط مذکور در اصل ....(ادامه)
شمال نیوز : محمد هاشمی گفت : آقای لاریجانی با توجه به سوابقی که داشتند اگر کاندیدای ریاست جمهوری می‌شد فرصت رای داشت و رای او هم بالا بود و مردم انتخابش می‌کردند. لاریجانی به خاطر محبوبیت رد صلاحیت شد!/ همین اتفاق برای آیت الله هاشمی هم افتاد !
شمال نیوز : محمد هاشمی گفت : آقای لاریجانی با توجه به سوابقی که داشتند اگر کاندیدای ریاست جمهوری می‌شد فرصت رای داشت و رای او هم بالا بود و مردم انتخابش می‌کردند.(ادامه)


علی مطهری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از او خواست دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات اعلام شود.


علی مطهری خطاب به آیت الله جنتی: دلایل ردصلاحیت من را هم اعلام کنید
علی مطهری، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به دبیر شورای نگهبان از او خواست دلایل ردصلاحیت وی در انتخابات اعلام شود. (ادامه)
نظر گنجی در مورد نامه شورای نگهبان به لاریجانی
عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏حقوق دان نیستم. اما اگر نامه شورای نگهبان به ‎لاربجانی اصالت داشته باشد: اکثر بندها شامل حال رییس جمهور قبلی هم میشود. برخی بندها مورد اعتراض رهبر معظم انقلاب هم بود. در باره بند هفتم نقش شورای محترم نگهبان در تایید عناصر محوری وضع موصوف( در دور دوم)کمتر از لاریجانی نیست.(ادامه)
طعنه تند عباس عبدی به شورای نگهبان
عباس عبدی، ضمن توییتی، درپی انتشار نامه محرمانه آقای لاریجانی، به شورای نگهبان طعنه زد.عباس عبدی، بعد از منتشر شدن نامه محرمانه آقای لاریجانی که در آن از علل رد صلاحیت وی گفته شده بود، واکنش نشان داده و چنین نوشته است: (ادامه)
هم نامه شورای نگهبان و هم نامه لاریجانی صحت دارد
حقیقت‌پور درمورد اینکه منظور از دفاع و حمایت از افراد رد صلاحیت شده چیست، اظهار کرد: «آقای لاریجانی رئیس مجلس بودند و چند نفر از نمایندگان رد صلاحیت شدند و ایشان بر اساس وظیفه خود دفاع کردند. الان چند رد صلاحیت شده در دولت سیزدهم داریم؟ آقای ضرغامی، محمد و رستم قاسمی این‌ها که رد صلاحیت شده‌اند چرا وزیر و معاون وزیر شدند؟ اگر راست می‌گویید جلوی آن‌ها را بگیرید.»(ادامه)
واکنش کرباسچی به داشتن فرزند پسر در پرونده رد صلاحیت لاریجانی
(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
 مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست. حسن روحانی این روزها کجاست؟
مردی که از پیروزی انقلاب تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ هیچ‌روزی دور از مسئولیت‌های انتخابی و انتصابی نبود حالا چند صباحی است که دور از تمامی مسئولیت‌ها در سکوت به‌سر می‌برد. اما شنیده‌های خبرنگار ایلنا حکایت از آن دارد که رئیس‌جمهور سابق چندان هم غیرفعال نیست.(ادامه)
شمال نیوز : چند روز پیش هم عطریانفر، دیگر عضو برجسته کارگزاران گفت: «اگر شورای نگهبان همه اصلاح طلبان را هم برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت می‌کرد باز پيروز نمی‌شدیم». مرعشی : تائید لاریجانی و جهانگیری هم تغییری در نتیجه انتخابات ایحاد نمی‌کرد
شمال نیوز : چند روز پیش هم عطریانفر، دیگر عضو برجسته کارگزاران گفت: «اگر شورای نگهبان همه اصلاح طلبان را هم برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت می‌کرد باز پيروز نمی‌شدیم».(ادامه)
شمال نیوز : من یک‌ بار یک شوخی کردم و گفتم اگر می‌خواهید مشارکت روی 80 درصد برود، احمدی‌نژاد و خاتمی را تأیید صلاحیت کنید. سرمایه اصلی من ستارالعیوبی خداوند است/ نمی‌دانم اگر کاندیدا می‌شدم ردصلاحیت می‌شدم یا خیر
شمال نیوز : من یک‌ بار یک شوخی کردم و گفتم اگر می‌خواهید مشارکت روی 80 درصد برود، احمدی‌نژاد و خاتمی را تأیید صلاحیت کنید.(ادامه)
 لاریجانی در متنی که حدود ۳۰ صفحه است سعی کرده به همه شبهات و سوالات شورای نگهبان پاسخ دهد. وی اظهار کرده، هرچند این قبیل اقدامات دیگر سودی برای وی ندارد اما باعث اصلاح رویکرد شورای نگهبان می‌شود. پاسخ ۳۰ صفحه ای علی لاریجانی به شورای نگهبان درمورد رد صلاحیتش / رئیس مجلس دهم گفته می خواهد باعث اصلاح رویکرد شورا شود
لاریجانی در متنی که حدود ۳۰ صفحه است سعی کرده به همه شبهات و سوالات شورای نگهبان پاسخ دهد. وی اظهار کرده، هرچند این قبیل اقدامات دیگر سودی برای وی ندارد اما باعث اصلاح رویکرد شورای نگهبان می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)
اگر فرصتی پیش بیاید لاریجانی به عرصه سیاست برمی‌گردد/ شرایط مناسب باشد لاریجانی به انتخابات مجلس یا ریاست جمهوری ورود می‌کند/ فعالیت های فرهنگی او به این معنا نیست که دیگر به کارهای اجرایی و سیاسی به طور مشخص مجلس و ریاست جمهوری....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب در حکمی با انتصاب اعضاء شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای یک دوره جدید و چهار ساله، ضمن تشکر از زحمات اعضاء سابق بویژه دانشمندان و اساتیدی که در دوره جدید حضور نخواهند داشت، شاکله و آرایش عمومی فرهنگ بر اساس نظم و محتوای انقلابی را یگانه وسیله مصون‌سازی در برابر هجوم فرهنگی و رسانه‌ای بیگانگان دانستند. اعضای شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی منصوب شدند / حکم رهبر معظم انقلاب برای علی لاریجانی
شمال نیوز : رهبر معظم انقلاب در حکمی با انتصاب اعضاء شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای یک دوره جدید و چهار ساله، ضمن تشکر از زحمات اعضاء سابق بویژه دانشمندان و اساتیدی که در دوره جدید حضور نخواهند داشت، شاکله و آرایش عمومی فرهنگ بر اساس نظم و محتوای انقلابی را یگانه وسیله مصون‌سازی در برابر هجوم فرهنگی و رسانه‌ای بیگانگان دانستند.(ادامه)
علی لاریجانی از تهران رفت | خداحافظی با مناصب دولتی؟
آخرین خبرها از برخی چهره‌های پرنفوذ و صاحب منصب قبلی، حاکی از کناره گیری این افراد از فضای سیاسی و اجرایی کشور حکایت دارد.(ادامه)
برگزاری اربعین علامه حسن زاده آملی این هفته در آمل
مراسم گرامیداشت اربعین علامه حسن زاده آملی، این هفته در شهرستان آمل برگزار می‌شود.(ادامه)
حضور روحانی و جهانگیری و لاریجانی در دیدار امروز با رهبرانقلاب
دیدار جمعی از مسئولان نظام و مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی با رهبر انقلاب برگزار شد و رئیس جمهور سابق هم در این مراسم حضور یافت.(ادامه)
شمال نیوز : یرکل حزب پیشرو اصلاحات گفت : آقای روحانی با آن عملکرد منفی و سیاهی که در دور دوم از خود به جای گذاشت و عامل بدبختی مردم شد به هیچ وجه از طرف مردم پذیرفته نخواهد شد. صوفی : روحانی دیگر نمی‌تواند احیا شود/ با آن کارنامه سیاه از طرف مردم پذیرفته نخواهد شد/ مردم را بدبخت کرد
شمال نیوز : یرکل حزب پیشرو اصلاحات گفت : آقای روحانی با آن عملکرد منفی و سیاهی که در دور دوم از خود به جای گذاشت و عامل بدبختی مردم شد به هیچ وجه از طرف مردم پذیرفته نخواهد شد.(ادامه)
مشاور رئیس مجلس دهم گفت: «درباره دلیل رد صلاحیت علی لاریجانی آنچه من اطلاع دارم درباره تحصیلات تکمیلی دختر ایشان است که آن هم قبل از این قانون بود. چرا که دختر ایشان سال ۸۶ برای تحصیل رفتند؛ بیش از این هم من اطلاعی ندارم.»....(خبر)
(ادامه)
مشاور رئیس مجلس دهم گفت: «درباره دلیل رد صلاحیت علی لاریجانی آنچه من اطلاع دارم درباره تحصیلات تکمیلی دختر ایشان است، چرا که دختر ایشان دلیل ردصلاحیت لاریجانی، تحصیلات تکمیلی دختر او در سال ۸۶ است / علت عدم انتشار نامه شورای نگهبان توسط خودِ لاریجانی، «مهر محرمانه» آن است
مشاور رئیس مجلس دهم گفت: «درباره دلیل رد صلاحیت علی لاریجانی آنچه من اطلاع دارم درباره تحصیلات تکمیلی دختر ایشان است، چرا که دختر ایشان(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 175 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.219 seconds.