.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه‌ای فوق‌العاده به ریاست صادق آملی لاریجانی، اصلاح مغایرت‌های بودجه ۱۴۰۲ با سیاست‌های کلی نظام توسط مجلس را بررسی کرد. گلایه آملی لاریجانی از اظهارات برخی نمایندگان مجلس/ اظهارنظرهای برخی نمایندگان اشتباه است
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه‌ای فوق‌العاده به ریاست صادق آملی لاریجانی، اصلاح مغایرت‌های بودجه ۱۴۰۲ با سیاست‌های کلی نظام توسط مجلس را بررسی کرد.(ادامه)

 اصولگراها این روزها صحبت هایی می کنند که گویی می خواهند از رئیسی عبور کنند اما آنها حق این کار را ندارد. اصولگرایان حق ندارند از رئیسی عبور کنند / دولت رئیسی باید هرچه سریعتر استعفا دهد!
اصولگراها این روزها صحبت هایی می کنند که گویی می خواهند از رئیسی عبور کنند اما آنها حق این کار را ندارد.(ادامه)

چه کردند که خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی و جهانگیری به حاشیه رفتند؟ محسن هاشمی: چه کردند که خاتمی، ناطق‌، روحانی و لاریجانی به حاشیه رفتند؟
چه کردند که خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی و جهانگیری به حاشیه رفتند؟(ادامه)
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد. همه کاندیدا‌های احتمالی حاضر در انتخابات ۱۴۰۴/ حذف عارف، روحانی و محسن رضایی از انتخابات چقدر احتمال دارد؟
بر اساس ابلاغیه شورای نگهبان که شرط سنی حضور در انتخابات را حداقل ۴۰ سال تمام شمسی و حداکثر سن ۷۵ سال تمام در هنگام ثبت نام اعلام کرده است، حسن روحانی از حضور در انتخابات ۱۴۰۴ منع خواهد شد.(ادامه)
طحان نظیف در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر آقایان لاریجانی، روحانی و احمدی نژاد بخواهند برای انتخابات آتی وارد عرصه شوند، نگاه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت آنها چگونه است؟ گفت: .... لاریجانی، روحانی و احمدی نژاد، «تایید صلاحیت» می‌شوند؟
طحان نظیف در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر آقایان لاریجانی، روحانی و احمدی نژاد بخواهند برای انتخابات آتی وارد عرصه شوند، نگاه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت آنها چگونه است؟ گفت: ....(ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در غم از دست دادن برادر خود داغدار شد.

دکتر مریم مجتهدزاده‌ در غم از دست دادن برادر خود داغدار شد
شمال نیوز: رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در غم از دست دادن برادر خود داغدار شد. (ادامه)
محمدجواد لاریجانی تحلیگر مسائل سیاسی، در باره آینده برجام گفت: جسد برجام متاسفانه دفن نشده و بو می‌دهد! و اگر دفنش می‌کردند بو نمی‌داد!
جسد برجام اگر دفن می‌شد اینگونه بو نمی‌داد/ برجام یک کج راهه است، نباید به آن دل بست
محمدجواد لاریجانی تحلیگر مسائل سیاسی، در باره آینده برجام گفت: جسد برجام متاسفانه دفن نشده و بو می‌دهد! و اگر دفنش می‌کردند بو نمی‌داد! (ادامه)
محمدجواد لاریجانی تحلیگر مسائل سیاسی، در باره آینده برجام گفت: جسد برجام متاسفانه دفن نشده و بو می‌دهد! و اگر دفنش می‌کردند بو نمی‌داد! جواد لاریجانی: جسد برجام اگر دفن می‌شد اینگونه بو نمی‌داد
محمدجواد لاریجانی تحلیگر مسائل سیاسی، در باره آینده برجام گفت: جسد برجام متاسفانه دفن نشده و بو می‌دهد! و اگر دفنش می‌کردند بو نمی‌داد!(ادامه)

 انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند. ۵ جریان اصلی انتخابات مجلس آینده
انتخابات مجلس شورای اسلامی از این نظر با باقی انتخابات متفاوت است که چون به صورت قومی و در مراکز کوچک برگزار می‌شود همواره با هیجانات رایج همراه بوده است. باتوجه به اینکه حدود یک سال تا انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲ زمان باقی است ولی زمزمه‌هایی از حضور برخی جناح‌های سیاسی به گوش می‌رسد که رفته رفته در حال تکمیل تیم‌های خود هستند.(ادامه)
محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی می گوید: ۴ هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، کلینتون یکی از تاثیرگذاران در سیاستگذاری دموکراتیک در آمریکا است در اظهارات اخیرش گفته است باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آنها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید. هیلاری کلینتون گفته باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آن‌ها بگوییم که نترسید، ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم؛ فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی اصرار نکنید / در آمریکا اگر کسی از پشت پنجره بدنش را عریان کند، شهروندان ....(خبر)
محمدجواد لاریجانی رئیس پژوهشگاه دانش‌های بنیادی می گوید: ۴ هفته پیش خانم کلینتون یک سخنرانی داشت، کلینتون یکی از تاثیرگذاران در سیاستگذاری دموکراتیک در آمریکا است در اظهارات اخیرش گفته است باید تماسمان را با جامعه روحانیت در ایران بیشتر کنیم و به آنها بگوییم که شما نترسید ما اصلاً قصدی برای اسلام نداریم فقط شما بر اعمال برخی از احکام اسلامی در ایران اصرار نکنید.(ادامه)
عکس | استایل زمستانی و دیده نشده از لاریجانی
محمدجواد لاریجانی تحلیلگر مسائل سیاسی و برادر علی لاریجانی رئیس اسبق مجلس شورای اسلامی و آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را با چهره‌ای متفاوت ببینید.(ادامه)
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید. خیز قالیباف و لاریجانی به سمت پاستور 1404/ سعید جلیلی، رئیسی را دور می زند؟
در میان اصولگرایانی که نامشان به عنوان کاندیدای احتمالی انتخابات 1404 نام برده می شود نام قالیباف و جلیلی را هم می توان دید.(ادامه)
تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌الملل با بیان اینکه مسجد مکی امروز مصداق مسجد ضرار است، گفت: عبدالحمید پروژه دشمنان ایران را پیش می‌برد.
او پروژه دشمنان ایران را پیش می‌برد / جبهه انقلاب با عبدالحمید تعارف را کنار بگذارد + توئیت جنجالی نماینده مجلس خطاب به جواد لاریجانی
تحلیلگر مسائل سیاسی و بین‌الملل با بیان اینکه مسجد مکی امروز مصداق مسجد ضرار است، گفت: عبدالحمید پروژه دشمنان ایران را پیش می‌برد. (ادامه)
علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلبی در توئیتر نوشت: حاج قاسم در مورد ‎بعضی‌ها می‌گفت: «با فکر این‌ها نمیشه مملکت را اداره کرد». علی لاریجانی: حاج قاسم در مورد ‎بعضی‌ها می‌گفت «با فکر این‌ها نمیشه مملکت را اداره کرد»
علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مطلبی در توئیتر نوشت: حاج قاسم در مورد ‎بعضی‌ها می‌گفت: «با فکر این‌ها نمیشه مملکت را اداره کرد».(ادامه)
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود! در پشت‌ صحنه پروژه استعفای دولت رئیسی چه کسی ایستاده است؟
سخنرانی آخر وی کار دست هادیان سیاسی او داده و بیان برخی آمارهای کذب و بزرگ‌نمایی‌های غیرواقعی باعث شد کل پروژه محرمانه بازگشت وی به صحنه سیاسی سوخته و از بین برود!(ادامه)
آیت الله خامنه‌ای ۶۰ سال با دیکتاتوری مبارزه کرد/ حاج قاسم فرزند امام بود و تربیت یافته مکتب آیت‌الله خامنه‌ای/ در راه سردار سلیمانی سنگلاخ زیاد بود، رجال سیاسی مزاحمش می‌شدند/ درایت رهبر انقلاب چگونه سرنوشت جنگ ۳۳ روزه را عوض کرد؟‌(خبر)
(ادامه)
علی لاریجانی در برنامه ملک سلیمان گفت: آیت‌الله خامنه‌ای ۶۰ سال با دیکتاتوری مبارزه کرد و جلوی رفتارهای دیکتاتوری را گرفت.

ویدئو / لاریجانی : آیت‌الله خامنه‌ای ۶۰ سال با دیکتاتوری مبارزه کرد / خدا حاج قاسم را دوست داشت که‌ رفت و این روزها را ندید
علی لاریجانی در برنامه ملک سلیمان گفت: آیت‌الله خامنه‌ای ۶۰ سال با دیکتاتوری مبارزه کرد و جلوی رفتارهای دیکتاتوری را گرفت. (ادامه)
آن گونه که از اخبار برمی‌آید در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه با محوریت کارگزاران پیشنهاد شده حسن روحانی کاندیدای مجلس شود و با چهره‌هایی چون آذری جهرمی، سورنا ستاری ، عبدالناصر همتی لیست تهران را تشکیل دهند. روحانی با آذری جهرمی و همتی کاندیدای انتخابات مجلس می‌شوند/ لاریجانی و جهانگیری برای ریاست جمهوری +جزئیات
آن گونه که از اخبار برمی‌آید در تقسیم کار تیم سیاسی راست میانه با محوریت کارگزاران پیشنهاد شده حسن روحانی کاندیدای مجلس شود و با چهره‌هایی چون آذری جهرمی، سورنا ستاری ، عبدالناصر همتی لیست تهران را تشکیل دهند.(ادامه)
 پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. استاندار منفعل روزهای سخت استان، کنار گذاشته می شود؟
پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. (ادامه)
تبریک علی لاریجانی به تیم ملی
علی لاریجانی در پیامی در صفحه توئیتری خود پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز را تبریک گفت(ادامه)
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: حوادث تاسف‌آور این روزها، در برخی شهرها به‌خصوص ‎ایذه بار دیگر نشان داد که این‌گونه جنایات در شرایطی رخ می‌دهند که زمینه‌های بهم ریختگی امنیتی در کشور به‌وجود آید. خیرخواهی و آینده‌نگری برای اصلاح امور کشور به آرامش و ثبات نیاز دارد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: حوادث تاسف‌آور این روزها، در برخی شهرها به‌خصوص ‎ایذه بار دیگر نشان داد که این‌گونه جنایات در شرایطی رخ می‌دهند که زمینه‌های بهم ریختگی امنیتی در کشور به‌وجود آید.(ادامه)
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود. واکنش علی لاریجانی به حوادث اخیر کشور
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.(ادامه)
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما
(ادامه)
ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا در پی اعمال این تحریم‌ها گفت: کانادا به حفاظت از حقوق بشر ادامه خواهد داد. ما با همبستگی در کنار ملت ایران ازجمله زنان و جوانان ایرانی - که شجاعانه خواستار آینده‌ای هستند که در آن به حقوق بشرشان به طور کامل احترام گذاشته شود - می‌ایستیم. تحریم علی لاریجانی، جواد ظریف و حسین شریعتمداری توسط کانادا
ملانی جولی، وزیر خارجه کانادا در پی اعمال این تحریم‌ها گفت: کانادا به حفاظت از حقوق بشر ادامه خواهد داد. ما با همبستگی در کنار ملت ایران ازجمله زنان و جوانان ایرانی - که شجاعانه خواستار آینده‌ای هستند که در آن به حقوق بشرشان به طور کامل احترام گذاشته شود - می‌ایستیم.(ادامه)
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد. کانادا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد.(ادامه)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند. حوادث جزیی حواس مسئولان را از سازندگی پرت نکند/ برخورد امنیتی قضایی با عوامل و افراد همسو با دشمن، کار فرهنگی با افراد هیجان‌زده/ فضا نباید امنیتی شود(خبر)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.(ادامه)
باید حکومت و افراد دست‌اندرکار بدانند که افراط در پرداختن به امور اجتماعی، واکنش‌های افراطی هم دارد. اینها مسائلی است که باید با ملایمت و مدارا به آن توجه داشت. با کم حجابی برخی افراد حادثه‌ای رخ نداده است / افراط در پرداختن به امور اجتماعی واکنش‌های افراطی هم دارد
باید حکومت و افراد دست‌اندرکار بدانند که افراط در پرداختن به امور اجتماعی، واکنش‌های افراطی هم دارد. اینها مسائلی است که باید با ملایمت و مدارا به آن توجه داشت.(ادامه)
شمال نیوز :  صنعت گردشگری و زیرشاخه های آن در مازندران و بهشت ایران زمین همانند تافته جدابافته ای است که هر یک ساز خود را می زند درحالی که همنوایی به توسعه این بخش کمک بیشتری خواهد کرد. ساز ناکوک زیرشاخه های گردشگری در بهشت ایران زمین « مازندران »
شمال نیوز : صنعت گردشگری و زیرشاخه های آن در مازندران و بهشت ایران زمین همانند تافته جدابافته ای است که هر یک ساز خود را می زند درحالی که همنوایی به توسعه این بخش کمک بیشتری خواهد کرد.(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.172 seconds.