.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

 رئیس سابق مجلس و داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری 1400 که صلاحیتش توسط شورای نگهبان احراز نشد به سخنگوی این شورا که مدعی اعلام دلایل به او است، پاسخ داد. پاسخ علی لاریجانی به سخنگوی شورای نگهبان درباره اعلام دلایل عدم احراز صلاحیت/ مُهر محرمانه را بردارید!
رئیس سابق مجلس و داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری 1400 که صلاحیتش توسط شورای نگهبان احراز نشد به سخنگوی این شورا که مدعی اعلام دلایل به او است، پاسخ داد. (ادامه)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است


رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است/ حواشی مراسم تحلیف / قالیباف با همه دست داد/ روحانی بالاخره بعد از کرونا به مجلس آمد(خبر)
رئیسی برای ایران قوی و جدید قسم خورد/ قالیباف: به دوران کارآمدی و پاسخ‌گویی وارد شدیم/ اژه‌ای: قوه قضاییه در مبارزه با فساد جدی‌تر از همیشه است (ادامه)
لاریجانی پس از مراسم تنفیذ رئیسی، واکسن زد/ عکس
رئیس پیشین مجلس و مشاور ویژه رهبری نوبت اول واکسن ایرانی کرونا را دریافت کرد. (ادامه)
۴ گزینه نهایی ابراهیم رییسی برای وزارت امور خارجه
همزمان با نزدیک شدن آغاز فعالیت دولت جدید در ایران، گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتخاب سکاندار جدید دستگاه سیاست خارجی کشورمان به عنوان راهبردی‌ترین وزارتخانه افزایش یافته است. (ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
لاریجانی: این‌ها که می‌گویند شریک وضع موجود نیستند، از کره مریخ آمده‌اند؟ / اینکه توپ را به میدان دیگری می‌اندازند، خنده‌آور است / ممکن است حزب تشکیل دهم / زمان تغییر قانون اساسی نیست؛ باید ۸۰، ۹۰ درصد مردم بیایند پای صندوق؛ شما الان چنین شرایطی....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : آقای احمدی نژاد هم همین موقعیت را پیدا کرد گرچه قدر ناشناسی و ناسپاسی کرد و از حریم حکم رهبری را با موضعگیری‌های عجیب و غریب خود صیانت نکرد.... عطریانفر: روحانی قابلیت‌های منحصر به فردی در قیاس با اعضای فعلی مجمع دارد/ ریاست مجمع تشخیص را به روحانی واگذار خواهند کرد!
شمال نیوز : آقای احمدی نژاد هم همین موقعیت را پیدا کرد گرچه قدر ناشناسی و ناسپاسی کرد و از حریم حکم رهبری را با موضعگیری‌های عجیب و غریب خود صیانت نکرد....(ادامه)
توصیه ای که می توان به آقای رئیسی داشت این است بهتر است برای حال و روز نه چندان خوب اوضاع عمومی امروز کشور، از چهره های ریشه دار، مجرب و آگاه به دقایق امور کشورداری در عرصه سیاست داخلی و بین المللی استفاده کنند. لاریجانی برای معاون اولی به رئیسی پیشنهاد شد
توصیه ای که می توان به آقای رئیسی داشت این است بهتر است برای حال و روز نه چندان خوب اوضاع عمومی امروز کشور، از چهره های ریشه دار، مجرب و آگاه به دقایق امور کشورداری در عرصه سیاست داخلی و بین المللی استفاده کنند.(ادامه)
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
رئیس دستگاه قضا با صدور ۱۰ دستور مهم به معاونان و مسئولان عالی قضائی کشور در اولین جلسه شورای عالی قوه قضائیه، بر ادامه مسیر تحول با رویکرد «تحول و تعالی» این دستگاه تاکید کرد.


۱۰ دستور مهم رئیس جدید قوه قضائیه به مسئولان قضائی/ بازرسی ویژه ظرف ۳ هفته مشکلات مردم را احصا کند
رئیس دستگاه قضا با صدور ۱۰ دستور مهم به معاونان و مسئولان عالی قضائی کشور در اولین جلسه شورای عالی قوه قضائیه، بر ادامه مسیر تحول با رویکرد «تحول و تعالی» این دستگاه تاکید کرد. (ادامه)
نظر احمد توکلی درباره حسن روحانی و علی لاریجانی
توکلی با بیان این‌که نمی‌توان عملکرد دولت روحانی را موفق دانست گفت: ایشان حتی برای مجمع تشخیص مصلحت نظام هم مناسب نیست.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص با رئیس قوه قضائیه دیدار کرد + عکس
آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز چهارشنبه با حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه دیدار کرد.(ادامه)
بر اساس اخبار رسیده گویا عبدالرضا رحمانی‌فضلی و محمدحسین صفار هرندی دو گزینه جدی برای تصدی ریاست صداوسیما هستند و آن‌طور که شنیده می‌شود، علی‌عسگری هم در دولت سیزدهم جایی خواهد داشت. رحمانی فضلی و صفار هرندی دو گزینه جدی ریاست صداوسیما/ علی‌عسکری جای واعظی را می‌گیرد
بر اساس اخبار رسیده گویا عبدالرضا رحمانی‌فضلی و محمدحسین صفار هرندی دو گزینه جدی برای تصدی ریاست صداوسیما هستند و آن‌طور که شنیده می‌شود، علی‌عسگری هم در دولت سیزدهم جایی خواهد داشت.(ادامه)
تبریک علی لاریجانی به محسنی اژه ای
علی لاریجانی در توئیتی نوشت: (ادامه)
پیام آملی لاریجانی، شمخانی و محسن رضایی به رئیس جدید قوه قضائیه
پیام آملی لاریجانی، شمخانی و محسن رضایی به رئیس جدید قوه قضائیه(ادامه)
تصویری از علی لاریجانی در قبل از انقلاب
تصویری منتشر نشده از علی لاریجانی در نماز جماعت مربوط به تظاهرات قبل از انقلاب اسلامی به امامت شهید آیت‌الله بهشتی را مشاهده کنید. (ادامه)
حسینی‌تاش مهم‌ترین گزینه وزارت خارجه دولت رئیسی
بر اساس اخبار رسیده، سید علی حسینی‌تاش یکی از مهم‌ترین گزینه‌های تصدی وزارت خارجه دولت سید ابراهیم رئیسی است.(ادامه)
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. صادق لاریجانی جایگرین احتمالی آیت‌الله جنتی/ اژه‌ای، رئیس جدید قوه قضائیه
یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود. (ادامه)
شمال نیوز:  سید صادق پیشنمازی به عنوان یکی از نمایندگان مازندران در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد. اعلام نتایج انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان در مازندران
شمال نیوز: سید صادق پیشنمازی به عنوان یکی از نمایندگان مازندران در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز : تمهیدات خوبی اندیشیده شد تا انتخابات خوب و سالم برگزار شود و هدف ما باید رفع مشکلات کشور باشد که از مسئولان اجرایی مسئولان نظارت تقدیر می‌کنیم ‌تا انتخابات سالم برگزار شود.

علی لاریجانی رای خود را در ساری به صندوق انداخت / متعلق به مازندران هستم
شمال نیوز : تمهیدات خوبی اندیشیده شد تا انتخابات خوب و سالم برگزار شود و هدف ما باید رفع مشکلات کشور باشد که از مسئولان اجرایی مسئولان نظارت تقدیر می‌کنیم ‌تا انتخابات سالم برگزار شود. (ادامه)
لاریجانی در ساری: قهر با انتخابات بی معنا است
رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: قهر با انتخابات معنا ندارد و نگاه من در حل مشکلات کشور نگاه ایجابی است.(ادامه)
عکس / علی لاریجانی در ساری رای داد
علی لاریجانی در ساعات اولیه رأی‌گیری سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری با حضور در یکی از شعب اخذ رای شهر ساری استان مازندران، رأی خود را به صندوق انداخت. (ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم. اعلام دلایل رد صلاحیت به چهار کاندیدا/ بازبینی فیلم جلسه بررسی صلاحیت هاشمی رفسنجانی
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم.(ادامه)
رضایی: لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر لازم باشد رفراندوم برگزار می کنم، گفت: رهبر انقلاب فردی تحول خواه و انقلابی است، پس اصلاح از درون قدرت امکانپذیر است.(ادامه)
علی لاریجانی در بیانیه ای با بیان اینکه «برخی رفتارهای نادرست داخلی و خارجی، مزاحمت‌هایی برای حرکت ملت ایجاد کرده؛ اما اراده شما بسیار قوی‌تر از آن‌هاست» از مردم خواست تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به روز ملی سرنوشت بدل کنند. انشالله ظفر در پیش است / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به روز ملی سرنوشت بدل کنیم / برخی رفتارهای نادرست داخلی، مزاحمت‌هایی برای حرکت ملت ایجاد کرده، اما اراده شما بسیار قوی‌تر از آن‌هاست
علی لاریجانی در بیانیه ای با بیان اینکه «برخی رفتارهای نادرست داخلی و خارجی، مزاحمت‌هایی برای حرکت ملت ایجاد کرده؛ اما اراده شما بسیار قوی‌تر از آن‌هاست» از مردم خواست تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به روز ملی سرنوشت بدل کنند.(ادامه)
لاریجانی: شورای نگهبان هیچ مطلبی را در مورد عدم احراز صلاحیتم ارائه نکرده است
علی لاریجانی در پاسخ به اظهارات یک عضو شورای نگهبان نوشت: «علی‌رغم تقاضای مکرر اینجانب و درخواست رسمی و کتبی، شورای محترم نگهبان هیچ مطلبی را در مورد عدم احراز صلاحیت به اینجانب ارائه ننموده است».(ادامه)
شمال نیوز:

بیانیه لاریجانی خطاب به شورای نگهبان پیرامون مساله عدم احراز صلاحیت منتشر شد.
دلایل عدم احراز صلاحیت اینجانب را به صورت عمومی اعلام کنید / حداقل به اجرای سیاست‌ کلی مصوب رهبر انقلاب عمل کنید
شمال نیوز: بیانیه لاریجانی خطاب به شورای نگهبان پیرامون مساله عدم احراز صلاحیت منتشر شد. (ادامه)
گزارش داماد، فرزندان و همسر علی لاریجانی به رهبر انقلاب
نماینده سابق مجلس گفت: داماد، بچه‌ها و همسر علی لاریجانی، اطلاعات را به رهبری رساندند و ایشان احساس کردند که در حق این خانواده ظلم شده است و ثابت شد که گزارش‌ها دروغ بوده است. (ادامه)
علی لاریجانی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب نوشت: تذکر و مطالبه جنابعالی در رفع ظلم و جفایی که در بررسی صلاحیت کاندیدهای ریاست‌جمهوری رخ داد؛ بزرگی و بزرگواری و روحیه حق‌طلبی آن حضرت را بیش از پیش عیان نمود. سپاسگزارم. علی لاریجانی به رهبر معظم انقلاب نامه نوشت
علی لاریجانی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب نوشت: تذکر و مطالبه جنابعالی در رفع ظلم و جفایی که در بررسی صلاحیت کاندیدهای ریاست‌جمهوری رخ داد؛ بزرگی و بزرگواری و روحیه حق‌طلبی آن حضرت را بیش از پیش عیان نمود. سپاسگزارم. (ادامه)
ستادهای علی لاریجانی آماده بازگشت شدند
حقیقت پور گفت: ما آماده جلسه اضطراری امروز شورای نگهبان هستیم تا فرمان رهبر انقلاب و امام ما روی زمین نماند. ما خواهش می کنیم از اعضای محترم شورای نگهبان که جلسه اضطراری تشکیل دهند وحق را به حق دار برسانند.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 175 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.42 seconds.