.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت منصوب شدند؛ از محمود احمدی نژاد تا علی لاریجانی
شمال نیوز: با حکم رهبر معظم انقلاب اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند(ادامه)
تصویری متفاوت از حضور علی لاریجانی در راهپیمایی اربعین
عکسی از علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی اربعین منتشر شده است. (ادامه)
​شمال نیوز: عرب صادق گفت: برخی جریان‌های سیاسی می‌توانند پرچمدار اصولگرایی به عنوان لنگرگاه توسعه اصیل انقلابی باشند و به نظر می‌رسد در چیدمان لیست علی لاریجانی از چینش بین نسلی، در صحنه آرایی انتخابات استفاده خواهد شد. تنها راه احیای اصلاحات در سیاست ایران از طریق علی لاریجانی است
​شمال نیوز: عرب صادق گفت: برخی جریان‌های سیاسی می‌توانند پرچمدار اصولگرایی به عنوان لنگرگاه توسعه اصیل انقلابی باشند و به نظر می‌رسد در چیدمان لیست علی لاریجانی از چینش بین نسلی، در صحنه آرایی انتخابات استفاده خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر علی لاریجانی به شایعه انتصاب وی به عنوان رئیس هیئت عالی حل اختلاف قوا واکنش نشان داد. واکنش دفتر لاریجانی به خبر انتصاب وی به سمت رئیس هیئت عالی حل اختلاف قوا
شمال نیوز: دفتر علی لاریجانی به شایعه انتصاب وی به عنوان رئیس هیئت عالی حل اختلاف قوا واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : برخی اخبار نیز از احتمال نامزدی لاریجانی ، اینبار از حوزه انتخابیه ساری به گوش می رسد تا جایی که حتی از جانمایی دفتر و تشکیل تیم انتخاباتی اش در مرکز استان مازندران نیز اخبار غیررسمی منتشر شده است .... لاریجانی در انتخابات مجلس بعدی نقش آفرین است/ فعال و خوش فکر است/ می‌تواند سردمدار یک جریان جدید باشد/ ولایتمداری‌اش بعد از ردصلاحیت ثابت شد
شمال نیوز : برخی اخبار نیز از احتمال نامزدی لاریجانی ، اینبار از حوزه انتخابیه ساری به گوش می رسد تا جایی که حتی از جانمایی دفتر و تشکیل تیم انتخاباتی اش در مرکز استان مازندران نیز اخبار غیررسمی منتشر شده است ....(ادامه)
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند. تصویب مشوق هایی برای فرزند آوری و اشتغال زایی
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مشوق‌هایی برای فرزندآوری و اشتغالزایی در چارچوب برنامه هفتم توسعه تصویب کردند.(ادامه)
پرواز مهاجران سیبری بر فراز رودخانه چشمه کیله تنکابن
(ادامه)
جلسات این جمع به طور منظم درحال برگزاری است و آخرین جلسه آن به میزبانی معاون اول دولت روحانی در منزل وی برگزار شد. در این جلسه ظاهرا به بررسی مسائل روز از جمله ... جلسه‌ی تازه‌ی روحانی، ناطق، خاتمی و سیدحسن خمینی در منزل جهانگیری
جلسات این جمع به طور منظم درحال برگزاری است و آخرین جلسه آن به میزبانی معاون اول دولت روحانی در منزل وی برگزار شد. در این جلسه ظاهرا به بررسی مسائل روز از جمله ...(ادامه)
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود. ابقای آملی لاریجانی؛ اخراج محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص ؟ !
شمال نیوز: برخی کانال های تلگرامی مدعی شده اند محمود احمدی نژاد از مجمع تشخیص اخراج می شود.(ادامه)
رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟
یک سال از روزی که رهبر انقلاب اسلامی حکم ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را تنفیذ کردند، می‌گذرد. تنفیذی که در تاریخ ۴۳ ساله جمهوری اسلامی، ۱۳ بار انجام شده و ۸ نفر را بر صندلی ریاست جمهوری اسلامی ایران نشانده است.(ادامه)
یک منبع خبری مدعی شد: جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار مهم و حائز اهمیت بود و سیاست‌گذاری جدید و تصمیمات مهمی پس از این جلسه اتخاذ خواهد شد. درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی در جلسه «فوق العاده» مجمع تشخیص
یک منبع خبری مدعی شد: جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار مهم و حائز اهمیت بود و سیاست‌گذاری جدید و تصمیمات مهمی پس از این جلسه اتخاذ خواهد شد.(ادامه)
تصاویر احمدی نژاد، روحانی و لاریجانی در مراسم سالروز ارتحال امام (ره)
تصویری از حضور احمدی نژاد، روحانی و علی لاریجانی در مراسم سالروز ارتحال امام(ره) منتشر شد.(ادامه)
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.
زمزمه های بازگشت دوباره لاریجانی به پارلمان/ شورای نگهبان ریسک ردصلاحیت دوباره او را می پذیرد؟
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد. (ادامه)
اتصال روستاهای محمود آباد به شبکه ملی اطلاعات
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال یک هزار خانوار روستایی محمود آباد به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.(ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ در مازندران
ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، مسیر و ساعت راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۱ شهرستان‌ها و بخش‌های مازندران اعلام شد. (ادامه)
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود.  به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است.

شایعه ای که خبر می شود؟ / نگرانی بزرگ قالیباف از علی لاریجانی
لاریجانی سعی دارد با هوشمندی، هم روی خطوط قرمز پا نگذارد و هم از یک چهره حاشیه‌ای خارج شود. به نظر می‌رسد آخرین تلاش‌های جریان راست میانه در ایران، به آخرین تلاش‌های برادران لاریجانی گره خورده است. (ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی حداقل سه نوع منتقد جدی در میان اصولگرایان دارد که می‌توانند به جای او رهبری جریان اصولگرایی را مدیریت کنند، به خصوص با توجه به این نکته که با مقاومت کمتری از سوی مخالفان قسم خورده لاریجانی رو به رو می‌شوند. علی لاریجانی رهبری اصولگرایان را به دست می‌گیرد یا به قدرت باز می‌گردد؟
شمال نیوز : علی لاریجانی حداقل سه نوع منتقد جدی در میان اصولگرایان دارد که می‌توانند به جای او رهبری جریان اصولگرایی را مدیریت کنند، به خصوص با توجه به این نکته که با مقاومت کمتری از سوی مخالفان قسم خورده لاریجانی رو به رو می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز: حجت الاسلام محمد علی تقوی‌فرد رئیس کل سابق دادگستری مازندران به علت بیماری دیابت، در شهر مقدس قم درگذشت. رئیس کل سابق دادگستری مازندران دار فانی را وداع گفت
شمال نیوز: حجت الاسلام محمد علی تقوی‌فرد رئیس کل سابق دادگستری مازندران به علت بیماری دیابت، در شهر مقدس قم درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند. ما دولت در سایه تشکیل نداده‌ایم / دیدار من و روحانی، اصلا سیاسی نبوده است
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند.(ادامه)
شمال نیوز : لاریجانی ظرفیت بزرگی برای کشور بود دیدید که نبودش چقدر به انتخابات ضربه زد و الان هم در اداره کشور نبودش احساس می شود و به کشور خسارت وارد شده است! ما در نخبه‌کشی و سرمایه‌کشی در دنیا اول هستیم/ کنار گذاشتن لاریجانی کار خبطی بود/ جای خالی‌اش در اداره کشور حس می‌شود/ آقای ناطق نوری را در نظر بگیرید که هر دفعه یک جمله می‌گوید کل رسانه‌ها را تحت تاثیر قرار می دهد
شمال نیوز : لاریجانی ظرفیت بزرگی برای کشور بود دیدید که نبودش چقدر به انتخابات ضربه زد و الان هم در اداره کشور نبودش احساس می شود و به کشور خسارت وارد شده است!(ادامه)
تصویری از علی لاریجانی با تیپ متفاوت+ عکس
تصویری از علی لاریجانی و مصطفی میرسلیم در حاشیه جلسه مجمع تشخیص منتشر شده که لاریجانی با تیپی متفاوت و قبلا دیده نشده را نشان می دهد.(ادامه)
شمال نیوز : گفته می شود طی دو سال اخیر هیئتی به عنوان هیئت قانون اساسی در حال تحقیق و بررسی قانون اساسی و پتانسیل ها و مشکلات موجود برای تغییر آن است و با توجه به صحبت هایی که در این باره از سال ۹۰تاکنون شنیده می شود بعید نیست که حذف جایگاه ریاست جمهوری و گذار به سمت ساختار پارلمانی مدنظر طرفداران تغییر قانون اساسی باشد. ​رئیسی آخرین رئیس جمهور ایران ؟! / چه کسانی، سودای نخست وزیری دارند؟
شمال نیوز : گفته می شود طی دو سال اخیر هیئتی به عنوان هیئت قانون اساسی در حال تحقیق و بررسی قانون اساسی و پتانسیل ها و مشکلات موجود برای تغییر آن است و با توجه به صحبت هایی که در این باره از سال ۹۰تاکنون شنیده می شود بعید نیست که حذف جایگاه ریاست جمهوری و گذار به سمت ساختار پارلمانی مدنظر طرفداران تغییر قانون اساسی باشد.(ادامه)
دکتر علی لاریجانی در پیامی درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد مهدی معراجی را تسلیت گفت. علی لاریجانی پیام صادر کرد
دکتر علی لاریجانی در پیامی درگذشت والده حجت الاسلام و المسلمین آقای محمد مهدی معراجی را تسلیت گفت.(ادامه)
محمود علیزاده طباطبایی گفت: روحانی در روزهای اخیر با آقایان ناطق‌نوری، خاتمی، باهنر و لاریجانی جلساتی داشته است. سران اصلاحات می‌خواهند جمهوریت نظام را احیا کنند. جزئیات تازه از جلسه روحانی با خاتمی، لاریجانی، باهنر و ناطق نوری
محمود علیزاده طباطبایی گفت: روحانی در روزهای اخیر با آقایان ناطق‌نوری، خاتمی، باهنر و لاریجانی جلساتی داشته است. سران اصلاحات می‌خواهند جمهوریت نظام را احیا کنند.(ادامه)
او که تا سال 98 و به مدت 10 سال دادستان پایتخت بود، با پیراهن معمولی که آستین‌های آن را بالا زده بود، با پرایدش جلوی مسافران می‌ایستاد و آنها نیز بدون آنکه او را بشناسند، سوار و پیاده می‌شدند. دادستان سابق تهران مسافرکشی می کند
او که تا سال 98 و به مدت 10 سال دادستان پایتخت بود، با پیراهن معمولی که آستین‌های آن را بالا زده بود، با پرایدش جلوی مسافران می‌ایستاد و آنها نیز بدون آنکه او را بشناسند، سوار و پیاده می‌شدند.(ادامه)
آیت الله آملی لاریجانی حکم جدید صادر کرد
با حکم آیت الله آملی لاریجانی، حسن رحیمی مشاور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حفظ سمت به عنوان رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: روی کره جنوبی متمرکز نباشیم، عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه و چین هیچ کدام پول ما را نمی دهند. وضع اقتصادی فاجعه است/ مردم دارند تلف می‌شوند !
شمال نیوز: روی کره جنوبی متمرکز نباشیم، عراق، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه و چین هیچ کدام پول ما را نمی دهند.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.