.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پاسخ توییتری علی لاریجانی به جو بایدن؛ در مظلوم‌نمایی ید طولانی دارید
علی لاریجانی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نوشت:(ادامه)

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند. انتشار ۳ لیست انتحار سیاسی است /احتمال ائتلاف با لاریجانی در انتخابات مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: تعدادی از اصولگراها مانند پایداری ها می گویند ما می خواهیم لیست مستقل دهیم، من تحلیلم این است آنها روز آخر می نشینند وبه یک تفاهم می رسند.(ادامه)
تصویر معمم شدن پسر علی لاریجانی | او به دست چه کسی معمم شد؟
پسر علی لاریجانی که داماد پسرِ آیت الله کریمی جهرمی است به دست ایشان معمم شد. این اقدام روز گذشته و در دفتر این مرجع تقلید انجام شد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ملی بزرگداشت آیت الله شیخ محمد کوهستانی (رحمت الله علیه) در دانشگاه علم و فناوری مازندران-بهشهر، بیان داشت: شخصیت آیت الله کوهستانی یک شخصیت مغفول مانده در تاریخ معاصر است و در حقیقت این عالم وارسته از ستارگان جهان تشیع محسوب می شود.
آیت‌الله کوهستانی از ستارگان جهان تشیع محسوب می‌شود
شمال نیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ملی بزرگداشت آیت الله شیخ محمد کوهستانی (رحمت الله علیه) در دانشگاه علم و فناوری مازندران-بهشهر، بیان داشت: شخصیت آیت الله کوهستانی یک شخصیت مغفول مانده در تاریخ معاصر است و در حقیقت این عالم وارسته از ستارگان جهان تشیع محسوب می شود. (ادامه)
شمال نیوز : آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا به مازندران سفر کرد . رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز به مازندران سفر کرد
شمال نیوز : آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام فردا به مازندران سفر کرد .(ادامه)
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد. رقیب را باید بدون حذف پای صندوق رأی شکست داد/همه می‌دانند روحانی عملاً پدرخوانده حزب اعتدال و توسعه است
برخی از عزیزان سیاسی فکر می‌کنند که رقبای خود را باید با قدرت شورای نگهبان از صحنه خارج کنند، در حالی که رقیب را باید با رقابت و پای صندوق رأی شکست داد.(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضای هیات عالی نظارت به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است که به غیر از رییس هیات عالی نظارت و دبیر مجمع که دبیرهیات نیز می باشد، روسای سه قوه نیز به این جمع افزوده شده اند. عارف رأی نیاورد، محسن رضایی مجوز گرفت / اعضای جدید هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را بشناسید
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضای هیات عالی نظارت به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است که به غیر از رییس هیات عالی نظارت و دبیر مجمع که دبیرهیات نیز می باشد، روسای سه قوه نیز به این جمع افزوده شده اند.(ادامه)
با موافقت مقام معظم رهبری تعداد اعضای هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی از ۱۵ نفر به ۲۴ نفر افزایش یافت و روسای قوای سه‌گانه نیز به این هیات عالی پیوسته‌اند. تعداد اعضای هیات عالی نظارت مجمع تشخیص به ۲۴ نفر افزایش یافت
با موافقت مقام معظم رهبری تعداد اعضای هیات عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی از ۱۵ نفر به ۲۴ نفر افزایش یافت و روسای قوای سه‌گانه نیز به این هیات عالی پیوسته‌اند.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان مجلس، گفت: انتظار این است که نمایندگان مجلس که در مقام تقنین قرار دارند، خودشان قانون را رعایت کنند، نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود. رئیس‌جمهور گلایه و شکایت کرده بود مبنی بر اینکه مصوبه شفافیت برای کار دولت مشکل ایجاد می کند/ مجلس حق ندارد راجع به اداره مجمع تشخیص قانون بنویسد/ نمایندگان رعایت کنند؛ نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان مجلس، گفت: انتظار این است که نمایندگان مجلس که در مقام تقنین قرار دارند، خودشان قانون را رعایت کنند، نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود.(ادامه)
ائتلاف یاران روحانی و لاریجانی علیه پایداری
حدود ۷ ماه مانده به برگزاری انتخابات مجلس و در شرایطی که به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو نیز همچون یکی، دو انتخابات پیش از این، چندان امیدی به حضور ندارند، به نظر می‌رسد تنها طیف جدی‌‌ای(ادامه)
تصاویری از دیدار علی لاریجانی با نیروهای نظامی در کربلا
جماران تصاویری از بازدید علی لاریجانی از نمایشگاه حشد الشعبی در کربلا و دیدار با برخی از آنها منتشر کرد.(ادامه)
یوسفیان ملا،  فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند.
سناریوهای انتخابات اسفند؛ اتحاد اجباری پایداری و جلیلی، ائتلاف قالیباف و لاریجانی؟
یوسفیان ملا، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است جلیلی و پایداری ناچار‌اند که برای خود یک جای پا پیدا کنند. اصولگرایان به تنهایی نمی‌توانند وارد انتخابات شوند. (ادامه)
شمال نیوز: فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: هر کس احتمال می‌دهد که می‌تواند خدمتی به کشور و نظام کند می‌آید با آقای لاریجانی صحبت می‌کند تا از نظر سیاسی و معنوی حمایت شود. آخرین جزییات از فعالیت انتخاباتی لاریجانی در استان ها و شهرستان ها
شمال نیوز: فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: هر کس احتمال می‌دهد که می‌تواند خدمتی به کشور و نظام کند می‌آید با آقای لاریجانی صحبت می‌کند تا از نظر سیاسی و معنوی حمایت شود.(ادامه)
رئیس سابق مجلس گفت: انقلابیِ کاسب کار به دنبال این است که بگوید بقیه انقلابی نیستند، ما انقلابی هستیم و همه پست‌ها را ما باید بگیریم. نتیجه این اقدام کوچک کردن انقلاب است در صورتی که انقلاب اسلامی بسیار بزرگ بود.

دلیل ثبت نام نکردن در انتخابات مجلس را بعدا می گویم/انقلابیِ کاسب کار می گوید همه پُست ها را باید ما بگیریم
رئیس سابق مجلس گفت: انقلابیِ کاسب کار به دنبال این است که بگوید بقیه انقلابی نیستند، ما انقلابی هستیم و همه پست‌ها را ما باید بگیریم. نتیجه این اقدام کوچک کردن انقلاب است در صورتی که انقلاب اسلامی بسیار بزرگ بود. (ادامه)
برخی اصولگرایان این دیدگاه را دارند که هر کس حتی اگر از کنار شخصیت های سیاسی اصلاح طلب عبور کرد باید کنار گذاشته شود و از او در مناصب مدیریتی و اداره کشور استفاده نشود اما آقای لاریجانی چنین دیدگاهی ندارد.

احتمالا لاریجانی از نامزدهای اصلاح‌طلب معتدل حمایت کند
برخی اصولگرایان این دیدگاه را دارند که هر کس حتی اگر از کنار شخصیت های سیاسی اصلاح طلب عبور کرد باید کنار گذاشته شود و از او در مناصب مدیریتی و اداره کشور استفاده نشود اما آقای لاریجانی چنین دیدگاهی ندارد. (ادامه)
 مجمع تشخیص مصلحت نظام برای چندمین بار پس از بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، اصلاحات انجام شده توسط مجلس را نیز مغایر سیاست های کلی نظام و سیاست های مصلحتی نظام تشخیص داد. مجوز مهم رهبر انقلاب به مجمع تشخیص به روایت آملی لاریجانی
مجمع تشخیص مصلحت نظام برای چندمین بار پس از بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، اصلاحات انجام شده توسط مجلس را نیز مغایر سیاست های کلی نظام و سیاست های مصلحتی نظام تشخیص داد. (ادامه)
آغاز فعالیت زودهنگام ستاد انتخاباتی دولت روحانی
(ادامه)
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند. «دادستان کل کشور» عضو هیئت عالی بانک مرکزی شد؟
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند.(ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام عصر روز سه شنبه 31 مرداد 1402 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد. تصویب طرح منطقه آزاد مازندران در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام عصر روز سه شنبه 31 مرداد 1402 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.(ادامه)
روزنامه جوان نوشت: لاریجانی نمی‌تواند بیرون از گود بنشیند و بگوید چرا برخی آقایان نفوذ در پایتخت‌ها را مهم می‌دانند، چون خود او یکی از همان آقایان است. او شیوه اعتدالی را یاد گرفته که با لاریجانی نمی‌تواند خود را مخالف اموری نشان دهد که در آنها نقش‌آفرین بوده است؛ مثل نفوذ در پایتخت‌ها
روزنامه جوان نوشت: لاریجانی نمی‌تواند بیرون از گود بنشیند و بگوید چرا برخی آقایان نفوذ در پایتخت‌ها را مهم می‌دانند، چون خود او یکی از همان آقایان است. او شیوه اعتدالی را یاد گرفته که با(ادامه)
در آستانه انتخابات مجلس، فعالیت علی لاریجانی در شبکه‌های اجتماعی از سر گرفته شد. حضور لاریجانی در انتخابات مجلس جدی‌تر شد
در آستانه انتخابات مجلس، فعالیت علی لاریجانی در شبکه‌های اجتماعی از سر گرفته شد.(ادامه)
به نظر من باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و  یک قسم وزرای منطقه ای.  وزرای منطقه ای مسئول چند استان می شوند،  از مجلس هم رای اعتماد می گیرند . مدیران کل  هم باید زیر نظرشان باشند .  به جز چند وزارتخانه، بقیه را می‌توان منحل کرد و به جایش وزارتخانه‌های منطقه‌ای تشکیل داد
به نظر من باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه ای مسئول چند استان می شوند، از مجلس هم رای اعتماد می گیرند . مدیران کل هم باید زیر نظرشان باشند . (ادامه)
لاریجانی براساس راهیابی تعداد دوستانش به مجلس آینده برای ریاست جمهوری تصمیم می گیرد.

خیز لاریجانی برای پاستور؛ همه نیروها فراخوانده شدند برای مجلسی همسو در 1404
لاریجانی براساس راهیابی تعداد دوستانش به مجلس آینده برای ریاست جمهوری تصمیم می گیرد. (ادامه)
شمال نیوز: فعال سیاسی اصولگرا درباره رویکرد انتخاباتی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات توضیح داد.
اصلاح طلبان از لیست روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس رونمایی خواهند کرد
شمال نیوز: فعال سیاسی اصولگرا درباره رویکرد انتخاباتی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات توضیح داد. (ادامه)
آقای لاریجانی فرد توانمندی است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود، عمده جامعه باور دارند که او فرد توانمندی است. لاریجانی سرمایه ملی است/ اگر در انتخابات شرکت کند ایثار کرده!/ نظام باید شرایط حضور این افراد را فراهم کند
آقای لاریجانی فرد توانمندی است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود، عمده جامعه باور دارند که او فرد توانمندی است.(ادامه)
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟ اندیشه‌ لاریجانی در خارج کشور هم طرفدار دارد/ خاتمی انسان نجیبی است/ احمدی نژاد برای انتخابات برنامه دارد
شما دیدید که بعد از رد صلاحیت یک چنگ به روی نظام ننداخت و تبعیت محض از رهبری انجام داد ولی شما اگر خودتان بودید دلتان نمی‌شکست؟(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
عکس / گریه‌های بی امان ظریف و لاریجانی
دومین روز از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در روز هشتم محرم‌الحرام در دفتر حسن روحانی برگزار شد.. عکسی از ظریف و لاریجانی در یک قاب در این مراسم منتشر شده است.(ادامه)
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند. چه کسانی نمی‌توانند کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شوند؟
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.