.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محسن هاشمی به زندان اوین رفت
رئیس شورای شهر تهران برای دیدار برادرش مهدی هاشمی در زندان اوین صحن شورای شهر را ترک کرد.(ادامه)
عکس/ شارژ موبایل با تاب بازی
شرکت قطارهای هلند (NS) در ایستگاه مرکزی قطار اوترخت، تاب‌هایی را قرار داده تا مسافرانی که می‌خواهند موبایل‌شان را شارژ کنند، با تاب‌بازی انرژی شارژ موبایل‌شان را تولید کنند.(ادامه)
خبر خوش وزیر راه برای خانه‌اولی‌ها
(ادامه)
عکس/ تعمیرگاه 80 ساله لوکوموتیوها در سمنان
بخشی از راه آهن 80 ساله شهر سمنان به نگهداری و تعمیرات لوکوموتیوهایی که دچار نقص فنی شده اند اختصاص دارد که روزانه توسط تعمیرکاران و کارشناسان تخصصی مربوط به قطار انجام می شود.(ادامه)
معافیت سیل‌زدگان از پرداخت هزینه گاز مصرفی
هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، با معافیت مشترکان خانگی و تجاری مناطق سیل زده استان‌های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان از پرداخت هزینه گاز مصرفی به مدت یک ماه تا ۴۵ روز موافقت کرد. (ادامه)
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست..... اگر اصلاح‌طلبان نبودند، دولت روحانی رای نمی‌آورد/سخنگویی دولت را نپذیرفتم/ امنیتی‌ها در شرایط سخت کشور را از بحران عبور دادند
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست.....(ادامه)
شمال نیوز : تفاوت این دو اما تنها در سن وسال نیست و این که یکی 10 سال بزرگ تر است. تنها در این نیست که یکی چنان چپ گرا که از اتهام کمونیست هم دربارۀ او مضایقه نکردند و دیگری چنان راست گرا که حامی سرمایه دار خوانده شد و گفته بود «ما با غاصب مخالفیم نه با مالک و نقض مالکیت خود غصب است.».... از ماجرای رفتن احمد توکلی با وانت از بهشهر به تهران تا حضور عصا بدست در افطاری فعالان سیاسی با رئیس جمهور
شمال نیوز : تفاوت این دو اما تنها در سن وسال نیست و این که یکی 10 سال بزرگ تر است. تنها در این نیست که یکی چنان چپ گرا که از اتهام کمونیست هم دربارۀ او مضایقه نکردند و دیگری چنان راست گرا که حامی سرمایه دار خوانده شد و گفته بود «ما با غاصب مخالفیم نه با مالک و نقض مالکیت خود غصب است.»....(ادامه)
شمال نیوز: سید مناف هاشمی استاندار سابق گلستان در حکمی به عنوان مشاور شهردار تهران منصوب شد.
مناف هاشمی مشاور شهردار تهران شد+ توضیحات حناچی درباره این حکم
شمال نیوز: سید مناف هاشمی استاندار سابق گلستان در حکمی به عنوان مشاور شهردار تهران منصوب شد. (ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: این حادثه یک مصدوم خانم هم داشت که ۴۸ ساله بود و توسط یکی دیگر از تیم‌های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شد..... در برخورد پراید با قطار در ساری یک نفر جان باخت
شمال نیوز : وی افزود: این حادثه یک مصدوم خانم هم داشت که ۴۸ ساله بود و توسط یکی دیگر از تیم‌های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری منتقل شد.....(ادامه)
شمال نیوز : «سیل انسان‌ساخت» این واژه‌ای بود که بسیاری متخصصان برای توصیف بحران به وجود آمده در ایران استفاده کردند، واژه‌ای که مسئولیت مرگ ده‌ها نفر در سیل اخیر را به انسان می‌دهد نه اقلیم..... سیل اخیر نه غیرطبیعی بود نه غافل‌گیرکننده، ما آماده نیستیم!
شمال نیوز : «سیل انسان‌ساخت» این واژه‌ای بود که بسیاری متخصصان برای توصیف بحران به وجود آمده در ایران استفاده کردند، واژه‌ای که مسئولیت مرگ ده‌ها نفر در سیل اخیر را به انسان می‌دهد نه اقلیم.....(ادامه)
شایعه حصر خانگی محمود احمدی نژاد
در پي انتشار برخي خبرها مبني بر بازداشت محمود احمدي‌نژاد يكي از سايت‌هاي اصول‌گرا، امروز درباره صحت و سقم اين خبر گزارشي منتشر كرد و همزمان، خبرها و شایعات متناقضی درباره او در برخی رسانه‌های داخلی عمدتا اصولگرا انعكاس یافته است.(ادامه)
زندگی سیل زدگان در واگن های قطار
بامدژ از توابع مرکزی شهر اهواز نزدیک به ۱۱ روستا را در خود جای داده که پس از به زیرآب رفتن روستا اهالی روستا در واگن‌های قطار شرکت راه آهن زندگی خود را می‌گذرانند. به دلیل عدم وجود خوراک مناسب، وسایل گرمایشی، بهداشتی و نظافتی زندگی برای اهالی روستای بامدژ در واگن‌های قطار به سختی می‌گذرد. (ادامه)
آخرین وضعیت مناطق سیل زده گلستان
با فروکش کردن ارتفاع روان آب‌های ناشی از سیل در شمال غرب و غرب گلستان اگرچه تردد و عبور و مرور مردم در این مناطق کمی آسان شده، اما هنوز شرایط به حالت عادی بازنگشته ضمن اینکه برای رفع خرابی زیرساخت‌ها به زمان بیشتری نیاز است.(ادامه)
شمال نیوز: سید تقی سیدی از شاعران جوان کشورمان درباره حوادث اخیر سیل در کشور و حواشی آن سروده است.

چه شد به مملكت ما كه هر دمش خبريست /كه داغ قبل نرفته ست داغ تازه تريست ؟
شمال نیوز: سید تقی سیدی از شاعران جوان کشورمان درباره حوادث اخیر سیل در کشور و حواشی آن سروده است. (ادامه)
ثبت رکورد مصرف ۱۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر در یک شبانه روز، رکورد جدیدی در تاریخ ایران در خصوص مصرف بنزین است و تا امروز هیچ گاه در یک شبانه روز، این میزان مصرف بنزین در کشور ثبت نشده بود. شکستن رکورد تاریخی مصرف بنزین در ایران/ سوخت رسانی بدون مشکل در حال انجام است
ثبت رکورد مصرف ۱۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر در یک شبانه روز، رکورد جدیدی در تاریخ ایران در خصوص مصرف بنزین است و تا امروز هیچ گاه در یک شبانه روز، این میزان مصرف بنزین در کشور ثبت نشده بود.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت بلیت هواپیما و قطار در نوروز ۹۸ افزایش نمی‌یابد. قیمت بلیت هواپیما و قطار افزایش نمی‌یابد
وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت بلیت هواپیما و قطار در نوروز ۹۸ افزایش نمی‌یابد.(ادامه)
سفر به مشهد در نوروز 98 چقدر هزینه دارد؟
(ادامه)
چگونه خودروی خود را برای سفر آماده کنیم؟
(ادامه)
شمال نیوز: راه‌آهن رشت ــ قزوین با حضور رئیس‌‌جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مرکز استان گیلان رسماً به شبکه ریلی سراسری کشور متصل شد. سوت قطار در گیلان به‌صدا درآمد؛ افتتاح رسمی ‌راه‌آهن رشت با دستور رئیس‌جمهور
شمال نیوز: راه‌آهن رشت ــ قزوین با حضور رئیس‌‌جمهور مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مرکز استان گیلان رسماً به شبکه ریلی سراسری کشور متصل شد. (ادامه)
بیانیه رهبر معظم انقلاب مسیر پیشرفت انقلاب را هموارتر می کند
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیانیه رهبر معظم انقلاب (گام دوم) مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را هموار تر و قطار توسعه ایران اسلامی را تندتر خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : به هر روی به نظر می رسد استاندار گیلان فارغ از تملق ها و خوشایند نویسی ها در برخی از نشریات محلی ، بر شایسته سالاری به عنوان اصل پذیرفته شده در اداره استان گیلان تاکید داشته و برخی با تخریب مدیران سابق ، کنایه و تملق نمی توانند جایگاهی برای خود دست و پا کنند ..... کنایه روزنامه گیلانی به « طاهایی و سعادتی » و خوش خدمتی به استاندار !
شمال نیوز : به هر روی به نظر می رسد استاندار گیلان فارغ از تملق ها و خوشایند نویسی ها در برخی از نشریات محلی ، بر شایسته سالاری به عنوان اصل پذیرفته شده در اداره استان گیلان تاکید داشته و برخی با تخریب مدیران سابق ، کنایه و تملق نمی توانند جایگاهی برای خود دست و پا کنند .....(ادامه)
عادت دیرینه ما همیشه بر این محور استوار بوده که از عملکرد مدیران “انتقاد” کنیم و کمتر دیده شده است که به شکل منطقی از عملکردشان دفاع حداقل به میان آوریم. بررسی عملکرد استانداران غیربومی استان گیلان در سه دهه ی گذشته نشان میدهد که برخی از آنان حتی با ٢ “اتوبوس” پر از مدیران […] بی انصافی نشود؛ “ترمز” اتوبوس کشیده شد
عادت دیرینه ما همیشه بر این محور استوار بوده که از عملکرد مدیران “انتقاد” کنیم و کمتر دیده شده است که به شکل منطقی از عملکردشان دفاع حداقل به میان آوریم. بررسی عملکرد استانداران غیربومی استان گیلان در سه دهه ی گذشته نشان میدهد که برخی از آنان حتی با ٢ “اتوبوس” پر از مدیران […](ادامه)
درخواست مادر سه معلول ساروی از استاندار مازندران
در فاصله کمتر از سه کیلومتری شهر ساری، جاده قائمشهر به مرکز مازندران، خانواده ای در کوچه یاس، زندگی می کنند. یاس چهارم، سه شکوفه دارد اما همنشینی با ریل قطار هم، حرکت مداوم را برای این شکوفه ها رقم نزده است.(ادامه)
زمانی یکی از مسوولان ارشد کشور گفته بود که ما باید ژاپن اسلامی شویم! ظاهرا این فانتزی، فقط خواسته دوران ما نیست. چرا ایران، ژاپن نشد؟(يادداشت)
زمانی یکی از مسوولان ارشد کشور گفته بود که ما باید ژاپن اسلامی شویم! ظاهرا این فانتزی، فقط خواسته دوران ما نیست.(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران : ایستادگی در مسیر حق نیازمند تحمل سختی‌های زیادی است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران با بیان اینکه ایستادگی در مسیر حق نیازمند تحمل سختی‌های زیادی است، گفت: البته این مسئله به این معنا نیست که متولیان اجرایی و مدیریتی با این بهانه با کم‌کاری شرایط را برای مردم توجیه کنند.(ادامه)
شمال نیوز: مهدی عبوری از افتتاح تونل شهری همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد. افتتاح تونل شهری همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
شمال نیوز: مهدی عبوری از افتتاح تونل شهری همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.(ادامه)
زمان پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی اعلام شد
معاون مسافری راه آهن خبر داد، پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از 16 بهمن آغاز می شود.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی با مقایسه توافقنامه برجام با قرارداد ترکمانچای گفت: این الاغ برجامی که تحویل ما دادند چموش است و لگد می‌زند. نه بار می‌برد و نه سواری می‌دهد. این غایب هدف ملت و دولت‌های متعدد ما نبود...... ادیانی به ظریف: الاغ برجامی که تحویل دادند چموش است و لگد می‌زند / خشالی جا پرهیته اسب هدا خر هیته / برجام از ۲۰ ، نمره ۱۰ هم نگرفت
شمال نیوز : نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی با مقایسه توافقنامه برجام با قرارداد ترکمانچای گفت: این الاغ برجامی که تحویل ما دادند چموش است و لگد می‌زند. نه بار می‌برد و نه سواری می‌دهد. این غایب هدف ملت و دولت‌های متعدد ما نبود......(ادامه)
شمال نیوز :  زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم ( ع )  در ایستگاه راه‌آهن ساری که برای این سفر معنوی آماده شده بودند با پیامکی روبرو شدند که از لغو حرکت قطار خبر می داد ..... سرگردانی مسافران مشهد مقدس در ایستگاه راه‌آهن ساری
شمال نیوز : زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم ( ع ) در ایستگاه راه‌آهن ساری که برای این سفر معنوی آماده شده بودند با پیامکی روبرو شدند که از لغو حرکت قطار خبر می داد .....(ادامه)
شمال نیوز : طرح هایی که بدون ذره ای فکر و تحقیق و مطالعه شروع شده، اکنون حالت استخوان در گلو پیدا کرده و واحد مازندران را به چاهی عمیق انداخته اند .طرح های ابتری که جز از بین بردن سرمایه واحد و چندین ماه حقوق معوق برای پرسنل و بدهی سنگین برای واحد عایدی دیگری نداشته اند..... آقای استاندار ؛ حال « جهاد دانشگاهی مازندران » وخیم است !
شمال نیوز : طرح هایی که بدون ذره ای فکر و تحقیق و مطالعه شروع شده، اکنون حالت استخوان در گلو پیدا کرده و واحد مازندران را به چاهی عمیق انداخته اند .طرح های ابتری که جز از بین بردن سرمایه واحد و چندین ماه حقوق معوق برای پرسنل و بدهی سنگین برای واحد عایدی دیگری نداشته اند.....(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.