.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرگ دلخراش مهاجم سابق پرسپولیس +عکس
محمد مغانلو مهاجم سابق تیم پرسپولیس و گسترش فولاد درگذشت.(ادامه)
سفر به مشهد ممنوع شد
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: باتوجه به نزدیک شدن میلاد امام رضا(ع) سفر به مشهد ممنوع است.(ادامه)
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)
شرایط ورود به حج امسال اعلام شد
مقامات حج عربستان برخی از شرایط لازم و پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری ایمن حج امسال را اعلام کردند.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه نساجی با ابراز تاسف از عدم حمایت مسؤولان از باشگاه نساجی گفت: مرداد سال گذشته معاون رئیس جمهور در ورزشگاه شهید وطنی قول داد که در عرض سه ماه چمن تغییر پیدا کند، یکسال از این وعده و وعیدها می‌گذرد اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد. مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران : زمین ماهفروجک را در عمل به باشگاه نساجی واگذار کنید نه فقط در سند!/ مسؤولان استان‌های دیگر می‌توانند اما مسؤولان مازندران نه! / چمن ورزشگاه شهدای ساری به هیچ عنوان قابل برگزاری بازی نیست / مسؤولان حتی یک خداقوت‌گویی را هم از باشگاه نساجی دریغ می‌کنند
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه نساجی با ابراز تاسف از عدم حمایت مسؤولان از باشگاه نساجی گفت: مرداد سال گذشته معاون رئیس جمهور در ورزشگاه شهید وطنی قول داد که در عرض سه ماه چمن تغییر پیدا کند، یکسال از این وعده و وعیدها می‌گذرد اما هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد. (ادامه)
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در کشور، گفت: با فوت ۶۵ نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۴۹۲ نفر رسیده است. فوت ۶۵ نفر در شبانه روز گذشته/تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۴۹۲ نفر رسید
شمال نیوز:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در کشور، گفت: با فوت ۶۵ نفر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۶۱ هزار و ۴۹۲ نفر رسیده است.(ادامه)
خودرو‌های شخصی امکان سفر به شمال را ندارند
معاون علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه طبق آخرین ابلاغیه‌های وزارت بهداشت محدودیت سفر به استان‌های شمالی همچنان برقرار است، گفت: خودرو‌های شخصی امکان سفر به استان‌های شمالی را ندارند.(ادامه)
سخنگوی دولت : دولت و ملت در سال ۹۹ روزهای سختی را پشت سر گذاشتند/ زمستان برجام به پایان خواهد رسید/ پیش بینی کارشناسان بازار کار برای سال ۱۴۰۰ مثبت می باشد ....(خبر)
(ادامه)
اسامی شهر‌های قرمز برای نوروز ۱۴۰۰
سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا ضمن اعلام اسامی ۱۴ شهرستان دارای وضعیت قرمز برای نوروز ۱۴۰۰، گفت: ورود و خروج با خودرو شخصی از شهر‌های قرمز ممنوع است.(ادامه)
اعلام ساعت ممنوعیت تردد شبانه در نوروز
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۱ تا ساعت ۳ صبح در همه شهر‌ها بدون توجه به رنگ بندی آن‌ها در ایام نوروز هم ادامه دارد.(ادامه)
ستاد کرونا: ویروس جهش یافته در ۲۸ استان در حال گردش است
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه ویروس جهش یافته را باید جدی گرفت، گفت: این ویروس جهش یافته در ۲۸ استان کشور شناسایی شده و در حال گردش است.(ادامه)
شمال نیوز : نام‌نویسی از داوطلبان این انتخابات تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ به مدت هفت روز در شهرهای سراسر استان مازندران ادامه دارد .... قطار انتخابات شورای ۱۴۰۰ با نام‌نویسی از داوطلبان در مازندران به راه افتاد
شمال نیوز : نام‌نویسی از داوطلبان این انتخابات تا ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۹ به مدت هفت روز در شهرهای سراسر استان مازندران ادامه دارد ....(ادامه)
آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر‌ها
رئیسی گفت:رنگ بندی نهایی شهر‌ها ٢۵ اسفند اعلام می‌شود و هر هفته رنگ‌بندی‌ها اعلام خواهد شد.(ادامه)
میزان عیدی کارکنان دولت تعیین شد
در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور، میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۳۹۹ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت تعیین شد. (ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت دهه فجر گفت: در بخش هایی از اداره کشور، به خصوص اقتصاد و فرهنگ، از دهه دوم انقلاب به این طرف نااهلان و نامحرمان آمده اند و در اداره امور نفوذ کرده اند و امروز هم نگران ورود نیروهای انقلاب هستند . رضایی : دشمنان نگران ورود نیروهای انقلاب هستند / شما از ورود نظامی ها می ترسید؟ پس بترسید
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت دهه فجر گفت: در بخش هایی از اداره کشور، به خصوص اقتصاد و فرهنگ، از دهه دوم انقلاب به این طرف نااهلان و نامحرمان آمده اند و در اداره امور نفوذ کرده اند و امروز هم نگران ورود نیروهای انقلاب هستند .(ادامه)
رییس جمهوری گفت: از همه قوا، از نظامیان ، از مردم و از کسانی که با دولت بد هستند یا قهر هستند، خواهش می‌کنم در این 6 ماه باقیمانده از دولت، بگذارید ما کار کنیم. از همه قوا از کسانی که با دولت بد هستند، خواهش می‌کنم در این ۶ ماه باقیمانده از دولت، بگذارید ما کار کنیم / حامیان دولت گاهی نه آزادی دارند نه مصونیتشان معلوم است/ برای مبارزه با فساد من را محاکمه کنید(خبر)
رییس جمهوری گفت: از همه قوا، از نظامیان ، از مردم و از کسانی که با دولت بد هستند یا قهر هستند، خواهش می‌کنم در این 6 ماه باقیمانده از دولت، بگذارید ما کار کنیم.(ادامه)
آیت الله لائینی:مازندران نیازمند قطارهای محلی پرسرعت است
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:مازندران نیازمند اتوبان سراسری استانی و یا قطارهای محلی پرسرعت برای روان شدن ترافیک جاده ای است.(ادامه)
اگر VAR نبود پرسپولیس قهرمان آسیا بود
معاون باشگاه پرسپولیس گفت: به محض اینکه پاداش از سوی AFC لحاظ شود ما خیلی شفاف به مردم توضیح می‌دهیم که چه مبلغی وارد باشگاه می‌شود و چه مبالغی را خرج می‌کنیم.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : عمل به قانون اساسی علاج اصلی دردهای اقتصادی کشور است. مجلس اگر می خواهد گره ها و قفل ها را بازکند جز با کلید اصول متقن قانون اساسی ابزار دیگری در دست ندارد .... دولت ، مجلس ، بودجه ۱۴۰۰ و هفت كلمه حرف حساب
شمال نیوز : عمل به قانون اساسی علاج اصلی دردهای اقتصادی کشور است. مجلس اگر می خواهد گره ها و قفل ها را بازکند جز با کلید اصول متقن قانون اساسی ابزار دیگری در دست ندارد ....(ادامه)
ستاد ملی کرونا: همراه داشتن کارت ملی الزامی شد
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: برای کنترل افراد کرونامثبت و ممانعت از حضور آن‌ها در حمل و نقل عمومی و ادارات، از امروز همراه داشتن کارت ملی برای گرفتن خدمت الزامی است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره عبور از هشتمین ماه جهش تولید افزود: انتظار دارم از نمایندگان بررسی در این حوزه داشته باشند و چه اقدامی در این حوزه در استان در راستای تحقق شعار سال انجام شده است .... آیت الله لائینی : در بررسی صلاحیت‌ها دقت نظر بیشتری انجام شود
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره عبور از هشتمین ماه جهش تولید افزود: انتظار دارم از نمایندگان بررسی در این حوزه داشته باشند و چه اقدامی در این حوزه در استان در راستای تحقق شعار سال انجام شده است ....(ادامه)
محدودیت‌های کرونایی از ساعت ۱۲ امروز آغاز می‌شود
معاون وزیر کشور با اشاره به جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خروج خودرو‌ها از استان‌های دارای پلاک همان استان اظهار داشت: اگر خودرویی اصرار به تردد کند متوقف می‌شود. این تصمیم از ساعت ۱۲ امروز شروع و تا ساعت ۲۴ جمعه ادامه می‌یابد.(ادامه)



در جلسه امروز هیئت دولت ، محمد صادق معتمدیان به عنوان استاندار خراسان رضوی معرفی شد. استاندار خراسان رضوی انتخاب شد
در جلسه امروز هیئت دولت ، محمد صادق معتمدیان به عنوان استاندار خراسان رضوی معرفی شد.(ادامه)
عکس/ شلوغی ایستگاه قطار از مسافران منتظر برای سفر به مشهد!
تصویری از مسافران منتظر در راه آهن تهران برای سفر به مشهد را منتشر کرد.(ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
شمال نیوز : امیدواریم مسئولین مربوطه با توجه به اهمیت موضوع و جهت به خطر نیفتادن مسافران با جدیت بیشتری بر وضعیت فنی قطارها نظارت داشته باشند و به جان مردم اهمیت بیشتری بدهند .... توقف طولانی قطار گردشگری مازندران و اعتراض مسافران + تصاویر
شمال نیوز : امیدواریم مسئولین مربوطه با توجه به اهمیت موضوع و جهت به خطر نیفتادن مسافران با جدیت بیشتری بر وضعیت فنی قطارها نظارت داشته باشند و به جان مردم اهمیت بیشتری بدهند ....(ادامه)
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده بابل با بیان اینکه نمی توان بخاطر کرونا از پیشرفت کشور غافل شد، افزود: باید با رویکرد مسئولانه در برابر تامین سلامت مردم و تقویت سیستم بهداشتی و درمانی، روند توسعه کشور به سمت افق ترسیمی را شتاب بخشید .... کریمی فیروزجایی : دولت بودجه عملیاتی دستگاه ها برای سال آینده را کرونایی تدوین کند
شمال نیوز : نماینده بابل با بیان اینکه نمی توان بخاطر کرونا از پیشرفت کشور غافل شد، افزود: باید با رویکرد مسئولانه در برابر تامین سلامت مردم و تقویت سیستم بهداشتی و درمانی، روند توسعه کشور به سمت افق ترسیمی را شتاب بخشید ....(ادامه)
شمال نیوز:مصطفی سعیدی مدیرعامل جدید کارخانه کاغذ مازندران می‌گوید: تغییرات زیادی در کارخانه و به تبع آن در حوزه تولید کاغذ در کشور در راه است، تغییراتی که کارخانه را تکان خواهد داد.... سعیدی : می‌توانیم کل کاغذ روزنامه کشور را تأمین کنیم
شمال نیوز:مصطفی سعیدی مدیرعامل جدید کارخانه کاغذ مازندران می‌گوید: تغییرات زیادی در کارخانه و به تبع آن در حوزه تولید کاغذ در کشور در راه است، تغییراتی که کارخانه را تکان خواهد داد....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.