.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : هم‌زمان با تشییع پیکر پاک فرزند کرمان حاج قاسم سلیمانی هزاران نفر اشک‌ریزان به خیابان‌ها آمده‌اند و فرزندان خود را به‌عنوان سربازان فرمانده مقابل سردار به‌صف کرده‌اند..... حماسه ابراز وفاداری کرمانی ها به حاج قاسم و همرزمانش/ سرلشکر سلامی: آمریکا بخواهد پاسخ دهد، آنجایی که به آن عشق می ورزند را به آتش می‌کشیم/ مراسم تدفین پیکر شهدای مقاومت به تعویق افتاد/ آخرین آمار از شهدای حادثه کرمان +عکس
شمال نیوز : هم‌زمان با تشییع پیکر پاک فرزند کرمان حاج قاسم سلیمانی هزاران نفر اشک‌ریزان به خیابان‌ها آمده‌اند و فرزندان خود را به‌عنوان سربازان فرمانده مقابل سردار به‌صف کرده‌اند.....(ادامه)
شمال نیوز : پدر این ورزشکار گفت : روز گذشته شکیبا قلی پور در مسابقات بین المللی اسکواش در اصفهان یا اصفهان جونیور توانست مقام سومی را در این مسابقات کسب کند. اگر چه دوست داشتم این عنوان برای دخترم در مازندران کسب شود ولی اکنون باید بگویم دخترم با پیراهن گلستان در مسابقات کشوری صاحب عنوان شد. .... کوچ ورزشکار آینده دار مازندرانی به استان همسایه و مقام آوری در مسابقات بین المللی !
شمال نیوز : پدر این ورزشکار گفت : روز گذشته شکیبا قلی پور در مسابقات بین المللی اسکواش در اصفهان یا اصفهان جونیور توانست مقام سومی را در این مسابقات کسب کند. اگر چه دوست داشتم این عنوان برای دخترم در مازندران کسب شود ولی اکنون باید بگویم دخترم با پیراهن گلستان در مسابقات کشوری صاحب عنوان شد. ....(ادامه)
مرگ راننده کامیون در برخورد با قطار تهران-رشت +تصاویر
امروز برخورد کامیون با قطار مسافری در بلاک زیاران به کهن‌دژ در خط‌آهن قزوین منجر به کشته شدن راننده کامیون شد.(ادامه)
مرگ عابر پیاده در برخورد با قطار مسافربری در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از برخورد منجر به مرگ عابر پیاده با قطار مسافربری خبر داد.(ادامه)

در این گزارش ۱۳ راهکار را که سبب می‌شود در مصرف سوخت خودروی شما صرفه‌جویی شود، معرفی می‌کنیم. با این ۱۳ راهکار در مصرف بنزین صرفه‌جویی کنید
در این گزارش ۱۳ راهکار را که سبب می‌شود در مصرف سوخت خودروی شما صرفه‌جویی شود، معرفی می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : معاون رئیس جمهور حقیقی از وضعیت پیش رفت فیزیکی احداث نیروگاه زباله سواز رشت به شدت انتقاد کرد و گفت:پیش رفت کار ساخت زباله سوز ساری خیلی بیشتر از رشت است..... وقتی « نوبخت » منت پیشرفت « زباله سوز ساری » را بر سر همشهریانش می گذارد !
شمال نیوز : معاون رئیس جمهور حقیقی از وضعیت پیش رفت فیزیکی احداث نیروگاه زباله سواز رشت به شدت انتقاد کرد و گفت:پیش رفت کار ساخت زباله سوز ساری خیلی بیشتر از رشت است.....(ادامه)
امام جمعه بابلسر گفت: مردم انقلاب را برای انقلاب دوست دارند نه برای خاطر افراد خاص، کسانی که بخواهند به این انقلاب و خون شهدا خیانت کنند و خود را هدایت نکنند آنها را از قطار انقلاب به بیرون پرت می‌کنند.

انتقاد شدید امام جمعه بابلسر از نامزدهای مجلس: غلط کردید که وعده دادید
امام جمعه بابلسر گفت: مردم انقلاب را برای انقلاب دوست دارند نه برای خاطر افراد خاص، کسانی که بخواهند به این انقلاب و خون شهدا خیانت کنند و خود را هدایت نکنند آنها را از قطار انقلاب به بیرون پرت می‌کنند. (ادامه)
گرد و خاک قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی با سایپا
سرمربی تیم فوتبال سپاهان واکنش شدیدی نسبت به کسانی که به او در ورزشگاه توهین می‌کنند، نشان داد.(ادامه)
پل ورسک، قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین پل راه‌آهن کشور!
از قدیم گفته‌اند که لذت مسیر خیلی بیشتر از مقصد است، به همین دلیل هم یکی از اصلی‌ترین معیار‌هایی که بسیاری از افراد برای تعیین مقصد سفر و گردشگری خود در نظر می‌گیرند مسیر زیبا و راحت آن است. در کشور ما زیبایی‌های مناطق مختلف آن‌قدر زیاد است که می‌توان به کلی مقصد را فراموش کرد و از مسیر لذت برد!(ادامه)

ساداتی  گفت: امسال ۱۱۱ هزار نفر از مردم مازندران برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کردند. ۱۱۱ هزار مازندرانی زائر اربعین حسینی شدند
ساداتی گفت: امسال ۱۱۱ هزار نفر از مردم مازندران برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کردند.(ادامه)
راه‌های انتقال زائران از مازندران به پیاده‌روی اربعین+ نرخ بلیت‌ها
این روزها پایانه‌های مازندران پُر است از زائرانی که راهی سرزمینی شوند که ماه‌ها در انتظارش بودند، حتی برخی از زائرانی که سال‌های قبل حسرت این سفر به دل‌شان مانده راهی سفر عشق شدند.(ادامه)
چراغي كه به خانه رواست....(ديدگاه)
(ادامه)
سارق حساب 16 هزار ایرانی دستگیر شد
سرهنگ «حسن مفخمی»، فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر از دستگیری نوجوان 16 ساله ای را داد که حساب بانکی 16 هزار نفر از شهروندان را هک کرده بود. وی همچنین برای سرقت اطلاعات شخصی کاربران از رمز یکبار مصرف استفاده کنند.(ادامه)
قطار گردشگری از تهران به شیرگاه رسید
قطار گردشگری با ۳۰۰ مسافر همزمان با آغاز هفته گردشگری به ایستگاه شیرگاه در مازندران رسید.(ادامه)

پیکر جان‌ باخته حادثه قطار زاهدان – تهران امروز جمعه در شهرستان گلوگاه تشییع شد. تشییع پیکر جان‌ باخته حادثه قطار زاهدان - تهران در گلوگاه
پیکر جان‌ باخته حادثه قطار زاهدان – تهران امروز جمعه در شهرستان گلوگاه تشییع شد.(ادامه)
شمال نیوز : مصدومان  به مراکز درمانی زاهدان منتقل شدند و 80 تخت بیمارستانی در زاهدان به منطور ارائه خدمات به مصدومان این حادثه در نظر گرفته شده است..... 4 کشته و 92 زخمی در حادثه قطار تهران - زاهدان (+عکس، فیلم و اسامی برخی از مصدومان)
شمال نیوز : مصدومان به مراکز درمانی زاهدان منتقل شدند و 80 تخت بیمارستانی در زاهدان به منطور ارائه خدمات به مصدومان این حادثه در نظر گرفته شده است.....(ادامه)
مسیر جدید ریلی برای زائران مازندران
مدیر عامل راه آهن شمال گفت:زائران مازندرانی که با قطار قصد عزیمت به کربلا را دارند از امروز بلیط خریداری کنند.(ادامه)
شمال نیوز : در مجمع انتخابات هیات همگانی مازندران، علیرغم ریل گذاری مناسب در جهت توسعه و همگانی کردن ورزش مازندران شاهد تحرکات سازمان دهی شده و خارج از اخلاق و روح پهلوانی در ورزش برای توقف قطار توسعه ورزش همگانی استان عليرغم مشورت و.... آقای مدیرکل ورزش ؛ نگذاريد تخم مرغ دزد روزي شتر دزد شود / برای جلوگیری از حاشیه ها و به نفع جامعه ورزش از حق قانونی خود انصراف می دهم / مسئولان ورزش استان میل به سیاسی شدن ورزش و هدف گذاری انتخابات مجلس آینده را دارند !
شمال نیوز : در مجمع انتخابات هیات همگانی مازندران، علیرغم ریل گذاری مناسب در جهت توسعه و همگانی کردن ورزش مازندران شاهد تحرکات سازمان دهی شده و خارج از اخلاق و روح پهلوانی در ورزش برای توقف قطار توسعه ورزش همگانی استان عليرغم مشورت و....(ادامه)
قیمت بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما برای زائران در اربعین
بر اساس برآوردهای انجام شده، پیش بینی می شود ۵۰ درصد زائران ایرانی از طریق حمل و نقل جاده ای عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس، ون و سواری های تحت پوشش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه اتوبوس های درون شهری تحت نظارت شهرداری ها به مرزهای ۴ گانه سفر کنند که بر اساس گفته عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ۱۵ هزار دستگاه انواع ناوگان جاده ای زائران امسال را جابه جا خواهند کرد.(ادامه)
تصاویرصفحه نخست روزنامه‌های مازندران
(ادامه)
شمال نیوز: در ایام اربعین امسال دو واقعه بازگشایی مرز خسروی و حذف روادید عراق می تواند موج بزرگ مسافرت زائران اباعبدالله (ع) با استفاده از مودهای ریلی، هوایی و جاده ای به عتبات عالیات را رقم بزند..... اربعین چگونه کربلا برویم؟/جزئیات قیمت بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما
شمال نیوز: در ایام اربعین امسال دو واقعه بازگشایی مرز خسروی و حذف روادید عراق می تواند موج بزرگ مسافرت زائران اباعبدالله (ع) با استفاده از مودهای ریلی، هوایی و جاده ای به عتبات عالیات را رقم بزند.....(ادامه)
۲۰ نشانه کودکان مبتلا به اوتیسم چیست؟
امروزه دیگر تصویری که از یک کودک مبتلا به اوتیسم داریم، یک فرد ناتوان و گوشه گیر نیست، بلکه می دانیم اوتیسم طیف گسترده ای از علائم را به همراه دارد. (ادامه)
به نظر می‌رسد با توجه به احتمال هزینه‌های بالای این سفر برای زائران ایرانی در نتیجه افت ارزش ریال، سازماندهی دولتی و مردمی از سوی دو کشور ایران و عراق در بخش حمل و نقل و تغذیه رایگان زائران به صورت گسترده‌تری انجام شود تا هزینه‌های زیادی بر ایرانی‌هایی که مایل به شرکت در مراسم اربعین هستند، تحمیل نشود. ارزان‌ترین راه سفر به عتبات در ایام اربعین ۹۸ کدام است؟ + قیمت‌ها
به نظر می‌رسد با توجه به احتمال هزینه‌های بالای این سفر برای زائران ایرانی در نتیجه افت ارزش ریال، سازماندهی دولتی و مردمی از سوی دو کشور ایران و عراق در بخش حمل و نقل و تغذیه رایگان زائران به صورت گسترده‌تری انجام شود تا هزینه‌های زیادی بر ایرانی‌هایی که مایل به شرکت در مراسم اربعین هستند، تحمیل نشود.(ادامه)
ماجرای عجیب و دردناک یک حیوان‌آزاری + عکس
این عکس دردناک را یکی از لکوموتیورانان قطار ناوگان راه آهن زاگرس گرفته به گفته لکوموتیوران، هر چقدر بوق زدند حیوان تکون نخورده است.(ادامه)
حال نسبتا خوب سیل زدگان مازندران
روند ساخت بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی احداثی سیل زده در استان مازندران با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی ادامه دارد و به گفته مسئولان تا سه ماه آینده به اتمام می رسد. (ادامه)
کار خطرناک و احمقانه برای افزایش بازدید از کانال! +فیلم
جوان هندی برای آنکه بازدیدهای کانالش را بالا ببرد دست به کار احمقانه ای زد و کپسول گاز را روی ریل قطار گذاشت!(ادامه)
افزایش قیمت نان کلید خورد
معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت که سه سناریو برای افزایش قیمت نان مطرح است. به گفته وی احتمال افزایش ۲۵ درصدی از سایر گزینه‌ها بیشتر است.(ادامه)
معتدلین اصولگرا و اصلاح‌طلب پشت میز مذاکره
گفت وگوی ملی در حالی به عنوان ایده مورد وفاق گروه‌های سیاسی مطرح است که تجربه نشان داده دوران حذف یک گروه خاص سپری شده و باید با پذیرش دیدگاه های مختلف راهی برای عبور از بحران‌های پیش روی کشور یافت.(ادامه)
امام جمعه موقت تهران گفت: در اقتدار جمهوری اسلامی ایران، اخلاق و انسانیت مشاهده می‌شود اما در اقتدار آمریکا وحشیگری و درندگی وجود دارد. خدا را شکر مردم و ملت ما نسبت به ولی فقیه و رهبرشان وفادارند / نام دولت‌تان که «تدبیر و امید» است و می‌گویید کلید را هم دارید؛ اگر دیدید قفل‌ها با کلید‌تان باز نمی‌شود لااقل آن را با چکش باز کنید(خبر)
امام جمعه موقت تهران گفت: در اقتدار جمهوری اسلامی ایران، اخلاق و انسانیت مشاهده می‌شود اما در اقتدار آمریکا وحشیگری و درندگی وجود دارد. (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.