.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جابجایی بیش از ۱۰۵ هزار مسافر نوروزی با راه آهن شمال
۱۰۵ هزار و ۷۸۸ نفر مسافر در ایام نوروز از طریق راه آهن شمال جابجا شده اند.(ادامه)
آیت الله لائینی :صنعت حمل ونقل ریلی در مازندران تکمیل نشده است
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه سرمایه گذاری خوبی در صنعت حمل ونقل ریلی استان صورت نگرفت، گفت: هنوز خط ریلی استان تکمیل نشده است.(ادامه)
بک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از تصویب مجدد موضوع واردات خودرو از محل ارز غیرصادراتی با اعمال اصلاحاتی در جلسه این کمیسیون خبر داد. کمیسیون تلفیق واردات خودرو را تصویب کرد
بک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از تصویب مجدد موضوع واردات خودرو از محل ارز غیرصادراتی با اعمال اصلاحاتی در جلسه این کمیسیون خبر داد.(ادامه)
آغاز پيش فروش بليط های نوروزی قطار
معاون شرکت حمل و نقل ریلی – رجا در مازندران از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت نوروزی قطار‌ها از امروز در استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رمانداری های نور و چالوس بزودی با سرپرستان جدید اداره خواهد شد تا پازل تغییرات نمایندگان عالی دولت رفته رفته تکمیل شود اما هنوز این تغییر و تحول شامل .... تغییر فرمانداران به غرب مازندران رسید / معارفه بزودی
شمال نیوز : رمانداری های نور و چالوس بزودی با سرپرستان جدید اداره خواهد شد تا پازل تغییرات نمایندگان عالی دولت رفته رفته تکمیل شود اما هنوز این تغییر و تحول شامل ....(ادامه)
مبلغ یارانه ۱۴۰۱ اعلام شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: مبلغ یارانه‌ها همانند امسال، ثابت باقی خواهد ماند زیرا منابعی برای افزایش نقدی میزان یارانه‌ها نداریم چون مبلغ مورد نظر دولت برای این موضوع به یارانه‌های خرید گندم و حوزه‌های تجاری و کالاها دیگری اختصاص یافت.(ادامه)
حریری رییس اتاق بازرگانی ایران چین، با بیان اینکه مخالفین چین در برابر هر گونه قرارداد جدید، سم پاشی می کنند، گفت: ایران زمانی شریک نخست تجاری چین در منطقه بود اما حالا به شریک ششم تبدیل شده است ....(خبر)
(ادامه)
سخنگوی مرکز اورژانس مازندران افزود که علت حادثه در دست بررسی است. مرگ جوان قائمشهری یک نفر بر اثر برخورد با قطار
سخنگوی مرکز اورژانس مازندران افزود که علت حادثه در دست بررسی است.(ادامه)
استاندار : کاهش نرخ جمعیت مازندران نگران کننده است/سهم پایین در تولید خاویار
استاندار مازندران روند کاهش نرخ جمعیتی را در استان نگران کننده دانست و گفت: از نظر رشد جمعیت وضعیت خوبی نداریم.(ادامه)
خط آهن شمال بازگشایی شد
خط آهن شمال با احداث مسیر جایگزین بازگشایی شد.(ادامه)
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم. مجلس قادر به حفظ منافع ملی نیست / خودروی کیفیت پائین داخلی، کجای دنیا خریدار دارد / منافع ملی در مجلس متولی ندارد
شمال نیوز: در آستانه تصویب بودجه ۱۴۰۱، با محمدرضا باهنر نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی مسائل مختلف حاکم بر کشور به گفت‌وگو نشستیم.(ادامه)
خط ریلی شمال تا ظهر بازگشایی می شود
مدیرکل راه آهن شمال با اشاره به حادثه خروج قطار باری گفت: این مسیر تا ظهر بازگشایی می شود.(ادامه)

سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران از دولت رای اعتماد گرفت این انتصاب را خوش آمد می‌گوییم، چون خواستار تحول هستیم و سازندگی. مردم این دیار از بس که حرف شنیدند و شعار، خسته‌اند ولی پرتلاش. آقای حسینی‌پور همین اول بگوییم زمان چون باد می‌گذرد و خدا نکند شما و تیم شما این فرصت طلایی خدمت به مردم نجیب و فهیم مازندران را از دست بدهید و سرگرم جلسات و روزمرگی شوید. سخنی با استاندار جدید مازندران(يادداشت)
سیدمحمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران از دولت رای اعتماد گرفت این انتصاب را خوش آمد می‌گوییم، چون خواستار تحول هستیم و سازندگی. مردم این دیار از بس که حرف شنیدند و شعار، خسته‌اند ولی پرتلاش. آقای حسینی‌پور همین اول بگوییم زمان چون باد می‌گذرد و خدا نکند شما و تیم شما این فرصت طلایی خدمت به مردم نجیب و فهیم مازندران را از دست بدهید و سرگرم جلسات و روزمرگی شوید.(ادامه)
شمال نیوز : مراسم تودیع احمد حسین‌زادگان و معارفه سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران از دقایقی پیش در سالن الغدیر سپاه کربلا با حضور وزیر کشور آغاز شده است.
آیت‌الله لائینی: آقای حسین‌زادگان! هر چه تاسف بخورید فایده ندارد / مشکلات مازندران از ناکارآمدی مدیران است
شمال نیوز : مراسم تودیع احمد حسین‌زادگان و معارفه سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران از دقایقی پیش در سالن الغدیر سپاه کربلا با حضور وزیر کشور آغاز شده است. (ادامه)
آیت الله لائینی :اقتصاد دریا و گردشگری مازندران را متحول می کند
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: توجه به اقتصاد دریا و گردشگری می تواند اوضاع مازندران و کشور را متحول کند در حالی که توجه به این بخش ضعیف است.(ادامه)
جزئیاتی از حادثه خروج واگن باری در ورسک/ قیمت بلیت افزایش نیافت
مدیرکل راه آهن شمال به جزییاتی از حادثه خروج چهار واگن قطار باری در ورسک اشاره کرد و گفت: این حادثه مربوط به قطار حامل روغن بوده است.(ادامه)
رییس قوه قضائیه: قوه قضائیه باید استقلال خود از جریان‌های سیاسی را حفظ کند/ نباید ابزار انتقام گیری یک جریان سیاسی از جریان مقابل باشیم/ عدلیه باید ملجا همه باشد، به خصوص افرادی که توسط یک مامور حکومت مورد ظلم واقع شدند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر تصادف با قطار خبر داد. تصادف مرگبار پیرمرد ۷۰ ساله قائم شهری با قطار
شمال نیوز: سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران از مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر تصادف با قطار خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان    شهری(شورای شهر)  و مدیریت اجرایی  (شهرداری)  می باشد که  تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد . پیوست های فرهنگی و زیبایی شناسی اجتماعی اکسیژن پروژه های عمرانی
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان شهری(شورای شهر) و مدیریت اجرایی (شهرداری) می باشد که تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد .(ادامه)
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: حدود دو تا سه هفته فرصت داده‌ایم تا مردم واکسن تزریق کنند و بعد از این مهلت همه خدمات در اماکن تجمعی و برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و... بر اساس ارائه کارت واکسن انجام می‌شود....(خبر)
(ادامه)
اجباری شدن کارت واکسن در کشور تا سه هفته آینده / ارائه خدمات و خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس منوط به داشتن کارت می‌شود
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از الزام ارائه خدمات با کارت واکسن در آینده نزدیک خبر داد و گفت: حدود دو تا سه هفته فرصت داده‌ایم تا مردم واکسن تزریق کنند و بعد از این مهلت همه خدمات در اماکن تجمعی و برای استفاده از بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و... بر اساس ارائه کارت واکسن انجام می‌شود. (ادامه)
بعضی‌ها واردات واکسن یا حتی پیوستن به سازمان شانگهای را متوقف بر پذیرش FATF کرده بودند / سخن و پیام شهیدان همچون سخن قرآن و پیامبر اسلام(ص) در فضا طنین‌انداز است ولی فقط گوش‌هایی که برای شنیدن سخن حق آماده شده‌اند طنین سخن , ....(خبر)
(ادامه)
۷ نکته در نقد نظریه استقلال بانک مرکزی از دولت برای نجات اقتصاد ایران / چرا نسخه وارداتی برای مهار تورم جواب نمی‌دهد؟ / ما در حال حاضر نیز از آنچه در ادبیات توسعه به عنوان «دولت توسعه‌گرا» یاد می‌شود، محروم هستیم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: نماینده اسبق مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه نیازی به الگوهای غربی و غیربومی مانند سند2030 که متناسب با شرایط ما حرکت نمی‌کند نداریم، گفت: وزیر آینده باید با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به مرجعیت تبدیل و به همراهی معلمان کشور باید به سمت تحول‌گرایی حرکت کند. فیاضی: نیازی به سند 2030 نداریم/ اولویتم اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است
شمال نیوز: نماینده اسبق مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان اینکه نیازی به الگوهای غربی و غیربومی مانند سند2030 که متناسب با شرایط ما حرکت نمی‌کند نداریم، گفت: وزیر آینده باید با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را به مرجعیت تبدیل و به همراهی معلمان کشور باید به سمت تحول‌گرایی حرکت کند. (ادامه)

داریوش علیزاده یکی از پیشکسوتان موسیقی گیلان در سن ۸۴ سالگی درگذشت. پیشکسوت موسیقی گیلان درگذشت
داریوش علیزاده یکی از پیشکسوتان موسیقی گیلان در سن ۸۴ سالگی درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : تدبیر ن.دارند و نمی‌دانند که این مدل تعطیلاتی که برای حفظ سلامتی مردم در نظر می‌گیرند جز اینکه شرایط را سخت‌تر کند چیزی ندارد اما چرا شماها با بی‌مبالاتی‌تان به آتش این بحران می‌دمید تهرانی ها خود را به شمال رساندند / این شیوه اعلام تعطیلی فایده ای ندارد
شمال نیوز : تدبیر ن.دارند و نمی‌دانند که این مدل تعطیلاتی که برای حفظ سلامتی مردم در نظر می‌گیرند جز اینکه شرایط را سخت‌تر کند چیزی ندارد اما چرا شماها با بی‌مبالاتی‌تان به آتش این بحران می‌دمید(ادامه)
عکس/ جایزه ۵۰ میلیونی برای تشویق مردم به سفر در اوج کرونا!
اپلیکیشن آپ در شرایط اوج‌گیری کرونا در ایران و اعلام تعطیلی ۵ روزه برای کنترل بیماری، سفر با قطار را «امن» خوانده و با هشتگ «سفرضروری»، «قرعه کشی ۵۰میلیون تومانی» برای رزرو کنندگان بلیت تا پایان هفته درنظر گرفته است. (ادامه)
بالاخره روز چهارشنبه رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد. این در حالی است که ۹ نفر از وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی پیش از این در دولت محمود .... حضور ۹ وزیر و مدیر دولت احمدی نژاد در کابینه رئیسی
بالاخره روز چهارشنبه رئیس جمهور لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد. این در حالی است که ۹ نفر از وزرای پیشنهادی ابراهیم رئیسی پیش از این در دولت محمود ....(ادامه)
روحانی در آخرین جلسه دولت دوازدهم گفت: اگر عیب و نقصی داشتیم از مردم عذرخواهی و طلب عفو و رحمت می‌کنیم. او با اشاره به تامین کالا‌های اساسی در زمان جنگ تحمیلی اقتصادی افزود: توانمان را در این زمینه [تامین کالا‌های اساسی در زمان جنگ تحمیلی اقتصادی]بکار گرفتیم ....(خبر)
(ادامه)
گام آخر نساجی در کویر
تیم نساجی مازندران در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال امشب در سیرجان به مصاف گل گهر این شهر می‌رود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.