.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است. مصائب روحانی / مروری بر اتفاقات تلخ دوره ریاست‌جمهوری روحانی
اگر حسن روحانی را بداقبال‌ترین رئیس‌جمهور ایران بدانیم سخن گزافی نگفته‌ایم. دولت دوم روحانی در حالی سال آخر خود را پشت سر می‌گذارد که در این نزدیک به هشت سال، با انواع و اقسام مشکلات مواجه بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده بابل با بیان اینکه نمی توان بخاطر کرونا از پیشرفت کشور غافل شد، افزود: باید با رویکرد مسئولانه در برابر تامین سلامت مردم و تقویت سیستم بهداشتی و درمانی، روند توسعه کشور به سمت افق ترسیمی را شتاب بخشید .... کریمی فیروزجایی : دولت بودجه عملیاتی دستگاه ها برای سال آینده را کرونایی تدوین کند
شمال نیوز : نماینده بابل با بیان اینکه نمی توان بخاطر کرونا از پیشرفت کشور غافل شد، افزود: باید با رویکرد مسئولانه در برابر تامین سلامت مردم و تقویت سیستم بهداشتی و درمانی، روند توسعه کشور به سمت افق ترسیمی را شتاب بخشید ....(ادامه)
شمال نیوز:مصطفی سعیدی مدیرعامل جدید کارخانه کاغذ مازندران می‌گوید: تغییرات زیادی در کارخانه و به تبع آن در حوزه تولید کاغذ در کشور در راه است، تغییراتی که کارخانه را تکان خواهد داد.... سعیدی : می‌توانیم کل کاغذ روزنامه کشور را تأمین کنیم
شمال نیوز:مصطفی سعیدی مدیرعامل جدید کارخانه کاغذ مازندران می‌گوید: تغییرات زیادی در کارخانه و به تبع آن در حوزه تولید کاغذ در کشور در راه است، تغییراتی که کارخانه را تکان خواهد داد....(ادامه)
بستر برنامه همکاری های جامع با چین بهمن 1394 و در سفر تاریخی رئیس جمهور شی جین پین به ایران فراهم شد و سرانجام در تیرماه 1399 پیش نویس 18 صفحه ای این برنامه در هیات دولت به تصویب رسید و منتظر تصویب در مجلس است ....(خبر)
(ادامه)
برخورد قطار با عابر پیاده در بهشهر
سخنگوی مرکز فوریت های پیش بیمارستانی مازندران از برخورد قطار با یک عابر پیاده در حوالی روستای شاهکله بهشهر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: رییس پلیس راه آهن شمال از کاهش ۸۰ درصدی سنگ پرانی به قطار‌های این حوزه خبر داد. کاهش ۸۰ درصدی سنگ پرانی به قطار‌های راه آهن شمال
شمال نیوز: رییس پلیس راه آهن شمال از کاهش ۸۰ درصدی سنگ پرانی به قطار‌های این حوزه خبر داد.(ادامه)
دفاع ضرغامی از کویتی‌پور / داش غلام خودِ قطار انقلاب است+ عکس
مدتی پیش ویدئویی از کویتی‌پور، مداح زمان جبهه و جنگ منتشر شد که در آن با دختر ۱۳ ساله‌اش هم‌خوانی کرده بود. (ادامه)
شمال نیوز : شهرداری آلاشت زمانی طرحی را برای کف‌سازی و جداره‌سازی به میراث فرهنگی ارائه می‌کند و پس از گرفتن تأییده کاری مغایر با ضوابط را انجام می‌دهد. فعالان میراث فرهنگی آلاشت که نسبت به این اقدامات اعتراض داشتند.... زنجیره انسانی برای حفظ و حراست از آثار میراث فرهنگی و باستانی آلاشت
شمال نیوز : شهرداری آلاشت زمانی طرحی را برای کف‌سازی و جداره‌سازی به میراث فرهنگی ارائه می‌کند و پس از گرفتن تأییده کاری مغایر با ضوابط را انجام می‌دهد. فعالان میراث فرهنگی آلاشت که نسبت به این اقدامات اعتراض داشتند....(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر پراید و ماهواره را در کنار هم قرار دهید، تصویر درستی از دو نوع حکمرانی در کشور حاصل می‌شود. محس رضایی: موشک‌های نقطه زن ما رعب در دل آمریکایی‌ها افکنده است | ماهواره نظامی ایران از بالای آمریکا و اسرائیل عکس‌های دقیقی می‌فرستد(خبر)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر پراید و ماهواره را در کنار هم قرار دهید، تصویر درستی از دو نوع حکمرانی در کشور حاصل می‌شود.(ادامه)
تصاویر/ قطار گردشگری سوادکوه
برخی از مسیرهای ریلی کشور به قدری زیبا هستند که بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی تنها با هدف دیدن جاذبه‌های مسیر تصمیم می‌گیرند بلیط رفت و برگشت تهیه کرده و از این مسیرهای جذاب بازدید کنند. یکی از این مسیرهای زیبای کشور که البته می‌توان آن را زیباترین مسیر ریلی کشور نیز در نظر گرفت مسیر قطار گردشگری سوادکوه یا همان قطار گردشگری شمال است. در این مسیر صنایع دستی و غذاهای محلی برای مسافران در قالب بازارچه در نظر گرفته شده تا هم به ایجاد اشتغال و هم رونق صنایع دستی کمک شود.(ادامه)
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود ..... منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شد + دلایل زارعی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود .....(ادامه)
شمال نیوز : چهار سال دیگر برای مدیر جوانی که صحنه های وزنه برداری را با مدال تجربه کرده و سپس در مقام رئیس هیات استان این رشته را احیا کرد و  ۱۲ سال تمام آن را در صدر نگه داشت .... اعتماد دوباره مجمع وزنه برداری استان مازندران به عباس رحیمی
شمال نیوز : چهار سال دیگر برای مدیر جوانی که صحنه های وزنه برداری را با مدال تجربه کرده و سپس در مقام رئیس هیات استان این رشته را احیا کرد و ۱۲ سال تمام آن را در صدر نگه داشت ....(ادامه)
مصوبه افزایش قیمت بلیت قطار ابلاغ شد
شمال نیوز: در حالی یک منبع آگاه از الزام امضای وزیر راه برای افزایش 20 درصدی قیمت بلیت قطار خبر داده بود که مصوبه شورای عالی ترابری بدون امضای وزیر برای اجرا، ابلاغ شده است.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده کارگران در شورای عالی کار با بیان اینکه در نشست دیشب شورای عالی کار حداقل دستمزد کارگران 5 درصد و حق مسکن کارگران 200 هزار تومان اضافه شد. جزئیات افزایش 5 درصدی مزد حداقل بگیران
شمال نیوز: نماینده کارگران در شورای عالی کار با بیان اینکه در نشست دیشب شورای عالی کار حداقل دستمزد کارگران 5 درصد و حق مسکن کارگران 200 هزار تومان اضافه شد.(ادامه)
شمال نیوز: شورای عالی ترابری در جلسه 6 خرداد امسال با افزایش 20 درصدی قیمت بلیت قطارهای مسافری و 50 درصدی قیمت بلیت قطارهای حومه ای موافقت کرد. افزایش بی سر و صدای قیمت بلیت قطار
شمال نیوز: شورای عالی ترابری در جلسه 6 خرداد امسال با افزایش 20 درصدی قیمت بلیت قطارهای مسافری و 50 درصدی قیمت بلیت قطارهای حومه ای موافقت کرد.(ادامه)
اندر مصائب گرفتن وام بانکی/ وامی‌ برای آشنا، آشنایی برای وام !(ديدگاه)
(ادامه)

این روزها که شاهد نشست های مستمر و طولانی مدت و بعضا لابی‌گری برای انتخاب رئیس یا سایر مناصب داخلی مجلس هستیم ناخودآگاه این نگرانی به ذهن جامعه متبادر می گردد که مبادا نمایندگان محترم به جای اهتمام بر حل مشکلات کشور درگیر تنازع و کشمکش های بیهوده شده و اهداف والا و بزرگتری را قربانی مجادلات و اختلافات بی ارزش خود نمایند. مجلس خدمت یا مجلس قدرت؟!(يادداشت)
این روزها که شاهد نشست های مستمر و طولانی مدت و بعضا لابی‌گری برای انتخاب رئیس یا سایر مناصب داخلی مجلس هستیم ناخودآگاه این نگرانی به ذهن جامعه متبادر می گردد که مبادا نمایندگان محترم به جای اهتمام بر حل مشکلات کشور درگیر تنازع و کشمکش های بیهوده شده و اهداف والا و بزرگتری را قربانی مجادلات و اختلافات بی ارزش خود نمایند.(ادامه)
شناسایی ۱۶۰ مرکز توسعه بوم گردی در روستاهای مازندران
استاندار مازندران با اشاره به شناسایی جاذبه‌های بکر استان برای تفرج گردشگران داخلی و خارجی، گفت: تاکنون ۱۶۰ مرکز توسعه بوم گردی در روستاهای مازندران شناسایی شد.(ادامه)
شمال نیوز : در دو ماه نیم گذشته هزینه‌های جاری مدرسه به‌شدت کاهش یافته است و علاوه بر این به نظر نمی‌رسد که مسؤولان مدرسه قصد داشته باشند مبالغی را که از والدین بابت برنامه‌های فوق‌برنامه دریافت کرده‌اند، به آنها پس بدهند..... سود کرونا در جیب غیرانتفاعی‌ها / رنج معلمان و سود مدارس غیر دولتی !
شمال نیوز : در دو ماه نیم گذشته هزینه‌های جاری مدرسه به‌شدت کاهش یافته است و علاوه بر این به نظر نمی‌رسد که مسؤولان مدرسه قصد داشته باشند مبالغی را که از والدین بابت برنامه‌های فوق‌برنامه دریافت کرده‌اند، به آنها پس بدهند.....(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران  تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید این وحدت را تا پایان دوران نمایندگی با نگاه استانی حفظ کرده و فقط به فکر حوزه خودشان نباشند، باید این مهارت را داشته باشیم که کارکرد شهرستانی، استانی و ملی را در نظر بگیریم..... نمایندگان نگاه استانی را حفظ کرده و فقط به فکر حوزه خودشان نباشند و به پیشرفت استان فکر کنند+ تصاویر
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید این وحدت را تا پایان دوران نمایندگی با نگاه استانی حفظ کرده و فقط به فکر حوزه خودشان نباشند، باید این مهارت را داشته باشیم که کارکرد شهرستانی، استانی و ملی را در نظر بگیریم.....(ادامه)
شمال نیوز: گزارش آماری ترددهای نوروزی به رسم هر سال آماده شده است و نشان می‌دهد که مسافران هواپیما، قطار و اتوبوس‌های بین شهری به‌طور قابل توجهی ریزش داشته و سفر با خودروهای شخصی هم تقریبا به نصف سال‌های گذشته رسیده است. چند‌ درصد ایرانی‌ها سفر نوروزی رفتند؟
شمال نیوز: گزارش آماری ترددهای نوروزی به رسم هر سال آماده شده است و نشان می‌دهد که مسافران هواپیما، قطار و اتوبوس‌های بین شهری به‌طور قابل توجهی ریزش داشته و سفر با خودروهای شخصی هم تقریبا به نصف سال‌های گذشته رسیده است.(ادامه)
۳سال زندان برای سرفه کردن به صورت مامور پلیس
(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فرودین است. از مردم می‌خواهیم تا جایی که امکان دارند از خانه بیرون نروند. روحانی: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فروردین است
رئیس‌جمهور گفت: محدودیت‌های اعمال شده تا ۱۳ فرودین است. از مردم می‌خواهیم تا جایی که امکان دارند از خانه بیرون نروند.(ادامه)
قطارهای محلی شمال از حرکت ایستاد/ ظرفیت خالی در نوروز
مدیرکل راه آهن شمال پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را دلیل لغو برنامه سرویس دهی قطارهای محلی و حومه ای در شمال بیان کرد.(ادامه)
در کشور‌های ویروس‌زده چه خبر است؟
خیلی قبل‌تر از اینکه کرونا به ایران برسد یا حداقل به‌طور رسمی رسیدنش به ایران تأیید شود، کشور‌های دیگر درگیر این ویروس بودند. ابهامی که الان برای افکار عمومی پیش آمده این است که این کشور‌ها چطور جلوی شیوع بیشتر ویروس را گرفته‌اند؟ (ادامه)
تغییر از مجلس شروع می‌شود
محسن پیرهادی در روزنامه رسالت نوشت: «نتایج نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد و مردم هر حوزه انتخابیه به‌جز چند مورد که در دور دوم، تعیین می‌شوند، وکلای خود را شناختند. ذکر چند نکته خالی از لطف نیست:(ادامه)

عباس رجبی شهردار ساری در پیامی به منتخبین مردم شهرستان های ساری و میاندورود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک گفت پیام تبریک شهردار ساری به منتخبین مردم ساری و میاندورود در مجلس
عباس رجبی شهردار ساری در پیامی به منتخبین مردم شهرستان های ساری و میاندورود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک گفت (ادامه)
شمال نیوز: در حالی ستاد انتخابات مازندران نتایج رای‌گیری در ۹ حوزه انتخابیه مازندران را اعلام و زنگ پایان رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم را به صدا درآورد که هیچ یک از نمایندگان فعلی مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی موفق به کسب اکثریت آراء نشدند. حذف نمایندگان مجلس دهم شگفتی انتخابات مازندران در ایستگاه یازدهم
شمال نیوز: در حالی ستاد انتخابات مازندران نتایج رای‌گیری در ۹ حوزه انتخابیه مازندران را اعلام و زنگ پایان رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم را به صدا درآورد که هیچ یک از نمایندگان فعلی مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی موفق به کسب اکثریت آراء نشدند.(ادامه)
ویروس کرونا بعد از اینکه در چین و برخی کشور‌های دیگر هزاران نفر را مبتلا کرد، روز گذشته وارد ایران شد و ۲ نفر را به کام مرگ کشاند.
خطر شیوع کرونا در ایران/ هر آنچه باید در مورد ویروس تازه وارد بدانید
ویروس کرونا بعد از اینکه در چین و برخی کشور‌های دیگر هزاران نفر را مبتلا کرد، روز گذشته وارد ایران شد و ۲ نفر را به کام مرگ کشاند. (ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏.... بابلسر، بهنمير و هادي شهر از كمترين ‏اعتبارات ملي برخوردارند
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.