.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزئیات پروژه قطار 2 ساعته تهران -مشهد
(ادامه)
ماجرای ازدواج احمد توکلی از زبان خودش
(ادامه)
سریال های ماه رمضان
(ادامه)
راه اندازی قطار ساری - مشهد؛ سه شنبه
(ادامه)
قطار کمربندی زیارتی ساری به مشهد راه‌اندازی می‌شود
(ادامه)
جلسه علني شوراي شهر با حضور نمايندگان ساري
(ادامه)
براي اولين بار مازندراني ها با قطار به مشهد مي روند
(ادامه)
واكنش کانون حزب الله گرگان به بيانيه محسن طاهري
(ادامه)
داوودي جانشين مظاهري ميشود
(ادامه)
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ...
مقصر اصلي كيست؟!!
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ... (ادامه)
ورود 1/5 ميليون گردشگر نوروزي به مازندران
(ادامه)
برخورد يك دختر دانشجو با قطار در سوادكوه
(ادامه)
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان  سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ... 20 میلیارد تومان اعتبار براي انتخابات مجلس هشتم
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ...(ادامه)
محسن رضایی: ناگفته های تکان دهنده جنگ را می گویم
(ادامه)
آغاز مطالعات ساخت منوريل در مازندران
(ادامه)
۵۰میلیارد تومان بودجه سال87شهرداري رشت
(ادامه)
راه‌اندازي قطارهاي گردشگري در شمال كشور
(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
سخنرانی ناطق نوري در دانشگاه آزاد ساری
رييس بازرسي ويژه دفتر مقام معظم رهبري گفت: جوانان و فرزندان اين مرزبوم سالم‌ترين افراد جامعه جهاني هستند واين لباس‌ها و قيافه‌ها عكس‌العمل برخي از عملكردها است.(ادامه)
آغاز طرح جامع قطار شهري رشت
شهردار رشت از اتمام طرح مطالعات جامع ترافيك و حمل و نقل ريلي در رشت خبر داد و گفت: رشت سومين شهري است كه طرح جامع قطار درون شهري در آن آغاز شده است. (ادامه)
برنامه حركت قطارهاي مسافربري محور شمال
نمايندگي راه آهن شمال اعلام كرد؛ از مورخ 17 فروردين تا اطلاع ثانوي قطار محلي گرگان - پل سفيد به جاي ساعت 40/4 در ساعت 20/4 از گرگان به پل سفيد اعزام و ورود اين قطار به ايستگاه ساري ساعت 28/7 حركت از ساري ساعت 33/7 و ورود به پل سفيد ساعت 52/8 است.(ادامه)
يك ميليون و 200 هزار گردشگر نوروزي وارد مازندران شدند
شمال نیوز - رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران اعلام كرد: تا پايان روز چهارم فروردين يك ميليون و 200 هزار گردشگر نوروزي وارد مازندران شدند.(ادامه)
توصيه‌هاي پليس راه‌آهن كشور به خانواده‌ها و مسافران قطار(يادداشت)
(ادامه)
قطار درون شهرى در رشت راه اندازى مى شود
طرح راه اندازى قطار درون شهرى رشت مراحل اجرايى خود را سپرى مى كند. رضا ساغرى، شهردار رشت دراين باره گفت: طرح راه اندازى قطار سبك شهرى در خرداد امسال به تصويب تمامى اعضاى شوراى شهر رسيد و پس از آن يك گروه چينى و شركت مشاور براى اجرايى كردن طرح ، در رشت مستقر شدند. اين گروه حدود ۶ كيلومتر داخل شهر رشت را مطالعه و هزينه پيشنهادى براى اجراى آن را حدود ۳۰ميليارد تومان برآورد كردند. دراين ارتباط جلسه اى با گروه مشاوران شركت و دست اندركاران شهردارى در شوراى ترافيك استان برگزار و مصوبه شوراى ترافيك نيز اخذ شد. شهردار رشت، هم اكنون درآستانه گرفتن مشاور براى مطالعات راه اندازى قطار شهرى هستم و علاوه برآن صحبت هايى نيز درخصوص اخذ اعتبارات لازم از مجلس، با نمايندگان استان صورت گرفته كه اكنون در حال مذاكره با وزارت كشور هستيم كه مراحل نهايى را پيگيرى مى كنيم. وى تصريح كرد: هزينه راه اندازى قطار شهرى از قطار مترو ارزان تر است و با توجه به گرانى بيش از حد مترو، در وضع فعلى قطار سبك شهرى بهترين گزينه براى شهر رشت است و پيش بينى مى شود ، به ازاى هركيلومتر حدود يك تا ۱‎/۵ ميليارد تومان هزينه داشته باشد كه اين هزينه همراه با ساخت تأسيسات لازم، واگن و خريد لوكوموتيو است ضمن اين كه در مرحله نخست حدود ۵ تا ۱۰كيلومتر را براى راه اندازى قطار شهرى آماده مى كنيم. وى گفت: حاشيه رودخانه ها نيز مى تواند محل مناسبى براى تردد قطار شهرى باشد و اين امر باعث مى شود رودخانه ها نيز از حالت مخروبه اى كه در حال حاضر دارند به يك محيط زيست سبز با فضاى مناسب و توريستى تبديل شوند. شهردار رشت افزود: هر واگن قطار سبك شهرى ظرفيت ۲۵۰مسافر را دارد و داخل آن داراى سيستم هواى سرد و گرم كننده و مطبوع و از نظر مبلمان نيز كاملاً پيشرفته و مطابق با استانداردهاى اروپايى است. اين قطار كاملاً به سطح زمين نزديك است و با سرعت مناسب ۶۰تا ۷۰كيلومتر تردد مى كند و از نظر مصرف انرژى، از انرژى برق استفاده مى كند و كاملاً بى صدا و داراى ترمز و كلاچ استاندارد و مناسب است. بستر قطار شهرى ، قابل استفاده و تردد ساير تاكسى ها و اتوبوس هاى عمومى است و از آنجا كه اين قطار احتياج به ريل گذارى خاصى ندارد از بستر خيابان هاى قطارشهرى مى توان به راحتى استفاده كرد. (ادامه)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر
راز پيروزي‌ها و شكست‌ها در دفاع مقدس(گزارش)
گفت‌و‌گو با سردار سوداگر (ادامه)
کشته شدن زن ساروي در برخورد با قطار
(ادامه)
قبلي 1 ... 33 34 35 36 37 38

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.