.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فهرست‌های انتخاباتی مجلس در تهران
با نزدیک شدن به روز هفتم اسفند و پس از اعلام نتایج بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی توسط هیأت‌های نظارت به تدریج تکلیف جناح‌بندی‌ها و لیست‌های انتخاباتی مشخص شده هر چند هنوز ابهامات و پرسش‌های مختلفی در این زمینه باقی مانده است.(ادامه)
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است.
اسامی نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده استان گیلان
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است. (ادامه)
لیست نامزدهای اصولگرای تهران
شورای ائتلاف اصولگرایان لیست 188 نامزد اصولگرای تهران برای انتخابات مجلس دهم را که از بین آن 30 نفر نهایی می‌شود را ارائه کرد. (ادامه)
آخرین لیست تایید و ردصلاحیت‌شدگان چهره‌های سیاسی در تهران
آخرین لیست تایید و ردصلاحیت‌شدگان برخی از چهره‌های سیاسی در تهران برای انتخابات مجلس در تهران منتشر شد. (ادامه)
فاطمه هاشمی: رد صلاحیتم را تلفنی اعلام کردند/ برادرم انصراف نداده
فشارهای زیادی به برادرم وارد شد تا از حضور در انتخابات انصراف دهد، اما وی هیچ وقت این کار را نکرد و علیرغم صحبت‌های برخی اما محسن هاشمی انصراف نداده است.(ادامه)
اسامی برخی از افراد رد صلاحیت شده درکشور
شمال نیوز: فرصت 20 روزه شورای نگهبان از امروز 27 دی ماه برای دریافت شکایت از داوطلبین رد صلاحیت شده و اظهارنظر قطعی و نهایی درباره کلیه داوطلبان آغاز شد.(ادامه)
آخرین لیست تایید و ردصلاحیت‌شدگان چهره‌های سیاسی انتخابات مجلس در تهران
آخرین لیست تایید و ردصلاحیت‌شدگان برخی از چهره‌های سیاسی در تهران برای انتخابات مجلس در تهران منتشر شد.(ادامه)
محسن هاشمی از انتخابات انصراف داد؟+عکس
صفحه اینستاگرام دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد که فرزند وی، محسن هاشمی از نامزدی در انتخابات مجلس دهم انصراف داده است.(ادامه)
شمال نیوز : اکنون که پروسه ثبت نام از نامزده های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان پذیرفت همه نگاهها به اعلام نظر هیئت های اجرایی ، نظارت و شورای محترم نگهبان است تا ضمن بررسی صلاحیت ها ، اسامی کاندیدای مورد تایید را رسما اعلام نمایند..... نامزدهای مجلس دهم در"بهشهر ، نکا و گلوگاه" چه کسانی هستند ؟
شمال نیوز : اکنون که پروسه ثبت نام از نامزده های انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان پذیرفت همه نگاهها به اعلام نظر هیئت های اجرایی ، نظارت و شورای محترم نگهبان است تا ضمن بررسی صلاحیت ها ، اسامی کاندیدای مورد تایید را رسما اعلام نمایند.....(ادامه)
 شمال نیوز: آقایان علی مطهری، محسن هاشمی، اشرفی اصفهانی، حضرتی، اشراقی و خانم ها فاطمه هاشمی و پیشگاهی فرد از جمله افرادی هستند که در لیست اولیه انتخاباتی جبهه مستقلین و اعتدال گرایان بوده و تأیید صلاحیت شده اند. سرلیست جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان مشخص شد
شمال نیوز: آقایان علی مطهری، محسن هاشمی، اشرفی اصفهانی، حضرتی، اشراقی و خانم ها فاطمه هاشمی و پیشگاهی فرد از جمله افرادی هستند که در لیست اولیه انتخاباتی جبهه مستقلین و اعتدال گرایان بوده و تأیید صلاحیت شده اند.(ادامه)
چه کسانی از سوی هیات‌های اجرایی تایید صلاحیت شدند؟
الیاس حضرتی٬ جواد اطاعت و ابوالفضل شکوری تایید صلاحیت شدند، یدالله طاهر‌نژاد ، حمید رسایی و جواد خیابانی از سوی هیات‌های اجرایی رد صلاحیت شد. فاطمه هاشمی، فیاض زاهد و نصرت‌الله تاجیک هنوز وضعیت خود اطلاعی ندارند. این خبر درحال تکمیل است ....(ادامه)
چه کسانی در تهران تایید صلاحیت شدند؟
داوطلبانی که صلاحیت آنها پس از بررسی هیات های اجرایی به هیات های نظارت ارجاع شده بود، از سوی کانال های غیر رسمی از تایید و یا رد خود در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باخبر شدند. (ادامه)
تذکر کتبی۱۰۷نماینده به رئیس‌جمهور
یکصد و هفت نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به رئیس‌جمهور، خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای نجات جان مردم در برابر آلودگی هوا شدند.(ادامه)
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ...

شخصیت های معروفی که از تهران آمدند/ نمایندگانی که حوزه انتخابیه خود را تغییر دادند
شمال نیوز: مهلت قانونی ثبت نام برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم در شرایطی تا ساعت پایانی روز جمعه به درازا کشید که شاید امسال بتوانیم نام ماراتن ثبت نام را به آن اطلاق کنیم. رکورد ثبت نام‌ها در این دوره مجلس شکست و تا پایان ساعت مقرر ... (ادامه)
چند چهره‌ ورزشی‌ کاندیدای مجلس شدند؟
با پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نام ورزشی‌های زیادی در این لیست دیده می‌شود. (ادامه)
شخصیت‌های معروفی که از تهران نامزد انتخابات مجلس شدند +جدول
نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز شد و تا چهارم دی ادامه داشت که با نام‌نویسی حدود 12 هزار داوطلب، رکور بیشترین تعداد داوطلبان انتخابات زده شد. (ادامه)
احمدی‌نژادی‌ها آمدند
احمدی‌نژادی‌ها از سراسر کشور آمدند. (ادامه)
واکنش فاطمه هاشمی به احتمال رد صلاحیتش
فاطمی هاشمی رفسنجانی گفت که از رد صلاحیت احتمالی خود توسط شورای نگهبان خوشحال می‌شود. (ادامه)
واکنش فاطمه هاشمی به احتمال رد صلاحیتش
فاطمه هاشمی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان گفت: خوشحال می شوم!(ادامه)
محسن هاشمی که به همراه فاطمه هاشمی برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت:‌ من و فاطمه با هم ثبت‌نام کرده ایم و تصمیم گرفتیم که در نهایت یکی از ما دو نفر در صحنه باقی بماند.
یکی از ما دو نفر در صحنه باقی می ماند / فائزه نمی آید
محسن هاشمی که به همراه فاطمه هاشمی برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت:‌ من و فاطمه با هم ثبت‌نام کرده ایم و تصمیم گرفتیم که در نهایت یکی از ما دو نفر در صحنه باقی بماند. (ادامه)
آخرین خبرها از حضور فرزندان هاشمی در انتخابات
درحالی که به ساعات پایانی ثبت نام در انتخابات مجلس نزدیک می شویم هنوز خبری از ثبت نام فرزندان هاشمی در انتخابات نیست. (ادامه)
نوادگان امام و فرزندان هاشمی چرا وارد عرصه سیاست شدند؟
(ادامه)
فائزه‎هاشمی:من،محسن و فاطمه درانتخابات مجلس کاندید می‎شویم
فائزه هاشمی در رابطه با کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس گفت: من، محسن و فاطمه در انتخابات مجلس کاندیدا خواهیم شد. (ادامه)
فاطمه هاشمی: هنوز تصمیم قطعی برای مجلس نگرفته‌ام
این عضو حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به حضور مهدی هاشمی (برادر خود) در زندان خاطرنشان کرد: به واسطه حضور مهدی در زندان او مرتباً با ما در تماس است و مشکلات داخل زندان را بیان می‌کند. (ادامه)
همسران روسای جمهور ایران را بشناسید / عکس
باشگاه خبرنگاران: در کشورهای غربی همسران روسای جمهور، بانوی اول کشور به حساب می‌آیند و فعالیت‌های گوناگون سیاسی و غیرسیاسی در سطوح بالا انجام می‌دهند. (ادامه)
دلیل نقش آفرینی همسران روسای‌جمهور در صحنه‌های سیاسی
بر خلاف غرب در ایران تاکنون هیچ یک از همسران روسای جمهور مسئولیتی رسمی را برعهده نگرفته‌اند.(ادامه)
فتح سنگر به سنگر، خیز دوباره، تکمیل پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، تکرار مجلس ششم و عناوینی از این دست راهبردهایی بوده که از سوی شخصیت‌ها و تحلیلگران سیاسی اصلاح‌طلب در ماه‌های اخیر برای ترسیم آنچه در جریان انتخابات مجلس دهم پیش‌روی اصلاح‌طلبان قرار دارد عنوان گذاشته شده است.
شورا‌های مختلف اصلاح‌طلبان چه می‌کنند؟/ از عارف تا ناطق همه گزینه‌های سر‌لیستی اصلاح‌طلبان
فتح سنگر به سنگر، خیز دوباره، تکمیل پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، تکرار مجلس ششم و عناوینی از این دست راهبردهایی بوده که از سوی شخصیت‌ها و تحلیلگران سیاسی اصلاح‌طلب در ماه‌های اخیر برای ترسیم آنچه در جریان انتخابات مجلس دهم پیش‌روی اصلاح‌طلبان قرار دارد عنوان گذاشته شده است. (ادامه)
جشن تولد مهدی هاشمی در زندان
فاطمه هاشمی در خصوص آخرین ملاقات با مهدی هاشمی گفت: با توجه به تماسی که آقا مهدی با ما دارد مطلع شدیم که دیروز 14 مهر در روز تولدشان عده ای از زندانیان برای مهدي جشن تولد گرفتند.(ادامه)
احمدی نژاد به خندوانه می رود؟
یکی از مهمترین آیتم های برنامه "خندوانه"، بخش مربوط به مهمان این برنامه است که معمولا بازتاب های زیادی در میان مردم و رسانه ها دارد. (ادامه)
این فرزندان مشهور، نامزد مجلس می‌شوند؟
یکی از روزنامه‌های، به گمانه‌زنی درباره حضور فرزندان برخی چهره‌های شناخته‌شده کشور در انتخابات آتی مجلس پرداخته است؛ گمانه‌زنی‌هایی که مشخص نیست تا چه اندازه با واقعیت منطبق خواهد بود. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.