.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بر اساس اعلام سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی و قطعی این شورا برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس.... فهرست کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران نهایی شد +‌ اسامی و پوستر
شمال نیوز : بر اساس اعلام سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست نهایی و قطعی این شورا برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس....(ادامه)
لیست ائتلاف "اقتصاد و معیشت مردم" منتشر شد
لیست ائتلاف "اقتصاد و معیشت مردم" از فهرست‌های جریان اصول‌گرا برای انتخابات مجلس یازدهم منتشر شد.(ادامه)
لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
فهرست کامل شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست سی نفره خود برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه تهران مشخص کرد. لیست سی نفره شورای ائتلاف در تهران اعلام شد / عزت الله اکبری در فهرست + اسامی
شمال نیوز: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست سی نفره خود برای انتخابات مجلس را در حوزه انتخابیه تهران مشخص کرد.(ادامه)
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم سوابق ۳۰ نامزد نهایی شورای ائتلاف اصولگرایان در تهران +تصاویر
تسنیم نوشت: شورای ائتلاف نیروهای ساعاتی پیش لیست ۳۰ نفره این شورا برای حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد. در این گزارش نگاهی به فعالیت‌ها و سوابق سیاسی افراد عضو این لیست می‌پردازیم(ادامه)
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند. آخرین وضعیت احراز صلاحیت نمایندگان/ کدام یک از بهارستان نشین ها رد صلاحیت شدند؟
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند.(ادامه)
شمال نیوز : نتایج اولیه انتخابات درون‌گروهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در حالی منتشر شد که در این میان یک نماینده ادوار اهل قائم شهر و یک زن اهل ساری در میان فهرست 90 نفره پایتخت دیده می شوند .. 


لیست ۹۰ نفره اصولگرایان در تهران مشخص شد / حضور پررنگ یاران احمدی نژاد + راهیابی یک قائم شهری و یک ساروی در فهرست پایتخت
شمال نیوز : نتایج اولیه انتخابات درون‌گروهی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای یازدهمین انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران در حالی منتشر شد که در این میان یک نماینده ادوار اهل قائم شهر و یک زن اهل ساری در میان فهرست 90 نفره پایتخت دیده می شوند .. (ادامه)
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد.

لیست اولیه کاندیداهای اصولگرایان در تهران مشخص شد
لیست اولیه ۱۵۹ نفره نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس مشخص شد. (ادامه)
کاندیداهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید + اسامی
دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۸ خرداد ۱۳۹۵ رسماً آغاز شد. نمایندگان این دوره در ۷ اسفند ۱۳۹۴ با آرای مردم انتخاب شدند.(ادامه)
نامزدهای شاخص انتخابات مجلس یازدهم را بهتر بشناسید +اسامی
چهره‌ها و اسامی شناخته‌شده‌ای در میان داوطلبان و ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس یازدهم به چشم می‌خورند. (ادامه)
٩٨٠٦ نفر داوطلب نمایندگی مجلس شدند/ وزرای سابق در مسیر فاطمی
ششمین روز ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس درحالی آغاز شد که امروز برخی نمایندگان فعلی، چهره‌های سیاسی و وزرای سابق در انتخابات ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : مصدومان  به مراکز درمانی زاهدان منتقل شدند و 80 تخت بیمارستانی در زاهدان به منطور ارائه خدمات به مصدومان این حادثه در نظر گرفته شده است..... 4 کشته و 92 زخمی در حادثه قطار تهران - زاهدان (+عکس، فیلم و اسامی برخی از مصدومان)
شمال نیوز : مصدومان به مراکز درمانی زاهدان منتقل شدند و 80 تخت بیمارستانی در زاهدان به منطور ارائه خدمات به مصدومان این حادثه در نظر گرفته شده است.....(ادامه)
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. 
کدام نمایندگان از انتخابات ۹۸ انصراف دادند؟/ اکثریت مشتاق کاندیداتوری در مقابل اقلیت مردد + جدول
شمال نیوز: اغلب نمایندگان از قصد خود برای شرکت در انتخابات گفتند و البته شمار قابل‌توجه دیگری نیز یا هنوز تصمیم قطعی نگرفته اند یا قصد حضور مجدد در انتخابات را ندارند. (ادامه)
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند.
کدام نمایندگان از ابتدای انقلاب تاکنون بازداشت شده‌اند؟ +عکس
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند. (ادامه)
برنامه تعدادی از هیأت‌های مهم کشور در میلاد امام رضا(ع)
(ادامه)
وصیتنامه آیت‌الله هاشمی پیدا شد؟
(ادامه)
فاطمه هاشمی: پس از پدرم کار روحانی سخت شد
فاطمه هاشمی، فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با روزنامه اعتماد گفتگو کرده و از دوران سخت روحانی پس از فوت هاشمی رفسنجانی صحبت کرده است. (ادامه)
شمال نیوز: ترکیب جدید اعضای هیأت رئیسه ۹ کمیسیون‌ تخصصی مجلس شورای اسلامی امروز مشخص شد.

ترکیب جدید ۹ کمیسیون‌ مجلس مشخص شد+ جدول
شمال نیوز: ترکیب جدید اعضای هیأت رئیسه ۹ کمیسیون‌ تخصصی مجلس شورای اسلامی امروز مشخص شد. (ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته..... محرمانه های علی لاریجانی : همسر ، برادران ، فرزندان و انتخابات ۱۴۰۰
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته.....(ادامه)
فوت 5 نفر براثر سیل در مازندران
مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در سیل اخیر 5نفر در مازندران جان خود را از دست دادند.(ادامه)
آقای نوبخت و آقای واعظی و تاحدودی خانم فاطمه هاشمی و سایر کسانی که با حزب اعتدال و توسعه هستند، هیچ شانسی ندارند. تنها بخت و اقبالی که جریان اعتدال به رهبری آقای روحانی می‌تواند داشته باشد ائتلاف با اصلاح طلبان است که در دو انتخابات شاهد آن بودیم و این ائتلاف باعث شد که تعدادی (خبر)
(ادامه)
آی‌فیلم با مجموعه‌های «خانه‌به دوش» و «کلاه‌قرمزی» و در آی‌فیلم ۲ با «پایتخت۱» و «روزگار قریب» به استقبال بهار می‌رود. سریال های نوروزی آی فیلم چیست؟
آی‌فیلم با مجموعه‌های «خانه‌به دوش» و «کلاه‌قرمزی» و در آی‌فیلم ۲ با «پایتخت۱» و «روزگار قریب» به استقبال بهار می‌رود.(ادامه)
آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تکمیل تحقیقات خود در حوزه فقه و حقوق، موفق به اخذ مدرک عالی ترین سطح آموزشی حوزه (سطح چهار) شد و در نهایت رساله دکترای خود را با عنوان «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» دفاع کرد. «قاضی‌القضات» جدید را بیشتر بشناسیم
آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تکمیل تحقیقات خود در حوزه فقه و حقوق، موفق به اخذ مدرک عالی ترین سطح آموزشی حوزه (سطح چهار) شد و در نهایت رساله دکترای خود را با عنوان «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» دفاع کرد.(ادامه)
فاطمه هاشمی: بابا به خوابم آمد و گفت به دانشگاه آزاد برگرد!
(ادامه)
نام هاشمی رفسنجانی با عزت ایران گره خورده است وبا وجود شلاقهایی که بر روح او زدند اما بدرقه پرشکوه هاشمی توسط مردم نشان داد که نمی توان خادمان ملت را با تهمت و دروغ حذف کرد. نه شلاق ساواک و نه شلاق بر آبرو، نتوانست هاشمی را به زانو درآورد/ به موشک های دفاعی و علمی خود فخر می کنیم؛ بزودی دو ماهواره به فضا خواهیم فرستاد
نام هاشمی رفسنجانی با عزت ایران گره خورده است وبا وجود شلاقهایی که بر روح او زدند اما بدرقه پرشکوه هاشمی توسط مردم نشان داد که نمی توان خادمان ملت را با تهمت و دروغ حذف کرد. (ادامه)
کدام شخصیت‌ها در مراسم درگذشت آیت الله هاشمی حضور یافتند
دومین سالگرد درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز با حضور شخصیت‌های مختلف کشوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.(ادامه)
چهره فاطمه هاشمی درمراسم سالگرد پدرش
(ادامه)
فرزند آیت الله هاشمی: مرگ پدرم طبیعی نبود
فاطمه هاشمی، فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره فوت پدرش گفت: من فکر می کنم که آن پرونده (فوت هاشمی) را در شورای عالی امنیت ملی، بستند و سال گذشته، آخرین باری که آن شورا ما را دعوت کرد، اعلام کرد که این پرونده را می‌بندد. اما نمی‌دانم که از ناحیه ریاست جمهوری یا جایی دیگر این پرونده به جریان افتاده یا نه؟ ولی من با شواهدی که در این مدت به دست آوردم، مطمئن هستم که مرگ ایشان، مرگی طبیعی نبوده است.(ادامه)
عکس: وقتی دختر آیت‌الله هاشمی فوتبالی می‌شود!
پایان اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضاء با برگزاری دیداری با تیم پیشکسوتان استقلال در حضور فاطمه هاشمی، رئیس فدراسیون ورزش بیماری‌های خاص و پیوند اعضا (ادامه)
دستخط مرحوم آیت‌الله شاهرودی در غبار روبی سال ۹۶ +عکس
در پی ارتحال مرحوم آیت‌الله العظمی هاشمی شاهرودی، دست خط این عالم ربانی در غبارروبی مضجع شریف بانوی کرامت در آذرماه ۱۳۹۶ منتشر می‌شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.