.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر انقلاب بر پیکر آیت‌الله شاهرودی اقامه نماز می‌کنند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح فردا - چهارشنبه - بر پیکر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نماز اقامه می‌کنند.(ادامه)
عکس/ غبارروبی ضریح حضرت معصومه توسط مرحوم هاشمی شاهرودی
تصاویری از غبارروبی مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور آیت‌الله هاشمی شاهرودی در سال 96(ادامه)
اسامی منظم ترین نمایندگان مجلس اعلام شد
10 نماینده از سوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به عنوان منظم ترین نمایندگان مجلس، در سه ماهه دوم سال سوم دوره دهم انتخاب شدند.(ادامه)
انتخاب اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران/ 2 مازندرانی در ترکیب شورای مرکزی
شمال نیوز: کنگره حزب کارگزاران سازندگی با حضور اعضای این حزب و بدون دعوت از سایر شخصیت‌های سیاسی برگزار و اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.(ادامه)
روسای ۱۳ دانشگاه‌‎ کشور انتخاب شدند
مخبر دزفولی گفت: در جلسه کمیته تعیین روسای دانشگاه‌ها، روسای ۱۳ دانشگاه کشور از جمله دانشگاه آزاد انتخاب شدند.(ادامه)
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد
دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌ها، رؤسای ۱۳ دانشگاه کشور از جمله رئیس دانشگاه آزاد انتخاب شدند.(ادامه)
انتخابات دوره جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد و اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند. اعضای جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه انتخاب شدند/ راهیابی یک مازندرانی به شورای مرکزی
انتخابات دوره جدید شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه برگزار شد و اعضای شورای مرکزی این حزب انتخاب شدند.(ادامه)
شكايت فاطمه و فائزه هاشمی از دانشگاه آزاد
(ادامه)
این نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مثبت دادند؟ +اسامی
روز گذشته اسامی ۹۶ نماینده‌ای که به یکی از لوایح جنجالی FATF رای مخالف داده بودند را منتشر کرد؛ پس از آنالیز رای نمایندگان مشخص شد که ۱۶۴ تن از آن‌ها رای‌شان هنوز شفاف نشده؛ با اسامی و گرایش سیاسی این افراد آشنا شوید.(ادامه)
اولین واکنش ولایتی به اخراج فائزه و فاطمه هاشمی از دانشگاه آزاد
رئیس هیات امناء دانشگاه آزاد در مورد نقش دانشگاه آزاد در تربیت جوانان و دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد باید دانشجویانی متخصص، متدین، احیا کننده ارزش‌های انقلاب و اسلام را تربیت کند و بی تردید کسی که اعتقادات مردم و ارزش‌های انقلاب را زیر سوال می‌برد جایی در دانشگاه آزاد نخواهد داشت و لذا در مورد مسائل اعتقادی و اسلامی با کسی تعارف نداریم و در این جهت گزینش و ارزشیابی در خط مقدم قرار دارند و در این زمینه باید اهتمام جدی داشت.(ادامه)
دبیرخانه هیات امنای استان تهران دانشگاه آزاد در نامه ای اعلام کرد که در جذب «فائزه هاشمی» به عنوان هیات علمی واحد پردیس این دانشگاه تخلف صورت گرفته است. تخلف در جذب «فائزه هاشمی» در دانشگاه آزاد محرز شد
دبیرخانه هیات امنای استان تهران دانشگاه آزاد در نامه ای اعلام کرد که در جذب «فائزه هاشمی» به عنوان هیات علمی واحد پردیس این دانشگاه تخلف صورت گرفته است.(ادامه)
فائزه هاشمی: ما را از دانشگاه اخراج کردند
(ادامه)
۱۰ وزیر در راه مجلس/ ۶۲سوال از وزرا در یک هفته
هفته آینده ۲ وزیر در صحن مجلس و ۱۰ وزیر برای توضیح به نمایندگان و همچنین پاسخ به سوالات آنها در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می شوند؛ البته وزرای ارشاد و علوم هم در صحن و هم در کمیسیون تخصصی مجلس حاضر می شود. (ادامه)

آمارها می‌گوید: جمعیت سادات در جهان امروز بالغ بر ١٠٠ میلیون نفر است؛ این یعنی یک خانواده میلیونی. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چه تعداد سید در ایران و دنیا داریم؟
یک جامعه صد میلیونی؛ همه چیز درباره سیّد‌ها(يادداشت)
آمارها می‌گوید: جمعیت سادات در جهان امروز بالغ بر ١٠٠ میلیون نفر است؛ این یعنی یک خانواده میلیونی. شاید برایتان جالب باشد که بدانید چه تعداد سید در ایران و دنیا داریم؟ (ادامه)
عکس: ابراز علاقه دختر هاشمی به مجسمه پدرش
عکس زیر ابراز علاقه فاطمه هاشمی را به مجسمه پدرش در مراسم رونمایی از تندیس آیت الله هاشمی رفسنجانی در برج میلاد نشان می‌دهد.(ادامه)
اعضای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس چه مدرک تحصیلی دارند؟
چهار کمیسیون مجلس مستقیما با مسئله اقتصاد در ارتباط هستند و وقتی سوال میشود برنامه مجلس برای اقتصاد چیست نگاه‌ها به سمت این کمیسیون‌ها چرخیده می‌شوند اما از آنجایی که تخصص در هر امری واجب است سوال اصلی این است که چقدر اعضای این کمیسیون‌ها مدارک تحصیلی مرتبط با موضوع اقتصاد دارند؟(ادامه)
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند.
جدول هیات رییسه کمیسیون‌های مجلس در سال سوم + گرایش‌ها
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند. (ادامه)
کدام چهره‌های اصلاح‌طلب در جلسه اخیر مسئولان با رهبر انقلاب حضور داشتند؟ +عکس
برخی چهره‌های اصلاح طلب در مهمانی افطاری بیت رهبری که با حضور مسئولان و کارگزاران نظام برگزار شد،حضور داشتند. (ادامه)
شمال نیوز : ثبت‌نام از نامزدهای انتخاباتی هیئت رئیسه اتاق‌ اصناف مازندران از 5 الی 13 اردیبهشت‌ماه در ادارت صنعت‌، معدن و تجارت شهرستان‌های مختلف انجام شد..... رونمایی از اسامی نامزدهای اتاق های اصناف استان مازندران
شمال نیوز : ثبت‌نام از نامزدهای انتخاباتی هیئت رئیسه اتاق‌ اصناف مازندران از 5 الی 13 اردیبهشت‌ماه در ادارت صنعت‌، معدن و تجارت شهرستان‌های مختلف انجام شد.....(ادامه)
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ... شاهد رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم/خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم
...طرح خواسته های غیرقانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری،عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل ...(ادامه)
موافقان بودجه ۹۷ چه گفتند؟
در جریان نشست علنی امروز مجلس سه نماینده به دفاع از لایحه بودجه ۹۷ پرداختند و از لزوم تصویب آن سخن گفتند. (ادامه)
چه مصلحتی است که کاری با احمدی‌نژاد ندارند؟/ادعای مرعشی درباره کشف مواد خاص در خون خانواده هاشمی/کنایه علی مطهری به قالیباف و رئیسی
غیر از معدودی منافق، سلطنت‌طلب و ضدانقلاب بقیه مردم بسیجی‌اند/معنی ندارد بگوییم آستان قدس معاف از مالیات است/هشدار عضو جامعه روحانیت به جبهه پایداری: ساز جداگانه نزنید و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.(ادامه)

شمال نیوز: فرزند آیت الله هاشمی از عدم حضور روحانی در بزرگداشت هاشمی رفسنجانی انتقاد کرد.

گلایه دختر هاشمی از بی‌توجهی روحانی به بزرگداشت هاشمی رفسنجانی
شمال نیوز: فرزند آیت الله هاشمی از عدم حضور روحانی در بزرگداشت هاشمی رفسنجانی انتقاد کرد. (ادامه)
ناگفته‌های محمد هاشمی از درگذشت «آیت‌الله»
محمد هاشمی در گفت‎وگویی با ایسنا از حال‎وهوای خانواده هاشمی، ماجرای راه‎اندازی کمپین «پشیمانیم» و درباره تجمعات اخیر گفته است. او نتیجه رفتار احمدی‎نژاد با قوه قضائیه را نه صرفاً سخنان یک فرد علیه یکی از ارکان نظام، که سرآغاز ایجاد رخنه‎ای در کشتی جمهوری اسلامی می‎داند که اگر مسدود نشود، همه را باهم غرق خواهد کرد.(ادامه)
‌آیت‌الله جوادی آملی با تاکید بر تاسف خویش؛ گفت: "شخصیتی در قله باشد. (رئیس جمهور باشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد) ولی به او اهانت کنند و تحمل کند؟" بار سنگین انقلاب را از قبل از پیروزی به دوش بکشد؛ فرمانده هشت سال دفاع مقدس باشد ( بارها به تعبیر رهبر انقلاب تا پای شهادت پیش رفته باشد) به او اهانت کنند؛ ولی با صبر و بردباری مثال‌زدنی، همه را به خاطر مصالح اسلام و وحدت نظام، تحمل کند؟"
امام شاگرد خوبی به نام ‌آیت‌الله هاشمی به جامعه هدیه کرد/نه زیر بار زور و ظلم رفت و نه به کسی ظلم کرد؛شناسنامه او بایدحفظ شود(خبر)
‌آیت‌الله جوادی آملی با تاکید بر تاسف خویش؛ گفت: "شخصیتی در قله باشد. (رئیس جمهور باشد رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام باشد) ولی به او اهانت کنند و تحمل کند؟" بار سنگین انقلاب را از قبل از پیروزی به دوش بکشد؛ فرمانده هشت سال دفاع مقدس باشد ( بارها به تعبیر رهبر انقلاب تا پای شهادت پیش رفته باشد) به او اهانت کنند؛ ولی با صبر و بردباری مثال‌زدنی، همه را به خاطر مصالح اسلام و وحدت نظام، تحمل کند؟" (ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)
نقلِ قولِ فائزه هاشمی در مورد فوت پدر
(ادامه)
هاشمی رفسنجانی از معدود سیاستمداران یا حتی افراد ایرانی است که به صورت روزانه خاطرات خود را ثبت کرده است. او به صورت مستمر از سال 60 خاطرات خود را ثبت کرده و نوشته است.
چرا نمی‌شود باور کرد که هاشمی وصیت‌نامه جدید ندارد؟
هاشمی رفسنجانی از معدود سیاستمداران یا حتی افراد ایرانی است که به صورت روزانه خاطرات خود را ثبت کرده است. او به صورت مستمر از سال 60 خاطرات خود را ثبت کرده و نوشته است. (ادامه)
وصیت‌نامه مفقود شده آیت‌الله هاشمی کجاست؟
این سند مهم ‌اکنون معلوم نیست کجا و در دست چه کسی است. خانواده هاشمی از فاطمه که بی‌پروا سخن می‌گوید گرفته تا محسن که به گفته علیزاده‌ طباطبایی صلاح نمی‌داند هر حرفی بزند، هر یک به نحوی تایید می‌کنند که وصیتنامه‌ای در کار است.(ادامه)
اسامی منتخبان دومین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران مازندران
دومین دوره انتخابات کانون سردفتران و دفتریاران مازندران، دوازدهم آبان‌ماه سال‌جاری در شهرستان بابلسر برگزار شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.